O.a. scholen, universiteiten, ziekenhuizen, apotheken, andere gezondheidscentra, onderzoeks- en wetenschapsinstituten en laboratoria, banken, woonwijken/appartementencomplexen, industriegebieden, sportstadions, bruggen en andere infrastructuur, passagiersvliegtuigen/luchthavens, energie- en watervoorzieningen, etc.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wat hebben die lui dan gebombardeerd gedurende die 6 weken!?
de ingang naar die raket voorraden etc. Zit allemaal onder grond. De us heeft wel wapens om die te raken maar die zijn echt tering duur. Dus kiezen ze er voor om de ingangen te laten instorten. Maarja als je ze daarna weken geeft om alles er weer uit te halen zit je met deze shitshow.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
de ingang naar die raket voorraden etc. Zit allemaal onder grond. De us heeft wel wapens om die te raken maar die zijn echt tering duur. Dus kiezen ze er voor om de ingangen te laten instorten. Maarja als je ze daarna weken geeft om alles er weer uit te halen zit je met deze shitshow.
Volgens mij is dit wat er gebeurde.
Nou vertel. Hoe zit hetquote:
Dat heb op feesboek gestaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:26 schreef havanagila het volgende:
90% van de bunkers en tunnels nog intact, 70% van Iraanse raketvoorraad bestaat nog, 30 van de 33 lanceerbasissen staan nog overeind, en honderden patriot raketten op Shahed drones verspild....
FLAWLESS VICTORY....
nee in de new york times en andere platformen.quote:
Ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee in de new york times en andere platformen.
Je vraagt niks. Je zegt ja hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Zie geen bronnen.
Enige wat ik vraag is een deugdelijke bron.
https://www.business-stan(...)m_source=copilot.comquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Zie geen bronnen.
Kijk, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:14 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
https://www.business-stan(...)m_source=copilot.com
Jij zegt zomaar wat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je vraagt niks. Je zegt ja hoor![]()
Hoe is dat vragen om een bron? Maar zou zeggen gebruik google eens. Handige website
De oorlog gaat fantastisch? Het Iraanse verzet is gebroken? Vrede is nabij?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Zie geen bronnen.
Hé?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De oorlog gaat fantastisch? Het Iraanse verzet is gebroken? Vrede is nabij?
Daar heb je dan vast ook bronnen van.
nee hoor. ik baseer het op wat inlichtingendiensten zeggen.quote:
Nou fantastisch nu heb je de bronnen, ga je hierna dan net zoals trump de nyt beschuldigen van landverraad?quote:
Het is gewoon best lastig om in enkele weken een land van ruim 2x het oppervlak van Frankrijk te bombarderen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hoe meer je denkt dat hij gechanteerd wordt, hoe logischer het lijkt dat Netanyahu iets op hem heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is gewoon best lastig om in enkele weken een land van ruim 2x het oppervlak van Frankrijk te bombarderen.
En ook erg kostbaar, blijkt maar weer.
Rusland is al jaren bezig met de helft daarvan en er staat wonderlijk wel nog wel wat overeind in Oekraïne.
En de Iraanse dictatuur beseft zich nu dat ze Amerikaanse luchtaanvallen kunnen weerstaan, omliggende landen niet genoeg luchtafweer hebben, en zolang niemand een grond oorlog start om Hormuz veilig te stelen, ze de touwtjes volledig in handen hebben. En Noord Korea, waar ook alles ondergronds is, waant zich nu onaantastbaar. En de Russen hebben geen olie sancties meer. Winnnnning.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:44 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
O.a. scholen, universiteiten, ziekenhuizen, apotheken, andere gezondheidscentra, onderzoeks- en wetenschapsinstituten en laboratoria, banken, woonwijken/appartementencomplexen, industriegebieden, sportstadions, bruggen en andere infrastructuur, passagiersvliegtuigen/luchthavens, energie- en watervoorzieningen, etc.
Vooral de burgers geterroriseerd/gestraft, zoals we vaker gewend zijn van deze brengers van "vrede, vrijheid en democratie", de grootste Terroristen op aarde.
Behalve als het witte huis, zonder het tonen van een enkele bron, staat te brullen dat Iran militair verpletterd is, terwijl Hormuz potjedicht zit. Vroeg je je toen niet af van 'goh, wat raar, waarom geen bewijs?'quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Zie geen bronnen.
Ga je nog antwoorden wat er niet aan klopt en hoe het wel zit? of blijft het bij ragebait postsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Graag voortaan bronnen vermelden bij uw veronderstellingen of dan aangeven dat het een mening betreft.
Dank u bij voorbaat en zet uw posten voort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |