Tja, je projecteert weer eens de intenties van het Iraanse regime op Israël. Het Iraanse regime stuurt proxies aan die Israël aanvallen, het Iraanse regime heeft ook sinds het aantreden het openlijke streven om Israël te vernietigen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zie hier de totale hypocrisie. Israel is een theocratische dictatuur. Oftewel wat jou betreft is het prima terecht als Iran Israelische politici zou vermoorden. Israel maakt inderdaad 100.000den slachtoffers met hun internationale terrorisme. Dat is een veelvoud van Iran dus.
Grappig dat je het een overwinning van de beschaafde wereld vindt als de Israelische regering wordt vermoord.
Daar kan ik het wel mee eens zijn.
ja meneer hitlerquote:Op zondag 17 mei 2026 16:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zie hier de totale hypocrisie. Israel is een theocratische dictatuur. Oftewel wat jou betreft is het prima terecht als Iran Israelische politici zou vermoorden. Israel maakt inderdaad 100.000den slachtoffers met hun internationale terrorisme. Dat is een veelvoud van Iran dus.
Grappig dat je het een overwinning van de beschaafde wereld vindt als de Israelische regering wordt vermoord.
Daar kan ik het wel mee eens zijn.
quote:Waarom is de Al-Aqsa-moskee belangrijk voor Israël?
In de moderne tijd zijn de moskee en het plein een belangrijk spanningspunt geworden in het Arabisch-Israëlische conflict.
Naast het belang ervan voor moslims, is het plein ook van betekenis voor Joden als de locatie van de Tempel van Jeruzalem , waarvan de Herodiaanse versie in 70 n.Chr. werd verwoest.18 apr 2026
quote:Over
De Al-Aqsamoskee of El-Aksamoskee is een islamitische moskee in de Oude Stad Jeruzalem, gebouwd op een steenworp afstand van de Rotskoepel op de zuidzijde van de Tempelberg.
De Al-Aqsamoskee is de grootste moskee van Jeruzalem met plaats voor ongeveer 5.000 mensen. Wikipedia
quote:Op zondag 17 mei 2026 18:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
En de rest leeft nog en zal, dankzij Trump, nog decennia Iran onderdrukken.
Ja, sorry, maar dankzij de gefaalde aanvallen beseft het regime zich nu dat zij de kaarten hebben. Hormuz dicht en de VS staat hopeloos toe te kijken.quote:
Hoe zijn die meisjes geholpen met de VS die Iran een sterkere machtspositie geven?quote:Op zondag 17 mei 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Trump zelf meisjes gaat neerschieten op straat in Teheran die het godverdomme wagen om hun gore blote haren te laten zien.
Natuurlijk heeft het daarmee te maken. Maar dat zijn wel Amerikaanse staatsburgers hè die zich daarvoor lenen. Blijkbaar zijn zij bereid alles op alles te zetten om wel Amerikaanse beleid en militair in te zetten ten faveure van Israëlische belangen, ook als dat betekent dat Amerikaanse soldaten ervoor moeten sterven.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:33 schreef AFA2022 het volgende:
Dat zal waarschijnlijk niets te maken hebben met de disproportioneel grote invloed die de Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek heeft.
Geen idee wat je bedoelt hier.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:21 schreef Since2003 het volgende:
Het is geen patriottisch dingetje. Het is een ethnisch-religieus ding.
Je realiseert je hopelijk dat je gore blote haren laten zien helemaal niet vreemd is in Teheran?quote:Op zondag 17 mei 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Trump zelf meisjes gaat neerschieten op straat in Teheran die het godverdomme wagen om hun gore blote haren te laten zien.
Hij schiet ze toch neer wanneer ze op school zijn? Wel bij de feiten blijven hè!quote:Op zondag 17 mei 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:
Trump is sinds tijden de eerste en enige westerse leider die de ballen had om een poging te doen Irans vijandige regime aan te pakken.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
En de rest leeft nog en zal, dankzij Trump, nog decennia Iran onderdrukken.
Eens, maar is het naïef om te denken dat het volk iets meer in opstand had gekomen?quote:Op zondag 17 mei 2026 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump is sinds tijden de eerste en enige westerse leider die de ballen had om een poging te doen Irans vijandige regime aan te pakken.
En ik denk dat er fouten zijn gemaakt, maar dat het te vroeg is om te praten over een blamage.
Ik denk dat Trump iets meer credits zou moeten krijgen voor iig al het ombrengen van de ayatollah’s
Alleen Iraniërs die mensen, vrienden en families zijn kwijtgeraakt zullen dit snappen en de VS eeuwig dankbaar zijn, al kwamen ze maar tot hier, er is toch iets van recht tegen de moordenaars van onschuldige burgers gezegevierd.
De haat van gewone Iraniërs tegen het regime is enorm.
Nee, denken met je ballen is meestal geen succes. Dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump is sinds tijden de eerste en enige westerse leider die de ballen had om een poging te doen Irans vijandige regime aan te pakken.
En ik denk dat er fouten zijn gemaakt, maar dat het te vroeg is om te praten over een blamage.
Ik denk dat Trump iets meer credits zou moeten krijgen voor iig al het ombrengen van de ayatollah’s
Alleen Iraniërs die mensen, vrienden en families zijn kwijtgeraakt zullen dit snappen en de VS eeuwig dankbaar zijn, al kwamen ze maar tot hier, er is toch iets van recht tegen de moordenaars van onschuldige burgers gezegevierd.
De haat van gewone Iraniërs tegen het regime is enorm.
Bekijk deze YouTube-videoquote:https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116590914302000241
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
For Iran, the Clock is Ticking, and they better get moving, FAST, or there won’t be anything left of them. TIME IS OF THE ESSENCE! President DJT
De invloed van de lobby is inmiddels zo groot geworden dat je gerust kunt stellen dat de VS, zeker onder Bibi, in veel opzichten als een soort proxy voor Israël fungeert. Overigens geldt die invloed zowel voor de Democraten als voor de Republikeinen.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:50 schreef recidivist het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het daarmee te maken. Maar dat zijn wel Amerikaanse staatsburgers hè die zich daarvoor lenen. Blijkbaar zijn zij bereid alles op alles te zetten om wel Amerikaanse beleid en militair in te zetten ten faveure van Israëlische belangen, ook als dat betekent dat Amerikaanse soldaten ervoor moeten sterven.
Zelfs dat probleem begint bij Amerikanen die bereid zijn hun mede-landgenoten op een militair avontuur te sturen dat zij met de dood kunnen bekopen ten behoeve van een (so-called) bondgenoot. Dat probleem begint niet bij Israël.
Denk niet dat het de wereld echt boeit om eerlijk te zijn. Gaza is ook vergeten. Noord-Korea moet ook nog bevrijdt worden, en er zijn nog een aantal gekke dictaturen. Iran staat een beetje laag op de care lijst vrees ik.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd dat de wereld het Iraanse volk gaat bevrijden.
De weerstand tegen Trump en onversneden antisemitisme is vele malen groter dan de drang om mensen in nood te helpen.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk niet dat het de wereld echt boeit om eerlijk te zijn. Gaza is ook vergeten. Noord-Korea moet ook nog bevrijdt worden, en er zijn nog een aantal gekke dictaturen. Iran staat een beetje laag op de care lijst vrees ik.
Wil je nou zeggen dat na weken va bombarderen geen opstanden zijn uitgebroken en het regime niet is gevallen zoals werd gehoopt? Want dat zag echt niemand aankomen natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Nog even en ik begin bijna te geloven dat je daadwerkelijk om de moslimbevolking daar geeft lol.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:10 schreef UitStraling het volgende:
De islam is een enorme kutuitvinding en een werkelijk barbaars sprookje om gewone mensen te onderdrukken maar ik ben genoeg in de regio geweest om pareltjes van mensen te ontmoeten (ondanks de islam)quote:Op maandag 18 mei 2026 08:59 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Nog even en ik begin bijna te geloven dat je daadwerkelijk om de moslimbevolking daar geeft lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |