abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221641683
beetje twijfels over in hoeverre ik dit allemaal maar openbaar moet gaan vertellen.

naja. denk er nog even over, DM mag altijd natuurlijk.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 07:05:42 #27
38824 crew  Droopie
pi_221641686
Maar daarom, je bent niet de enige die er een vorm in probeert te vinden of hoe je dat ook wil noemen.
Dus toen ik het las dacht ik aan je.

En t hoeft ook niet altijd over alcohol te gaan.
Hell To The Liars
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 07:06:52 #28
38824 crew  Droopie
pi_221641688
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 07:05 schreef kree het volgende:
beetje twijfels over in hoeverre ik dit allemaal maar openbaar moet gaan vertellen.

naja. denk er nog even over, DM mag altijd natuurlijk.
Waarom zeg jij vaak doe me maar DM'en haha...
Dat was ook de reden dat het me opviel als modje.

Iedereen elektraadvies geven, en bij jou kan dat per DM

Zit er een betaaldienst achter :P
Hell To The Liars
pi_221641689
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 07:05 schreef Droopie het volgende:
Maar daarom, je bent niet de enige die er een vorm in probeert te vinden of hoe je dat ook wil noemen.
Dus toen ik het las dacht ik aan je.

En t hoeft ook niet altijd over alcohol te gaan.
het gaat er ook niet om droopie niet over hoe en wat ik wil vertellen,. Maar ben beetje bang geworden (mss ten onrechte). dat anderen mss wel mijn werk gaan bellen of her en der persoonlijke info lekken. Die ik dus in alle vertrouwen hier poste.

Hmmmms niet zo zin in dat. en sms uiteraard. van iemand die niet hier openbaar of in ander topic gewoon zegt wat ie denkt.
\
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 07:08:26 #30
38824 crew  Droopie
pi_221641690
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 07:00 schreef kree het volgende:
twijfel aan of ik wel zo eerlijk hier moet zijn.
Altijd eerlijk zijn in R&P, of zwijgen.. ;)

Maar huisje baantje is toch ook wat waard..
Hell To The Liars
pi_221641693
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 07:08 schreef Droopie het volgende:

[..]
Altijd eerlijk zijn in R&P, of zwijgen.. ;)

Maar huisje baantje is toch ook wat waard..
ik ben voor eerlijk he. maarja soms beetje lastig nu. van wat zeg ik hier openbaar. dat is het probleem.

Ik weet niet liefst zou ik dit topic zo open houden en zeggen wat op mijn hart ligt of waar ik mee zit.
Maarja naja omdat ik sms krijg en iemand die me dan onwijs niet mag Enzo. of nouja ik hem wel of mocht?

maar wil ook niet praten en is boos op me.

Denk kan beter beetje niet al te veel openbaar vertellen. DM mag je ma altijd sturen he?
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 07:13:35 #32
38824 crew  Droopie
pi_221641696
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 07:11 schreef kree het volgende:

[..]
ik ben voor eerlijk he. maarja soms beetje lastig nu. van wat zeg ik hier openbaar. dat is het probleem.

Ik weet niet liefst zou ik dit topic zo open houden en zeggen wat op mijn hart ligt of waar ik mee zit.
Maarja naja omdat ik sms krijg en iemand die me dan onwijs niet mag Enzo. of nouja ik hem wel of mocht?

maar wil ook niet praten en is boos op me.

Denk kan beter beetje niet al te veel openbaar vertellen. DM mag je ma altijd sturen he?
Als je gezeik heb met een user over privacy of doxxing, mag je altijd even DM'en naar me.

Maar misscbien is slapen om 0715 in de ochtend een ideetje ;)
Hell To The Liars
pi_221641701
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 07:13 schreef Droopie het volgende:

[..]
Als je gezeik heb met een user over privacy of doxxing, mag je altijd even DM'en naar me.

Maar misscbien is slapen om 0715 in de ochtend een ideetje ;)
naja gezeik..... het is nog niet zo ver.

maar ik kijk ff iets meer uit nu als voorheen met wat ik neerzet hier a publiek.
pi_221642739
quote:
vind er geen reet aan joh als niemand drankje doet....... echt en meen dit gewoon echt.

het enige wanneer wel oke is als dan ook echt niemand wat drinkt. maar nog saai.

en weet denk je die kree heeft er ook geen reet van geleerd, dat is alleen niet waar? kon vroeger nergens naartoe joh zonder te drinken. en nu onderhand 4,5 jaar oke werk full-time. huisje huren etc.

dus deed iets goed he, want hoe het toen was en met dat rijbewijs gebeuren. was ff niet in heel goeie staat. Maar ook dat kwam door dingen. naja.

oke wil eerlijk over zijn en ook wel vertellen, maar was beetje boos door sms Enzo deze week. enne. naja. twijfel aan of ik wel zo eerlijk hier moet zijn.
Het gaat goed zolang je nog op het laatste moment met je werk kan schakelen en uren vrij kan opnemen nadat je toch langer dan je bedoeling was doordeweeks aan het drinken was tot 3 uur 's nachts. Ik zou er bang voor zijn dat je wel gewoon in je auto zou stappen. Dus wat dat betreft zou ik adviseren dit soort uitspattingen met doordeweeks drinken niet te vaak te herhalen als je de volgende dag eigenlijk moet werken.

Dat jij drinkt moet je helemaal zelf weten. Ik houd ook van een glaasje dus ik ga je niet veroordelen. Maar houd voor jezelf aan dat je doordeweeks geen drank in huis haalt, dan is de verleiding er ook niet. En dat jij dan tot 3 uur 's nachts op het forum berichten post die nergens op slaan is voor andere users irritant. En ja daar storen mensen zich aan, maar blijkbaar mag dat niet gezegd worden of alleen in dm. Dat jij de volgende dag zegt dat iemand je een boze sms heeft gestuurd vind ik ook niet zo netjes. Nou heeft iedereen daar een mening over terwijl je blijkbaar met die persoon ook prive contact hebt. Dus houd dat dan ook prive zou ik zeggen. Die persoon had toch gewoon gelijk dus zie het probleem niet zo. Maar blijkbaar zie je zelf niet in dat je met een slok op teveel doordramt op het forum wat voor anderen heel erg irritant is. Users quoten die gewoon met elkaar in gesprek zijn en alles op jezelf betrekken. Alle gesprekken naar je toe trekken. Ik zie echt verschil in je manier van posten als je gewoon nuchter komt posten. Houd dat vast zou ik zeggen. Gisteravond was je leuk aan het posten.
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 11:00:11 #35
388664 crew  Dotteke
pi_221643479
quote:
vind er geen reet aan joh als niemand drankje doet....... echt en meen dit gewoon echt.

het enige wanneer wel oke is als dan ook echt niemand wat drinkt. maar nog saai.

en weet denk je die kree heeft er ook geen reet van geleerd, dat is alleen niet waar? kon vroeger nergens naartoe joh zonder te drinken. en nu onderhand 4,5 jaar oke werk full-time. huisje huren etc.

dus deed iets goed he, want hoe het toen was en met dat rijbewijs gebeuren. was ff niet in heel goeie staat. Maar ook dat kwam door dingen. naja.

oke wil eerlijk over zijn en ook wel vertellen, maar was beetje boos door sms Enzo deze week. enne. naja. twijfel aan of ik wel zo eerlijk hier moet zijn.
Vooruit kijken Kree, terug blijven kijken heeft geen zin. ^O^
Jouw leven jou keuze en ik ben sowieso geen voorstander van veel prive dingen delen.
Je hebt hopelijk je les geleerd hierin
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221643484
wacht ff want je noemt best veel nu waar ik wat op moet zeggen dan toch he van mijn kant.

- Ik kan me gewoon opnaaien over iets wat helemaal geen probleem hoefde zijn dit topic of ander
- Beetje te snel oordeel over me vellen

Ik heb nou eenmaal verleden he. en dat weet iedereen en hoop ook mss dat sommige zich herinneren waarom ik zo problemen had?

Wss niet, anyway. maakt niet uit. het gaat mij erom als iemand problemen met mij heeft. please doe het gewoon openbaar, want oke sommige hebben nr, van mij weet ik en zou het nu wss niet meer geven.

Maarja zijn voor wie ik leuk mee wil praten. en niet een sneer via SMS en jezelf niet vertonen in topic.
en ja ****** want je leest t wel anders had ik geen sms. lafaard, vertel maar open hier als je wil.
pi_221643495
naai me op he, maarja anyway. laat ik het maar zo zeggen opbouwend kritiek of niet eens met mij allemaal prima.

Maar zeg het gewoon dan hier.
pi_221643513
Je hebt destijds zelf je nummer gepost
Iedereen heeft het kunnen zien
Een mod heeft het later weggehaald

Je hebt dit echt aan jezelf te danken
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 11:09:44 #39
38824 crew  Droopie
pi_221643587
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 11:04 schreef kree het volgende:
naai me op he, maarja anyway. laat ik het maar zo zeggen opbouwend kritiek of niet eens met mij allemaal prima.

Maar zeg het gewoon dan hier.
daar ben ik niet helemaal mee eens :) waarom moeten ruzies of meningsverschillen in het openbaar uitgesproken of erger nog, uitgevochten worden

Het is een disussieforum waarbij de intentie is om te discusseren.

Mensen smullen soms van drama en voor je het weet staat het hele schoolplein vol ;)

Kan je zeggen "dat maakt mij niet uit", maar daar is FOK! niet voor opgericht.

Ik maak de regels niet. Maar discusseren op het forum, priveberichten via DM..

Tsja, en dat mensen prive met elkaar appen of SMS'en.
Dat is tussen die mensen onderling, aangezien ze hun privegegevens zelf hebben gedeeld met elkaar.
Hell To The Liars
pi_221643594
quote:
99s.gif Op maandag 24 augustus 2026 11:06 schreef greysbones het volgende:
Je hebt destijds zelf je nummer gepost
Iedereen heeft het kunnen zien
Een mod heeft het later weggehaald

Je hebt dit echt aan jezelf te danken
dat weet ik?

maar had er nooit echt problemen mee? niet met whatsapp niet persoonlijk en ook met bellen niet.

betje jammer dat iemand dan nu daar dus naar mij gaat sms sturen hoe een lul ik wel niet ben en dronkenlap?
terwijl zie hem in dit topic niet of andere niet....

naja definitie van lafaard is dat wmb. Maargoed. naai me daar altijd weer veel te veel over op.
Het is eigenlijk gewoon niet nodig, oke nog geen block. maar als ie meer blijft sturen wel. en heb ik er helemaal geen last meer van sms. en hou ik degene. over die wel leuk zijn. :)
  Spellchecker maandag 24 augustus 2026 @ 11:14:01 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221643639
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 11:10 schreef kree het volgende:

[..]
dat weet ik?

maar had er nooit echt problemen mee? niet met whatsapp niet persoonlijk en ook met bellen niet.

betje jammer dat iemand dan nu daar dus naar mij gaat sms sturen hoe een lul ik wel niet ben en dronkenlap?
terwijl zie hem in dit topic niet of andere niet....

naja definitie van lafaard is dat wmb. Maargoed. naai me daar altijd weer veel te veel over op.
Het is eigenlijk gewoon niet nodig, oke nog geen block. maar als ie meer blijft sturen wel. en heb ik er helemaal geen last meer van sms. en hou ik degene. over die wel leuk zijn. :)
Hoe bedoel je "block" en dan geen last van SMS?

Of je wil geen SMS meer van die user ontvangen? Dan blokkeren. Simpel.
pi_221643644
:') :') :') _O- _O-

Wat een feest weer.

Waar is mijn popcorn..
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 11:14:56 #43
38824 crew  Droopie
pi_221643648
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 11:02 schreef kree het volgende:
wacht ff want je noemt best veel nu waar ik wat op moet zeggen dan toch he van mijn kant.

- Ik kan me gewoon opnaaien over iets wat helemaal geen probleem hoefde zijn dit topic of ander
- Beetje te snel oordeel over me vellen

Ik heb nou eenmaal verleden he. en dat weet iedereen en hoop ook mss dat sommige zich herinneren waarom ik zo problemen had?

Wss niet, anyway. maakt niet uit. het gaat mij erom als iemand problemen met mij heeft. please doe het gewoon openbaar, want oke sommige hebben nr, van mij weet ik en zou het nu wss niet meer geven.

Maarja zijn voor wie ik leuk mee wil praten. en niet een sneer via SMS en jezelf niet vertonen in topic.
en ja ****** want je leest t wel anders had ik geen sms. lafaard, vertel maar open hier als je wil.
Hey effe voor de duidelijkheid, ik deed je dagboektopic 2 weken geleden een kick geven over een artikel van Brad Pitt.
Helemaal prima als je dat niet gaat lezen, maar dat ik als user.

Dan als modje van dienst
Jouw dagboektopic is er op jouw verzoek gekomen omdat het dan wat serieuzer zou zijn ipv ONZ.

Dan waardeer ik het niet dat je mensen die je prive een sms sturen hier ga lopen uitschelden of uitdagen, het is hier geen schoolplein he.

Laten we het netjes en beschaafd houden, dat heb je zelf meerdere keren aan andere mensen ook gevraagd hier, dat dien JIJ zeker het goede voorbeeld te geven.
Hell To The Liars
pi_221643701
eens. Euhm. wacht even want even de feiten oke.

Er werd gesuggereerd door mod van mss moet dit in dagboek topic?

Zo ging het he? en hoe de fucking hel dit nu ging weet ik ook niet eens meer. betwijfel of ik hem zelf wel aanmaakte nl? (zo ging dat dus)

Anyway ik was er oke mee en wil best vertellen, maargoed kom hier ook niet vaak.

maar droopie. jij kent mijn verhaal. Ik ben er niet om dit steeds maar weer te vertellen en alle ellende die het bracht?

En ook niet om alle kritiek te ontvangen nu dan?

het boeit me niet ik wil wel eerlijk zijn en denk dat is belangrijk, maar zit niet te wachten op snotneus die me via SMS ff de waarheid gaat zeggen terwijl ie zelf helemaal Awal is.

dat dus. en oke van mij mag dit topic ook dicht als jullie als mods denken geen zin>?

voor mij mss is nog handig als iemand mss vraag heeft of hoe en wat?

laat beslissing aan mods/FA.

van mij mag ie anders dicht.
pi_221643712
Yo kree, neem in je berichten even mee dat niet iedereen jou(w escapades) op de voet volgt, dus - in ieder geval ik - heb geen idee waar de helft van je berichten, met sms's en Fok! die jou moet bellen, in hemelsnaam over gaan. Lijkt me ook iets privé's, of in ieder geval anders iets met de admins.

Drank lijkt me een relevant topic en dat wuif je nu weg met "nooit gezegd dat ik niet meer zou drinken". Dat is ten eerste onjuist en ten tweede blijkt uit je inmiddels verwijderde/gesloten berichten wel dat je niet normaal een drankje kan doen. Toon dan ook een beetje zelfreflectie daarover in plaats van weer de schuld bij anderen te leggen.

Je hebt ook nog best wel de neiging om je vrij aplomb in discussies te gaan mengen - en ja, daar is een forum voor, maar in de olie slaan die interventies nergens op en erger je mensen in die discussie alleen maar. Ik lees DTS zelden, maar kan me voorstellen dat je daar ook niet weer zomaar binnen kan wandelen alsof er niets is gebeurd.

Dus, kijk vooral een paar keer eerst rustig in de spiegel.
pi_221643766
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2026 11:22 schreef nostra het volgende:
Yo kree, neem in je berichten even mee dat niet iedereen jou(w escapades) op de voet volgt, dus - in ieder geval ik - heb geen idee waar de helft van je berichten, met sms's en Fok! die jou moet bellen, in hemelsnaam over gaan. Lijkt me ook iets privé's, of in ieder geval anders iets met de admins.

Drank lijkt me een relevant topic en dat wuif je nu weg met "nooit gezegd dat ik niet meer zou drinken". Dat is ten eerste onjuist en ten tweede blijkt uit je inmiddels verwijderde/gesloten berichten wel dat je niet normaal een drankje kan doen. Toon dan ook een beetje zelfreflectie daarover in plaats van weer de schuld bij anderen te leggen.

Je hebt ook nog best wel de neiging om je vrij aplomb in discussies te gaan mengen - en ja, daar is een forum voor, maar in de olie slaan die interventies nergens op en erger je mensen in die discussie alleen maar. Ik lees DTS zelden, maar kan me voorstellen dat je daar ook niet weer zomaar binnen kan wandelen alsof er niets is gebeurd.

Dus, kijk vooral een paar keer eerst rustig in de spiegel.
ik weet precies wie me bellen of appen en met naam? waarom zou jw denken dart ik dat niet weet\?

krijg geen onbekende eigenlijk, tis allemaal van eerder waar ik naam en user rug nr van heb?

hoezo trouwens "ik zal nooit meer drinken?" ik heb dat nooit gezegd nl?
dat is een verzinsel van jullie alle zelf hier./

En kijk ik hoef mij niet te verdedigen, want gaat het niet om. Ik weet ik heb mijn leven gefixeerd in zoverre dat ik er min of meer oke mee ben.

Perfect? vast niet, maar dat is toch niet aan jullie om te beoordelen?
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 11:28:12 #47
38824 crew  Droopie
pi_221643779
@nostra, grotendeels eens

Daarom is dat Brad Pitt ook mega interessant voor Kree, jou en mij..
Omdat je een keer wat anders leest op FOK! over omgaan met drank.

Maar als het over de omgangsvormen in DTS moet gaan (nee) en prive SMS jes (Nee x2).
Hell To The Liars
  roze maandag 24 augustus 2026 @ 11:28:26 #48
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221643783
Respect voor @Droopie
Your beauty never ever scared me.
pi_221643785
willen jullie het beste,.? wss wel en mss ga ik die kant op. maar heeeeej dit kost mij tijd Enzo.
pi_221643804
naja zeg het maar. van mij mag dit topic open blijven en kletsen we wel ff af en toe.

maar net zo goed mag het van mij ook dicht... FA besluit maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')