quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:28 schreef kree het volgende:
willen jullie het beste,.? wss wel en mss ga ik die kant op. maar heeeeej dit kost mij tijd Enzo.
weet toch en zeker jij weet ik, we hebben niet helemaal dezelfde gedachte. maar denk jij snapt die sores net zo goed als ikquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wij van R&P willen het beste met je.
Je weet Nostra en ik zijn ook van de club, wij doen niet aan spelletjes over dit onderwerp.
Als ik met jou een andere mening heb over drank, is dat met de beste bedoeling voor jou.. maar t blijft je eigen keuze hoe jij je leven wilt leiden.
Kan ik ook beslissen hoorquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:29 schreef kree het volgende:
naja zeg het maar. van mij mag dit topic open blijven en kletsen we wel ff af en toe.
maar net zo goed mag het van mij ook dicht... FA besluit maar.
omdat jij dit kan beslissen en mod bent, daarom mag ie open blijven, maar echt wil niet weer gezeik via sms Enzo he?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan ik ook beslissen hoor
Jij mag het beslissen
Hij kan ook nu dicht, of jij gaat slapen of even tot 100 tellen (bonus tip: 100 schaapjes tellen) en komt er later op terug.
Hier heb ik geen Armani of Yvonne voor nodig
Maar dat gebeurt dus wel ...quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:20 schreef kree het volgende:
eens. Euhm. wacht even want even de feiten oke.
Er werd gesuggereerd door mod van mss moet dit in dagboek topic?
Zo ging het he? en hoe de fucking hel dit nu ging weet ik ook niet eens meer. betwijfel of ik hem zelf wel aanmaakte nl? (zo ging dat dus)
Anyway ik was er oke mee en wil best vertellen, maargoed kom hier ook niet vaak.
maar droopie. jij kent mijn verhaal. Ik ben er niet om dit steeds maar weer te vertellen en alle ellende die het bracht?
En ook niet om alle kritiek te ontvangen nu dan?
het boeit me niet ik wil wel eerlijk zijn en denk dat is belangrijk, maar zit niet te wachten op snotneus die me via SMS ff de waarheid gaat zeggen terwijl ie zelf helemaal Awal is.
dat dus. en oke van mij mag dit topic ook dicht als jullie als mods denken geen zin>?
voor mij mss is nog handig als iemand mss vraag heeft of hoe en wat?
laat beslissing aan mods/FA.
van mij mag ie anders dicht.
Ik SMS DM je straks wel eventjes..quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
omdat jij dit kan beslissen en mod bent, daarom mag ie open blijven, maar echt wil niet weer gezeik via sms Enzo he?
kritiek maakt me niet uit, maar dan mag iedereen het gewoon openbaar doen ook.
precies dat.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dus wel ...
En dan is dit dagboek de uitgelezen plek.
En dagboek betekent niet dat je hier iedere dag moet posten ...
nouja check aangezien ik voor zo ver ik weet dit hele topic niet zelf heb. aangemaakt?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dus wel ...
En dan is dit dagboek de uitgelezen plek.
En dagboek betekent niet dat je hier iedere dag moet posten ...
Nee, juist niet. Le-zen kreequote:Op maandag 24 augustus 2026 11:39 schreef kree het volgende:
[..]
nouja check aangezien ik voor zo ver ik weet dit hele topic niet zelf heb. aangemaakt?
maakt nog niet uit dat. maar oke dan willen jullie dagboek van mij per dag dus? gelijk al gezegd ga ik niet doen?
Nu komt er eigenlijk drama uit ander topic en wordt ik er hier op gewezen?
Oke hoeveel gaat er fout?
Maar maakt niet uit, ik ben er oke mee om hier over mezelf te vertellen of elk ander topic ook. Maar wil die discussie wel openbaar. en niet met delen via SMS Enzo die dan mijn nr hebben.
Enige reden waarom ik mensen nr gaf omdat ik "dacht" die zijn leuk Enzo. en meeste zijn dat ook he.
Veel.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:39 schreef kree het volgende:
[..]
nouja check aangezien ik voor zo ver ik weet dit hele topic niet zelf heb. aangemaakt?
maakt nog niet uit dat. maar oke dan willen jullie dagboek van mij per dag dus? gelijk al gezegd ga ik niet doen?
Nu komt er eigenlijk drama uit ander topic en wordt ik er hier op gewezen?
Oke hoeveel gaat er fout?
Maar maakt niet uit, ik ben er oke mee om hier over mezelf te vertellen of elk ander topic ook. Maar wil die discussie wel openbaar. en niet met delen via SMS Enzo die dan mijn nr hebben.
Enige reden waarom ik mensen nr gaf omdat ik "dacht" die zijn leuk Enzo. en meeste zijn dat ook he.
Maar dat was privé begrijp ik? Niet op het forum?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:44 schreef kree het volgende:
ik laat me gewoon niet afzeiken en zeker niet zo?
en het kan me dus ook echt geen reet schelen wat je van mij denkt of hoe en wat.
Maar weet wel ik ben altijd oke om gewoon normaal te praten, naja als je dat niet kan.
dan krijg je dit.
Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt Kreequote:Op maandag 24 augustus 2026 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik?
maar had er nooit echt problemen mee? niet met whatsapp niet persoonlijk en ook met bellen niet.
betje jammer dat iemand dan nu daar dus naar mij gaat sms sturen hoe een lul ik wel niet ben en dronkenlap?
terwijl zie hem in dit topic niet of andere niet....
naja definitie van lafaard is dat wmb. Maargoed. naai me daar altijd weer veel te veel over op.
Het is eigenlijk gewoon niet nodig, oke nog geen block. maar als ie meer blijft sturen wel. en heb ik er helemaal geen last meer van sms. en hou ik degene. over die wel leuk zijn.
Wij kunnen niets aan die sms doen. Hou dat dan ook privé.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:47 schreef kree het volgende:
wat t vooral is. wil wel praten over mezelf en ook wel gevoelens en war ik mee zit of wat en al dan niet.
maar dit soort shit heb ik dus geen zin in op deze manier.
Naja.
oke naja. laten we het daar even bij houden. en zeg nog steeds als iemand wat wil weten of etc. schroom niet om te vragen, en als jee niet in topic wil doen doe maar DM ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij kunnen niets aan die sms doen. Hou dat dan ook privé.
Je hebt het nou minstens 7 keer verteld hier. Het is goed geweest.
Dit topic is er gewoon voor jou zodat je eens iets kan vertellen als je daar zin in hebt. Niet elke dag, gewoon als je zin hebt.
Maar op dit moment is het beter als je even iets anders gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |