Met zo'n kapsel verdien je het ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Sparta scoort.![]()
Weliswaar in eigen doel maar toch.
Twente ookquote:Op zondag 17 mei 2026 14:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Sparta scoort.![]()
Weliswaar in eigen doel maar toch.
Akkoord.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Met zo'n kapsel verdien je het ook.
Je hoeft hier niet mee te lezen.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:49 schreef GGMM het volgende:
Laten we het niet spoileren voor mensen die het schakelkanaal kijken
Deze zomer eens een echte CV halen, type Moreno-genotquote:Op zondag 17 mei 2026 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
PSV en 0 houden is een bijzonder aangename rubriek
Wat moet ik dan met m'n tijdquote:Op zondag 17 mei 2026 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet mee te lezen.
Ik vind dat PSV gewoon zijn sportieve plicht moet doen...quote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel prima. Ik gun het Twente wel om CL te halen.
LIVE Eredivisieverslagenquote:Op zondag 17 mei 2026 14:49 schreef GGMM het volgende:
Laten we het niet spoileren voor mensen die het schakelkanaal kijken
Vd Brom is ook gewoon een prima coach op dit niveau.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wij gunnen Twente een resultaat, zij geven ons Rots & Van Rooij voor een leuk prijsje. Aardige deal toch @Drizzt_DoUrdenquote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een nederlaag is ook een resultaat. Maar daar hoop ik voor Twente niet op.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wij gunnen Twente een resultaat, zij geven ons Rots & Van Rooij voor een leuk prijsje. Aardige deal toch @:Drizzt_DoUrden
Is goed ouwe reus.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een nederlaag is ook een resultaat. Maar daar hoop ik voor Twente niet op.
Die twee zijn wel wat meer waardquote:Op zondag 17 mei 2026 14:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wij gunnen Twente een resultaat, zij geven ons Rots & Van Rooij voor een leuk prijsje. Aardige deal toch @:Drizzt_DoUrden
Hebben daar ook meer te zoeken dan NECquote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tja, als je in oktober al nagenoeg kampioen bent maakt het allemaal niet zoveel uit.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:52 schreef bbuddybb het volgende:
PSV staat alweer op 45 tegendoelpunten. Bizar.
Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV gewoon zijn sportieve plicht moet doen...
Sowieso. Volgend jaar waarschijnlijk een beter elftal.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben daar ook meer te zoeken dan NEC
Dan nog. Verdediging is al jaren t zorgenkindje. En Kovar is een grabbelaar. Als je daar niks aan doet heb je komend jaar ook weer niks te zoeken in de CLquote:Op zondag 17 mei 2026 14:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, als je in oktober al nagenoeg kampioen bent maakt het allemaal niet zoveel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zeker, moet echt aandacht aan besteed worden in de komende transferperiode. Speelt al jaren. Dus geen ongeschoolde middenvelder of vOeTbAlLeNdE verdediger, gewoon een slopert.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan nog. Verdediging is al jaren t zorgenkindje. En Kovar is een grabbelaar. Als je daar niks aan doet heb je komend jaar ook weer niks te zoeken in de CL
Das een heel ander soort dynamiek, hier moeten ze zodra er iets gebeurt de herhaling laten zien met het betreffende commentaar.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op dit soort dagen is Langs de Lijn toch wel the place to be. Zijn gewoon overal bij itt ESPN-opportunisten
Het enige nadeel is van Langs de Lijn is uuuuhh Suse uuuhh van uuuhh Kleefquote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op dit soort dagen is Langs de Lijn toch wel the place to be. Zijn gewoon overal bij itt ESPN-opportunisten
In de rust gaat Bosz wat goede spelers wisselenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie dit niet goedkomen als ik zie hoe PSV speelt
Dat zat ik vroegâh altijd op m'n slaapkamer te luisterenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja, radio is makkelijk dan TV.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV-Twente op tv en Langs de lijn op de radio aanquote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zat ik vroegâh altijd op m'n slaapkamer te luisteren
Ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zat ik vroegâh altijd op m'n slaapkamer te luisteren
Gestopt met lezen na 'Feyenoorders'quote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef GGMM het volgende:
Voor iemand die door veel Feyenoorders gezien wordt als de beste verdediger van de Eredivisie laat Trauner best vaak z'n man lopen
Even de pony laten grazenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:22 schreef GGMM het volgende:
We gaan rusten.
Ik zie jullie over een kwartiertje weer
Dat ze voorstaan of dat Dombo kut PSV zegt?quote:
Aletha STRONT.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waterreus, Vink, El Ahmadi, Van Polen.
Bakstenen door de tv @:Zipportal
Jaquote:Op zondag 17 mei 2026 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ze voorstaan of dat Dombo kut PSV zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |