of een man die het niet zoveel uit maakt (zoals hier en Frank)quote:
Wel toch? Kostte hun iets van 600 euro.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
jammer dat ze geen nieuwe kookplaat hoefden te kopen of is dat teveel haat?
Nee dat kan alleen de glasplaat zijn voor die prijs. zo;n inductie plaat inclusief afzuigsysteem is wel wat duurder.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wel toch? Kostte hun iets van 600 euro.
Het was Steffie die het zeiquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
of een man die het niet zoveel uit maakt (zoals hier en Frank)
Klopt, ze hebben alleen de glasplaat vervangen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee dat kan alleen de glasplaat zijn voor die prijs. zo;n inductie plaat inclusief afzuigsysteem is wel wat duurder.
hier zijn net 2 roze banken gekocht. De muur is groen en de kastjes waar ik nu naar kijk mosterd geel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was Steffie die het zei, maar zelf hou ik ook niet zo van roze.
Lijkt mij nu al een leuk huis..quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
hier zijn net 2 roze banken gekocht. De muur is groen en de kastjes waar ik nu naar kijk mosterd geel.
Het lijkt wel het circus hier (oh ja onze keuken is momenteel nog grijs/blauw met een wit blad)
Heb zelf ook veel kleur maar roze en licht blauw in de keuken is iets to much kinderkleur.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
hier zijn net 2 roze banken gekocht. De muur is groen en de kastjes waar ik nu naar kijk mosterd geel.
Het lijkt wel het circus hier (oh ja onze keuken is momenteel nog grijs/blauw met een wit blad)
Ja snap ik wel hoor, ik vond dit ook wat veel van Lottyquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb zelf ook veel kleur maar roze en licht blauw in de keuken is iets to much kinderkleur.
Er zijn zeker 16 die het wel mooi vinden.quote:
Hij heeft wel een beetje gelijk, en ik snap het gemiep van Heiko ook niet zo. Wat maakt het uit of daar een paneel van de keukenloods zit of een gipsplaatquote:
Iets met Roze helmen wegkapen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was Steffie die het zei, maar zelf hou ik ook niet zo van roze.
Gisteren 189.000 kijkersquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
Heel Nederland ziet dat, he!
Aldus Marloes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |