Ik denk dat dat weleens mee zou kunnen vallen. Geloof niet dat de loods voor Roxy of Robert gaat kiezen, namelijk. Maar goed, we kennen Do nog niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat Do de kar moet gaan trekken, en mochten ze laatste worden kan ze vertrekken, mochten ze winnen mag ze de finale niet spelen omdat ze nieuw is
Wat we wel weten is dat er iig drie in dat bondje zitten waarvan de algemene kennis nogal droevig is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weleens mee zou kunnen vallen. Geloof niet dat de loods voor Roxy of Robert gaat kiezen, namelijk. Maar goed, we kennen Do nog niet.
Klopt, en ook op sportief gebied is het niet veel. Dus zie die niet bovenaan eindigen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat we wel weten is dat er iig drie in dat bondje zitten waarvan de algemene kennis nogal droevig is.
Roxy is slimmer dan Robertquote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat we wel weten is dat er iig drie in dat bondje zitten waarvan de algemene kennis nogal droevig is.
Roxy weet veel van muziek.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Roxy is slimmer dan Robert
Maar daar is ook niet zoveel voor nodig
Klopt, is een ander bandjequote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Robert nou een gierenbandje om, of is dat een andere armband?
Is een armbandje, veel dunner.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, is een ander bandje![]()
[ afbeelding ]
De Gieren vooraan in het midden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
Die staatsiefoto van het Nieuwe Bondgenoten Kabinet ( ik mag geen acteurs meer zeggen..) is altijd leuk, om de weken daarna elkaar weer de tent uit te rellen
Je suggereert toch niets hé? Alles is puur toeval en kunnen geen rechten aan ontleend worden..quote:
Zou niet durven.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je suggereert toch niets hé? Alles is puur toeval en kunnen geen rechten aan ontleend worden..
Helemaal mee eens, al was het maar voor die vreselijke vooroorlogse fiets op d'r neus en die aggresieve kop .. die gaat een hoop lol gevenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ok, die kerel heet dus Zaïf. Ik hoor ze steeds 'safe' zeggen.
Ik denk dat die oudere dame voor herres gaat zorgen als het niet lekker loopt met de punten.
Blijkbaar Sayf, heb het in m'n posts hierboven al aangepast.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik denk dat die oudere dame voor herres gaat zorgen als het niet lekker loopt met de punten.
We noemen 'm Zeef scheelt een hoop spellingquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijkbaar Sayf, heb het in m'n posts hierboven al aangepast.
[ afbeelding ]
En als we de promo's mogen geloven is het een ZweefSayf
Misschien dat zijn muzikaliteit wel weer wat losmaakt bij Chess; 'zeef the best for last'.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We noemen 'm Zeef scheelt een hoop spelling
Volgens de naamtitel in het insta filmpje vandaag is het Sayf.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Een ½God met belastingschuld.. die hebben we nog niet gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:06 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens de naamtitel in het insta filmpje vandaag is het Sayf.
En hij houdt van alle zielen, alle mensen ...
Eens zien hoe lang hij die gedachte vast kan houden daar in dat gekkenhuisquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:06 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens de naamtitel in het insta filmpje vandaag is het Sayf.
En hij houdt van alle zielen, alle mensen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ah, ok. in de OP stond Zaïfquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijkbaar Sayf, heb het in m'n posts hierboven al aangepast.
[ afbeelding ]
En als we de promo's mogen geloven is het een ZweefSayf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |