abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220797650
Hier overigens het hele filmpje:

Bekijk deze YouTube-video

Palestijnse vluchtelingen komen natuurlijk uit Palestina, niet uit Griekenland. Ze vluchten naar Europa omdat vriendje Bibi en zijn trawanten als waanzinnigen tekeer gaan. Het is blijkbaar erg moeilijk om dat te erkennen voor sommige Kamerleden. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Kowloon op 15-05-2026 06:36:26 (Taalfout gecorrigeerd) ]
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:07:11 #202
5428 crew  miss_sly
pi_220797996
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 01:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nog lachwekkender zijn de vrouwen die de nacht opeisen maar niks tegen de instroom van asielzoekers willen doen. Dat is net zoiets als willen afvallen maar wekelijks jezelf wel te goed doen bij de mac.
Dat is grote onzin.
Veertig jaar geleden, toen ik zo oud was als Lisa, konden meisjes en vrouwen ook al niet veilig alleen in de nacht over straat. Moest je ook samen fietsen, een taxi nemen, bij iemand blijven slapen, met een sleutel tussen je vingers lopen of fietsen om je te kunnen verdedigen en werden zelfverdedigingscursussen ook al aangeprezen.

En in die tijd ben ik ook lastiggevallen of erger door van diezelfde prachtige jongens die nu als man met geweld oproepen dat 'onze vrouwen' beschermd moeten worden.

Maar kennelijk vind je de verwensingen van dergelijke mannen richting vrouwen (ik hoop dat je eens goed verkracht wordt door een asielzoeker) heel goed te begrijpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:41:57 #203
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220798163
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:23 schreef Kowloon het volgende:
Hier overigens het hele filmpje:

Bekijk deze YouTube-video

Palestijnse vluchtelingen komen natuurlijk uit Palestina, niet uit Griekenland. Ze vluchten naar Europa omdat vriendje Bibi en zijn trawanten als waanzinnigen tekeer gaan. Het is blijkbaar erg moeilijk om dat te erkennen voor sommige Kamerleden. ;)
Palestijnen of Libanezen , hoe dan ook , moslims dus

kunnen naar Turkije en vandaar naar Griekenland en die geeft ze een akkoord briefje met de opdracht, ga maar snel verder
Het is wel goed
Dan zijn ze gelijk statushouder als ze hier zijn , dat scheelt het COA ook weer veel werk , het is bedoeld om de doorstroming maximaal te laten zijn de kraan gaat wagenwijd open nu
want de spreidingswet die functioneert net met in iedere bioscoop ,oude school of voetbalveld een 50 moslims te parkeren

Dat moet je 1000 personen met wooncontainers op een weiland doen, daar staan geen huizen die in waarde dalen

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 15-05-2026 09:19:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:45:22 #204
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220798181
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:23 schreef Kowloon het volgende:
Hier overigens het hele filmpje:

Bekijk deze YouTube-video

Palestijnse vluchtelingen komen natuurlijk uit Palestina, niet uit Griekenland. Ze vluchten naar Europa omdat vriendje Bibi en zijn trawanten als waanzinnigen tekeer gaan. Het is blijkbaar erg moeilijk om dat te erkennen voor sommige Kamerleden. ;)
Neemt natuurlijk niet weg dat ze niet op eigen houtje door moeten reizen maar idealiter vanuit Griekenland over de EU verspreid zouden moeten worden. Wat Markuszower hier zegt gaat echter alle perken te buiten en maakt ook dat hij niet meer als gedoogpartner kan fungeren in een Jetten-kabinet. Dat betekent dat het in constructies nu alleen nog maar over rechts kan met JA21 en SGP.

[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 15-05-2026 09:05:15 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220798784
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat ze niet op eigen houtje door moeten reizen maar idealiter vanuit Griekenland over de EU verspreid zouden moeten worden. Wat Markuszower hier zegt gaat echter alle perken te buiten en maakt ook dat hij niet meer als gedoogpartner kan fungeren in een Jetten-kabinet. Dat betekent dat het in constructies nu alleen nog maar over rechts kan met JA21 en SGP.
Laten we hopen dat dit kabinet zo verstandig is…
Maar zeker de VVD zal met plannen blijven komen die er alleen met hulp van extreemrechts door kunnen komen…
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:50:56 #206
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220798964
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat ze niet op eigen houtje door moeten reizen maar idealiter vanuit Griekenland over de EU verspreid zouden moeten worden.

Dat is dus precies wat Griekenland doet

die stuurt ze door als EU Statushouder, dus kant en klaar voor huisvesting hier
Scheelt het COA een hele boel werk , ik denk dat het goed geregeld is nu
Het duurt in Nederland allemaal veel te lang met AZC s en spreidingswet dat gaat veeel te langzaam
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220799416
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:23 schreef Kowloon het volgende:
Hier overigens het hele filmpje:

Bekijk deze YouTube-video

Palestijnse vluchtelingen komen natuurlijk uit Palestina, niet uit Griekenland. Ze vluchten naar Europa omdat vriendje Bibi en zijn trawanten als waanzinnigen tekeer gaan. Het is blijkbaar erg moeilijk om dat te erkennen voor sommige Kamerleden. ;)
Ach, de beste man moet zich profileren naar toekomstige kiezers toe. En laten we eerlijk zijn: niemand hier zit te wachten op Palestijnen met een Griekse vluchtelingenstatus.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:26:47 #208
13309 nostra
ask why
pi_220799506
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat filmpje van Markuszower, what the fuck 8)7

https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Heeft-ie de stash van Thierry gevonden?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:30:48 #209
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220799622
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar kennelijk vind je de verwensingen van dergelijke mannen richting vrouwen (ik hoop dat je eens goed verkracht wordt door een asielzoeker) heel goed te begrijpen.
Wil je een post aanwijzen waar ik dat doe? En als je die niet vindt dan jouw aantijging verwijderen?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220799633
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:26 schreef nostra het volgende:

[..]
Heeft-ie de stash van Thierry gevonden?
Nou ja, op zich is hij hier al jaren consequent in :+.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:32:06 #211
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220799660
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 01:20 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Je benoemt zelf wel al een wezenlijk verschil. Hij roept op om met geweld op te treden tegen mensen die geen strafbare feiten hebben ondergaan, in Nederland. De door jou benoemde hooligans hebben dat wel.
Scherp opgemerkt.
Neemt niet weg dat wij onze grenzen mogen bewaken, en als iemand ongewenst is dat wij hen de toegang mogen weigeren. Als iemand dan toch wil doordringen en de persoon toch tegenhoudt, dan gebruik je automatisch al (gepast) geweld.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220799792
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat ze niet op eigen houtje door moeten reizen maar idealiter vanuit Griekenland over de EU verspreid zouden moeten worden. Wat Markuszower hier zegt gaat echter alle perken te buiten en maakt ook dat hij niet meer als gedoogpartner kan fungeren in een Jetten-kabinet. Dat betekent dat het in constructies nu alleen nog maar over rechts kan met JA21 en SGP.
Dat is wel het clusterfuck-effect, je kunt eigenlijk als coalitie niet meer met goed fatsoen zaken doen met Markuszower. Nu was dat altijd al discutabel, maar dit is wel echt ver over de grens. Maakt het allemaal nog complexer.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 10:46:43 #213
5428 crew  miss_sly
pi_220799823
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wil je een post aanwijzen waar ik dat doe? En als je die niet vindt dan jouw aantijging verwijderen?
Je reactie dat het nog lachwekkender is dat vrouwen niks tegen de instroom willen doen, impliceert dat het toewensen van een verkrachting nog niet echt heel erg lachwekkend is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:47:54 #214
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220799832
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je reactie dat het nog lachwekkender is dat vrouwen niks tegen de instroom willen doen, impliceert dat het toewensen van een verkrachting nog niet echt heel erg lachwekkend is.
Dat is een hele domme en foute gevolgtrekking dat op geen enkele manier uit die post is te halen. Het geeft aan dat je niet in staat bent om begrijpelijk te lezen en de juiste conclusies uit te halen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 10:49:29 #215
5428 crew  miss_sly
pi_220799850
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is een hele domme en foute gevolgtrekking dat op geen enkele manier uit die post is te halen. Het geeft aan dat je niet in staat bent om begrijpelijk te lezen en de juiste conclusies uit te halen.
Begrijpelijk lezen kan ik erg goed. En begrijpend lezen ook. Begrijpelijk posten is niet voor iedereen weggelegd.
En jouw idiote insinutatie dat vrouwen niets tegen de instroom zouden willen doen en dat asielzoekers verkrachters zijn is geheel jouw foute manier van redeneren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:10:10 #216
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220799993
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is een hele domme en foute gevolgtrekking dat op geen enkele manier uit die post is te halen. Het geeft aan dat je niet in staat bent om begrijpelijk te lezen en de juiste conclusies uit te halen.
Begrijpelijk lezen. :D

Dat is wel een heel pijnlijke uitglijder, net als je de ander belachelijk wil maken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:21:29 #217
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220800096
Minder asielzoekers lijkt me fantastisch. Zo jammer dat (al dan niet extreem-)rechts er alles aan doet om de shit in het Midden-Oosten en Afrika te maximaliseren zodat het leger ontheemden lekker groeit.

Misschien moeten we onze statistiek-specialisten eens het spreekwoord “dweilen met de kraan open” uitleggen? Oh wacht kinderen met mitrailleurs uit de rubberboot schieten en een muur om Europa is veel slimmer natuurlijk!
pi_220800308
Net Kockelmann op de radio gehoord met Markuszower
Gideonsbende weigerde direct te zeggen "Ja" ik sta achter mijn gebruikte woorden.
maw... hij erkende zijn palestijnenhaat niet en zijn geweldsfantasiën over hem
pi_220800413
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je reactie dat het nog lachwekkender is dat vrouwen niks tegen de instroom willen doen, impliceert dat het toewensen van een verkrachting nog niet echt heel erg lachwekkend is.
Het valt alleen niet te ontkennen dat er een groot probleem bij mensen met een migratieachtergrond zit.


https://www.rijksoverheid(...)-terug-in-oud-gedrag
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 12:09:36 #220
5428 crew  miss_sly
pi_220800442
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:04 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Het valt alleen niet te ontkennen dat er een groot probleem bij mensen met een migratieachtergrond zit.

[ link | afbeelding ]
https://www.rijksoverheid(...)-terug-in-oud-gedrag
Natuurlijk zitten daar ook rotte appels tussen.

Maar het is niet uitsluitend een probleem van asielzoekers en het is niet zo dat alle asielzoekers zo zijn. Dus beide is een volstrekt verkeerde voorstelling van zaken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220800480
Inhoudelijk en qua politieke agenda is er geen enkel verschil tussen Markuszower en Wilders. Dat zeg ik niet, dat zeggen deze twee zelf.

Wat Raymond de Roon in de Tweede Kamer allemaal zegt over Israël en Palestijnen, waar parlementaire onschendbaarheid geldt, is hetzelfde als Markuszower.

Iets soortgelijks geldt voor de JA21 afsplitsing van FvD. Dat ging over stijl, niet over de inhoudelijke agenda (één van de drie auteurs naast Eerdmans en Nanninga was Eva Vlaardingerbroek - zie nu eens wat die allemaal uit kraamt). Anno 2026 is FvD gewoon weer een logische coalitiepartner, volgens Eerdmans.

Laat je niet foppen door de marktsegmentatie, de branding en productdifferentiatie, de maatpakken vs het volkse; de enige normale overgebleven centrum-rechtse partij is het CDA.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2026 12:19:07 ]
pi_220800561
Actie om vluchtelingen welkom te heten in IJsselstein afgeblazen: organisatie is bang voor ongeregeldheden

https://www.ad.nl/ijssels(...)egeldheden~a7ea4753/

Terreur werkt dus! Waar is antifa als je ze nodig hebt?

Maar er zijn geen extra maatregelen nodig hoor (itt Extinction Rebellion)
https://www.binnenlandsbe(...)aatregelen-na-rellen
https://www.welingelichte(...)n-bij-opvanglocaties

Antifa criminaliseren we, dit zijn bezorgde burgers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2026 12:26:14 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:31:43 #223
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220800607
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Begrijpelijk lezen. :D

Dat is wel een heel pijnlijke uitglijder, net als je de ander belachelijk wil maken.
Dat valt wel mee. Is een nare autocorrectie op mijn iPhone. Ik lees niet alles na.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 12:37:32 #224
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800651
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat valt wel mee. Is een nare autocorrectie op mijn iPhone. Ik lees niet alles na.
Dat mogen we best dom en fout noemen.

Een sterke man durft het toe te geven als hij de mist ingaat, een zwakke man legt de schuld buiten zichzelf.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220800673
1 miljard per week aan kosten voor nieuwkomers. Wie betaalt dat allemaal?

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')