Dat wou ik ook schrijven. Die ontlading is nodig @ChildoftheStarsquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kut(sorry voor het taalgebruik) maar wel goed dat je emoties nu komen.
Je lichaam heeft deze ontlading nu nodig
Hopelijk lucht het een beetje op, en sta je er morgen anders in.
Je mag gewoon verdrietig zijn he, het is allemaal zo vers!
En zelfs als dat niet zo is, je mag gewoon voelen wat je voelt.
dikke warme knuffel voor jou![]()
![]()
Wat heerlijk dat je zo lang geslapen hebt!quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Er is een lange nacht gemaakt hier. Een grote slaappil en een wekker om tien uur. Ging gisteren om zeven uur naar bed (hing tegen migraine aan en was doodmoe) en ben in een ruk doorgeslapen.
Net zitten haken. Derde was draait nu. Op dit moment even tijd voor koffie en een cracotte
Ik voel de naweeën van de pil nog wel
Ben niet super gemotiveerd om iets te doen. Moet eigenlijk boven goed schoonmaken, de badkamer en de vloeren en mijn hobbykamer opruimen. Zolder opruimen. Alleen kan me er niet goed toe zetten. Baal ik enorm vanMisschien na mijn koffie.
Mijn hoofd maakt zich al enorm druk over de renovatie en het leeghalen van mijn bovenverdieping. Al dat gedoe en waar moet ik logeren en hoe en wat etc.
Het liefst ga ik nu lekker in tijdschriftjes lezen. Alleen midden op de dag vreemd. Heb ook al op een werkdag een snuggle en joggingbroek aan. Hemelvaart is immers een soort zondag en dit weekend is het ook niet mogelijk
Voel me een beetje vaag vandaag
Ja... was even hard nodig ook dat slapenquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je zo lang geslapen hebt!
En 3e was er in![]()
En lekker in weekendmodus #snuggle.
Goedzo.
Dat later druk maken is gemakkelijk gezegd, maar dat lukt me niet.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:12 schreef Iceage het volgende:
De renovatie later kun je je beter nu niet druk over maken. Je hebt recht op vergoeding voor een verhuizing. Krijgt neem ik aan dan ook tijdelijke andere woning . En voor de verhuizing kun je vast hulp inschakelen toch ?
En je besties dan?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat later druk maken is gemakkelijk gezegd, maar dat lukt me niet.
En de woningbouw regelt een woning, het verhuisbedrijf, de dozen en een vergoeding
Alleen ik ben alleen, moet alles alleen zien te doen en te overzien. Er is amper duidelijkheid, etc. Het is een nachtmerrie
Dus ik ga een gesprek regelen met het fact en de woningbouw.
Echter is dit echt niet goed voor me... een psychosetrigger
De mensen van je vrijwilligerswerk?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De wonen echt heel erg ver weg en hebben drukke banen. Dus nee, dat wordt hem ook niet
Dat zijn mensen van in de zeventig en die krakkemikkig zijn...quote:
Rustig maar ...quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn mensen van in de zeventig en die krakkemikkig zijn...
Het enige dat ik één collega zou kunnen vragen, wat wel gaat schelen, of hij mijn benodigde spullen naar het tijdelijke adres kan brengen.
Alleen verder...nope
Het is gewoon wat het is. Dan had ik maar moeten kiezen voor een normale levensloop. En dit is gewoon zwaar rot en ik baal en ben in paniek ervan
Ik zit echt mega hoog in mijn emotiesquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:23 schreef maily het volgende:
[..]
Rustig maar ...
Genoeg mensen hier die met je meedenken.
Succes!quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit echt mega hoog in mijn emoties
Weet niet wat ik met mezelf aanmoet
Dit soort dingen maakt dat ik lekker wil snijden. Alleen tja... zaterdag kom ik in een huishouden te logeren voor een nachtjes met een kind. Dus kan echt absoluut niet. Zondag naar het toneelstuk van Harry Potter en Het Vervloekte Kind. Dus ik moet heel blijven
En zondagavond kan dat ook moeilijk, anders gaan mijn collegae erover miepen maandag
Dit maakt me ook nog meer gefrustreerd. Ik kan de negatieve energie zo niet kwijt.
Zo maar even gaan schoonmaken en opruimen, misschien helpt dat
En je hebt een heel dankbare ja eropquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:47 schreef Iceage het volgende:
Child ge dmd Dat als ze de dag van de verhuizing weet, dat ik die dag wel wil komen helpen (Mits ze dat natuurlijk zelf wil)
Ik kan behoorlijk aanpakken al zeg ik het zelf en ben ook niet bang om tegen verhuizers mijn mond open te trekken als ze dingen niet goed doen
Topperrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:47 schreef Iceage het volgende:
Child ge dmd Dat als ze de dag van de verhuizing weet, dat ik die dag wel wil komen helpen (Mits ze dat natuurlijk zelf wil)
Ik kan behoorlijk aanpakken al zeg ik het zelf en ben ook niet bang om tegen verhuizers mijn mond open te trekken als ze dingen niet goed doen
Ice Rescuequote:Op donderdag 14 mei 2026 14:47 schreef Iceage het volgende:
Goed dat je nu ruimte voelt voor je emoties. Soms is er een trigger, soms komt het uit het niks. Wat je over de band met je moeder schrijft herken ik wel. En juist daarom komt het extra hard binnen dat zd er nu niet meer is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief, bedankt (en door jullie huil ik weer)
[..]
Je verwoordt het goed hoor
Het is zo moeilijk om die pijn te laten voelen en zijn. Alleen tja... nu moet ik van de psych er elke dag naar toe, naar de pijn. Een uurtje huilen. En dat emmertje pijn zal dan steeds minder snel vol raken. ALleen ik vind het zo moeilijk
En ik mis haar vreselijk. Ik mis het concept familie. En ze was gewoon een geweldig fijn mens. Een betere moeder had ik me niet kunnen wensen, echt niet.
[..]
Nou kut is wel het juiste woord. En ja... ze denkt dat ik door het wegdrukken zo slecht slaap en dat ik door het wegdrukken me fysiek niet goed voel
En morgen moet ik weer een jankmoment inplannen van haar. Net zolang tot de emmer niet telkens topvol is.
Ik zit helemaal te trillen van de emoties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |