SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Dat zou wel echt HEEL typisch Twents zijn jaquote:Op zondag 10 mei 2026 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben wel bang dat Twente van PSV verliest en NEC en Ajax winnen
Gewoon winnen joh. Jullie kunnen het wel een keer...quote:Op zondag 10 mei 2026 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zou wel echt HEEL typisch Twents zijn ja
NEC en Ajax weten niet eens meer hoe ze moeten winnenquote:Op zondag 10 mei 2026 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Coco zou wel weer juichen voor PSV.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Den Uil prima jongen. Leuk voor zequote:Op zondag 10 mei 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft wel ongekend knap van Excelsior.
Zou een passende afsluiting van het seizoen zijnquote:Op zondag 10 mei 2026 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze moeten ook tegen de lamme en blinde.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
NEC en Ajax weten niet eens meer hoe ze moeten winnen
Voor Nec en Ajax zijn er geen kleintjes.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze moeten ook tegen de lamme en blinde.
Lekker man! Extra wedstrijden in… De Lange Leegte?quote:Op zondag 10 mei 2026 18:44 schreef OmniRocket het volgende:
Ajax supporters onderweg om kaartjes voor de playoffs te kopen.
Volendamquote:Op zondag 10 mei 2026 18:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lekker man! Extra wedstrijden in… De Lange Leegte?
Nee, ik gun het Twente.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco zou wel weer juichen voor PSV.
En ondertussen andere users hiervan betichten.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:48 schreef Wotte het volgende:
Gemene meneer dat je bent @:DombohetOlifantje1
Waarom druk jij mij steeds in een hoekje?quote:Op zondag 10 mei 2026 18:51 schreef Coco het volgende:
[..]
En ondertussen andere users hiervan betichten.
Nee, er is nog veel werk aan de winkel voor dombo dit jaar.
Ik handel dit wel alleen. Jaren KLB ervaringquote:Op zondag 10 mei 2026 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Want ik laat het volledig over aan @:capuchon_jongen
Je wint wedstrijden als je doelpunt meer maakt dan je tegenstander.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV gewoon 44 tegendoelpunten dit seizoen en 19 punten los
Misschien Berg en Bos @Spockjuh_quote:Op zondag 10 mei 2026 18:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lekker man! Extra wedstrijden in… De Lange Leegte?
Feyenoord kan met 62 punten tweede worden.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV gewoon 44 tegendoelpunten dit seizoen en 19 punten los
Nee joh. ONS PSV doet lekker rustig aan volgende week.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alweer?quote:Op zondag 10 mei 2026 19:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee joh. ONS PSV doet lekker rustig aan volgende week.
Het elftal is per definitie al een B-team.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat Heerenveen geen B-elftal opstelt volgende week
Laat Willem II - NAC tokkie debielen maar lekker in de Jupiler Liek vechten. Opzouten met beide clubs.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
NAC-trainer Carl Hoefkens die zich vooral druk maakt om Excelsior - Volendam in plaats van zijn eigen campingelftal en tokkie supporters.
Weg met die club.
Gewoon geen promovendus via de plee offs svpquote:Op zondag 10 mei 2026 20:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat Willem II - NAC tokkie debielen maar lekker in de Jupiler Liek vechten. Opzouten met beide clubs.
Present om 14.30 uur? @Zipportalquote:Op zondag 10 mei 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NAC dat nu naar Heerenveen mag om de laatste minuten uit te spelen.
Uitstekende beslissing. (Al was een 3-0 nederlaag nog beter geweest)
Nee. Dit is gespeeld.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Present om 14.30 uur? @:Zipportal
Gun iemand ook een wedstrijdbonus.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de laatste seconde nog willen wisselen.
De scheidsrechter gunde dat hem niet meer.quote:
Irritant als je zo gaat juichen als uit supporter in een thuis vak. Je weet dat je hier gezeik mee krijgt. Ik snap dat het moet kunnen maar zo werk je alleen maar irritaties in de hand.quote:
psv snap ik dan nog wel omdat twente nog ergens voor speelt.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:58 schreef Roma-Totti het volgende:
Laten ze Feyenoord & PSV zien ipv Volendam![]()
![]()
Doe eens relaxed, ONS PSV doet rustig aanquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Ach, John.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:26 schreef Zorro het volgende:
"We hebben ons in een mooie uitgangspositie gecreëerd"
- John vd Brom
Christian Willaert is samen met Pascal Kamperman de meest irritante verslaggever op die zender.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Wielaert weer bij Ajax uiteraard. Ik krijg altijd jeuk van die man.
Omdat Weghorst zijn bijbel is vergetenquote:
Leeg stadion.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, voor hen is het gewoon een oefenwedstrijd.
Met zo'n kapsel verdien je het ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Sparta scoort.![]()
Weliswaar in eigen doel maar toch.
Twente ookquote:Op zondag 17 mei 2026 14:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Sparta scoort.![]()
Weliswaar in eigen doel maar toch.
Akkoord.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Met zo'n kapsel verdien je het ook.
Je hoeft hier niet mee te lezen.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:49 schreef GGMM het volgende:
Laten we het niet spoileren voor mensen die het schakelkanaal kijken
Deze zomer eens een echte CV halen, type Moreno-genotquote:Op zondag 17 mei 2026 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
PSV en 0 houden is een bijzonder aangename rubriek
Wat moet ik dan met m'n tijdquote:Op zondag 17 mei 2026 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet mee te lezen.
Ik vind dat PSV gewoon zijn sportieve plicht moet doen...quote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel prima. Ik gun het Twente wel om CL te halen.
LIVE Eredivisieverslagenquote:Op zondag 17 mei 2026 14:49 schreef GGMM het volgende:
Laten we het niet spoileren voor mensen die het schakelkanaal kijken
Vd Brom is ook gewoon een prima coach op dit niveau.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wij gunnen Twente een resultaat, zij geven ons Rots & Van Rooij voor een leuk prijsje. Aardige deal toch @Drizzt_DoUrdenquote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een nederlaag is ook een resultaat. Maar daar hoop ik voor Twente niet op.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wij gunnen Twente een resultaat, zij geven ons Rots & Van Rooij voor een leuk prijsje. Aardige deal toch @:Drizzt_DoUrden
Is goed ouwe reus.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een nederlaag is ook een resultaat. Maar daar hoop ik voor Twente niet op.
Die twee zijn wel wat meer waardquote:Op zondag 17 mei 2026 14:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wij gunnen Twente een resultaat, zij geven ons Rots & Van Rooij voor een leuk prijsje. Aardige deal toch @:Drizzt_DoUrden
Hebben daar ook meer te zoeken dan NECquote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tja, als je in oktober al nagenoeg kampioen bent maakt het allemaal niet zoveel uit.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:52 schreef bbuddybb het volgende:
PSV staat alweer op 45 tegendoelpunten. Bizar.
Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV gewoon zijn sportieve plicht moet doen...
Sowieso. Volgend jaar waarschijnlijk een beter elftal.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben daar ook meer te zoeken dan NEC
Dan nog. Verdediging is al jaren t zorgenkindje. En Kovar is een grabbelaar. Als je daar niks aan doet heb je komend jaar ook weer niks te zoeken in de CLquote:Op zondag 17 mei 2026 14:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, als je in oktober al nagenoeg kampioen bent maakt het allemaal niet zoveel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zeker, moet echt aandacht aan besteed worden in de komende transferperiode. Speelt al jaren. Dus geen ongeschoolde middenvelder of vOeTbAlLeNdE verdediger, gewoon een slopert.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan nog. Verdediging is al jaren t zorgenkindje. En Kovar is een grabbelaar. Als je daar niks aan doet heb je komend jaar ook weer niks te zoeken in de CL
Das een heel ander soort dynamiek, hier moeten ze zodra er iets gebeurt de herhaling laten zien met het betreffende commentaar.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op dit soort dagen is Langs de Lijn toch wel the place to be. Zijn gewoon overal bij itt ESPN-opportunisten
Het enige nadeel is van Langs de Lijn is uuuuhh Suse uuuhh van uuuhh Kleefquote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op dit soort dagen is Langs de Lijn toch wel the place to be. Zijn gewoon overal bij itt ESPN-opportunisten
In de rust gaat Bosz wat goede spelers wisselenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie dit niet goedkomen als ik zie hoe PSV speelt
Dat zat ik vroegâh altijd op m'n slaapkamer te luisterenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja, radio is makkelijk dan TV.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV-Twente op tv en Langs de lijn op de radio aanquote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zat ik vroegâh altijd op m'n slaapkamer te luisteren
Ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zat ik vroegâh altijd op m'n slaapkamer te luisteren
Gestopt met lezen na 'Feyenoorders'quote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef GGMM het volgende:
Voor iemand die door veel Feyenoorders gezien wordt als de beste verdediger van de Eredivisie laat Trauner best vaak z'n man lopen
Even de pony laten grazenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:22 schreef GGMM het volgende:
We gaan rusten.
Ik zie jullie over een kwartiertje weer
Dat ze voorstaan of dat Dombo kut PSV zegt?quote:
Aletha STRONT.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waterreus, Vink, El Ahmadi, Van Polen.
Bakstenen door de tv @:Zipportal
Jaquote:Op zondag 17 mei 2026 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ze voorstaan of dat Dombo kut PSV zegt?
Vind hem vaak wel erg zeuren, heel de wereld is tegen Twente en alles zit altijd tegen.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat Drizzt een ontzettende lieve jongen is bijvoorbeeld?
Drizzt krijgt hier even uit het niets een draai om zijn orenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind hem vaak wel erg zeuren, heel de wereld is tegen Twente en alles zit altijd tegen.
Maar voor Drizzt dan maar!
Zou iedere andere Nederlandse optie het beter doen?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nijmegen in de voorronde CL is n lachertje. Fluiten naar coefficientenpunten
FC Twente acht ik nog iets hoger. Maar ja die vallen ook door de grond nuquote:Op zondag 17 mei 2026 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou iedere andere Nederlandse optie het beter doen?
Net alsof Ajax en Feyenoord daar zoveel punten halenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nijmegen in de voorronde CL is n lachertje. Fluiten naar coefficientenpunten
Oh ja joh?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:46 schreef Zorro het volgende:
We houden ons vast aan het feit dat PSV als er nu een tegengoal valt altijd weer de bibbers krijgt en het nog weggeeft.
Waarom zo venijnig?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu mag Twente er wel in stikken.
Ik heb niks met stugge boeren uit het oostenquote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met stugge boeren uit het oosten
Ja. Maar die tegengoal viel niet. In elk geval niet bij 2-1quote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 15:46 schreef Zorro het volgende:
We houden ons vast aan het feit dat PSV als er nu een tegengoal valt altijd weer de bibbers krijgt en het nog weggeeft.
Degradatiebibbers.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:52 schreef RipCity het volgende:
Wat is dat voor deuntje elke keer bij volendam?
3equote:Op zondag 17 mei 2026 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
2de seizoen achterelkaar 100+ doelpunten
JAquote:Op zondag 17 mei 2026 15:53 schreef Zorro het volgende:
Is er eigenlijk IEMAND die PEC - Feyenoord kijkt?
Ach.quote:
Iemand die een eind aan zn leven wil maken wellichtquote:Op zondag 17 mei 2026 15:53 schreef Zorro het volgende:
Kijkt anders geen kip naar.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:54 schreef DrMarten het volgende:
Wel schandalig trouwens dat ESPN Volendam-Telstar wegdrukt in het schakelprogramma
Jeetje wat luguberquote:Op zondag 17 mei 2026 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iemand die een eind aan zn leven wil maken wellicht
Drizzt krijgt ervan langs.quote:
Liv jaquote:Op zondag 17 mei 2026 15:56 schreef GGMM het volgende:
Is de vrije trap van Ajax liv of is hij al naast gegaan?
Ik heb wel zin in knotsgekke playoffs.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Drizzt krijgt ervan langs.
User Pisces schuift Oost-Nederland het putje in.
Nu dit.
Iedereen is toe aan de zomerstop.
Waarom zou je als je ook voetbal kan kijken?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:53 schreef Zorro het volgende:
Het seizoen in een notendop.quote:
Dit volg ik nietquote:
@Makamba_ oh dit bedoelde jequote:
Akkoord.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we Ajax nodig.
Koffie.quote:
Kan je ook gezond doenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak NU een biertje.
Moet toch de topscorerstitel van Ayase een beetje vieren.
Ik zou ook een standaarddrinker zijn als ik dit zou vieren.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak NU een biertje.
Moet toch de topscorerstitel van Ayase een beetje vieren.
Maar Heerenveen heeft helemaal nog niet gescoord.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:01 schreef raptorix het volgende:
Zou me niet verbazen als Volendam straks gestaakt moet worden, hier in Amsterdam verschikkeljk veel regen en onweer.
Ajax creeert helemaal niks ookquote:Op zondag 17 mei 2026 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Heerenveen heeft helemaal nog niet gescoord.
Oei!quote:Op zondag 17 mei 2026 16:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zou ook een standaarddrinker zijn als ik dit zou vieren.
Dan nog, 1x per jaar mag je best het belang van de wedstrijd laten prevaleren boven absolute kijkcijfers.quote:
De zesmiljoenste poging om grappig te zijn misluktquote:Op zondag 17 mei 2026 16:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja er komt inderdaad een behoorlijk uitje aan
Krijgen die ongewassen linkse amsterdammers en toeristen ook eindelijk eens een douche.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:01 schreef raptorix het volgende:
Zou me niet verbazen als Volendam straks gestaakt moet worden, hier in Amsterdam verschikkeljk veel regen en onweer.
Neequote:Op zondag 17 mei 2026 16:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan nog, 1x per jaar mag je best het belang van de wedstrijd laten prevaleren boven absolute kijkcijfers.
Gooi Pec Feyenoord lekker in het schakelprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |