En als ik ze te pakken krijg, nou dat zijn ze ook nog niet jarig hoor! Kans is alleen vrij klein want ik blijf gewoon thuis.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:50 schreef Jahr00n het volgende:
Als ik ze te pakken krijg gaat er zonder pardon een strijker het verkeerde gat in bij die jongeren!
Niks kwajongens.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:55 schreef Horzula het volgende:
@:Mikeytt, er is helemaal geen boer, alleen een vrouwelijke beheerder.
Dus een paar kwajongens gingen stoeien op een kinderboerderij?
Jongejongejongejonge!
Die dieren op de kinderboerderij bestaan omdat ze ooit gefokt zijn om op te eten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Niks kwajongens.Met dieren loop je niet te ouwehoeren. Door deze manier van denken en doen zitten we met dit soort kutjeugd.
Lekker blijven nuanceren.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:55 schreef Horzula het volgende:
@:Mikeytt, er is helemaal geen boer, alleen een vrouwelijke beheerder.
Dus een paar kwajongens gingen stoeien op een kinderboerderij?
Jongejongejongejonge!
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:55 schreef Horzula het volgende:
@:Mikeytt, er is helemaal geen boer, alleen een vrouwelijke beheerder.
Dus een paar kwajongens gingen stoeien op een kinderboerderij?
Jongejongejongejonge!
Ik help je met alle liefde mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef Solotovski het volgende:
Pohhh, wat zou ik daar graag een avondje/nacht posten.
Dat tyfustuig moet je meteen invalide schoppen
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:47 schreef Discombobulate het volgende:
Zal niet vaak eigen rechter spelen, maar als ik ooit iets als dierenmishandeling tegenkom dan kun je er van uit gaan dat ik dat wel ga doen. Als ik ergens een ontzettende hekel aan heb is dit. Kei- en keihard straffen.
Titel volgend topic:quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik help je met alle liefde mee.
Tijd om die 'jongeren' maar even op te jagen en net zolang de poeier in trappen tot ze het lekker vinden.
Klopt. Dit volk is nu al verloren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]Dier loopt mank, met je stoeien.
Dit zijn geen kwajongens, maar toekomstige psychopaten.
Ah het viel andere ook al op, maar bijzonder.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:56 schreef Qarrad het volgende:
NWS / Jongeren vallen Martijn (41) lastig tijdens wandeling.
In Maassluis hebben de jongeren blijkbaar massaal een tumor aan hun empathisch vermogen.
Helaas niet naast de deur en ik heb een baan en toch iets van verantwoordelijkheidsgevoel helaasquote:
Dierenmishandeling is geen kattekwaad, het zijn bovendien de eerste tekenen van psychopatisch gedrag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:10 schreef Horzula het volgende:
[..]
Die dieren op de kinderboerderij bestaan omdat ze ooit gefokt zijn om op te eten.
Kattekwaad hoort bij jongens.
Gebeurt er ooit echt wat in Maassluis?
Als ze verhuizen uit Maassluis komt het vast allemaal weer goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:03 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Klopt. Dit volk is nu al verloren.
Doe normaal gek.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:10 schreef Horzula het volgende:
[..]
Die dieren op de kinderboerderij bestaan omdat ze ooit gefokt zijn om op te eten.
Kattekwaad hoort bij jongens.
Gebeurt er ooit echt wat in Maassluis?
Rot op naar je eigen zandbak!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:10 schreef Horzula het volgende:
[..]
Die dieren op de kinderboerderij bestaan omdat ze ooit gefokt zijn om op te eten.
Kattekwaad hoort bij jongens.
Gebeurt er ooit echt wat in Maassluis?
Of een paar hangbuikzwijntjes erbij. Ook leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:11 schreef MichaelScott het volgende:
Paar grote honden los laten lopen daar, daar zijn "jongeren" meestal bang voor.
Die baan is alleen maar een act om te kijken hoever jij hebt ontwikkeld, dus dat is niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet naast de deur en ik heb een baan en toch iets van verantwoordelijkheidsgevoel helaas
Zo graag wil je niet dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet naast de deur en ik heb een baan en toch iets van verantwoordelijkheidsgevoel helaas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |