SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus omdat ze het in Duitsland niet doen is het belachelijk, of heb je ook nog steekhoudende argumenten?quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:33 schreef Idisrom het volgende:
Het is een beetje belachelijk om hier in de 33-ste speelronde alle wedstrijden tegelijkertijd te laten beginnen. In Duitsland doet men dat niet, en doet men daar pas in de laatste ronde.
Ik kan geen voorbeeld bedenken dat in de 33-ste speelronde clubs onderling het al op een akkoordje gingen gooien.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus omdat ze het in Duitsland niet doen is het belachelijk, of heb je ook nog steekhoudende argumenten?
Dan werkt dat systeem van tegelijkertijd spelen in speelronde 33 dus uitstekendquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik kan geen voorbeeld bedenken dat in de 33-ste speelronde clubs onderling het al op een akkoordje gingen gooien.
In Duitsland spreken ze Duits, doen we hier ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:33 schreef Idisrom het volgende:
Het is een beetje belachelijk om hier in de 33-ste speelronde alle wedstrijden tegelijkertijd te laten beginnen. In Duitsland doet men dat niet, en doet men daar pas in de laatste ronde.
@Drizzt en @Jojoortje spreken dit tegen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 12:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Duitsland spreken ze Duits, doen we hier ook niet.
https://www.fcupdate.nl/v(...)ebruikelijk-tijdstipquote:Op donderdag 7 mei 2026 12:01 schreef Zorro het volgende:
Wacht even...
Dat alle wedstrijden tegelijk worden gespeeld dat wist ik wel.
Maar welke klaphark heeft bedacht dat 16:45 dan wel een aardige tijd daarvoor zou zijn?
quote:In eerste instantie stond de een-na-laatste speelronde om 16:45 uur ingepland. “Dit om de clubs die nog op Europees niveau spelen te faciliteren”
quote:Door de recente uitschakeling van AZ tegen Shakhtar Donetsk is er echter geen Nederlandse club actief op Europees niveau. Speelronde 33 zou dus, zoals afgesproken met de clubs, om 14:30 plaatsvinden.
quote:“De gemeenten Sittard en Breda kregen het echter niet voor elkaar om zes agenten twee uur eerder te laten beginnen. Nu blijft de gehele speelronde op 16:45 uur staan.
Weet je wat ze in Duitsland in '33 wel deden?quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus omdat ze het in Duitsland niet doen is het belachelijk, of heb je ook nog steekhoudende argumenten?
Gewoon werken voor je geld.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)ebruikelijk-tijdstip
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
6 agenten.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
voor az een prima trainer. Hebben nauwelijks ambitie, redelijk risicovrij en mooi de beker gewonnenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Krabbendam blijft nog twee langer bij AZ. @:dagoduck
En dat wij geen ReWe, Duitse kaviaar en goedkope sterke drank in supermarkten hebben slaat ook helemaal nergens op.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het belachelijk dat onze vlag rood-wit-blauw is, dat hebben ze in Duitsland ook niet
Duitsland is in bijna elk opzicht superieur aan Nederland. Het enige waar wij beter in zijn, is frituur snacks.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dat wij geen ReWe, Duitse kaviaar en goedkope sterke drank in supermarkten hebben slaat ook helemaal nergens op.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tot zondag 16.45 uur geen eredivisie dit weekend, wat een scam.
Telstar - Heraclesquote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat gaan we dan kijken?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er schijnt gefietst te worden in Italie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Ziggo-klanten krijgen live eredivisievoetbal in basispakket, prijs gaat omhoog
Vanaf komend seizoen zijn voor klanten van Ziggo alle voetbalwedstrijden in de eredivisie live te zien, zonder dat daarvoor een extra pakket nodig is. Ziggo voegt per 1 juli extra zenders toe aan alle digitale tv-pakketten, maar de prijs van een abonnement gaat wel omhoog.
Ook de wedstrijden in de eredivisie vrouwen, de eerste divisie, de KNVB Beker en wedstrijden van Jong Oranje zijn via de zenders die worden toegevoegd te bekijken. Het gaat om ESPN-2, 3 en 4.
De prijs voor een Ziggo-abonnement stijgt wel, met 2,50 euro per maand. Voetbalkijkers die nu al betaald naar ESPN kijken, krijgen korting op hun pakket en kunnen voetbal kijken in een betere beeldkwaliteit en via streams.
Kijk @Cocoquote:Op zondag 10 mei 2026 12:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hup PSV
Hup Utrecht
Hup Feyenoord
Hup NEC
Hup Twente
Hier doen jullie het maar mee.
Akkoordquote:Op zondag 10 mei 2026 12:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hup PSV
Hup Utrecht
Hup Feyenoord
Hup NEC
Hup Twente
Hier doen jullie het maar mee.
Het moet wel een beetje spannend blijven.quote:Op zondag 10 mei 2026 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk @:Coco
Zo kan het dus ook.
Ik ook. Telstar kan zich er nog mee veiligspelen .quote:Op zondag 10 mei 2026 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil vooral wel even Hup Telstar hierbij toevoegen.
Varken.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje spannend blijven.
Hup:
AZ
NEC
Utrecht
Twente
PSV
We spelen hier de eredivisie niet de primera division.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel te vroeg voor avondeten. Eerst nog een schaaltje bittergarnituur.
Ga jij de Eredivisie missen?quote:Op zondag 10 mei 2026 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We spelen hier de eredivisie niet de primera division.
quote:Op zondag 10 mei 2026 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij de Eredivisie missen?
Vrijdag 7 augustus staat in ieder geval genoteerd in mijn TMF agenda. @Zipportalquote:Het competitiebestuur betaald voetbal heeft de speeldagenkalender voor het seizoen 2026/’27 vastgesteld. Zowel de VriendenLoterij Eredivisie als de Keuken Kampioen Divisie beginnen in het weekend van vrijdag 7 tot en met zondag 9 augustus 2026. Een week eerder staat de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal op het programma.
Ik ga jou missen.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij de Eredivisie missen?
Neequote:
Hopelijk zien we @tong80 daar ookquote:Op zondag 10 mei 2026 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig zien we elkaar weer terug in WK.
Na 8en met ingesproken verslag van Jack van Gelder.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna - PEC is een goede kanshebber voor meest nietszeggend affiche van de middag.
Marokko speelt 3x om 00:00quote:Op zondag 10 mei 2026 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig zien we elkaar weer terug in WK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtfquote:
Ik laat de moderatie in WK volledig over aan @onlogisch en @capuchon_jongenquote:Op zondag 10 mei 2026 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent wel toe aan de zomerstop zeg.
Gunt Fok! jou rust of moet je nog modereren in WK.
Oh. Fok is echt dood dus.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik laat de moderatie in WK volledig over aan @:onlogisch en @:capuchon_jongen
Dus jullie zijn in goede handen!
quote:Op zondag 10 mei 2026 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veerman op de bank bij PSV, wordt die gespaard voor het WK?
Omdat ze de strafschop nu niet kunnen missen of hoe bedoel je dat?quote:
Das toch vaker zo. Iedereen ziet toch dat dit een pingel is?quote:Op zondag 10 mei 2026 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
Wat heb je nou nog aan de VAR als zelfs een 100% pingel niet gegeven wordt???
Oh en de moeder van de scheids is fan van Go Ahead dus die moet ie een beetje tegemoet komen? Nou snap ik het.quote:
Ja, maar hou er dan maar mee op zeg.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:57 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Das toch vaker zo. Iedereen ziet toch dat dit een pingel is?
Lekker. Ik drink even een tijdje niet meer.quote:
Doktersadvies?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker. Ik drink even een tijdje niet meer.
Soms verlang ik nog naar jouw periodieke uitgaansleven momentjes.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel goed maatquote:Op zondag 10 mei 2026 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, sperziebonen en een visje.
Heb geen dokter nodig om te weten hoe ik me voelquote:
Ik laat een sate menu bezorgen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Friet met snacks en appelmoes.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dik in geïnvesteerd vorig jaar, even showe(re)n.quote:
Morgen wel gewoon weer koken he.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik laat een sate menu bezorgen.
quote:Op zondag 10 mei 2026 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat Ueda scoort tegen Nederland.
Snap ik wel.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dik in geïnvesteerd vorig jaar, even showe(re)n.
Dan moet je het schakelkanaal gewoon kijken, zoals ieder normaal mens.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kijken allemaal iets anders dus graag even iets duidelijker zijn.
Wtfquote:Op zondag 10 mei 2026 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je het schakelkanaal gewoon kijken, zoals ieder normaal mens.
Maar speciaal voor jou: de sproeiers bij Telstar gingen opeens aan
Dat kan iets vriendelijkerquote:Op zondag 10 mei 2026 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je het schakelkanaal gewoon kijken, zoals ieder normaal mens.
Maar speciaal voor jou: de sproeiers bij Telstar gingen opeens aan
Ja ik kwam vrolijk dit topic binnen tot die opmerking van jouquote:
sow koekoekquote:Op zondag 10 mei 2026 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM hangt al heel lang de grote lul uit op dit forum.
quote:dombo
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Hier schrik ik vanquote:Op zondag 10 mei 2026 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM hangt al heel lang de grote lul uit op dit forum.
Kun je iets duidelijker zijn? Normaal doe je de club erbij.quote:
PSV krijgt een goal tegen. Is typisch PSV dit seizoen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je iets duidelijker zijn? Normaal doe je de club erbij.
Ja, als je niet wat agressie kwijt kan, dan kun je net zo goed niet gaan kijken, toch?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind de PSV'ers maar onnodig veel bozig doen voor een oefenpotje.
Het gaat mij vooral om de incompetentie van de scheidsrechters.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind de PSV'ers maar onnodig veel bozig doen voor een oefenpotje.
Hij heet dan ook niet Dani de Geel.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:26 schreef mitt het volgende:
Wel knap dat Dani de Wit niet al op 25 gele kaarten staat.
Jij drinkt wel gewoon zie ik.quote:
Als Volendam 2x verliest hebben ze nog kans. Doelsaldo op Telstar gaan ze echt nooit eer inhalen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn wel nog steeds het haasje zolang Volendam of Telstar niet achterstaat.
Volendam helpt vast een handje met een eigen goal.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Volendam 2x verliest hebben ze nog kans. Doelsaldo op Telstar gaan ze echt nooit eer inhalen.
Heeft een tijdje enorm meegezeten.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:35 schreef SonicVolcano het volgende:
NEC kan niet met druk omgaan. Niks meer van over.
Wat is meer?quote:
Ik begrijp dat jij de Amsterdammers een warm hart toedraagt.quote:
Volgende week een warm hart voor Twentequote:Op zondag 10 mei 2026 18:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij de Amsterdammers een warm hart toedraagt.
Niet verwacht.
Ajax kan beter eens zelf gaan scorenquote:Op zondag 10 mei 2026 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC nog 1 tegengoal en Ajax weer virtueel 4e.
Hopelijk blijft het zo bij Volendam en Telstar en weet NAC tijdens de wedstrijd al dat ze gedegradeerd zijn.quote:
Sowieso.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:22 schreef DobbyDobby het volgende:
Zal PSV er met de pot na gooien volgende week?
0-1quote:Op zondag 10 mei 2026 18:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Utrecht nu ook nog even wint is het een hele mooie dag
Hoop het welquote:Op zondag 10 mei 2026 18:22 schreef DobbyDobby het volgende:
Zal PSV er met de pot na gooien volgende week?
Kloptquote:Op zondag 10 mei 2026 18:22 schreef Slobeend het volgende:
Denken jullie ook altijd aan @:GGMM als je de shirtsponsor van Twente ziet?
Goffetomme.quote:
Gvdquote:Op zondag 10 mei 2026 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
Haha, pingel voor NAC na die afgekeurde goal van H'veen.
Dan sta ik niet in voor @DombohetOlifantje1quote:Op zondag 10 mei 2026 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
AZ nog ff scoren in laatste seconde net als vorige week zou mooi zijn.
Normaal doet Twente dat.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Puntendokter Heerenveen is weer lekker bezig. Altijd tegen de kleintjes
Nouja zegquote:Op zondag 10 mei 2026 18:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan sta ik niet in voor @:dombohetolifantje1
Ach Noord-Holland bedoel ik eigenlijk.quote:
Volendam en Telstar blijven er allebei wel in denk ikquote:Op zondag 10 mei 2026 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volendam in de play offs tegen een Almere City dat dan al 6 wedstrijden in 18 dagen in de benen heeft
''wiJ mOetEn mEeDoeN oM dE tiTel''quote:Op zondag 10 mei 2026 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jordi Cruijff is daar voor de kerst weg @:PowerLoungen
En Excelsiorquote:Op zondag 10 mei 2026 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente de grote winnaar van het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |