Akkoord.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we Ajax nodig.
Koffie.quote:
Kan je ook gezond doenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak NU een biertje.
Moet toch de topscorerstitel van Ayase een beetje vieren.
Ik zou ook een standaarddrinker zijn als ik dit zou vieren.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak NU een biertje.
Moet toch de topscorerstitel van Ayase een beetje vieren.
Maar Heerenveen heeft helemaal nog niet gescoord.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:01 schreef raptorix het volgende:
Zou me niet verbazen als Volendam straks gestaakt moet worden, hier in Amsterdam verschikkeljk veel regen en onweer.
Ajax creeert helemaal niks ookquote:Op zondag 17 mei 2026 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Heerenveen heeft helemaal nog niet gescoord.
Oei!quote:Op zondag 17 mei 2026 16:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zou ook een standaarddrinker zijn als ik dit zou vieren.
Dan nog, 1x per jaar mag je best het belang van de wedstrijd laten prevaleren boven absolute kijkcijfers.quote:
De zesmiljoenste poging om grappig te zijn misluktquote:Op zondag 17 mei 2026 16:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja er komt inderdaad een behoorlijk uitje aan
Krijgen die ongewassen linkse amsterdammers en toeristen ook eindelijk eens een douche.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:01 schreef raptorix het volgende:
Zou me niet verbazen als Volendam straks gestaakt moet worden, hier in Amsterdam verschikkeljk veel regen en onweer.
Neequote:Op zondag 17 mei 2026 16:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan nog, 1x per jaar mag je best het belang van de wedstrijd laten prevaleren boven absolute kijkcijfers.
Gooi Pec Feyenoord lekker in het schakelprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |