Een statische test van een grote vaste‑brandstofmotor, waarschijnlijk voor Arrow‑3/4 of een vergelijkbaar interceptor‑systeem. Dus gewoon een test van Tomer... Tomer is een Israëlisch staatsbedrijf dat raket‑ en raketmotor‑voortstuwingssystemen ontwikkelt voor defensie en ruimtevaart.quote:
Een gecontroleerde ontploffing in een fabriek. Op zaterdagavond. Onaangekondigd.quote:
Landen of rederijen?quote:Op zondag 17 mei 2026 08:25 schreef UitStraling het volgende:
Iran wil Europese schepen tegen losgeld door de straat van Hormuz laten varen.
Eens kijken welke landen toehappen
Ik vermoed landen waar de vracht naar toe gaat?quote:Op zondag 17 mei 2026 08:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Landen of rederijen?
Hoe werkt zoiets eigenlijk.
Wat hebben weken aan bombardementen goed gewerkt he. Wat een fantastisch succes.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:25 schreef UitStraling het volgende:
Iran wil Europese schepen tegen losgeld door de straat van Hormuz laten varen.
Eens kijken welke landen toehappen
Ik ben eerder benieuwd welke landen moslimextremisme gaan steunen en op ramkoers met de VS gaan liggen.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat hebben weken aan bombardementen goed gewerkt he. Wat een fantastisch succes.
Misschien dat de wereld nu export tarieven voor spullen naar de vs moeten invoeren om deze tolheffingen te financieren.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat hebben weken aan bombardementen goed gewerkt he. Wat een fantastisch succes.
Gelukkig heb je nog altijd art of the deal in dat geval.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt met veel jets, raketten en een Carrier niet een heel land gaan controleren, en eigenlijk te weinig doen.
Maar het grootste succes is wel de systematische uitschakeling van de ayatolllah’s
Die meermalen publiekelijk hebben opgeroepen het westen te willen vernietigen.
Ja die ligt nog steeds ergens weg te rotten omdat ze hem niet durven te begraven en zijn zoon zijn gezicht is er half afgeschoten.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt met veel jets, raketten en een Carrier niet een heel land gaan controleren, en eigenlijk te weinig doen.
Maar het grootste succes is wel de systematische uitschakeling van de ayatolllah’s
Die meermalen publiekelijk hebben opgeroepen het westen te willen vernietigen.
Telt je afzijdig houden van deze domme oorlog als land ook als steun voor moslimextremisme?quote:Op zondag 17 mei 2026 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd welke landen moslimextremisme gaan steunen en op ramkoers met de VS gaan liggen.
nee dat zijn gewoon lafaardsquote:Op zondag 17 mei 2026 09:03 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Telt je afzijdig houden van deze domme oorlog als land ook als steun voor moslimextremisme?
spoken like a cowardquote:Op zondag 17 mei 2026 09:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is niet onze oorlog.
De gevolgen treffen ons maar ook daarmee is het nog niet onze oorlog.
In ieder geval uit de NAVO stappen, kleur bekennen is voortaan zelf voor je spierballetjes zorgen.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:23 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Wat had je graag gezien wat deze ' laffe landen ' moeten doen en bijdragen aan deze oorlog?
Wat heeft deze domme oorlog met de Navo te maken dan? Behalve niks.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval uit de NAVO stappen, kleur bekennen is voortaan zelf voor je spierballetjes zorgen.
Doorzichtige amerikaanse propaganda nablaten is echt het enige wat je hier doet.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval uit de NAVO stappen, kleur bekennen is voortaan zelf voor je spierballetjes zorgen.
Ja, wat vergezochte Israëlische fantasieën dat Iran nu echt (deze keer echt!!!) binnen 2 weken een kernwapen zou kunnen hebben.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:30 schreef RockToTheBeat het volgende:
deze oorlog gaat verder dan wat materiële belangen
Gaat inderdaad vooral om het grote ego van de oranje man met het kleine pikkie.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:30 schreef RockToTheBeat het volgende:
deze oorlog gaat verder dan wat materiële belangen
Ze schieten ook hier gewoon Nederlandse burgers dood, dat we daarvoor jarenlang weggekeken hebben is slechts lafheid natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat geeft ons het recht om Iran aan te vallen?
Het rare aan je reactie is dat we het niet exact weten, maar als je alles niet als complot ziet en er echt een kernwapen zou gelanceerd worden en met deze actie de levens van 1,2 miljoen mensen gered zijn en de Iraanse bevolking blijer is doordat de kans op een meer westerse richting vergroot is.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, wat vergezochte Israëlische fantasieën dat Iran nu echt (deze keer echt!!!) binnen 2 weken een kernwapen zou kunnen hebben.
Het rare aan je reactie is dat we het niet exact weten, maar als je alles niet als complot ziet en er echt een kernwapen zou gelanceerd worden en met deze actie de levens van 1,2 miljoen mensen gered zijn en de Iraanse bevolking blijer is doordat de kans op een meer westerse richting vergroot is.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, wat vergezochte Israëlische fantasieën dat Iran nu echt (deze keer echt!!!) binnen 2 weken een kernwapen zou kunnen hebben.
Dan klinkt er getüter in de straten van de grote steden in Nederland.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het rare aan je reactie is dat we het niet exact weten, maar als je alles niet als complot ziet en er echt een kernwapen zou gelanceerd worden en met deze actie de levens van 1,2 miljoen mensen gered zijn en de Iraanse bevolking blijer is doordat de kans op een meer westerse richting vergroot is.
Dan zou je ervoor mogen juichen. De enige reden dat het ons hier geen niet interesseert is dat een evt kernwapen ons niet kan bereiken vanuit Iran.
Of iig gooien ze het 10 keer liever op Israël.
De rederij lijkt me. Als de opdrachtgever die betaling wil vergoeden.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Landen of rederijen?
Hoe werkt zoiets eigenlijk.
Adolf Hitler had ook slechts vreedzame bedoelingen met zijn onderzoek naar een kernwapen, dat weet iedereen.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:47 schreef Monolith het volgende:
Seoul staat nog gewoon overeind, net als Islamabad en New Delhi. Kiev is ook nog niet van de kaart gevaagd. Het hele idee dat het Iraanse regime uniek gestoord zou zijn en een kernwapen wil om de hele wereld van de kaart te vegen is natuurlijk zwaar overtrokken.
Iran hangt dan ook een ideologie aan die expansief is welke de andere landen niet hebben of in mindere mate van extremiteit.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:47 schreef Monolith het volgende:
Seoul staat nog gewoon overeind, net als Islamabad en New Delhi. Kiev is ook nog niet van de kaart gevaagd. Het hele idee dat het Iraanse regime uniek gestoord zou zijn en een kernwapen wil om de hele wereld van de kaart te vegen is natuurlijk zwaar overtrokken.
Zo'n Netanyahu roept al een jaar of dertig dat Iran nu echt binnen een korte tijd kernwapens kan hebben. En hoe vaker je zoiets roept, hoe ongeloofwaardiger het wordt. Dus nee, het is niet waarschijnlijk dat het nu, wel echt zo zou zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het rare aan je reactie is dat we het niet exact weten, maar als je alles niet als complot ziet en er echt een kernwapen zou gelanceerd worden en met deze actie de levens van 1,2 miljoen mensen gered zijn en de Iraanse bevolking blijer is doordat de kans op een meer westerse richting vergroot is.
Dan zou je ervoor mogen juichen. De enige reden dat het ons hier geen niet interesseert is dat een evt kernwapen ons niet kan bereiken vanuit Iran.
Of iig gooien ze het 10 keer liever op Israël.
M.a.w. de dreiging is voor ons niet zichtbaar en dan is het makkelijk oordelen dat het voor “niks” was.
Ach welnee. Het is een probleemgeval in de regio, maar de Iraanse tanks rollen de buurlanden niet in. In tegenstelling tot de Iraakse tanks die Iran binnenrolden in de jaren '80. Maar in dit topic voert de nuchtere geopolitieke analyse niet de boventoon, maar het "help, enge moslims"-sentiment. Natuurlijk is het geen lekker regime, maar er zijn legio niet zo lekker regimes die ook nog een bedreiging voor hun regio zijn. Het stikt ervan in Afrika bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:50 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
Iran hangt dan ook een ideologie aan die expansief is welke de andere landen niet hebben.
Wat is je punt eigenlijk, de heersende jurk in Iran roept al bijna vijftig jaar dat hij Israël met een kernbom wil vernietigen.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n Netanyahu roept al een jaar of dertig dat Iran nu echt binnen een korte tijd kernwapens kan hebben. En hoe vaker je zoiets roept, hoe ongeloofwaardiger het wordt. Dus nee, het is niet waarschijnlijk dat het nu, wel echt zo zou zijn.
Dan hou je maar 4 a 5 landen in de Navo, denk niet dat dat is wat je wilt...quote:Op zondag 17 mei 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor Iran is het veel aantrekkelijker om via hun foute vriendjes overal in de regionrotzooi te schoppen.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:47 schreef Monolith het volgende:
Interessant, waar zat die expansiedrift dan precies in afgelopen decennia?quote:Op zondag 17 mei 2026 09:50 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
Iran hangt dan ook een ideologie aan die expansief is welke de andere landen niet hebben of in mindere mate van extremiteit.
Je leesvoer voor vandaag,quote:Op zondag 17 mei 2026 09:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach welnee. Het is een probleemgeval in de regio, maar de Iraanse tanks rollen de buurlanden niet in. In tegenstelling tot de Iraakse tanks die Iran binnenrolden in de jaren '80. Maar in dit topic voert de nuchtere geopolitieke analyse niet de boventoon, maar het "help, enge moslims"-sentiment. Natuurlijk is het geen lekker regime, maar er zijn legio niet zo lekker regimes die ook nog een bedreiging voor hun regio zijn. Het stikt ervan in Afrika bijvoorbeeld.
van die ideologie? ben je blind?quote:Op zondag 17 mei 2026 09:56 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Interessant, waar zat die expansiedrift dan precies in afgelopen decennia?
Nee maar ik snap niet goed wat je bedoelt.quote:
Het is ook gewoon een stukje laf egoïsme, "wat kan mij de mensen daar nou schelen, ik wil mijn boodschappen kunnen betalen en mijn benzinetankje vol kunnen gooien"quote:
Er van uitgaande dat dit zo zou zijn. Noord Korea zegt hetzelfde al jaren over de VS en Zuid Korea. Waarom doen ze dat denk je?quote:Op zondag 17 mei 2026 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is je punt eigenlijk, de heersende jurk in Iran roept al bijna vijftig jaar dat hij Israël met een kernbom wil vernietigen.
Nou dat is dan ook gewoon zo.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n Netanyahu roept al een jaar of dertig dat Iran nu echt binnen een korte tijd kernwapens kan hebben. En hoe vaker je zoiets roept, hoe ongeloofwaardiger het wordt. Dus nee, het is niet waarschijnlijk dat het nu, wel echt zo zou zijn.
Ben je nu ook al fan van Kim Jong-un?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat dit zo zou zijn. Noord Korea zegt hetzelfde al jaren over de VS en Zuid Korea. Waarom doen ze dat denk je?
Ik ben zwaar voor een nieuw regime in Iran. Alleen brengt het huidige circus dat geen stap dichterbij en is het enkel een excuus voor meer repressie tegen de bevolking.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een stukje laf egoïsme, "wat kan mij de mensen daar nou schelen, ik wil mijn boodschappen kunnen betalen en mijn benzinetankje vol kunnen gooien"
Hebben ze je dat vorige week verteld?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:08 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik ben zwaar voor een nieuw regime in Iran. Alleen brengt het huidige circus dat geen stap dichterbij en is het enkel een excuus voor meer repressie tegen de bevolking.
Het was gewoon een onbezonnen actie om de ego’s van Trump en Bibi te strelen en de aandacht af te wijken van hun binnenlandse problemen.
Heb je enig idee wat expansiedrift inhoudt? Misschien moet je het voor de grap eens in het Midden-Oosten googelen. Ik denk niet dat je het leuk vindt wie daar stipt op nummer één staat, als je tegen regimes bent met expansiedrift.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:50 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
Iran hangt dan ook een ideologie aan die expansief is welke de andere landen niet hebben of in mindere mate van extremiteit.
1. Den Moslim.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat expansiedrift inhoudt? Misschien moet je het voor de grap eens in het Midden-Oosten googelen. Ik denk niet dat je het leuk vindt wie daar stipt op nummer één staat, als je tegen regimes bent met expansiedrift.
Nee, dat was toch al langer duidelijk? Beide heren hebben nare en hardnekkige problemen met corruptie e.d.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze je dat vorige week verteld?
het is gewoon slecht omdat Trump het deedquote:Op zondag 17 mei 2026 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een stukje laf egoïsme, "wat kan mij de mensen daar nou schelen, ik wil mijn boodschappen kunnen betalen en mijn benzinetankje vol kunnen gooien"
Nonsens, het is slecht omdat het totaal ondoordacht was.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
het is gewoon slecht omdat Trump het deed
De Iraanse bevolking is er wel mee geholpen dat hun land in puin is geschoten en er nog extremere figuren aan de macht zijn gekomen ja.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk nonsens, Market Garden was ook een zeer slecht doordacht en uitgevoerd plan, puur om Montgomery zijn ijdele ballen te strelen, dat wil niet zeggen dat de gehele geallieerde zaak slecht was.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:15 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nonsens, het is slecht omdat het totaal ondoordacht was.
Toen ze eerder die nucleaire faciliteiten bombardeerden hoorde je daar weinig commentaar op, dat was namelijk gericht en doordacht. In dit geval zijn ze vergeten even iets verder te denken dan de eerste krantenkoppen.
Hoorde jij dan wel veel commentaar op het bombarderen van die faciliteiten?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk nonsens, Market Garden was ook een zeer slecht doordacht en uitgevoerd plan, puur om Montgomery zijn ijdele ballen te strelen, dat wil niet zeggen dat de gehele geallieerde zaak slecht was.
quote:Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
het is gewoon slecht omdat Trump het deed
Amerikaanse goyim levens zijn vanuit israelisch perspectief niets waardquote:Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef AFA2022 het volgende:
Misschien kunnen de oorlogshitsers hier, vanuit hun veilige zoldertje, zich eens afvragen waarom Israël geen grondtroepen wil leveren voor een invasie en waarom het de expendable Amerikaanse soldaten wil laten opknappen.
Top thanksquote:Op zondag 17 mei 2026 12:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat waren Russische drones en die beelden zijn oorspronkelijk gedeeld door de Russen.
[ x ]
Deze hele operatie is een zeer slecht doordacht plan om Trump's ijdele ballen te strelen. Regime heeft de macht nog, raketten liggen nog in de bunkers, basissen staan nog overeind, Hormuz nog dicht....quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk nonsens, Market Garden was ook een zeer slecht doordacht en uitgevoerd plan, puur om Montgomery zijn ijdele ballen te strelen, dat wil niet zeggen dat de gehele geallieerde zaak slecht was.
Precies.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:28 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Amerikaanse goyim levens zijn vanuit israelisch perspectief niets waard
Daar kan je de Israëliërs niet voor blamen. Zij dienen Israëlische belangen. Natuurlijk is voor hen het leven van een Israelier niet gelijk aan dat van een niet-Israëliër.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:28 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Amerikaanse goyim levens zijn vanuit israelisch perspectief niets waard
Dat zal waarschijnlijk niets te maken hebben met de disproportioneel grote invloed die de Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek heeft.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:24 schreef recidivist het volgende:
[..]
Het is kwalijker dat Amerikaanse levens ook niet gelijk zijn aan Israëlische levens volgens de Amerikaanse politieke elite….die Amerikaanse belangen en belangen van Amerikanen op een dienen te zetten en daarmee dus Amerikaanse levens op één.
quote:Op zondag 17 mei 2026 13:43 schreef havanagila het volgende:
[..]
Deze hele operatie is een zeer slecht doordacht plan om Trump's ijdele ballen te strelen. Regime heeft de macht nog, raketten liggen nog in de bunkers, basissen staan nog overeind, Hormuz nog dicht....
Joepie we hebben een paar mensen vermoord.quote:
Als wij het doen is het beschaving. Als zij het doen barbaars.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Joepie we hebben een paar mensen vermoord.
Dat heb je goed begrepen. Daarom was bijvoorbeeld ook ronduit barbaars wat de Duitsers deden in de Tweede Wereldoorlog, maar het uitschakelen van de Duitsers was een overwinning voor de beschaafde wereld.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als wij het doen is het beschaving. Als zij het doen barbaars.
Het is geen patriottisch dingetje. Het is een ethnisch-religieus ding.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:24 schreef recidivist het volgende:
[..]
Daar kan je de Israëliërs niet voor blamen. Zij dienen Israëlische belangen. Natuurlijk is voor hen het leven van een Israelier niet gelijk aan dat van een niet-Israëliër.
Het is kwalijker dat Amerikaanse levens ook niet gelijk zijn aan Israëlische levens volgens de Amerikaanse politieke elite….die Amerikaanse belangen en belangen van Amerikanen op een dienen te zetten en daarmee dus Amerikaanse levens op één.
Ik denk niet dat je je kunt indenken hoeveel ellende en doden Khamenei op zijn naam had staan.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Joepie we hebben een paar mensen vermoord.
Zie hier de totale hypocrisie. Israel is een theocratische dictatuur. Oftewel wat jou betreft is het prima terecht als Iran Israelische politici zou vermoorden. Israel maakt inderdaad 100.000den slachtoffers met hun internationale terrorisme. Dat is een veelvoud van Iran dus.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen. Daarom was bijvoorbeeld ook ronduit barbaars wat de Duitsers deden in de Tweede Wereldoorlog, maar het uitschakelen van de Duitsers was een overwinning voor de beschaafde wereld.
Het is niet anders met het Iraanse regime, een theocratische dictatuur dat de regio gestabiliseerd en de eigen burgers met tienduizenden tegelijk afmaakt. Daar de leiders van uitschakelen is een overwinning voor de beschaafde wereld.
Mensen die dat niet meer kunnen zien, kunnen een onderscheid meer maken tussen goed en kwaad.
Ik denk dat je een heel groot probleempje hebt.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zie hier de totale hypocrisie. Israel is een theocratische dictatuur. Oftewel wat jou betreft is het prima terecht als Iran Israelische politici zou vermoorden. Israel maakt inderdaad 100.000den slachtoffers met hun internationale terrorisme. Dat is een veelvoud van Iran dus.
Grappig dat je het een overwinning van de beschaafde wereld vindt als de Israelische regering wordt vermoord.
Daar kan ik het wel mee eens zijn.
Tja, je projecteert weer eens de intenties van het Iraanse regime op Israël. Het Iraanse regime stuurt proxies aan die Israël aanvallen, het Iraanse regime heeft ook sinds het aantreden het openlijke streven om Israël te vernietigen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zie hier de totale hypocrisie. Israel is een theocratische dictatuur. Oftewel wat jou betreft is het prima terecht als Iran Israelische politici zou vermoorden. Israel maakt inderdaad 100.000den slachtoffers met hun internationale terrorisme. Dat is een veelvoud van Iran dus.
Grappig dat je het een overwinning van de beschaafde wereld vindt als de Israelische regering wordt vermoord.
ja meneer hitlerquote:Op zondag 17 mei 2026 16:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
quote:Waarom is de Al-Aqsa-moskee belangrijk voor Israël?
In de moderne tijd zijn de moskee en het plein een belangrijk spanningspunt geworden in het Arabisch-Israëlische conflict.
Naast het belang ervan voor moslims, is het plein ook van betekenis voor Joden als de locatie van de Tempel van Jeruzalem , waarvan de Herodiaanse versie in 70 n.Chr. werd verwoest.18 apr 2026
quote:Over
De Al-Aqsamoskee of El-Aksamoskee is een islamitische moskee in de Oude Stad Jeruzalem, gebouwd op een steenworp afstand van de Rotskoepel op de zuidzijde van de Tempelberg.
De Al-Aqsamoskee is de grootste moskee van Jeruzalem met plaats voor ongeveer 5.000 mensen. Wikipedia
quote:Op zondag 17 mei 2026 18:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
En de rest leeft nog en zal, dankzij Trump, nog decennia Iran onderdrukken.
Ja, sorry, maar dankzij de gefaalde aanvallen beseft het regime zich nu dat zij de kaarten hebben. Hormuz dicht en de VS staat hopeloos toe te kijken.quote:
Hoe zijn die meisjes geholpen met de VS die Iran een sterkere machtspositie geven?quote:Op zondag 17 mei 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Trump zelf meisjes gaat neerschieten op straat in Teheran die het godverdomme wagen om hun gore blote haren te laten zien.
Natuurlijk heeft het daarmee te maken. Maar dat zijn wel Amerikaanse staatsburgers hè die zich daarvoor lenen. Blijkbaar zijn zij bereid alles op alles te zetten om wel Amerikaanse beleid en militair in te zetten ten faveure van Israëlische belangen, ook als dat betekent dat Amerikaanse soldaten ervoor moeten sterven.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:33 schreef AFA2022 het volgende:
Dat zal waarschijnlijk niets te maken hebben met de disproportioneel grote invloed die de Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek heeft.
Geen idee wat je bedoelt hier.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:21 schreef Since2003 het volgende:
Het is geen patriottisch dingetje. Het is een ethnisch-religieus ding.
Je realiseert je hopelijk dat je gore blote haren laten zien helemaal niet vreemd is in Teheran?quote:Op zondag 17 mei 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Trump zelf meisjes gaat neerschieten op straat in Teheran die het godverdomme wagen om hun gore blote haren te laten zien.
Hij schiet ze toch neer wanneer ze op school zijn? Wel bij de feiten blijven hè!quote:Op zondag 17 mei 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:
Trump is sinds tijden de eerste en enige westerse leider die de ballen had om een poging te doen Irans vijandige regime aan te pakken.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
En de rest leeft nog en zal, dankzij Trump, nog decennia Iran onderdrukken.
Eens, maar is het naïef om te denken dat het volk iets meer in opstand had gekomen?quote:Op zondag 17 mei 2026 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump is sinds tijden de eerste en enige westerse leider die de ballen had om een poging te doen Irans vijandige regime aan te pakken.
En ik denk dat er fouten zijn gemaakt, maar dat het te vroeg is om te praten over een blamage.
Ik denk dat Trump iets meer credits zou moeten krijgen voor iig al het ombrengen van de ayatollah’s
Alleen Iraniërs die mensen, vrienden en families zijn kwijtgeraakt zullen dit snappen en de VS eeuwig dankbaar zijn, al kwamen ze maar tot hier, er is toch iets van recht tegen de moordenaars van onschuldige burgers gezegevierd.
De haat van gewone Iraniërs tegen het regime is enorm.
Nee, denken met je ballen is meestal geen succes. Dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump is sinds tijden de eerste en enige westerse leider die de ballen had om een poging te doen Irans vijandige regime aan te pakken.
En ik denk dat er fouten zijn gemaakt, maar dat het te vroeg is om te praten over een blamage.
Ik denk dat Trump iets meer credits zou moeten krijgen voor iig al het ombrengen van de ayatollah’s
Alleen Iraniërs die mensen, vrienden en families zijn kwijtgeraakt zullen dit snappen en de VS eeuwig dankbaar zijn, al kwamen ze maar tot hier, er is toch iets van recht tegen de moordenaars van onschuldige burgers gezegevierd.
De haat van gewone Iraniërs tegen het regime is enorm.
Bekijk deze YouTube-videoquote:https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116590914302000241
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
For Iran, the Clock is Ticking, and they better get moving, FAST, or there won’t be anything left of them. TIME IS OF THE ESSENCE! President DJT
De invloed van de lobby is inmiddels zo groot geworden dat je gerust kunt stellen dat de VS, zeker onder Bibi, in veel opzichten als een soort proxy voor Israël fungeert. Overigens geldt die invloed zowel voor de Democraten als voor de Republikeinen.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:50 schreef recidivist het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het daarmee te maken. Maar dat zijn wel Amerikaanse staatsburgers hè die zich daarvoor lenen. Blijkbaar zijn zij bereid alles op alles te zetten om wel Amerikaanse beleid en militair in te zetten ten faveure van Israëlische belangen, ook als dat betekent dat Amerikaanse soldaten ervoor moeten sterven.
Zelfs dat probleem begint bij Amerikanen die bereid zijn hun mede-landgenoten op een militair avontuur te sturen dat zij met de dood kunnen bekopen ten behoeve van een (so-called) bondgenoot. Dat probleem begint niet bij Israël.
Denk niet dat het de wereld echt boeit om eerlijk te zijn. Gaza is ook vergeten. Noord-Korea moet ook nog bevrijdt worden, en er zijn nog een aantal gekke dictaturen. Iran staat een beetje laag op de care lijst vrees ik.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd dat de wereld het Iraanse volk gaat bevrijden.
De weerstand tegen Trump en onversneden antisemitisme is vele malen groter dan de drang om mensen in nood te helpen.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk niet dat het de wereld echt boeit om eerlijk te zijn. Gaza is ook vergeten. Noord-Korea moet ook nog bevrijdt worden, en er zijn nog een aantal gekke dictaturen. Iran staat een beetje laag op de care lijst vrees ik.
Wil je nou zeggen dat na weken va bombarderen geen opstanden zijn uitgebroken en het regime niet is gevallen zoals werd gehoopt? Want dat zag echt niemand aankomen natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Nog even en ik begin bijna te geloven dat je daadwerkelijk om de moslimbevolking daar geeft lol.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:10 schreef UitStraling het volgende:
De islam is een enorme kutuitvinding en een werkelijk barbaars sprookje om gewone mensen te onderdrukken maar ik ben genoeg in de regio geweest om pareltjes van mensen te ontmoeten (ondanks de islam)quote:Op maandag 18 mei 2026 08:59 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Nog even en ik begin bijna te geloven dat je daadwerkelijk om de moslimbevolking daar geeft lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |