Leukquote:
Ik vond haar best zwaarvoetig voor dat ze zoveel hardloopt..quote:Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Dominiek "Content creator " 27 Studieschuld![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft een gezin.. die gaat na een week al jankequote:Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel 'n beetje vuurwerk van haar
Roxy Heupjesquote:Op maandag 11 mei 2026 20:09 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik vond haar best zwaarvoetig voor dat ze zoveel hardloopt..
Die kinderen zijn volwassen, ze heeft al kleinkinderen. Lijkt me ook geen jankerd.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft een gezin.. die gaat na een week al janke
[ afbeelding ]
Die is allang blij dat ze voorlopig niet hoeft op te passenquote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft een gezin.. die gaat na een week al janke
[ afbeelding ]
Ik kom er net vandaan , mooi landquote:Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef JJ76 het volgende:
Ontwikkelingswerk Oeganda lovenswaardig. Bijzonder ook wel aangezien er in zijn eigen geboorteland ook genoeg hulp nodig is.
quote:Op maandag 11 mei 2026 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is allang blij dat ze voorlopig niet hoeft op te passen
Of ter bescherming, liggen daar in de bosjes buiten de poort veel die hard fans en fotogravenquote:Op maandag 11 mei 2026 20:15 schreef Fylax het volgende:
Valt me op dat ze het weerzien nu bij de eerste poort doen, misschien om spoilers tegen te gaan? Niet dat dat gelukt is though
Hoe ze daar op die bank zit met getuite lipjes en een enorm decolletéquote:
Pronken met d'r bergmann tietjesquote:Op maandag 11 mei 2026 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe ze daar op die bank zit met getuite lipjes en een enorm decolleté
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |