Leukquote:
Ik vond haar best zwaarvoetig voor dat ze zoveel hardloopt..quote:Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Dominiek "Content creator " 27 Studieschuld![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft een gezin.. die gaat na een week al jankequote:Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel 'n beetje vuurwerk van haar
Roxy Heupjesquote:Op maandag 11 mei 2026 20:09 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik vond haar best zwaarvoetig voor dat ze zoveel hardloopt..
Die kinderen zijn volwassen, ze heeft al kleinkinderen. Lijkt me ook geen jankerd.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft een gezin.. die gaat na een week al janke
[ afbeelding ]
Die is allang blij dat ze voorlopig niet hoeft op te passenquote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft een gezin.. die gaat na een week al janke
[ afbeelding ]
Ik kom er net vandaan , mooi landquote:Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef JJ76 het volgende:
Ontwikkelingswerk Oeganda lovenswaardig. Bijzonder ook wel aangezien er in zijn eigen geboorteland ook genoeg hulp nodig is.
quote:Op maandag 11 mei 2026 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is allang blij dat ze voorlopig niet hoeft op te passen
Of ter bescherming, liggen daar in de bosjes buiten de poort veel die hard fans en fotogravenquote:Op maandag 11 mei 2026 20:15 schreef Fylax het volgende:
Valt me op dat ze het weerzien nu bij de eerste poort doen, misschien om spoilers tegen te gaan? Niet dat dat gelukt is though
Hoe ze daar op die bank zit met getuite lipjes en een enorm decolletéquote:
Pronken met d'r bergmann tietjesquote:Op maandag 11 mei 2026 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe ze daar op die bank zit met getuite lipjes en een enorm decolleté
Zit hij nog met Roxy. En Ricky heeft een half uur nodig om het te verdedigenquote:Op maandag 11 mei 2026 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
casper en de nieuwe niet helemaal tevreden met hun bondje en dat kan ik me wel voorstellen
Ik weet verder niet wat er afgesproken was maar idd wel lullig voor Casper.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit hij nog met Roxy. En Ricky heeft een half uur nodig om het te verdedigen
Mehquote:Op maandag 11 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb het eerste half uur niet gekeken, viel net in toen de nieuwe binnen kwamen.
Terugkijken of meh?
Casper wil haar al twee maanden eruit stemmen als de kans zich voordeed.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat er afgesproken was maar idd wel lullig voor Casper.
Mehquote:Op maandag 11 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb het eerste half uur niet gekeken, viel net in toen de nieuwe binnen kwamen.
Terugkijken of meh?
Eerste half uur was niet veel soeps.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Terugkijken of meh?
Dat krijgt hij nu helemaal niet voorelkaar en mag er ook nog lekker al die tijd bij zitten.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Casper wil haar al twee maanden eruit stemmen als de kans zich voordeed.
Alleen gehuil geweest. Nul komma nul toegevoegde waarde. Een marteling.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Terugkijken of meh?
Ze blijft bij Salar en Noah terwijl ze door hen vaak genegeerd en bespeeld wordt. Ze doet dat om zo te proberen een finale te halen. Het is geen domme tactiek.. maar ik vind haar daarom wel een meeloper.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie dat niet
Waar basseer je dat op?
Alleen het feit al dat ze met Salar (en Noah) in een bondje zit. Geen ruggengraat.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie dat niet
Waar basseer je dat op?
Ja daar heb je wel een punt, dat verbaasde mij ookquote:Op maandag 11 mei 2026 20:34 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze blijft bij Salar en Noah terwijl ze door hen vaak genegeerd en bespeeld wordt. Ze doet dat om zo te proberen een finale te halen. Het is geen domme tactiek.. maar ik vind haar daarom wel een meeloper.
Eensquote:Op maandag 11 mei 2026 20:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat ze met Salar (en Noah) in een bondje zit. Geen ruggengraat.
Ben bang dat Do de kar moet gaan trekken, en mochten ze laatste worden kan ze vertrekken, mochten ze winnen mag ze de finale niet spelen omdat ze nieuw isquote:Op maandag 11 mei 2026 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
Een vroege analys waar dit keer het Sukkelbondje zit... ik gok
[ afbeelding ]
Die kans is wel erg klein met Chess erbij. Die zal meer punten scoren dan Anouk plus denk ik dat ze het vanuit de groep ook niet gaat redden. Ik vind het een domme zet.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:34 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze blijft bij Salar en Noah terwijl ze door hen vaak genegeerd en bespeeld wordt. Ze doet dat om zo te proberen een finale te halen. Het is geen domme tactiek.. maar ik vind haar daarom wel een meeloper.
Ze is wel Content Creator en bijna afgstudeert creative business.. dus pas maar op voor deze Bullshit Tante Pollewop.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat Do de kar moet gaan trekken, en mochten ze laatste worden kan ze vertrekken, mochten ze winnen mag ze de finale niet spelen omdat ze nieuw is
Ze kwam redelijk verstandig over (zo op het eerste gezicht).quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is wel Content Creator en bijna afgstudeert creative business.. dus pas maar op voor deze Bullshit Tante Pollewop.
Zeker wel, een heel fijn intelligent disign brilletje zit er prima uitquote:Op maandag 11 mei 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kwam redelijk verstandig over (zo op het eerste gezicht).
Dat is iedereen op die leeftijd, zegt niks gooien gewoon alles wat ze doen online. Schijnt erbij te horen en plakken er een interessant naampje aan. Content creator of invluencerquote:Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel, een heel fijn intelligent disign brilletje zit er prima uit![]()
Maar het blijft een TikTak'je
Laten we kijken wat ze gaan presteren, ze zal zoals vele deelnemers wel toevallig even "tussen twee banen" in zitten , niets te doen thuis op haar zolderkamertje bij Mama ... misschien is ze wel een bitch in schaapsvelletjequote:Op maandag 11 mei 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is iedereen op die leeftijd, zegt niks gooien gewoon alles wat ze doen online. Schijnt erbij te horen en plakken er een interessant naampje aan. Content creator of invluencer
Tweelingen onderling verwisselen zonder dat de bewoners het doorhebben is al eerder gebeurd.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze specifiek naar tweelingen zoeken/gezocht hebben?
Nyssa en Joshlyn zitten nu in de loods. Roma en Demi (van Geert) hebben beiden een tweelingbroer en ook nieuweling Dominique heeft een tweelingzusje.
Voer voor d'n complotmotten
Komen ze ook uit dezelfde omgevingquote:Op maandag 11 mei 2026 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze specifiek naar tweelingen zoeken/gezocht hebben?
Nyssa en Joshlyn zitten nu in de loods. Roma en Demi (van Geert) hebben beiden een tweelingbroer, Emma heeft een tweelingzusje (beiden ook nog nicht van Anouk) en ook nieuweling Dominique heeft een tweelingzusje.
Voer voor d'n complotmotten
Misschien is dit het volgende plan met Dominique.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tweelingen onderling verwisselen zonder dat de bewoners het doorhebben is al eerder gebeurd.
Het is mij een raadsel. Ze komt binnen met een raar loopje / amper tiet vooruit geduwd zodat het nog iets lijkt... en ineens heeft ze de laatste tijd enorme jetsersquote:
"Ik had het nu moeten doen en ik heb het niet gedaan!"quote:Op maandag 11 mei 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
Echt Roland, je hebt een kansspelletje verloren. Get a grip.
Chess is ook redelijk wat kilo's aangekomen dus ook dikkere tetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 01:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel. Ze komt binnen met een raar loopje / amper tiet vooruit geduwd zodat het nog iets lijkt... en ineens heeft ze de laatste tijd enorme jetsers
Ik denk dat dat weleens mee zou kunnen vallen. Geloof niet dat de loods voor Roxy of Robert gaat kiezen, namelijk. Maar goed, we kennen Do nog niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat Do de kar moet gaan trekken, en mochten ze laatste worden kan ze vertrekken, mochten ze winnen mag ze de finale niet spelen omdat ze nieuw is
Wat we wel weten is dat er iig drie in dat bondje zitten waarvan de algemene kennis nogal droevig is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weleens mee zou kunnen vallen. Geloof niet dat de loods voor Roxy of Robert gaat kiezen, namelijk. Maar goed, we kennen Do nog niet.
Klopt, en ook op sportief gebied is het niet veel. Dus zie die niet bovenaan eindigen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat we wel weten is dat er iig drie in dat bondje zitten waarvan de algemene kennis nogal droevig is.
Roxy is slimmer dan Robertquote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat we wel weten is dat er iig drie in dat bondje zitten waarvan de algemene kennis nogal droevig is.
Roxy weet veel van muziek.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Roxy is slimmer dan Robert
Maar daar is ook niet zoveel voor nodig
Klopt, is een ander bandjequote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Robert nou een gierenbandje om, of is dat een andere armband?
Is een armbandje, veel dunner.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, is een ander bandje![]()
[ afbeelding ]
De Gieren vooraan in het midden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
Die staatsiefoto van het Nieuwe Bondgenoten Kabinet ( ik mag geen acteurs meer zeggen..) is altijd leuk, om de weken daarna elkaar weer de tent uit te rellen
Je suggereert toch niets hé? Alles is puur toeval en kunnen geen rechten aan ontleend worden..quote:
Zou niet durven.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je suggereert toch niets hé? Alles is puur toeval en kunnen geen rechten aan ontleend worden..
Helemaal mee eens, al was het maar voor die vreselijke vooroorlogse fiets op d'r neus en die aggresieve kop .. die gaat een hoop lol gevenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ok, die kerel heet dus Zaïf. Ik hoor ze steeds 'safe' zeggen.
Ik denk dat die oudere dame voor herres gaat zorgen als het niet lekker loopt met de punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |