Er schijnt gefietst te worden in Italie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Ziggo-klanten krijgen live eredivisievoetbal in basispakket, prijs gaat omhoog
Vanaf komend seizoen zijn voor klanten van Ziggo alle voetbalwedstrijden in de eredivisie live te zien, zonder dat daarvoor een extra pakket nodig is. Ziggo voegt per 1 juli extra zenders toe aan alle digitale tv-pakketten, maar de prijs van een abonnement gaat wel omhoog.
Ook de wedstrijden in de eredivisie vrouwen, de eerste divisie, de KNVB Beker en wedstrijden van Jong Oranje zijn via de zenders die worden toegevoegd te bekijken. Het gaat om ESPN-2, 3 en 4.
De prijs voor een Ziggo-abonnement stijgt wel, met 2,50 euro per maand. Voetbalkijkers die nu al betaald naar ESPN kijken, krijgen korting op hun pakket en kunnen voetbal kijken in een betere beeldkwaliteit en via streams.
Kijk @Cocoquote:Op zondag 10 mei 2026 12:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hup PSV
Hup Utrecht
Hup Feyenoord
Hup NEC
Hup Twente
Hier doen jullie het maar mee.
Akkoordquote:Op zondag 10 mei 2026 12:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hup PSV
Hup Utrecht
Hup Feyenoord
Hup NEC
Hup Twente
Hier doen jullie het maar mee.
Het moet wel een beetje spannend blijven.quote:Op zondag 10 mei 2026 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk @:Coco
Zo kan het dus ook.
Ik ook. Telstar kan zich er nog mee veiligspelen .quote:Op zondag 10 mei 2026 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil vooral wel even Hup Telstar hierbij toevoegen.
Varken.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje spannend blijven.
Hup:
AZ
NEC
Utrecht
Twente
PSV
We spelen hier de eredivisie niet de primera division.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel te vroeg voor avondeten. Eerst nog een schaaltje bittergarnituur.
Ga jij de Eredivisie missen?quote:Op zondag 10 mei 2026 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We spelen hier de eredivisie niet de primera division.
quote:Op zondag 10 mei 2026 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij de Eredivisie missen?
Vrijdag 7 augustus staat in ieder geval genoteerd in mijn TMF agenda. @Zipportalquote:Het competitiebestuur betaald voetbal heeft de speeldagenkalender voor het seizoen 2026/’27 vastgesteld. Zowel de VriendenLoterij Eredivisie als de Keuken Kampioen Divisie beginnen in het weekend van vrijdag 7 tot en met zondag 9 augustus 2026. Een week eerder staat de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal op het programma.
Ik ga jou missen.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij de Eredivisie missen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |