abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 mei 2026 @ 15:58:27 #276
22592 crew  Ole
pi_220791397
Fok! O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220791413
Ik hoop dat je wat meer rust krijgt in je hoofd met de hulp bij je verhuizing. Sterkte.
pi_220791425
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En je hebt een heel dankbare ja erop O+

Ademruimte
Fijn
Jullie weten allemaal dat ik ook in Groningen woon al is het dan niet in de stad (eerder wel) maar ook niet ver weg. Iets van 20 minuten rijden ofzo.(Buiten spitsuren) en als ik de datum weet maak ik gewoon die dag vrij..

Ps aanvulling. Ik kom nog regelmatig in de stad.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 14-05-2026 16:20:52 ]
pi_220791812
Ik weet niet zeker of ik alle posts gequote heb :@ Het zijn er best veel ;) :*

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:04 schreef Iceage het volgende:

[..]
Fijn
Jullie weten allemaal dat ik ook in Groningen woon al is het dan niet in de stad (eerder wel) maar ook niet ver weg. Iets van 20 minuten rijden ofzo.(Buiten spitsuren) en als ik de datum weet maak ik gewoon die dag vrij..

Ps aanvulling. Ik kom nog regelmatig in de stad.
Je bent echt een reddende engel O+
Je hebt een DM met mijn zorgen en ik vind het super fijn dat je me wilt helpen, echt waar.Kan mijn dankbaarheid niet genoeg uiten

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:44 schreef Ole het volgende:
Wat lief!
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:54 schreef maily het volgende:

[..]
Topperrrrrrrrrrrrrrrrr _O_ *O* *O* *O* *O* O+
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ice Rescue *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:58 schreef Ole het volgende:
Fok! O+
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:02 schreef DoubleDip het volgende:
Ik hoop dat je wat meer rust krijgt in je hoofd met de hulp bij je verhuizing. Sterkte.
Dit dus allemaal. Ice _O_
Fok _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Goed dat je nu ruimte voelt voor je emoties. Soms is er een trigger, soms komt het uit het niks. Wat je over de band met je moeder schrijft herken ik wel. En juist daarom komt het extra hard binnen dat zd er nu niet meer is.
Klopt... Net weer eens een brief aan haar geschreven in "het mama boekje". Dat was wel fijn ... Straks nog een briefje schrijven over dat ik nu rust heb
pi_220791832
Ja Hallo zeg stop maar !

Ik doe het niet uit egotripperij of aandacht maar om zorgen bij jou en ook bij anderen hier weg te nemen (voor zover dat kan) Daarom poste ik niet alleen per dm maar ook en publiek.

[ Bericht 13% gewijzigd door Iceage op 14-05-2026 16:42:40 ]
pi_220791856
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:28 schreef Iceage het volgende:
Ja Hallo zeg stop maar !

Ik doe het niet uit egotripperij of aandacht maar om zorgen weg te nemen (voor zover dat kan)
Oke oke oke :* Ik houd op O+
pi_220791954
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:28 schreef Iceage het volgende:
Ja Hallo zeg stop maar !

Ik doe het niet uit egotripperij of aandacht maar om zorgen bij jou en ook bij anderen hier weg te nemen (voor zover dat kan) Daarom niet alleen per dm maar ook en publiek.
Dat snappen we toch allemaal! :*
Of ik begrijp dat iig en had er nog niet anders naar gekeken :Y
En heel fijn, en ik voelde me bij mijn paniekbericht nogal schuldig naar jou toe dat ik me op jou afreageerde en dan bied je alsnog je hulp aan O+

Jij bent gewoon een bijzonder mens

En NU houd ik echt op ;)
pi_220792150
Al dms verstuurd maar toch even publiek hier.
Ik wil absoluut niet dat dit verder aandacht krijgt op FOK! buiten dit dagboek om. Daarmee doel ik bv op de frontpage of andere topics.
pi_220792167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 17:01 schreef Iceage het volgende:
Al dms verstuurd maar toch even publiek hier.
Ik wil absoluut niet dat dit verder aandacht krijgt verder op FOK! buiten dit dagboek om. Daarmee doel ik bv op de frontpage of andere topics.
^O^
Van mijn kant komt dat goed hoor

(En stiekem vind ik dat ook fijn)
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:54:22 #285
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220793059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat zijn mensen van in de zeventig en die krakkemikkig zijn...

Ach, die zijn liever lui dan moe. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220793193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ach, die zijn liever lui dan moe. ;)
We hebben komende week twee dagen om te bibliotheek te ontruimen. Vermoed dat ik degene bent die het meeste kan sjouwen ja ... zo gaan zin in, maar goed. Dat is een kwestie van samen doorbikkelen
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:23:12 #287
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220793203
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
We hebben komende week twee dagen om te bibliotheek te ontruimen. Vermoed dat ik degene bent die het meeste kan sjouwen ja ... zo gaan zin in, maar goed. Dat is een kwestie van samen doorbikkelen
Het gaat jullie wel lukken! ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220793225
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Het gaat jullie wel lukken! ^O^
Dat sowieso. Alleen zondag kom ik heel laat thuis
En dan maandag eerst begeleider en dan direct door ontruimen.
Woensdag rustig instorten dus maar. Alleen vanaf zaterdag wordt het leuk tot en met zondag en zwaar op maandag plus dinsdag.

Mijn agenda was ook een compleet rampenplan. Nu heb ik alles op een rijtje gezet, netjes met kleurcodes. Iets meer overzicht zo, alleen dat het belachelijk druk is valt ook meer op _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:29:30 #289
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220793252
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat sowieso. Alleen zondag kom ik heel laat thuis
En dan maandag eerst begeleider en dan direct door ontruimen.
Woensdag rustig instorten dus maar. Alleen vanaf zaterdag wordt het leuk tot en met zondag en zwaar op maandag plus dinsdag.

Mijn agenda was ook een compleet rampenplan. Nu heb ik alles op een rijtje gezet, netjes met kleurcodes. Iets meer overzicht zo, alleen dat het belachelijk druk is valt ook meer op _O-
Niks mis met een beetje overzicht scheppen in de chaos. Hopelijk levert dat wel meer rust op in je hoofd. Ook handig tijdens het ontruimen. Misschien kun je daar ook een schema voor maken? Ook handig voor de oudjes. ;)
pi_220793311
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Niks mis met een beetje overzicht scheppen in de chaos. Hopelijk levert dat wel meer rust op in je hoofd. Ook handig tijdens het ontruimen. Misschien kun je daar ook een schema voor maken? Ook handig voor de oudjes. ;)
Er zit iemand bij die nog een grotere controlefreak is dan ik. Die zou een plan nooit accepteren. Her way or the highway. Niet de gemakkelijkste om mee samen te werken. Die accepteert geen andere mening dan de hare
pi_220793336
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat later druk maken is gemakkelijk gezegd, maar dat lukt me niet.

En de woningbouw regelt een woning, het verhuisbedrijf, de dozen en een vergoeding

Alleen ik ben alleen, moet alles alleen zien te doen en te overzien. Er is amper duidelijkheid, etc. Het is een nachtmerrie
Dus ik ga een gesprek regelen met het fact en de woningbouw.
Echter is dit echt niet goed voor me... een psychosetrigger

wederom _O_
je erkent je probleem
en probeert hier hulp bij te krijgen
heel goed van je

probeer je zorgen even op te schuiven tot na je gesprek
wie weet wat ze voor je kunnen betekenen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:38:28 #292
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220793343
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Er zit iemand bij die nog een grotere controlefreak is dan ik. Die zou een plan nooit accepteren. Her way or the highway. Niet de gemakkelijkste om mee samen te werken. Die accepteert geen andere mening dan de hare
Hoe ga je dan mee om?
pi_220793347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 14:47 schreef Iceage het volgende:
Child ge dmd Dat als ze de dag van de verhuizing weet, dat ik die dag wel wil komen helpen (Mits ze dat natuurlijk zelf wil)

Ik kan behoorlijk aanpakken al zeg ik het zelf en ben ook niet bang om tegen verhuizers mijn mond open te trekken als ze dingen niet goed doen :7
je bent echt een enorme schat O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220793387
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
wederom _O_
je erkent je probleem
en probeert hier hulp bij te krijgen
heel goed van je

probeer je zorgen even op te schuiven tot na je gesprek
wie weet wat ze voor je kunnen betekenen
Ik doe mijn best iig. Die problemen heb ik al lang zat, dus ik kan deels voorkomen dat ik mijn neus stoot. Voorkomen is altijd fijner dan hulp vragen. Al vind ik dat altijd erg lastig. Wil geen lastige patiënt zijn

En ik doe mijn best om het uit mijn hoofd te houden. Alleen sommige dagen lukt dat gewoon eventjes niet en vandaag had ik zo'n dag. Beetje te suf voor een goede weerstand tegen zulke piekerdingen. Morgen weer beter

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hoe ga je dan mee om?
Ja en amen
pi_220793401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik doe mijn best iig. Die problemen heb ik al lang zat, dus ik kan deels voorkomen dat ik mijn neus stoot. Voorkomen is altijd fijner dan hulp vragen. Al vind ik dat altijd erg lastig. Wil geen lastige patiënt zijn

En ik doe mijn best om het uit mijn hoofd te houden. Alleen sommige dagen lukt dat gewoon eventjes niet en vandaag had ik zo'n dag. Beetje te suf voor een goede weerstand tegen zulke piekerdingen. Morgen weer beter
[..]
Ja en amen
Lieve Cots
ik denk dat je voor de meeste begeleiders echt een droom bent
je doet jezelf echt te kort
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:45:57 #296
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220793419
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ja en amen
Hopelijk komt ze niet opdagen. :P
pi_220794020
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Lieve Cots
ik denk dat je voor de meeste begeleiders echt een droom bent
je doet jezelf echt te kort
Naja...ik doe mijn best iig... ze was wel blij dat ik specifiek had gevraagd naar een bel-afspraak op woensdag. Dat doe ik niet zo snel namelijk. Wacht altijd tot de afspraak erop normaal gesproken

Alleen zoals dat huilmoment plannen op een dag is vandaag mislukt. Kan het gewoon even niet opbrengen. Daar hoor ik morgen wel over :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hopelijk komt ze niet opdagen. :P
Ach het is verder een leuk mens hoor! Alleen ze is verschrikkelijk dominant
pi_220796933
Nog kleine aanvulling voor de duidelijkheid. Child en ik dmen al best heel lang.

Ik heb haar ook aangegeven mocht een van haar begeleiders vragen hebben of opmerken tegen haar of het wel verstandig of vertrouwd is dat ze ivm haar verhuizing hulp krijgt van iemand die ze via internet kent dat er door hun contact met mij mag worden opgenomen.

Mocht FOK! een storing hebben of erger Kunnen Child en ik ook buiten FOK! om contact met elkaar hebben.

Goede nacht toegewenst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 14-05-2026 23:39:43 ]
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 23:39:58 #299
249559 crew  Lavenderr
pi_220797038
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 14:47 schreef Iceage het volgende:
Child ge dmd Dat als ze de dag van de verhuizing weet, dat ik die dag wel wil komen helpen (Mits ze dat natuurlijk zelf wil)

Ik kan behoorlijk aanpakken al zeg ik het zelf en ben ook niet bang om tegen verhuizers mijn mond open te trekken als ze dingen niet goed doen :7
Wat lief van je dat je gaat helpen. Echt heel behulpzaam. Topper!
pi_220797081
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Naja...ik doe mijn best iig... ze was wel blij dat ik specifiek had gevraagd naar een bel-afspraak op woensdag. Dat doe ik niet zo snel namelijk. Wacht altijd tot de afspraak erop normaal gesproken

Alleen zoals dat huilmoment plannen op een dag is vandaag mislukt. Kan het gewoon even niet opbrengen. Daar hoor ik morgen wel over :Y
[..]
Ach het is verder een leuk mens hoor! Alleen ze is verschrikkelijk dominant
denk wel op de goeie weg, het lastige is altijd je problemen onderkennen en toegeven. En denk doe je wel.

dat is de eerste stap en de lastigste namelijk mss nog wel.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')