Ja, het weer viel wel mee. Alhoewel het geen mei-weer is. Ik heb 2 shirts bij, een vest en een regenjas en ik vond het vandaag fris in shirt, vest en regenjas. Maar goed, ik heb niet meer bij. Mocht het echt nog kouder worden, dan maar 2 shirts aan..quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je weer een mooie etappe hebt gehadViel het weer ee?
Mooi dat je content en tevreden bent. En zo klinkt het ook, alles lijkt goed te gaan!quote:Hier een prima dag. Schuur opgeruimd,keuken geboend, vloer gedaan, wc...En gehaakt en geholpen op mijn vrijwilligerswerk. Weinig te klagenecht wel content en tevreden
Oh mooi, dan maak ik me er ook geen zorgen om. Mijn kasteel al gezien?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Als het erger wordt of niet opschiet bel ik zeker, geen zorgen. Het is gewoon even stom.Gebeurt vaker als ik moe of overprikkeld ben
Edit: even kletsen met mijn bestie werkt gelukkig al. Gewoon even afleiding
Lieve schat, je moet toch echt even bellen hoor? Je hebt ook al een paar slechte nachten achter de rug en gaf eergisteren al aan dat je eigenlijk niet wou gaan slapen. Je weet dat dat al een alarmsignaal is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier overvalt mijn hoofd me even met suïcidale gevoelens. Geen flauw idee waarom, voel me echt rot. Ga er niet naar acteren. Alleen fijn is anders. Misschien de crisisdienst bellen, alleen daar is het niet erg genoeg voor. Wachten tot het afzakt maar
Ik ben echt wel voorzichtig. Heb even met mijn bestie geappt. Even echte afleiding. Over haar kinderen en werk en over boeken en dat heeft me er redelijk uitgetrokkenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet toch echt even bellen hoor? Je hebt ook al een paar slechte nachten achter de rug en gaf eergisteren al aan dat je eigenlijk niet wou gaan slapen. Je weet dat dat al een alarmsignaal is.
Een belletje kan nooit kwaad. Je kan maar beter snel handelen ipv iets te lang wachten en in een spiraal terecht komen.
Dit soort situaties vallen onder: beter 20 keer voor niets aan de bel trekken ipv 1 keer te weinig.
Wees aub lief en voorzichtig met jezelf
Dat vind ik een prima voorstelquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben echt wel voorzichtig. Heb even met mijn bestie geappt. Even echte afleiding. Over haar kinderen en werk en over boeken en dat heeft me er redelijk uitgetrokken
Slapen ging afgelopen nacht wel. Dus ik hoop deze ook.
Bij het fact zijn ze op de hoogte van de situatie. App zo wel even de psych of ze morgen tijd heeft voor een belletje. Ik zie haar sowieso vrijdag
En maandag één van de begeleiders (de prettigste gelukkig). Dus er zit een vinger aan de pols![]()
Als ik nu de crisisdienst bel ben ik bang dat het juist erger wordt. Soms kan dat onprettig zijn. Dus ik ga nu appen naar de psych
De hele club hulpverleners heeft een bericht met "wil één van jullie me even bellen"quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat vind ik een prima voorstel
Je doet dat goed
Top! goed gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De hele club hulpverleners heeft een bericht met "wil één van jullie me even bellen"
Er moet er wel eentje zijn die even tijd heeft hoop ik
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De hele club hulpverleners heeft een bericht met "wil één van jullie me even bellen"
Er moet er wel eentje zijn die even tijd heeft hoop ik
Wat een lief en fijn bericht weer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet toch echt even bellen hoor? Je hebt ook al een paar slechte nachten achter de rug en gaf eergisteren al aan dat je eigenlijk niet wou gaan slapen. Je weet dat dat al een alarmsignaal is.
Een belletje kan nooit kwaad. Je kan maar beter snel handelen ipv iets te lang wachten en in een spiraal terecht komen.
Dit soort situaties vallen onder: beter 20 keer voor niets aan de bel trekken ipv 1 keer te weinig.
Wees aub lief en voorzichtig met jezelf
p lekker Cotsquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu ga ik lekker slapen
Fijne nacht iedereen
Je kan het CotSquote:Op woensdag 13 mei 2026 06:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Uiteindelijk nog een uurtje geslapenen toen was het tijd om wakker te worden voor de tandarts
Vandaag veel koffie nodig denk ik![]()
en een zwaar dagje komt er aan
Ik hoop echt dat een begeleider me kan bellen vandaag. Dit is zwaar irritant. Ben duizelig, teken van vermoeidheid. Verder niet moe. Veeg teken aan de muur
Als ze niet kan bellenquote:Op woensdag 13 mei 2026 06:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Uiteindelijk nog een uurtje geslapenen toen was het tijd om wakker te worden voor de tandarts
Ik hoop echt dat een begeleider me kan bellen vandaag. Dit is zwaar irritant. Ben duizelig, teken van vermoeidheid. Verder niet moe. Veeg teken aan de muur
Ondanks je moeheid en angst voor de tandentrekker, wil ik je toch een fijne dag toe wensen! Hopelijk lig je vanavond tevreden in je bed.quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 mei 2026 06:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Het is goed gegaanquote:
Jij en knijnquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Speciaal voor CotS:
Bekijk deze YouTube-video
Dank je wel!quote:
Dadelijk word ik gebeld, vanmiddag, dus komt goedquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze niet kan bellen
Zoek je dan iemand die je wel kan spreken ?
Komt goedquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ondanks je moeheid en angst voor de tandentrekker, wil ik je toch een fijne dag toe wensen! Hopelijk lig je vanavond tevreden in je bed.
Oh eens kijken! Klinkt interessantquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:43 schreef greysbones het volgende:
Trouwens een mooie verhaallijn op tiktok
Van Laura Holscher
Ze loopt samen met haar neef de tijdlijn door van zijn psychoses en zijn dagelijkse leven nu
Ik heb al een appje gekregen dat ze even overleggen wie er vanmiddag eventjes beltquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Wat een rotnacht![]()
Hoop ook dat je je begeleider te pakken krijgt gezien de gedachtes gisteravond wat niet zo raar is gezien de slechte nachten en emo dagen werkt op elkaar door. Maar goed, weet je zelf allang.
wel nog puf om naar de tandarts te gaan ook?
zo ja: heel veel sterkte gewenst.
dikke virtuele knuff lieve Cots
Hij heeft een bipolaire stoornis type 1quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is goed gegaan
Duurde ook maar een uur en een kwartier
[..]
Jij en knijn
[..]
Dank je wel!
[..]
Dadelijk word ik gebeld, vanmiddag, dus komt goed
Even een plannetje voor komende nacht maken, en avond
[..]
Komt goedeerst thee en dan maar gaan haken oid
[..]
Oh eens kijken! Klinkt interessant
[..]
Ik heb al een appje gekregen dat ze even overleggen wie er vanmiddag eventjes belt
Naja, geen keus de tandarts. Geen zin in een no show en dan ook nog een nieuwe afspraak en dan daar ook voor betalen. Dus het moest wel. Het is ook gelukt
Dank je wel een knufff!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |