Ja, het weer viel wel mee. Alhoewel het geen mei-weer is. Ik heb 2 shirts bij, een vest en een regenjas en ik vond het vandaag fris in shirt, vest en regenjas. Maar goed, ik heb niet meer bij. Mocht het echt nog kouder worden, dan maar 2 shirts aan..quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je weer een mooie etappe hebt gehadViel het weer ee?
Mooi dat je content en tevreden bent. En zo klinkt het ook, alles lijkt goed te gaan!quote:Hier een prima dag. Schuur opgeruimd,keuken geboend, vloer gedaan, wc...En gehaakt en geholpen op mijn vrijwilligerswerk. Weinig te klagenecht wel content en tevreden
Oh mooi, dan maak ik me er ook geen zorgen om. Mijn kasteel al gezien?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Als het erger wordt of niet opschiet bel ik zeker, geen zorgen. Het is gewoon even stom.Gebeurt vaker als ik moe of overprikkeld ben
Edit: even kletsen met mijn bestie werkt gelukkig al. Gewoon even afleiding
Lieve schat, je moet toch echt even bellen hoor? Je hebt ook al een paar slechte nachten achter de rug en gaf eergisteren al aan dat je eigenlijk niet wou gaan slapen. Je weet dat dat al een alarmsignaal is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier overvalt mijn hoofd me even met suïcidale gevoelens. Geen flauw idee waarom, voel me echt rot. Ga er niet naar acteren. Alleen fijn is anders. Misschien de crisisdienst bellen, alleen daar is het niet erg genoeg voor. Wachten tot het afzakt maar
Ik ben echt wel voorzichtig. Heb even met mijn bestie geappt. Even echte afleiding. Over haar kinderen en werk en over boeken en dat heeft me er redelijk uitgetrokkenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet toch echt even bellen hoor? Je hebt ook al een paar slechte nachten achter de rug en gaf eergisteren al aan dat je eigenlijk niet wou gaan slapen. Je weet dat dat al een alarmsignaal is.
Een belletje kan nooit kwaad. Je kan maar beter snel handelen ipv iets te lang wachten en in een spiraal terecht komen.
Dit soort situaties vallen onder: beter 20 keer voor niets aan de bel trekken ipv 1 keer te weinig.
Wees aub lief en voorzichtig met jezelf
Dat vind ik een prima voorstelquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben echt wel voorzichtig. Heb even met mijn bestie geappt. Even echte afleiding. Over haar kinderen en werk en over boeken en dat heeft me er redelijk uitgetrokken
Slapen ging afgelopen nacht wel. Dus ik hoop deze ook.
Bij het fact zijn ze op de hoogte van de situatie. App zo wel even de psych of ze morgen tijd heeft voor een belletje. Ik zie haar sowieso vrijdag
En maandag één van de begeleiders (de prettigste gelukkig). Dus er zit een vinger aan de pols![]()
Als ik nu de crisisdienst bel ben ik bang dat het juist erger wordt. Soms kan dat onprettig zijn. Dus ik ga nu appen naar de psych
De hele club hulpverleners heeft een bericht met "wil één van jullie me even bellen"quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat vind ik een prima voorstel
Je doet dat goed
Top! goed gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De hele club hulpverleners heeft een bericht met "wil één van jullie me even bellen"
Er moet er wel eentje zijn die even tijd heeft hoop ik
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De hele club hulpverleners heeft een bericht met "wil één van jullie me even bellen"
Er moet er wel eentje zijn die even tijd heeft hoop ik
Wat een lief en fijn bericht weer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet toch echt even bellen hoor? Je hebt ook al een paar slechte nachten achter de rug en gaf eergisteren al aan dat je eigenlijk niet wou gaan slapen. Je weet dat dat al een alarmsignaal is.
Een belletje kan nooit kwaad. Je kan maar beter snel handelen ipv iets te lang wachten en in een spiraal terecht komen.
Dit soort situaties vallen onder: beter 20 keer voor niets aan de bel trekken ipv 1 keer te weinig.
Wees aub lief en voorzichtig met jezelf
p lekker Cotsquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu ga ik lekker slapen
Fijne nacht iedereen
Je kan het CotSquote:Op woensdag 13 mei 2026 06:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Uiteindelijk nog een uurtje geslapenen toen was het tijd om wakker te worden voor de tandarts
Vandaag veel koffie nodig denk ik![]()
en een zwaar dagje komt er aan
Ik hoop echt dat een begeleider me kan bellen vandaag. Dit is zwaar irritant. Ben duizelig, teken van vermoeidheid. Verder niet moe. Veeg teken aan de muur
Als ze niet kan bellenquote:Op woensdag 13 mei 2026 06:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Uiteindelijk nog een uurtje geslapenen toen was het tijd om wakker te worden voor de tandarts
Ik hoop echt dat een begeleider me kan bellen vandaag. Dit is zwaar irritant. Ben duizelig, teken van vermoeidheid. Verder niet moe. Veeg teken aan de muur
Ondanks je moeheid en angst voor de tandentrekker, wil ik je toch een fijne dag toe wensen! Hopelijk lig je vanavond tevreden in je bed.quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 mei 2026 06:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Het is goed gegaanquote:
Jij en knijnquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Speciaal voor CotS:
Bekijk deze YouTube-video
Dank je wel!quote:
Dadelijk word ik gebeld, vanmiddag, dus komt goedquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze niet kan bellen
Zoek je dan iemand die je wel kan spreken ?
Komt goedquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ondanks je moeheid en angst voor de tandentrekker, wil ik je toch een fijne dag toe wensen! Hopelijk lig je vanavond tevreden in je bed.
Oh eens kijken! Klinkt interessantquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:43 schreef greysbones het volgende:
Trouwens een mooie verhaallijn op tiktok
Van Laura Holscher
Ze loopt samen met haar neef de tijdlijn door van zijn psychoses en zijn dagelijkse leven nu
Ik heb al een appje gekregen dat ze even overleggen wie er vanmiddag eventjes beltquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Wat een rotnacht![]()
Hoop ook dat je je begeleider te pakken krijgt gezien de gedachtes gisteravond wat niet zo raar is gezien de slechte nachten en emo dagen werkt op elkaar door. Maar goed, weet je zelf allang.
wel nog puf om naar de tandarts te gaan ook?
zo ja: heel veel sterkte gewenst.
dikke virtuele knuff lieve Cots
Hij heeft een bipolaire stoornis type 1quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is goed gegaan
Duurde ook maar een uur en een kwartier
[..]
Jij en knijn
[..]
Dank je wel!
[..]
Dadelijk word ik gebeld, vanmiddag, dus komt goed
Even een plannetje voor komende nacht maken, en avond
[..]
Komt goedeerst thee en dan maar gaan haken oid
[..]
Oh eens kijken! Klinkt interessant
[..]
Ik heb al een appje gekregen dat ze even overleggen wie er vanmiddag eventjes belt
Naja, geen keus de tandarts. Geen zin in een no show en dan ook nog een nieuwe afspraak en dan daar ook voor betalen. Dus het moest wel. Het is ook gelukt
Dank je wel een knufff!
Oh is ze erg hyper in haar filmpjes? Daar kan ik slecht tegenquote:Op woensdag 13 mei 2026 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een bipolaire stoornis type 1
En dus enorm gevoelig voor psychoses
Je moet wel even om haar andere adhd dingen heen swipen
Alleen haar eigen filmpjesquote:Op woensdag 13 mei 2026 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh is ze erg hyper in haar filmpjes? Daar kan ik slecht tegen
Maar ik ga het eens proberen ja
Wat een lange multi postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet even niet goed hoe ik dit moet verwoordenquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... net gebeld en net mijn verplichte jankuurtje gehad (beloof om een uurtje uit te trekken om even heel bewust de pijn van alles te voelen). Het is nog niet helemaal klaar. Zit ik snikken en snuffen en huilen nu. Alleen het typen is wel even fijn erbij
Moet telkens denken aan mama op de intensive care en haar laatste dagen. En de euthanasie zelf. Ik miste aar toen al. Ze was zichzelf niet meer. Ik mis mijn mama zo
Ik neem zo even een lorazepam in. Even de scherpe randjes er vanaf. Vanavond een grote slaappil en morgen geen wekkers
Ik ben gewoon licht in mijn hoofd van het huilen
En misschien zet ik zo de kachel eventjes aan, ook al is het warmer dan vijftien graden. Ben zo koud. Ik ben alles even zo zat en alles is even heel stom.
Ah en er komt nu weer een tranengolf aan
Zo maar even thee maken en afleiding zoeken. Ben wel even klaar voor nu
Kut(sorry voor het taalgebruik) maar wel goed dat je emoties nu komen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... net gebeld en net mijn verplichte jankuurtje gehad (beloof om een uurtje uit te trekken om even heel bewust de pijn van alles te voelen). Het is nog niet helemaal klaar. Zit ik snikken en snuffen en huilen nu. Alleen het typen is wel even fijn erbij
Moet telkens denken aan mama op de intensive care en haar laatste dagen. En de euthanasie zelf. Ik miste aar toen al. Ze was zichzelf niet meer. Ik mis mijn mama zo
Ik neem zo even een lorazepam in. Even de scherpe randjes er vanaf. Vanavond een grote slaappil en morgen geen wekkers
Ik ben gewoon licht in mijn hoofd van het huilen
En misschien zet ik zo de kachel eventjes aan, ook al is het warmer dan vijftien graden. Ben zo koud. Ik ben alles even zo zat en alles is even heel stom.
Ah en er komt nu weer een tranengolf aan
Zo maar even thee maken en afleiding zoeken. Ben wel even klaar voor nu
Je verwoordt het goed hoorquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet even niet goed hoe ik dit moet verwoorden
Het is niet erg of gek dat je haar mist. Het is iets heel normaals. En dat doet nu heel erg veel pijn. Koester de fijne, leuke en warme momenten met haar. En blijf erover praten. Rouwen kost tijd. Neem die tijd ook
Nou kut is wel het juiste woord. En ja... ze denkt dat ik door het wegdrukken zo slecht slaap en dat ik door het wegdrukken me fysiek niet goed voelquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kut(sorry voor het taalgebruik) maar wel goed dat je emoties nu komen.
Je lichaam heeft deze ontlading nu nodig
Hopelijk lucht het een beetje op, en sta je er morgen anders in.
Je mag gewoon verdrietig zijn he, het is allemaal zo vers!
En zelfs als dat niet zo is, je mag gewoon voelen wat je voelt.
dikke warme knuffel voor jou![]()
![]()
Wat moet ik mij hierbij dan voorstellen? Huilen op commando?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
En morgen moet ik weer een jankmoment inplannen van haar. Net zolang tot de emmer niet telkens topvol is.
je bent echt niet de enige die dit doet,quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief, bedankt (en door jullie huil ik weer)
[..]
Je verwoordt het goed hoor
Het is zo moeilijk om die pijn te laten voelen en zijn. Alleen tja... nu moet ik van de psych er elke dag naar toe, naar de pijn. Een uurtje huilen. En dat emmertje pijn zal dan steeds minder snel vol raken. ALleen ik vind het zo moeilijk
En ik mis haar vreselijk. Ik mis het concept familie. En ze was gewoon een geweldig fijn mens. Een betere moeder had ik me niet kunnen wensen, echt niet.
[..]
Nou kut is wel het juiste woord. En ja... ze denkt dat ik door het wegdrukken zo slecht slaap en dat ik door het wegdrukken me fysiek niet goed voel
En morgen moet ik weer een jankmoment inplannen van haar. Net zolang tot de emmer niet telkens topvol is.
Ik zit helemaal te trillen van de emoties.
Ik denk een moment dat ze alle emoties los kan latenquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij dan voorstellen? Huilen op commando?
Vergeef mij mijn onwetentheid hoor. Ben ook maar een leek.
Ja... ik koop volgende week een cadeautje voor mezelf (vakantiegeld)quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:54 schreef Iceage het volgende:
Sterkte Child. Tipje: Verwen je zelf met iets heel lekkers of koop iets wat je kan betalen en al heel lang wil hebben.
Het is echt niet gek om na wat je hebt doorgemaakt jezelf even goed te verwennen.
Nogmaals Sterkte! Je doet het (gelukkig) goed.
Enja die emoties moeten er echt uit anders eten ze je langzaam op van binnen en dat moeten we niet hebben .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dank je welIk doe echt mijn best, alleen het is zo moeilijk. Heb nooit geleerd fatsoenlijk met emoties om te gaan.
Al denk ik dat het voor nu wel even klaar is (eindelijk)
Zo maar de zoutaanslag van mijn bril poetsen (vergeet die altijd af te zetten en ben een soort blinde mol)
ik ben weer rustig denk ik
Heel bewust triggers opzoeken (foto bekijken, liedjes van de uitvaart, mijn laatste brief aan haar lezen) en de rest komt vanzelf (alleen dit typen laat me weer huilen. Ga lekker hoor)quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij dan voorstellen? Huilen op commando?
Vergeef mij mijn onwetentheid hoor. Ben ook maar een leek.
Knuffel... ik weet hetquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent echt niet de enige die dit doet,
ik heb een bestie die op bepaalde momenten ook alles wegstopt
vaak helpt een belletje met haar op zo'n moment al
Goed huilen is echt beter dan wegstoppen.
jep!quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk een moment dat ze alle emoties los kan laten
Pffff... snap goed dat je daar tegenop ziet. Zou daar ook moeite mee hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel bewust triggers opzoeken (foto bekijken, liedjes van de uitvaart, mijn laatste brief aan haar lezen) en de rest komt vanzelf (alleen dit typen laat me weer huilen. Ga lekker hoor)
Hij zegt ook dat hij er blij mee is en dat geloof ik ook welquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:07 schreef Droopie het volgende:
Die CotS,
Het is allemaal wat he, die emoties enzo.
Bij de tandarts of dokter kan je de pijn in ieder geval nog verdoven, maar verdriet van je moeder, daar ga je mee leren leven, ja ook jij.
Sommige stomme tips kan ik je nog niet geven.
Maar hoop wel dat je beseft dat je het meest zware werk al achter je hebt gelaten.
Ik hoor je wel eens foeteren op je broer, maar stiekem is ie hartstikke blij dat jij die zware taken op je hebt genomen. Want hij (en mssn ik ook niet) was daar mssn helemaal niet sterk genoeg voor.
Na 2 maanden sta je er hartstikke goed voor, vind ik.. zeker nadat moederdag 3 dagen geleden geweest is
ik vind dat je alle recht hebt om te foeterenquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij er blij mee is en dat geloof ik ook wel
Alleen tja... had graag wat steun gehad... maar goed, hij is wie hij is en ik ben wie ik ben. Daarnaast woont hij bij de Randstad, en alles is in Groningen geregeld. Dus ik moet wel. Dat snap ik ook wel. Ik ben blij dat er geen gedoe is over geld of spullen. Sterker nog; we hebben heel veel geld terug gekregen van Dela en daar wil hij geen cent van zien. Omdat hij een baan heeft met een goed inkomen en ik niet. Dus ik mag eigenlijk helemaal niet op hem mopperen. Daarnaast hebben mijn broer en moeder elkaar zeker tien tot vijftien jaar niet gezien of gesproken. Dus ik snap zijn afstand wel en hij doet echt wel zijn best naar mij toe. Dus mijn foeteren is oneerlijk van me.
Het enige wat hij wilde waren eventuele kinderfoto's. Op één na allemaal weggegooid door mijn moeder, dus die ene foto heeft hij.
De rest regelt de notaris. Dus dat ik fijn.
Ik mopper dus echt onterecht, ben me er van bewust en zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen; die moet ik mezelf wel voorhouden. Want ik heb geen recht om de eerste steen te werpen. Ik ben alles behalve perfect.
Moederdag en dat weekend was echt een rampmaar nu rustiger. Al voel ik me alsnog super rot en ben ik een soort wrak, maar goed... vrijdag psych, morgen een vrije dag met uitslapen. Morgen rustig boven schoonmaken en wasjes draaien. Beetje knutselen en dan ben ik zo weer de oude
Dat was wel pittig ja, die periode... Zelfs toen hij wist wat er speelde liet hij niet van zich horen. Daar heb ik me destijds behoorlijk aan gestoordquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat je alle recht hebt om te foeteren
je hebt ten slotte ook je moeder bijgestaan ten alle tijden
quote:Je moet echt niet jezelf elke keer zo wegcijferen omdat je denkt dat een ander het beter doet, alles wat jij na het overlijden hebt gedaan is niet in geld uit te drukken, Dat jij dus het overgebleven geld krijgt is wat mij betreft niet meer dan logisch.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:24 schreef Ole het volgende:
Maar ideetje hoor. Kun je misschien tegen vrijwilligerswerk zeggen dat je alleen komt als je je goed genoeg voelt?
Misschien geeft dat klein beetje rust.
Ik herken dit! Maar denk aan jezelf! Dat is belangrijk!quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]kan dat echt niet maken... Één iemand kan al niet helpen om fysieke redenen.Het zijn echt twee volle dagen werk dat eraan komt, zeker omdat we maar met z'n vieren zijn
Alleen het was lang onduidelijk wanneer de monsterklus gedaan moest worden en het weekendje weg staat al een halfjaar vast
Woensdag kan ik gerust instorten
Zal ik eens wat zeggen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mopper dus echt onterecht, ben me er van bewust en zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen; die moet ik mezelf wel voorhouden. Want ik heb geen recht om de eerste steen te werpen. Ik ben alles behalve perfect.
Ik doe mijn best, maar (zoals ik ook in de DM zei) heb ik extreem veel moeite met prioriteiten stellen. Alles is super belangrijk of boeit totaal niet. Ik denk extreem in zwart en wit. Dat heeft zijn voordelen (afspraken zijn heilig en kom beloften bijna altijd na), echter maakt het dingen als komende week extreem ingewikkeld. Fact kan ik niet afzeggen, ik kan mijn collegae niet laten stikken. Boodschappen moeten ook gedaan worden. Ik moet wandelen en schoonmaken etc. Alles even belangrijkquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik herken dit! Maar denk aan jezelf! Dat is belangrijk!
Dat wou ik ook schrijven. Die ontlading is nodig @ChildoftheStarsquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kut(sorry voor het taalgebruik) maar wel goed dat je emoties nu komen.
Je lichaam heeft deze ontlading nu nodig
Hopelijk lucht het een beetje op, en sta je er morgen anders in.
Je mag gewoon verdrietig zijn he, het is allemaal zo vers!
En zelfs als dat niet zo is, je mag gewoon voelen wat je voelt.
dikke warme knuffel voor jou![]()
![]()
Wat heerlijk dat je zo lang geslapen hebt!quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Er is een lange nacht gemaakt hier. Een grote slaappil en een wekker om tien uur. Ging gisteren om zeven uur naar bed (hing tegen migraine aan en was doodmoe) en ben in een ruk doorgeslapen.
Net zitten haken. Derde was draait nu. Op dit moment even tijd voor koffie en een cracotte
Ik voel de naweeën van de pil nog wel
Ben niet super gemotiveerd om iets te doen. Moet eigenlijk boven goed schoonmaken, de badkamer en de vloeren en mijn hobbykamer opruimen. Zolder opruimen. Alleen kan me er niet goed toe zetten. Baal ik enorm vanMisschien na mijn koffie.
Mijn hoofd maakt zich al enorm druk over de renovatie en het leeghalen van mijn bovenverdieping. Al dat gedoe en waar moet ik logeren en hoe en wat etc.
Het liefst ga ik nu lekker in tijdschriftjes lezen. Alleen midden op de dag vreemd. Heb ook al op een werkdag een snuggle en joggingbroek aan. Hemelvaart is immers een soort zondag en dit weekend is het ook niet mogelijk
Voel me een beetje vaag vandaag
Ja... was even hard nodig ook dat slapenquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je zo lang geslapen hebt!
En 3e was er in![]()
En lekker in weekendmodus #snuggle.
Goedzo.
Dat later druk maken is gemakkelijk gezegd, maar dat lukt me niet.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:12 schreef Iceage het volgende:
De renovatie later kun je je beter nu niet druk over maken. Je hebt recht op vergoeding voor een verhuizing. Krijgt neem ik aan dan ook tijdelijke andere woning . En voor de verhuizing kun je vast hulp inschakelen toch ?
En je besties dan?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat later druk maken is gemakkelijk gezegd, maar dat lukt me niet.
En de woningbouw regelt een woning, het verhuisbedrijf, de dozen en een vergoeding
Alleen ik ben alleen, moet alles alleen zien te doen en te overzien. Er is amper duidelijkheid, etc. Het is een nachtmerrie
Dus ik ga een gesprek regelen met het fact en de woningbouw.
Echter is dit echt niet goed voor me... een psychosetrigger
De mensen van je vrijwilligerswerk?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De wonen echt heel erg ver weg en hebben drukke banen. Dus nee, dat wordt hem ook niet
Dat zijn mensen van in de zeventig en die krakkemikkig zijn...quote:
Rustig maar ...quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn mensen van in de zeventig en die krakkemikkig zijn...
Het enige dat ik één collega zou kunnen vragen, wat wel gaat schelen, of hij mijn benodigde spullen naar het tijdelijke adres kan brengen.
Alleen verder...nope
Het is gewoon wat het is. Dan had ik maar moeten kiezen voor een normale levensloop. En dit is gewoon zwaar rot en ik baal en ben in paniek ervan
Ik zit echt mega hoog in mijn emotiesquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:23 schreef maily het volgende:
[..]
Rustig maar ...
Genoeg mensen hier die met je meedenken.
Succes!quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit echt mega hoog in mijn emoties
Weet niet wat ik met mezelf aanmoet
Dit soort dingen maakt dat ik lekker wil snijden. Alleen tja... zaterdag kom ik in een huishouden te logeren voor een nachtjes met een kind. Dus kan echt absoluut niet. Zondag naar het toneelstuk van Harry Potter en Het Vervloekte Kind. Dus ik moet heel blijven
En zondagavond kan dat ook moeilijk, anders gaan mijn collegae erover miepen maandag
Dit maakt me ook nog meer gefrustreerd. Ik kan de negatieve energie zo niet kwijt.
Zo maar even gaan schoonmaken en opruimen, misschien helpt dat
En je hebt een heel dankbare ja eropquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:47 schreef Iceage het volgende:
Child ge dmd Dat als ze de dag van de verhuizing weet, dat ik die dag wel wil komen helpen (Mits ze dat natuurlijk zelf wil)
Ik kan behoorlijk aanpakken al zeg ik het zelf en ben ook niet bang om tegen verhuizers mijn mond open te trekken als ze dingen niet goed doen
Topperrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:47 schreef Iceage het volgende:
Child ge dmd Dat als ze de dag van de verhuizing weet, dat ik die dag wel wil komen helpen (Mits ze dat natuurlijk zelf wil)
Ik kan behoorlijk aanpakken al zeg ik het zelf en ben ook niet bang om tegen verhuizers mijn mond open te trekken als ze dingen niet goed doen
Ice Rescuequote:Op donderdag 14 mei 2026 14:47 schreef Iceage het volgende:
Goed dat je nu ruimte voelt voor je emoties. Soms is er een trigger, soms komt het uit het niks. Wat je over de band met je moeder schrijft herken ik wel. En juist daarom komt het extra hard binnen dat zd er nu niet meer is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief, bedankt (en door jullie huil ik weer)
[..]
Je verwoordt het goed hoor
Het is zo moeilijk om die pijn te laten voelen en zijn. Alleen tja... nu moet ik van de psych er elke dag naar toe, naar de pijn. Een uurtje huilen. En dat emmertje pijn zal dan steeds minder snel vol raken. ALleen ik vind het zo moeilijk
En ik mis haar vreselijk. Ik mis het concept familie. En ze was gewoon een geweldig fijn mens. Een betere moeder had ik me niet kunnen wensen, echt niet.
[..]
Nou kut is wel het juiste woord. En ja... ze denkt dat ik door het wegdrukken zo slecht slaap en dat ik door het wegdrukken me fysiek niet goed voel
Ik zit helemaal te trillen van de emoties.
Fijnquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En je hebt een heel dankbare ja erop
Ademruimte
Je bent echt een reddende engelquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:04 schreef Iceage het volgende:
[..]
Fijn
Jullie weten allemaal dat ik ook in Groningen woon al is het dan niet in de stad (eerder wel) maar ook niet ver weg. Iets van 20 minuten rijden ofzo.(Buiten spitsuren) en als ik de datum weet maak ik gewoon die dag vrij..
Ps aanvulling. Ik kom nog regelmatig in de stad.
quote:
quote:
quote:
quote:
Dit dus allemaal. Icequote:Op donderdag 14 mei 2026 16:02 schreef DoubleDip het volgende:
Ik hoop dat je wat meer rust krijgt in je hoofd met de hulp bij je verhuizing. Sterkte.
Klopt... Net weer eens een brief aan haar geschreven in "het mama boekje". Dat was wel fijn ... Straks nog een briefje schrijven over dat ik nu rust hebquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Goed dat je nu ruimte voelt voor je emoties. Soms is er een trigger, soms komt het uit het niks. Wat je over de band met je moeder schrijft herken ik wel. En juist daarom komt het extra hard binnen dat zd er nu niet meer is.
Oke oke okequote:Op donderdag 14 mei 2026 16:28 schreef Iceage het volgende:
Ja Hallo zeg stop maar !
Ik doe het niet uit egotripperij of aandacht maar om zorgen weg te nemen (voor zover dat kan)
Dat snappen we toch allemaal!quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:28 schreef Iceage het volgende:
Ja Hallo zeg stop maar !
Ik doe het niet uit egotripperij of aandacht maar om zorgen bij jou en ook bij anderen hier weg te nemen (voor zover dat kan) Daarom niet alleen per dm maar ook en publiek.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:01 schreef Iceage het volgende:
Al dms verstuurd maar toch even publiek hier.
Ik wil absoluut niet dat dit verder aandacht krijgt verder op FOK! buiten dit dagboek om. Daarmee doel ik bv op de frontpage of andere topics.
Ach, die zijn liever lui dan moe.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn mensen van in de zeventig en die krakkemikkig zijn...
We hebben komende week twee dagen om te bibliotheek te ontruimen. Vermoed dat ik degene bent die het meeste kan sjouwen ja ... zo gaan zin in, maar goed. Dat is een kwestie van samen doorbikkelenquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, die zijn liever lui dan moe.
Het gaat jullie wel lukken!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hebben komende week twee dagen om te bibliotheek te ontruimen. Vermoed dat ik degene bent die het meeste kan sjouwen ja ... zo gaan zin in, maar goed. Dat is een kwestie van samen doorbikkelen
Dat sowieso. Alleen zondag kom ik heel laat thuisquote:
Niks mis met een beetje overzicht scheppen in de chaos. Hopelijk levert dat wel meer rust op in je hoofd. Ook handig tijdens het ontruimen. Misschien kun je daar ook een schema voor maken? Ook handig voor de oudjes.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat sowieso. Alleen zondag kom ik heel laat thuis
En dan maandag eerst begeleider en dan direct door ontruimen.
Woensdag rustig instorten dus maar. Alleen vanaf zaterdag wordt het leuk tot en met zondag en zwaar op maandag plus dinsdag.
Mijn agenda was ook een compleet rampenplan. Nu heb ik alles op een rijtje gezet, netjes met kleurcodes. Iets meer overzicht zo, alleen dat het belachelijk druk is valt ook meer op
Er zit iemand bij die nog een grotere controlefreak is dan ik. Die zou een plan nooit accepteren. Her way or the highway. Niet de gemakkelijkste om mee samen te werken. Die accepteert geen andere mening dan de harequote:Op donderdag 14 mei 2026 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje overzicht scheppen in de chaos. Hopelijk levert dat wel meer rust op in je hoofd. Ook handig tijdens het ontruimen. Misschien kun je daar ook een schema voor maken? Ook handig voor de oudjes.
wederomquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat later druk maken is gemakkelijk gezegd, maar dat lukt me niet.
En de woningbouw regelt een woning, het verhuisbedrijf, de dozen en een vergoeding
Alleen ik ben alleen, moet alles alleen zien te doen en te overzien. Er is amper duidelijkheid, etc. Het is een nachtmerrie
Dus ik ga een gesprek regelen met het fact en de woningbouw.
Echter is dit echt niet goed voor me... een psychosetrigger
Hoe ga je dan mee om?quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zit iemand bij die nog een grotere controlefreak is dan ik. Die zou een plan nooit accepteren. Her way or the highway. Niet de gemakkelijkste om mee samen te werken. Die accepteert geen andere mening dan de hare
je bent echt een enorme schatquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:47 schreef Iceage het volgende:
Ik doe mijn best iig. Die problemen heb ik al lang zat, dus ik kan deels voorkomen dat ik mijn neus stoot. Voorkomen is altijd fijner dan hulp vragen. Al vind ik dat altijd erg lastig. Wil geen lastige patiënt zijnquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
wederom![]()
je erkent je probleem
en probeert hier hulp bij te krijgen
heel goed van je
probeer je zorgen even op te schuiven tot na je gesprek
wie weet wat ze voor je kunnen betekenen
Ja en amenquote:
Lieve Cotsquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best iig. Die problemen heb ik al lang zat, dus ik kan deels voorkomen dat ik mijn neus stoot. Voorkomen is altijd fijner dan hulp vragen. Al vind ik dat altijd erg lastig. Wil geen lastige patiënt zijn
En ik doe mijn best om het uit mijn hoofd te houden. Alleen sommige dagen lukt dat gewoon eventjes niet en vandaag had ik zo'n dag. Beetje te suf voor een goede weerstand tegen zulke piekerdingen. Morgen weer beter
[..]
Ja en amen
Hopelijk komt ze niet opdagen.quote:
Naja...ik doe mijn best iig... ze was wel blij dat ik specifiek had gevraagd naar een bel-afspraak op woensdag. Dat doe ik niet zo snel namelijk. Wacht altijd tot de afspraak erop normaal gesprokenquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve Cots
ik denk dat je voor de meeste begeleiders echt een droom bent
je doet jezelf echt te kort
Ach het is verder een leuk mens hoor! Alleen ze is verschrikkelijk dominantquote:
Wat lief van je dat je gaat helpen. Echt heel behulpzaam. Topper!quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:47 schreef Iceage het volgende:
denk wel op de goeie weg, het lastige is altijd je problemen onderkennen en toegeven. En denk doe je wel.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja...ik doe mijn best iig... ze was wel blij dat ik specifiek had gevraagd naar een bel-afspraak op woensdag. Dat doe ik niet zo snel namelijk. Wacht altijd tot de afspraak erop normaal gesproken
Alleen zoals dat huilmoment plannen op een dag is vandaag mislukt. Kan het gewoon even niet opbrengen. Daar hoor ik morgen wel over
[..]
Ach het is verder een leuk mens hoor! Alleen ze is verschrikkelijk dominant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |