Dat krijgt hij nu helemaal niet voorelkaar en mag er ook nog lekker al die tijd bij zitten.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Casper wil haar al twee maanden eruit stemmen als de kans zich voordeed.
Alleen gehuil geweest. Nul komma nul toegevoegde waarde. Een marteling.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb het eerste half uur niet gekeken, viel net in toen de nieuwe binnen kwamen.
Terugkijken of meh?
Ze blijft bij Salar en Noah terwijl ze door hen vaak genegeerd en bespeeld wordt. Ze doet dat om zo te proberen een finale te halen. Het is geen domme tactiek.. maar ik vind haar daarom wel een meeloper.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie dat niet
Waar basseer je dat op?
Alleen het feit al dat ze met Salar (en Noah) in een bondje zit. Geen ruggengraat.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie dat niet
Waar basseer je dat op?
Ja daar heb je wel een punt, dat verbaasde mij ookquote:Op maandag 11 mei 2026 20:34 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze blijft bij Salar en Noah terwijl ze door hen vaak genegeerd en bespeeld wordt. Ze doet dat om zo te proberen een finale te halen. Het is geen domme tactiek.. maar ik vind haar daarom wel een meeloper.
Eensquote:Op maandag 11 mei 2026 20:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat ze met Salar (en Noah) in een bondje zit. Geen ruggengraat.
Ben bang dat Do de kar moet gaan trekken, en mochten ze laatste worden kan ze vertrekken, mochten ze winnen mag ze de finale niet spelen omdat ze nieuw isquote:Op maandag 11 mei 2026 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
Een vroege analys waar dit keer het Sukkelbondje zit... ik gok
[ afbeelding ]
Die kans is wel erg klein met Chess erbij. Die zal meer punten scoren dan Anouk plus denk ik dat ze het vanuit de groep ook niet gaat redden. Ik vind het een domme zet.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:34 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze blijft bij Salar en Noah terwijl ze door hen vaak genegeerd en bespeeld wordt. Ze doet dat om zo te proberen een finale te halen. Het is geen domme tactiek.. maar ik vind haar daarom wel een meeloper.
Ze is wel Content Creator en bijna afgstudeert creative business.. dus pas maar op voor deze Bullshit Tante Pollewop.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat Do de kar moet gaan trekken, en mochten ze laatste worden kan ze vertrekken, mochten ze winnen mag ze de finale niet spelen omdat ze nieuw is
Ze kwam redelijk verstandig over (zo op het eerste gezicht).quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is wel Content Creator en bijna afgstudeert creative business.. dus pas maar op voor deze Bullshit Tante Pollewop.
Zeker wel, een heel fijn intelligent disign brilletje zit er prima uitquote:Op maandag 11 mei 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kwam redelijk verstandig over (zo op het eerste gezicht).
Dat is iedereen op die leeftijd, zegt niks gooien gewoon alles wat ze doen online. Schijnt erbij te horen en plakken er een interessant naampje aan. Content creator of invluencerquote:Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel, een heel fijn intelligent disign brilletje zit er prima uit![]()
Maar het blijft een TikTak'je
Laten we kijken wat ze gaan presteren, ze zal zoals vele deelnemers wel toevallig even "tussen twee banen" in zitten , niets te doen thuis op haar zolderkamertje bij Mama ... misschien is ze wel een bitch in schaapsvelletjequote:Op maandag 11 mei 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is iedereen op die leeftijd, zegt niks gooien gewoon alles wat ze doen online. Schijnt erbij te horen en plakken er een interessant naampje aan. Content creator of invluencer
Tweelingen onderling verwisselen zonder dat de bewoners het doorhebben is al eerder gebeurd.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze specifiek naar tweelingen zoeken/gezocht hebben?
Nyssa en Joshlyn zitten nu in de loods. Roma en Demi (van Geert) hebben beiden een tweelingbroer en ook nieuweling Dominique heeft een tweelingzusje.
Voer voor d'n complotmotten
Komen ze ook uit dezelfde omgevingquote:Op maandag 11 mei 2026 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze specifiek naar tweelingen zoeken/gezocht hebben?
Nyssa en Joshlyn zitten nu in de loods. Roma en Demi (van Geert) hebben beiden een tweelingbroer, Emma heeft een tweelingzusje (beiden ook nog nicht van Anouk) en ook nieuweling Dominique heeft een tweelingzusje.
Voer voor d'n complotmotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |