het is gewoon slecht omdat Trump het deedquote:Op zondag 17 mei 2026 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een stukje laf egoïsme, "wat kan mij de mensen daar nou schelen, ik wil mijn boodschappen kunnen betalen en mijn benzinetankje vol kunnen gooien"
Nonsens, het is slecht omdat het totaal ondoordacht was.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
het is gewoon slecht omdat Trump het deed
De Iraanse bevolking is er wel mee geholpen dat hun land in puin is geschoten en er nog extremere figuren aan de macht zijn gekomen ja.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een stukje laf egoïsme, "wat kan mij de mensen daar nou schelen, ik wil mijn boodschappen kunnen betalen en mijn benzinetankje vol kunnen gooien"
Dit is natuurlijk nonsens, Market Garden was ook een zeer slecht doordacht en uitgevoerd plan, puur om Montgomery zijn ijdele ballen te strelen, dat wil niet zeggen dat de gehele geallieerde zaak slecht was.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:15 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nonsens, het is slecht omdat het totaal ondoordacht was.
Toen ze eerder die nucleaire faciliteiten bombardeerden hoorde je daar weinig commentaar op, dat was namelijk gericht en doordacht. In dit geval zijn ze vergeten even iets verder te denken dan de eerste krantenkoppen.
Hoorde jij dan wel veel commentaar op het bombarderen van die faciliteiten?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk nonsens, Market Garden was ook een zeer slecht doordacht en uitgevoerd plan, puur om Montgomery zijn ijdele ballen te strelen, dat wil niet zeggen dat de gehele geallieerde zaak slecht was.
quote:Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
het is gewoon slecht omdat Trump het deed
Amerikaanse goyim levens zijn vanuit israelisch perspectief niets waardquote:Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef AFA2022 het volgende:
Misschien kunnen de oorlogshitsers hier, vanuit hun veilige zoldertje, zich eens afvragen waarom Israël geen grondtroepen wil leveren voor een invasie en waarom het de expendable Amerikaanse soldaten wil laten opknappen.
Top thanksquote:Op zondag 17 mei 2026 12:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat waren Russische drones en die beelden zijn oorspronkelijk gedeeld door de Russen.
[ x ]
Deze hele operatie is een zeer slecht doordacht plan om Trump's ijdele ballen te strelen. Regime heeft de macht nog, raketten liggen nog in de bunkers, basissen staan nog overeind, Hormuz nog dicht....quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk nonsens, Market Garden was ook een zeer slecht doordacht en uitgevoerd plan, puur om Montgomery zijn ijdele ballen te strelen, dat wil niet zeggen dat de gehele geallieerde zaak slecht was.
Precies.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:28 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Amerikaanse goyim levens zijn vanuit israelisch perspectief niets waard
Daar kan je de Israëliërs niet voor blamen. Zij dienen Israëlische belangen. Natuurlijk is voor hen het leven van een Israelier niet gelijk aan dat van een niet-Israëliër.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:28 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Amerikaanse goyim levens zijn vanuit israelisch perspectief niets waard
Dat zal waarschijnlijk niets te maken hebben met de disproportioneel grote invloed die de Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek heeft.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:24 schreef recidivist het volgende:
[..]
Het is kwalijker dat Amerikaanse levens ook niet gelijk zijn aan Israëlische levens volgens de Amerikaanse politieke elite….die Amerikaanse belangen en belangen van Amerikanen op een dienen te zetten en daarmee dus Amerikaanse levens op één.
quote:Op zondag 17 mei 2026 13:43 schreef havanagila het volgende:
[..]
Deze hele operatie is een zeer slecht doordacht plan om Trump's ijdele ballen te strelen. Regime heeft de macht nog, raketten liggen nog in de bunkers, basissen staan nog overeind, Hormuz nog dicht....
Joepie we hebben een paar mensen vermoord.quote:
Als wij het doen is het beschaving. Als zij het doen barbaars.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Joepie we hebben een paar mensen vermoord.
Dat heb je goed begrepen. Daarom was bijvoorbeeld ook ronduit barbaars wat de Duitsers deden in de Tweede Wereldoorlog, maar het uitschakelen van de Duitsers was een overwinning voor de beschaafde wereld.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als wij het doen is het beschaving. Als zij het doen barbaars.
Het is geen patriottisch dingetje. Het is een ethnisch-religieus ding.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:24 schreef recidivist het volgende:
[..]
Daar kan je de Israëliërs niet voor blamen. Zij dienen Israëlische belangen. Natuurlijk is voor hen het leven van een Israelier niet gelijk aan dat van een niet-Israëliër.
Het is kwalijker dat Amerikaanse levens ook niet gelijk zijn aan Israëlische levens volgens de Amerikaanse politieke elite….die Amerikaanse belangen en belangen van Amerikanen op een dienen te zetten en daarmee dus Amerikaanse levens op één.
Ik denk niet dat je je kunt indenken hoeveel ellende en doden Khamenei op zijn naam had staan.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Joepie we hebben een paar mensen vermoord.
Zie hier de totale hypocrisie. Israel is een theocratische dictatuur. Oftewel wat jou betreft is het prima terecht als Iran Israelische politici zou vermoorden. Israel maakt inderdaad 100.000den slachtoffers met hun internationale terrorisme. Dat is een veelvoud van Iran dus.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen. Daarom was bijvoorbeeld ook ronduit barbaars wat de Duitsers deden in de Tweede Wereldoorlog, maar het uitschakelen van de Duitsers was een overwinning voor de beschaafde wereld.
Het is niet anders met het Iraanse regime, een theocratische dictatuur dat de regio gestabiliseerd en de eigen burgers met tienduizenden tegelijk afmaakt. Daar de leiders van uitschakelen is een overwinning voor de beschaafde wereld.
Mensen die dat niet meer kunnen zien, kunnen een onderscheid meer maken tussen goed en kwaad.
Ik denk dat je een heel groot probleempje hebt.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zie hier de totale hypocrisie. Israel is een theocratische dictatuur. Oftewel wat jou betreft is het prima terecht als Iran Israelische politici zou vermoorden. Israel maakt inderdaad 100.000den slachtoffers met hun internationale terrorisme. Dat is een veelvoud van Iran dus.
Grappig dat je het een overwinning van de beschaafde wereld vindt als de Israelische regering wordt vermoord.
Daar kan ik het wel mee eens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |