abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 16:40:12 #276
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220825638
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Zie hier de totale hypocrisie. Israel is een theocratische dictatuur. Oftewel wat jou betreft is het prima terecht als Iran Israelische politici zou vermoorden. Israel maakt inderdaad 100.000den slachtoffers met hun internationale terrorisme. Dat is een veelvoud van Iran dus.

Grappig dat je het een overwinning van de beschaafde wereld vindt als de Israelische regering wordt vermoord.
Daar kan ik het wel mee eens zijn.
Tja, je projecteert weer eens de intenties van het Iraanse regime op Israël. Het Iraanse regime stuurt proxies aan die Israël aanvallen, het Iraanse regime heeft ook sinds het aantreden het openlijke streven om Israël te vernietigen.

Dit heb jij in eerste discussies al eens omschreven als logisch en begrijpelijk. Het haalt alle voedingsbodem weg voor een normale discussie. Je steunt daarmee een theocratisch moslimfundamentalistisch regime en problematiseert dat een als Israël zich hier tegen verdedigt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 17 mei 2026 @ 17:36:36 #277
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220826670
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Zie hier de totale hypocrisie. Israel is een theocratische dictatuur. Oftewel wat jou betreft is het prima terecht als Iran Israelische politici zou vermoorden. Israel maakt inderdaad 100.000den slachtoffers met hun internationale terrorisme. Dat is een veelvoud van Iran dus.

Grappig dat je het een overwinning van de beschaafde wereld vindt als de Israelische regering wordt vermoord.
Daar kan ik het wel mee eens zijn.
ja meneer hitler

De palestijnen hebben al 2000 jaar oorlog om de al aqsa moskee in Jeruzalem met Israel

het is religie daar doe je niets tegen , domme religie
quote:
Waarom is de Al-Aqsa-moskee belangrijk voor Israël?
In de moderne tijd zijn de moskee en het plein een belangrijk spanningspunt geworden in het Arabisch-Israëlische conflict.
Naast het belang ervan voor moslims, is het plein ook van betekenis voor Joden als de locatie van de Tempel van Jeruzalem , waarvan de Herodiaanse versie in 70 n.Chr. werd verwoest.18 apr 2026
quote:
Over
De Al-Aqsamoskee of El-Aksamoskee is een islamitische moskee in de Oude Stad Jeruzalem, gebouwd op een steenworp afstand van de Rotskoepel op de zuidzijde van de Tempelberg.
De Al-Aqsamoskee is de grootste moskee van Jeruzalem met plaats voor ongeveer 5.000 mensen. Wikipedia
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220826941
Een Iraanse diplomaat liet doorschemeren dat Iran, als het dat zou willen, binnen enkele maanden 10 tot 20 kernwapens zou kunnen produceren. Iran kiest hier echter niet voor, omdat dit een domino‑effect zou veroorzaken. Saoedi‑Arabië heeft al aangegeven dan volledig voor kernwapens te gaan, gevolgd door Turkije en Egypte.
pi_220826972
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En de rest leeft nog en zal, dankzij Trump, nog decennia Iran onderdrukken.
pi_220827109
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:05 schreef havanagila het volgende:

[..]
:') _!
graag verwijderen
pi_220827119
Ik denk dat Trump zelf meisjes gaat neerschieten op straat in Teheran die het godverdomme wagen om hun gore blote haren te laten zien.
graag verwijderen
pi_220827183
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
:') _!
Ja, sorry, maar dankzij de gefaalde aanvallen beseft het regime zich nu dat zij de kaarten hebben. Hormuz dicht en de VS staat hopeloos toe te kijken.

Probeer nu maar een nucleaire deal te sluiten, of Hormuz open te krijgen.

En 800 patriots verschoten, op drones van 10k, icm een Iraanse raketvoorraad die nog grotendeels intact is......

Het regime staat er nu sterker voor, en de burgers NOG zwakker.

Winning :') . Want een handjevol leiders met 1001 opvolgers, 3 van de 33 lanceerinstallaties aan de kust, en wat ingangen van tunnels opgeblazen.
En wiens idee was dat? Dacht Donald.
pi_220827221
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Trump zelf meisjes gaat neerschieten op straat in Teheran die het godverdomme wagen om hun gore blote haren te laten zien.
Hoe zijn die meisjes geholpen met de VS die Iran een sterkere machtspositie geven?
  zondag 17 mei 2026 @ 19:50:29 #284
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220827730
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:33 schreef AFA2022 het volgende:
Dat zal waarschijnlijk niets te maken hebben met de disproportioneel grote invloed die de Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek heeft.
Natuurlijk heeft het daarmee te maken. Maar dat zijn wel Amerikaanse staatsburgers hè die zich daarvoor lenen. Blijkbaar zijn zij bereid alles op alles te zetten om wel Amerikaanse beleid en militair in te zetten ten faveure van Israëlische belangen, ook als dat betekent dat Amerikaanse soldaten ervoor moeten sterven.

Zelfs dat probleem begint bij Amerikanen die bereid zijn hun mede-landgenoten op een militair avontuur te sturen dat zij met de dood kunnen bekopen ten behoeve van een (so-called) bondgenoot. Dat probleem begint niet bij Israël.
enkelband
  zondag 17 mei 2026 @ 19:55:57 #285
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220827760
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:21 schreef Since2003 het volgende:
Het is geen patriottisch dingetje. Het is een ethnisch-religieus ding.
Geen idee wat je bedoelt hier.
enkelband
pi_220827778
quote:
Je realiseert je hopelijk dat je gore blote haren laten zien helemaal niet vreemd is in Teheran?
  zondag 17 mei 2026 @ 20:31:59 #287
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220827986
quote:
Hij schiet ze toch neer wanneer ze op school zijn? Wel bij de feiten blijven hè!

Tja de Iraanse bevolking had het kut, toen waren er Donald en Bibi en opeens was het leven nog Kutter.

Bij deze zegetocht past slechts één lied!

Toet toet, boing boing
Donald en Bibi
Bibi en Donald
Hopla Iran
Hé, haasje reppie
Donald en Bibi
Opstaan luie Donald
Op naar Iran

Toet toet, boing boing
Donald en Bibi
Oorlogje voeren
Donald maakt schroot
Bibi een raketje
Donald het knoppie
Maar knoppie knoppie, boem boem boem boem

Toet toet, boing boing
Donald en Bibi
Centjes verdienen
Hup naar Iran
Donald een schoppie
En Bibi een scheppie
Bibi zegt hoek om
En Donald doet knal

Toet toet, boing boing
Donald en Bibi
Bibi en Donald...
pi_220828258
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:05 schreef havanagila het volgende:

[..]
Trump is sinds tijden de eerste en enige westerse leider die de ballen had om een poging te doen Irans vijandige regime aan te pakken.
En ik denk dat er fouten zijn gemaakt, maar dat het te vroeg is om te praten over een blamage.
Ik denk dat Trump iets meer credits zou moeten krijgen voor iig al het ombrengen van de ayatollah’s
Alleen Iraniërs die mensen, vrienden en families zijn kwijtgeraakt zullen dit snappen en de VS eeuwig dankbaar zijn, al kwamen ze maar tot hier, er is toch iets van recht tegen de moordenaars van onschuldige burgers gezegevierd.

De haat van gewone Iraniërs tegen het regime is enorm.
Vakman pur sang
pi_220828550
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Trump is sinds tijden de eerste en enige westerse leider die de ballen had om een poging te doen Irans vijandige regime aan te pakken.
En ik denk dat er fouten zijn gemaakt, maar dat het te vroeg is om te praten over een blamage.
Ik denk dat Trump iets meer credits zou moeten krijgen voor iig al het ombrengen van de ayatollah’s
Alleen Iraniërs die mensen, vrienden en families zijn kwijtgeraakt zullen dit snappen en de VS eeuwig dankbaar zijn, al kwamen ze maar tot hier, er is toch iets van recht tegen de moordenaars van onschuldige burgers gezegevierd.

Eens, maar is het naïef om te denken dat het volk iets meer in opstand had gekomen?
  maandag 18 mei 2026 @ 00:11:10 #290
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220829275
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee, denken met je ballen is meestal geen succes. Dat blijkt maar weer.
pi_220829344
quote:
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116590914302000241
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
For Iran, the Clock is Ticking, and they better get moving, FAST, or there won’t be anything left of them. TIME IS OF THE ESSENCE! President DJT
Bekijk deze YouTube-video
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220829442
quote:
De media slaan ook amper meer aan op dit soort tweets.
  maandag 18 mei 2026 @ 06:37:00 #293
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220829449
Maar wanneer gaat de rest van het Midden-Oosten nou bevrijd worden door trump? Al die arme onderdrukte vrouwen in Saudi Arabië, die al decennia langer hun haartjes niet mogen laten wapperen. Wanneer worden die bevrijd?
pi_220829460
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:50 schreef recidivist het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft het daarmee te maken. Maar dat zijn wel Amerikaanse staatsburgers hè die zich daarvoor lenen. Blijkbaar zijn zij bereid alles op alles te zetten om wel Amerikaanse beleid en militair in te zetten ten faveure van Israëlische belangen, ook als dat betekent dat Amerikaanse soldaten ervoor moeten sterven.

Zelfs dat probleem begint bij Amerikanen die bereid zijn hun mede-landgenoten op een militair avontuur te sturen dat zij met de dood kunnen bekopen ten behoeve van een (so-called) bondgenoot. Dat probleem begint niet bij Israël.
De invloed van de lobby is inmiddels zo groot geworden dat je gerust kunt stellen dat de VS, zeker onder Bibi, in veel opzichten als een soort proxy voor Israël fungeert. Overigens geldt die invloed zowel voor de Democraten als voor de Republikeinen.
pi_220829625
Hoog tijd dat de wereld het Iraanse volk gaat bevrijden.
graag verwijderen
  maandag 18 mei 2026 @ 08:39:14 #296
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220829696
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Denk niet dat het de wereld echt boeit om eerlijk te zijn. Gaza is ook vergeten. Noord-Korea moet ook nog bevrijdt worden, en er zijn nog een aantal gekke dictaturen. Iran staat een beetje laag op de care lijst vrees ik.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220829801
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Denk niet dat het de wereld echt boeit om eerlijk te zijn. Gaza is ook vergeten. Noord-Korea moet ook nog bevrijdt worden, en er zijn nog een aantal gekke dictaturen. Iran staat een beetje laag op de care lijst vrees ik.
De weerstand tegen Trump en onversneden antisemitisme is vele malen groter dan de drang om mensen in nood te helpen.
graag verwijderen
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 08:58:09 #298
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220829896
quote:
Wil je nou zeggen dat na weken va bombarderen geen opstanden zijn uitgebroken en het regime niet is gevallen zoals werd gehoopt? Want dat zag echt niemand aankomen natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220829900
quote:
Nog even en ik begin bijna te geloven dat je daadwerkelijk om de moslimbevolking daar geeft lol.
pi_220829910
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:59 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Nog even en ik begin bijna te geloven dat je daadwerkelijk om de moslimbevolking daar geeft lol.
De islam is een enorme kutuitvinding en een werkelijk barbaars sprookje om gewone mensen te onderdrukken maar ik ben genoeg in de regio geweest om pareltjes van mensen te ontmoeten (ondanks de islam)
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')