Dat is grote onzin.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog lachwekkender zijn de vrouwen die de nacht opeisen maar niks tegen de instroom van asielzoekers willen doen. Dat is net zoiets als willen afvallen maar wekelijks jezelf wel te goed doen bij de mac.
Palestijnen of Libanezen , hoe dan ook , moslims dusquote:Op vrijdag 15 mei 2026 06:23 schreef Kowloon het volgende:
Hier overigens het hele filmpje:
Bekijk deze YouTube-video
Palestijnse vluchtelingen komen natuurlijk uit Palestina, niet uit Griekenland. Ze vluchten naar Europa omdat vriendje Bibi en zijn trawanten als waanzinnigen tekeer gaan. Het is blijkbaar erg moeilijk om dat te erkennen voor sommige Kamerleden.
Neemt natuurlijk niet weg dat ze niet op eigen houtje door moeten reizen maar idealiter vanuit Griekenland over de EU verspreid zouden moeten worden. Wat Markuszower hier zegt gaat echter alle perken te buiten en maakt ook dat hij niet meer als gedoogpartner kan fungeren in een Jetten-kabinet. Dat betekent dat het in constructies nu alleen nog maar over rechts kan met JA21 en SGP.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 06:23 schreef Kowloon het volgende:
Palestijnse vluchtelingen komen natuurlijk uit Palestina, niet uit Griekenland. Ze vluchten naar Europa omdat vriendje Bibi en zijn trawanten als waanzinnigen tekeer gaan. Het is blijkbaar erg moeilijk om dat te erkennen voor sommige Kamerleden.
Laten we hopen dat dit kabinet zo verstandig is…quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat ze niet op eigen houtje door moeten reizen maar idealiter vanuit Griekenland over de EU verspreid zouden moeten worden. Wat Markuszower hier zegt gaat echter alle perken te buiten en maakt ook dat hij niet meer als gedoogpartner kan fungeren in een Jetten-kabinet. Dat betekent dat het in constructies nu alleen nog maar over rechts kan met JA21 en SGP.
Dat is dus precies wat Griekenland doetquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat ze niet op eigen houtje door moeten reizen maar idealiter vanuit Griekenland over de EU verspreid zouden moeten worden.
Ach, de beste man moet zich profileren naar toekomstige kiezers toe. En laten we eerlijk zijn: niemand hier zit te wachten op Palestijnen met een Griekse vluchtelingenstatus.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 06:23 schreef Kowloon het volgende:
Heeft-ie de stash van Thierry gevonden?quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat filmpje van Markuszower, what the fuck
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Wil je een post aanwijzen waar ik dat doe? En als je die niet vindt dan jouw aantijging verwijderen?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar kennelijk vind je de verwensingen van dergelijke mannen richting vrouwen (ik hoop dat je eens goed verkracht wordt door een asielzoeker) heel goed te begrijpen.
Nou ja, op zich is hij hier al jaren consequent inquote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Heeft-ie de stash van Thierry gevonden?
Scherp opgemerkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je benoemt zelf wel al een wezenlijk verschil. Hij roept op om met geweld op te treden tegen mensen die geen strafbare feiten hebben ondergaan, in Nederland. De door jou benoemde hooligans hebben dat wel.
Dat is wel het clusterfuck-effect, je kunt eigenlijk als coalitie niet meer met goed fatsoen zaken doen met Markuszower. Nu was dat altijd al discutabel, maar dit is wel echt ver over de grens. Maakt het allemaal nog complexer.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat ze niet op eigen houtje door moeten reizen maar idealiter vanuit Griekenland over de EU verspreid zouden moeten worden. Wat Markuszower hier zegt gaat echter alle perken te buiten en maakt ook dat hij niet meer als gedoogpartner kan fungeren in een Jetten-kabinet. Dat betekent dat het in constructies nu alleen nog maar over rechts kan met JA21 en SGP.
Je reactie dat het nog lachwekkender is dat vrouwen niks tegen de instroom willen doen, impliceert dat het toewensen van een verkrachting nog niet echt heel erg lachwekkend is.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je een post aanwijzen waar ik dat doe? En als je die niet vindt dan jouw aantijging verwijderen?
Dat is een hele domme en foute gevolgtrekking dat op geen enkele manier uit die post is te halen. Het geeft aan dat je niet in staat bent om begrijpelijk te lezen en de juiste conclusies uit te halen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je reactie dat het nog lachwekkender is dat vrouwen niks tegen de instroom willen doen, impliceert dat het toewensen van een verkrachting nog niet echt heel erg lachwekkend is.
Begrijpelijk lezen kan ik erg goed. En begrijpend lezen ook. Begrijpelijk posten is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een hele domme en foute gevolgtrekking dat op geen enkele manier uit die post is te halen. Het geeft aan dat je niet in staat bent om begrijpelijk te lezen en de juiste conclusies uit te halen.
Begrijpelijk lezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een hele domme en foute gevolgtrekking dat op geen enkele manier uit die post is te halen. Het geeft aan dat je niet in staat bent om begrijpelijk te lezen en de juiste conclusies uit te halen.
Het valt alleen niet te ontkennen dat er een groot probleem bij mensen met een migratieachtergrond zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je reactie dat het nog lachwekkender is dat vrouwen niks tegen de instroom willen doen, impliceert dat het toewensen van een verkrachting nog niet echt heel erg lachwekkend is.
Natuurlijk zitten daar ook rotte appels tussen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:04 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Het valt alleen niet te ontkennen dat er een groot probleem bij mensen met een migratieachtergrond zit.
[ link | afbeelding ]
https://www.rijksoverheid(...)-terug-in-oud-gedrag
Dat valt wel mee. Is een nare autocorrectie op mijn iPhone. Ik lees niet alles na.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Begrijpelijk lezen.
Dat is wel een heel pijnlijke uitglijder, net als je de ander belachelijk wil maken.
Dat mogen we best dom en fout noemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Is een nare autocorrectie op mijn iPhone. Ik lees niet alles na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |