Frank en Lotty natuurlijk. Duh!!!quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:57 schreef Meke het volgende:
Nou het heeft even geduurd maar ik ben bij![]()
Hebben jullie een favoriet koppel dit seizoen? Ik zou echt niet weten wie ik dit seizoen de eindoverwinning gun
Ik heb voorlopig jut en jul, bedoel Kim en Jim als favoriet..quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:57 schreef Meke het volgende:
Nou het heeft even geduurd maar ik ben bij![]()
Hebben jullie een favoriet koppel dit seizoen? Ik zou echt niet weten wie ik dit seizoen de eindoverwinning gun
Voor mij ook niet, maar dat was het vorig seizoen ook al het geval. Hokkerig allemaal met smalle trappen, sommige appartementen weer de huiskamer aan de achterzijde met uitzicht op...niets.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Heb gekeken op Funda, maar er is niet echt een appartement die er voor mij eruit springt
Wel strak zonder strepen, meer citroengeel nu.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
Zo ziet die gele muur er wel ok uit, maar niet helemaal daaglicht nog.
WFT joh, gelijk namen noemen ook. Waarom doe je dat.quote:
en een kleintjequote:Op woensdag 13 mei 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
WFT joh, gelijk namen noemen ook. Waarom doe je dat.
En Hendrik heeft een scheve piemel, ook fijn om te weten.
en de deur draait de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind de keuken qua kleur, tegels en blad van Bianca erg mooi. Fantastisch fornuis ook. Maar ja, die mega grote zwarte koelkast pas daar nergens. Staat half in de kamer.
Die had dat gewoon niet door, neem ik aan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:49 schreef TaMieke het volgende:
Waarom reageerde Bianco zo verbaasd toen Heiko zei dat de keuken er weer uit moest omdat de vloer niet af is??? Wat had ze dan verwacht?
Het fornuis is prachtig, maar wat gebruik je ervan in een appartement met hooguit één kind. Veel te groot voor zo'n ruimte. Dat hoort in een woon keuken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind de keuken qua kleur, tegels en blad van Bianca erg mooi. Fantastisch fornuis ook. Maar ja, die mega grote zwarte koelkast pas daar nergens. Staat half in de kamer.
zou hier zo mogen. Ja mijn vrouw is ook van de kleuren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Dat oud roze tegen citroengeel en ijsblauw, iets teveel van het goede.
Meiden huis idd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Dat oud roze tegen citroengeel en ijsblauw, iets teveel van het goede.
jammer dat ze geen nieuwe kookplaat hoefden te kopen of is dat teveel haat?quote:
Ik ben ook voor kleur, maar vond dat roze niet mooi passen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
zou hier zo mogen. Ja mijn vrouw is ook van de kleuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |