of een man die het niet zoveel uit maakt (zoals hier en Frank)quote:
Wel toch? Kostte hun iets van 600 euro.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
jammer dat ze geen nieuwe kookplaat hoefden te kopen of is dat teveel haat?
Nee dat kan alleen de glasplaat zijn voor die prijs. zo;n inductie plaat inclusief afzuigsysteem is wel wat duurder.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wel toch? Kostte hun iets van 600 euro.
Het was Steffie die het zeiquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
of een man die het niet zoveel uit maakt (zoals hier en Frank)
Klopt, ze hebben alleen de glasplaat vervangen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee dat kan alleen de glasplaat zijn voor die prijs. zo;n inductie plaat inclusief afzuigsysteem is wel wat duurder.
hier zijn net 2 roze banken gekocht. De muur is groen en de kastjes waar ik nu naar kijk mosterd geel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was Steffie die het zei, maar zelf hou ik ook niet zo van roze.
Lijkt mij nu al een leuk huis..quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
hier zijn net 2 roze banken gekocht. De muur is groen en de kastjes waar ik nu naar kijk mosterd geel.
Het lijkt wel het circus hier (oh ja onze keuken is momenteel nog grijs/blauw met een wit blad)
Heb zelf ook veel kleur maar roze en licht blauw in de keuken is iets to much kinderkleur.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
hier zijn net 2 roze banken gekocht. De muur is groen en de kastjes waar ik nu naar kijk mosterd geel.
Het lijkt wel het circus hier (oh ja onze keuken is momenteel nog grijs/blauw met een wit blad)
Ja snap ik wel hoor, ik vond dit ook wat veel van Lottyquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb zelf ook veel kleur maar roze en licht blauw in de keuken is iets to much kinderkleur.
Er zijn zeker 16 die het wel mooi vinden.quote:
Hij heeft wel een beetje gelijk, en ik snap het gemiep van Heiko ook niet zo. Wat maakt het uit of daar een paneel van de keukenloods zit of een gipsplaatquote:
Iets met Roze helmen wegkapen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was Steffie die het zei, maar zelf hou ik ook niet zo van roze.
Gisteren 189.000 kijkersquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
Heel Nederland ziet dat, he!
Aldus Marloes.
Dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:38 schreef pmponer het volgende:
Soms moet je principieel zijn, maar dan moet je ook niet terug komen.
Als het waar is dat Heiko en Ray het hebben opgemeten dan is het wel een vreemde beoordeling.
Ik denk trouwens dat Patrick het weer eens niet goed begrepen heeft. Dat zie je ook aan hoe ze de ruimtes opleveren (bijv dat palfond met die dubbele gipsplaten gewoon afzagen)
Ho ho, hij probeert mensen tot kalmte te brengen en drukt op een toeter.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:41 schreef V. het volgende:
Wat is die Dennis een totaal overbodig aspect van dit programma.
Altijd al geweest, toetert één keer per week daar. Heb het nooit gezien met Roberto Jackettie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:41 schreef V. het volgende:
Wat is die Dennis een totaal overbodig aspect van dit programma.
Maar als zij het opmeten is het toch aan jou om daar een passende keuken in te maken?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:38 schreef pmponer het volgende:
Soms moet je principieel zijn, maar dan moet je ook niet terug komen.
Als het waar is dat Heiko en Ray het hebben opgemeten dan is het wel een vreemde beoordeling.
Ik denk trouwens dat Patrick het weer eens niet goed begrepen heeft. Dat zie je ook aan hoe ze de ruimtes opleveren (bijv dat palfond met die dubbele gipsplaten gewoon afzagen)
Ja vandaar ook mijn opmerking. Maar persoonlijk zie ik het probleem niet wat daar werd aangestipt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:55 schreef V. het volgende:
[..]
Maar als zij het opmeten is het toch aan jou om daar een passende keuken in te maken?
Door dat niet aansluitende werkblad, wat blijvend is, hadden ze echt nooit mogen winnen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja vandaar ook mijn opmerking. Maar persoonlijk zie ik het probleem niet wat daar werd aangestipt.
Die van het plafond was wel wat kwalijker.
De winnende keuken had een werkblad wat niet lekker aansloot en een ondiepe plank die eigenlijk verkeerd gepositioneerd was. Ik zie dat probleem bij de keuken van Patrick en Marloes eerder in die orde van grootte
Ja vind ik ook, die plank kan je nog anders plaatsen maar dit was gewoon niet goed.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:02 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Door dat niet aansluitende werkblad, wat blijvend is, hadden ze echt nooit mogen winnen.
Dat is ook al mega irritant, als kijker krijg je nooit duidelijk inzicht op dat bord, of je moet het beeld continu stop zetten, vaag gedoe.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, die plank kan je nog anders plaatsen maar dit was gewoon niet goed.
En de grap ik dat ze volgens mij van Heiko het hoogste cijfer van alle keukens kregen (als ik het schoolbord goed heb gezien).
Ik verwacht morgen een screenshot van @RobertoCarlosquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is ook al mega irritant, als kijker krijg je nooit duidelijk inzicht op dat bord, of je moet het beeld continu stop zetten, vaag gedoe.
Morgen = Vandaagquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen een screenshot van @:RobertoCarlos
Cool! Nu snap ik de uiteindelijke uitslag ook beter.quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Morgen = Vandaag
[ afbeelding ]
Je bent toch niet stiekem aan het vooruitkijken hequote:Op donderdag 14 mei 2026 09:08 schreef Croosblokker het volgende:
Sonja vindt Frank een enge nare agressieve man, en zijn hoofd staat haar niet aan. Om te gieren.
Huh??quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:08 schreef Croosblokker het volgende:
Sonja vindt Frank een enge nare agressieve man, en zijn hoofd staat haar niet aan. Om te gieren.
Dat bedoel ik met vooruitkijken, het is een semi-quote die vanavond wordt gebezigd.quote:
O lekker dan..quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met vooruitkijken, het is een semi-quote die vanavond wordt gebezigd.
Vanavond toch?quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:32 schreef Chea49 het volgende:
We zullen zien morgen want er worden tóch weer regels overtreden met laat doorwerken? Jammer dat Sonja ook nu weer even namen moest noemen maar kan mij de ergernis ook wel voorstellen als men zich aan de regels houdt terwijl anderen er met de pet naar gooien.
O Godzijdank, want hoe kom ik anders vanavond door!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |