Tuurlijk, vond het nog redelijk oke gaan moet ik zeggen in het vorige topic.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:01 schreef Droopie het volgende:
Kree, als je weer onder de mensen bent..
Wil je dan zelf weer een topic openen
Vol
jaja gelezen. maar oke mss is het handig wel omdat ik nooit meer cbr drama wil enzo hiermee. . tips een ding en daarom denk ik handig.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:31 schreef Iceage het volgende:
In aanvulling op je vorige deel
@:kree koop een alcohol tester die ook je promilage of aantal ugl aangeeft. Zo duur zijn ze niet.
En niet er eens over denken maar gewoon NU nog zo n ding bestellen.
En nu ga ik echt slapen.
nou dat is min of meer al duidelijk denk voor meeste.quote:
Nou, goed bezig!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is min of meer al du8idelijk denk voor meeste.
maar snap niet iedereen weet dat. Al 4 jaar werk ik nu met full time contract bij drinkwater voorziening als eerste jaar werktuigbouw en nu als elektromonteur.
het heeft mij getroffen min of meer omdat ik technische oke achtergrond had ook met opleiding tot MTS en zelfs tot HBO propedeuse.quote:
quote:Nearly a decade after Brad Pitt initially quit drinking, the actor shared in August 2026 that he decided to end his sobriety three years ago
https://people.com/what-b(...)ety-journey-12056979quote:In August 2026, Pitt shared that he is no longer sober
In an August 2026 profile for Esquire, Pitt revealed that he’s drinking again after seven years of sobriety, though “in a more restrained manner.”
“I got overconfident a couple times, went, Yep, nope, not good for me,” he said. “Not in big quantities.”
Pitt went on to add that he’s able to have “a few” glasses of wine now, “but I can’t have a lot. I have to be professional about it.”
Als je op zijn pohi kliktquote:Op maandag 17 augustus 2026 09:49 schreef Droopie het volgende:
Hey Kree,
Hoe is het met je?
Ik moest aan je denken toen ik het volgende artikel las
[..]
[..]
https://people.com/what-b(...)ety-journey-12056979
Nu hoop ik serieus dat je toch wel met je probleem aan de slag bent gegaan.
En als je weer wilt beginnen met drinken, moet je uiteraard wel eerst gestopt zijn om je met Brad Pitt te willen vergelijken..
Maar omdat jij toch altijd wel een andere invalshoek wilde zien op FOK!, wou ik je dit niet onthouden.
Ps. Ben je wel compleet gestopt met het rijden in de ochtend na een avondje zuipen??
ja en na heel leuke dag gister. met familie Enzo.quote:Op maandag 24 augustus 2026 06:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Goedemorgen Kree, hoe is het met je?
Heb je wel geslapen vannacht
Had het vorige week ook al gedaan. Alleen niet gementioned.quote:Op maandag 24 augustus 2026 06:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja en na heel leuke dag gister. met familie Enzo.
Hmmms zucht ik wil dit wel beetje up to date houden als er vragen zijn.?
waarom ineens bump vanmorgen ?
ah oke, dan is het oke. jij kunt er ook niks aan doen dat er toevallig ff wat met discussie was en over hoe en wat met mij.quote:Op maandag 24 augustus 2026 06:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Had het vorige week ook al gedaan. Alleen niet gementioned.
En zag je in het topic van CotS.
Ik dacht, nachtje niet slapen, 3 posts, mooi moment om te vragen hoe het met je is (oprechte interesse)
Kijk
https://people.com/what-b(...)ety-journey-12056979
Dit was reden dat ik aan je moest denken vorige week, andere invalshoek
Waarom zeg jij vaak doe me maar DM'en haha...quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:05 schreef kree het volgende:
beetje twijfels over in hoeverre ik dit allemaal maar openbaar moet gaan vertellen.
naja. denk er nog even over, DM mag altijd natuurlijk.
het gaat er ook niet om droopie niet over hoe en wat ik wil vertellen,. Maar ben beetje bang geworden (mss ten onrechte). dat anderen mss wel mijn werk gaan bellen of her en der persoonlijke info lekken. Die ik dus in alle vertrouwen hier poste.quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:05 schreef Droopie het volgende:
Maar daarom, je bent niet de enige die er een vorm in probeert te vinden of hoe je dat ook wil noemen.
Dus toen ik het las dacht ik aan je.
En t hoeft ook niet altijd over alcohol te gaan.
Altijd eerlijk zijn in R&P, of zwijgen..quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:00 schreef kree het volgende:
twijfel aan of ik wel zo eerlijk hier moet zijn.
ik ben voor eerlijk he. maarja soms beetje lastig nu. van wat zeg ik hier openbaar. dat is het probleem.quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Altijd eerlijk zijn in R&P, of zwijgen..
Maar huisje baantje is toch ook wat waard..
Als je gezeik heb met een user over privacy of doxxing, mag je altijd even DM'en naar me.quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben voor eerlijk he. maarja soms beetje lastig nu. van wat zeg ik hier openbaar. dat is het probleem.
Ik weet niet liefst zou ik dit topic zo open houden en zeggen wat op mijn hart ligt of waar ik mee zit.
Maarja naja omdat ik sms krijg en iemand die me dan onwijs niet mag Enzo. of nouja ik hem wel of mocht?
maar wil ook niet praten en is boos op me.
Denk kan beter beetje niet al te veel openbaar vertellen. DM mag je ma altijd sturen he?
naja gezeik..... het is nog niet zo ver.quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je gezeik heb met een user over privacy of doxxing, mag je altijd even DM'en naar me.
Maar misscbien is slapen om 0715 in de ochtend een ideetje
Het gaat goed zolang je nog op het laatste moment met je werk kan schakelen en uren vrij kan opnemen nadat je toch langer dan je bedoeling was doordeweeks aan het drinken was tot 3 uur 's nachts. Ik zou er bang voor zijn dat je wel gewoon in je auto zou stappen. Dus wat dat betreft zou ik adviseren dit soort uitspattingen met doordeweeks drinken niet te vaak te herhalen als je de volgende dag eigenlijk moet werken.quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:00 schreef kree het volgende:
vind er geen reet aan joh als niemand drankje doet....... echt en meen dit gewoon echt.
het enige wanneer wel oke is als dan ook echt niemand wat drinkt. maar nog saai.
en weet denk je die kree heeft er ook geen reet van geleerd, dat is alleen niet waar? kon vroeger nergens naartoe joh zonder te drinken. en nu onderhand 4,5 jaar oke werk full-time. huisje huren etc.
dus deed iets goed he, want hoe het toen was en met dat rijbewijs gebeuren. was ff niet in heel goeie staat. Maar ook dat kwam door dingen. naja.
oke wil eerlijk over zijn en ook wel vertellen, maar was beetje boos door sms Enzo deze week. enne. naja. twijfel aan of ik wel zo eerlijk hier moet zijn.
Vooruit kijken Kree, terug blijven kijken heeft geen zin.quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:00 schreef kree het volgende:
vind er geen reet aan joh als niemand drankje doet....... echt en meen dit gewoon echt.
het enige wanneer wel oke is als dan ook echt niemand wat drinkt. maar nog saai.
en weet denk je die kree heeft er ook geen reet van geleerd, dat is alleen niet waar? kon vroeger nergens naartoe joh zonder te drinken. en nu onderhand 4,5 jaar oke werk full-time. huisje huren etc.
dus deed iets goed he, want hoe het toen was en met dat rijbewijs gebeuren. was ff niet in heel goeie staat. Maar ook dat kwam door dingen. naja.
oke wil eerlijk over zijn en ook wel vertellen, maar was beetje boos door sms Enzo deze week. enne. naja. twijfel aan of ik wel zo eerlijk hier moet zijn.
daar ben ik niet helemaal mee eensquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:04 schreef kree het volgende:
naai me op he, maarja anyway. laat ik het maar zo zeggen opbouwend kritiek of niet eens met mij allemaal prima.
Maar zeg het gewoon dan hier.
dat weet ik?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:06 schreef greysbones het volgende:
Je hebt destijds zelf je nummer gepost
Iedereen heeft het kunnen zien
Een mod heeft het later weggehaald
Je hebt dit echt aan jezelf te danken
Hoe bedoel je "block" en dan geen last van SMS?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik?
maar had er nooit echt problemen mee? niet met whatsapp niet persoonlijk en ook met bellen niet.
betje jammer dat iemand dan nu daar dus naar mij gaat sms sturen hoe een lul ik wel niet ben en dronkenlap?
terwijl zie hem in dit topic niet of andere niet....
naja definitie van lafaard is dat wmb. Maargoed. naai me daar altijd weer veel te veel over op.
Het is eigenlijk gewoon niet nodig, oke nog geen block. maar als ie meer blijft sturen wel. en heb ik er helemaal geen last meer van sms. en hou ik degene. over die wel leuk zijn.
Hey effe voor de duidelijkheid, ik deed je dagboektopic 2 weken geleden een kick geven over een artikel van Brad Pitt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:02 schreef kree het volgende:
wacht ff want je noemt best veel nu waar ik wat op moet zeggen dan toch he van mijn kant.
- Ik kan me gewoon opnaaien over iets wat helemaal geen probleem hoefde zijn dit topic of ander
- Beetje te snel oordeel over me vellen
Ik heb nou eenmaal verleden he. en dat weet iedereen en hoop ook mss dat sommige zich herinneren waarom ik zo problemen had?
Wss niet, anyway. maakt niet uit. het gaat mij erom als iemand problemen met mij heeft. please doe het gewoon openbaar, want oke sommige hebben nr, van mij weet ik en zou het nu wss niet meer geven.
Maarja zijn voor wie ik leuk mee wil praten. en niet een sneer via SMS en jezelf niet vertonen in topic.
en ja ****** want je leest t wel anders had ik geen sms. lafaard, vertel maar open hier als je wil.
ik weet precies wie me bellen of appen en met naam? waarom zou jw denken dart ik dat niet weet\?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:22 schreef nostra het volgende:
Yo kree, neem in je berichten even mee dat niet iedereen jou(w escapades) op de voet volgt, dus - in ieder geval ik - heb geen idee waar de helft van je berichten, met sms's en Fok! die jou moet bellen, in hemelsnaam over gaan. Lijkt me ook iets privé's, of in ieder geval anders iets met de admins.
Drank lijkt me een relevant topic en dat wuif je nu weg met "nooit gezegd dat ik niet meer zou drinken". Dat is ten eerste onjuist en ten tweede blijkt uit je inmiddels verwijderde/gesloten berichten wel dat je niet normaal een drankje kan doen. Toon dan ook een beetje zelfreflectie daarover in plaats van weer de schuld bij anderen te leggen.
Je hebt ook nog best wel de neiging om je vrij aplomb in discussies te gaan mengen - en ja, daar is een forum voor, maar in de olie slaan die interventies nergens op en erger je mensen in die discussie alleen maar. Ik lees DTS zelden, maar kan me voorstellen dat je daar ook niet weer zomaar binnen kan wandelen alsof er niets is gebeurd.
Dus, kijk vooral een paar keer eerst rustig in de spiegel.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:28 schreef kree het volgende:
willen jullie het beste,.? wss wel en mss ga ik die kant op. maar heeeeej dit kost mij tijd Enzo.
weet toch en zeker jij weet ik, we hebben niet helemaal dezelfde gedachte. maar denk jij snapt die sores net zo goed als ikquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wij van R&P willen het beste met je.
Je weet Nostra en ik zijn ook van de club, wij doen niet aan spelletjes over dit onderwerp.
Als ik met jou een andere mening heb over drank, is dat met de beste bedoeling voor jou.. maar t blijft je eigen keuze hoe jij je leven wilt leiden.
Kan ik ook beslissen hoorquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:29 schreef kree het volgende:
naja zeg het maar. van mij mag dit topic open blijven en kletsen we wel ff af en toe.
maar net zo goed mag het van mij ook dicht... FA besluit maar.
omdat jij dit kan beslissen en mod bent, daarom mag ie open blijven, maar echt wil niet weer gezeik via sms Enzo he?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan ik ook beslissen hoor
Jij mag het beslissen
Hij kan ook nu dicht, of jij gaat slapen of even tot 100 tellen (bonus tip: 100 schaapjes tellen) en komt er later op terug.
Hier heb ik geen Armani of Yvonne voor nodig
Maar dat gebeurt dus wel ...quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:20 schreef kree het volgende:
eens. Euhm. wacht even want even de feiten oke.
Er werd gesuggereerd door mod van mss moet dit in dagboek topic?
Zo ging het he? en hoe de fucking hel dit nu ging weet ik ook niet eens meer. betwijfel of ik hem zelf wel aanmaakte nl? (zo ging dat dus)
Anyway ik was er oke mee en wil best vertellen, maargoed kom hier ook niet vaak.
maar droopie. jij kent mijn verhaal. Ik ben er niet om dit steeds maar weer te vertellen en alle ellende die het bracht?
En ook niet om alle kritiek te ontvangen nu dan?
het boeit me niet ik wil wel eerlijk zijn en denk dat is belangrijk, maar zit niet te wachten op snotneus die me via SMS ff de waarheid gaat zeggen terwijl ie zelf helemaal Awal is.
dat dus. en oke van mij mag dit topic ook dicht als jullie als mods denken geen zin>?
voor mij mss is nog handig als iemand mss vraag heeft of hoe en wat?
laat beslissing aan mods/FA.
van mij mag ie anders dicht.
Ik SMS DM je straks wel eventjes..quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
omdat jij dit kan beslissen en mod bent, daarom mag ie open blijven, maar echt wil niet weer gezeik via sms Enzo he?
kritiek maakt me niet uit, maar dan mag iedereen het gewoon openbaar doen ook.
precies dat.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dus wel ...
En dan is dit dagboek de uitgelezen plek.
En dagboek betekent niet dat je hier iedere dag moet posten ...
nouja check aangezien ik voor zo ver ik weet dit hele topic niet zelf heb. aangemaakt?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dus wel ...
En dan is dit dagboek de uitgelezen plek.
En dagboek betekent niet dat je hier iedere dag moet posten ...
Nee, juist niet. Le-zen kreequote:Op maandag 24 augustus 2026 11:39 schreef kree het volgende:
[..]
nouja check aangezien ik voor zo ver ik weet dit hele topic niet zelf heb. aangemaakt?
maakt nog niet uit dat. maar oke dan willen jullie dagboek van mij per dag dus? gelijk al gezegd ga ik niet doen?
Nu komt er eigenlijk drama uit ander topic en wordt ik er hier op gewezen?
Oke hoeveel gaat er fout?
Maar maakt niet uit, ik ben er oke mee om hier over mezelf te vertellen of elk ander topic ook. Maar wil die discussie wel openbaar. en niet met delen via SMS Enzo die dan mijn nr hebben.
Enige reden waarom ik mensen nr gaf omdat ik "dacht" die zijn leuk Enzo. en meeste zijn dat ook he.
Veel.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:39 schreef kree het volgende:
[..]
nouja check aangezien ik voor zo ver ik weet dit hele topic niet zelf heb. aangemaakt?
maakt nog niet uit dat. maar oke dan willen jullie dagboek van mij per dag dus? gelijk al gezegd ga ik niet doen?
Nu komt er eigenlijk drama uit ander topic en wordt ik er hier op gewezen?
Oke hoeveel gaat er fout?
Maar maakt niet uit, ik ben er oke mee om hier over mezelf te vertellen of elk ander topic ook. Maar wil die discussie wel openbaar. en niet met delen via SMS Enzo die dan mijn nr hebben.
Enige reden waarom ik mensen nr gaf omdat ik "dacht" die zijn leuk Enzo. en meeste zijn dat ook he.
Maar dat was privé begrijp ik? Niet op het forum?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:44 schreef kree het volgende:
ik laat me gewoon niet afzeiken en zeker niet zo?
en het kan me dus ook echt geen reet schelen wat je van mij denkt of hoe en wat.
Maar weet wel ik ben altijd oke om gewoon normaal te praten, naja als je dat niet kan.
dan krijg je dit.
Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt Kreequote:Op maandag 24 augustus 2026 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik?
maar had er nooit echt problemen mee? niet met whatsapp niet persoonlijk en ook met bellen niet.
betje jammer dat iemand dan nu daar dus naar mij gaat sms sturen hoe een lul ik wel niet ben en dronkenlap?
terwijl zie hem in dit topic niet of andere niet....
naja definitie van lafaard is dat wmb. Maargoed. naai me daar altijd weer veel te veel over op.
Het is eigenlijk gewoon niet nodig, oke nog geen block. maar als ie meer blijft sturen wel. en heb ik er helemaal geen last meer van sms. en hou ik degene. over die wel leuk zijn.
Wij kunnen niets aan die sms doen. Hou dat dan ook privé.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:47 schreef kree het volgende:
wat t vooral is. wil wel praten over mezelf en ook wel gevoelens en war ik mee zit of wat en al dan niet.
maar dit soort shit heb ik dus geen zin in op deze manier.
Naja.
oke naja. laten we het daar even bij houden. en zeg nog steeds als iemand wat wil weten of etc. schroom niet om te vragen, en als jee niet in topic wil doen doe maar DM ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij kunnen niets aan die sms doen. Hou dat dan ook privé.
Je hebt het nou minstens 7 keer verteld hier. Het is goed geweest.
Dit topic is er gewoon voor jou zodat je eens iets kan vertellen als je daar zin in hebt. Niet elke dag, gewoon als je zin hebt.
Maar op dit moment is het beter als je even iets anders gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |