abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 mei 2026 @ 09:19:13 #26
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220755440
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
Heerlijke pen.
[ x ]
men krijgt minder kinderen doordat hoog beloond werk voor jongeren nog steeds in de steden is

de woonruimte is slecht verdeeld, naast dat er haast niet serieus gebouwd wordt voor jongeren en ouderen
en daardoor is er geen doorstroom meer

mogelijk dat AI een herverdeling van werk op gang kan brengen

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 10-05-2026 10:11:23 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 10 mei 2026 @ 09:19:14 #27
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_220755441
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 08:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja en de SGP viel wel mee wat betreft conservatief. NSC nog links van het midden :')
Dat plaatje is niet erg accuraat.
Vertel dat het Kieskompas. Die organisatie kwam tot deze verdeling op basis van de programma's voor de tweedekamer verkiezingen in 2025.
  zondag 10 mei 2026 @ 10:09:12 #28
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220755983
Er is nu een probleem
quote:
Wierd Duk: 'Onze overheid is IN OORLOG met eigen bevolking'
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220756013
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 10:09 schreef michaelmoore het volgende:
Er is nu een probleem
[..]
Bekijk deze YouTube-video
wierd is een probleem
  zondag 10 mei 2026 @ 10:27:42 #30
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220756031
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 10:20 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wierd is een probleem
jij bent ook een probleem??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220756033
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 10:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
jij bent ook een probleem??
ik zeg iig niet dat de overheid in oorlog is met de bevolking :')
pi_220756101
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:44 schreef capricia het volgende:
Inmiddels bezoekt de SP ook de gemeenschappen waar er onrust over de noodopvang is.
Niet alleen de Gidi's en de Mona's dus.
Blijf het toch wel jammer vinden dat die rechtse partijen zich massaal migratie toegeëigend hebben. Weinig aandacht op dat punt voor een linkse (conservatieve) partij als de SP.
[ x ]
Het is ook erg jammer dat alles zo extreem is tegenwoordig. Een PVV dat doet alsof elke Moslim een terrorist is, en aan de andere kant een PRO dat doet alsof elke vluchteling zielig is en een enorme toevoeging voor de maatschappij. Middenweg is ook op asiel helemaal weg.
  zondag 10 mei 2026 @ 10:47:23 #33
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220756133
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 10:28 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ik zeg iig niet dat de overheid in oorlog is met de bevolking :')
dat hoef jij niet te zeggen ,Jij mag zeggen wat jij wil , hij ook

als je maar niemand pijn doet , zo werkt dat
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 10 mei 2026 @ 10:50:44 #34
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220756167
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Het is ook erg jammer dat alles zo extreem is tegenwoordig. Een PVV dat doet alsof elke Moslim een terrorist is, en aan de andere kant een PRO dat doet alsof elke vluchteling zielig is en een enorme toevoeging voor de maatschappij.

Middenweg is ook op asiel helemaal weg.
klopt

In Ijsselstein tussen Utrecht en IJsselstein is de polder Rijnenburg, die is bestemd voor grootschalige woningbouw , daar gaat helaas pas in 2035 gebouwd worden

dus daar kunnen makkelijk 1000 asielzoekers heen een jaar of 5
Die hoeven dus niet op het voetbalveld, want volgend jaar MOET het terrein , dat voetbalveld dus , weer leeg zijn

De provincie kan hierin rol spelen maar die stelt zich voortdurend verdekt op, en doen of ze niets zien
De overheid weet dat de provincies gaan over de ruimtelijke indeling sinds Stef Blok , niet de gemeentes ,
Gemeentes hebben geen snipper terrein meer over anders hadden ze er wel woningen gebouwd

Dat is de middenweg

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 10-05-2026 10:56:09 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 10 mei 2026 @ 10:56:21 #35
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_220756198
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Het is ook erg jammer dat alles zo extreem is tegenwoordig. Een PVV dat doet alsof elke Moslim een terrorist is, en aan de andere kant een PRO dat doet alsof elke vluchteling zielig is en een enorme toevoeging voor de maatschappij. Middenweg is ook op asiel helemaal weg.
Dat doet PRO helemaal niet.
  zondag 10 mei 2026 @ 10:56:55 #36
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220756202


[ Bericht 22% gewijzigd door Cyan9 op 10-05-2026 11:02:21 (Het is wel weer klaar met je stokpaardjes.) ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220756242
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 10:56 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Dat doet PRO helemaal niet.
Dat doen ze wel. Een Amsterdam handhaaft de wet niet eens. ''geen mens is illegaal''. Groen links wil echt geen harde uitzettingen mogelijk maken. Basisvoorzieningen blijven ook bij uitgeprocedeerde mogelijk, of te wel die zullen hier altijd blijven, want gratis onderdak en voorzieningen. Soft gedoe en totaal niet wenselijk. En dan willen ze hier ook 60.000 mensen per jaar binnenhalen. Dat kunnen we niet eens aan.
  zondag 10 mei 2026 @ 11:03:09 #38
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220756245
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat doen ze wel. Een Amsterdam handhaaft de wet niet eens. ''geen mens is illegaal''. Groen links wil echt geen harde uitzettingen mogelijk maken. .


Soft gedoe en totaal niet wenselijk.

En dan willen ze hier ook 60.000 mensen per jaar binnenhalen. Dat kunnen we niet eens aan.
juist , visum stop is visum stop , wegwezen
geen papieren is illegaal , ook in Amsterdam
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220756294
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
juist , visum stop is visum stop , wegwezen
geen papieren is illegaal , ook in Amsterdam
Als ik hier een moord pleeg en vlucht richting Bali, zonder geldig Visum ben ik daar inderdaad illegaal. Maar dat gaat er maar niet in bij bepaalde mensen.
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 11:06:34 #40
375570 crew  Cyan9
pi_220756330
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat doen ze wel. Een Amsterdam handhaaft de wet niet eens. ''geen mens is illegaal''. Groen links wil echt geen harde uitzettingen mogelijk maken. Basisvoorzieningen blijven ook bij uitgeprocedeerde mogelijk, of te wel die zullen hier altijd blijven, want gratis onderdak en voorzieningen. Soft gedoe en totaal niet wenselijk. En dan willen ze hier ook 60.000 mensen per jaar binnenhalen. Dat kunnen we niet eens aan.
Neem je nu bewust het uiterste getal van het partijprogramma?

Dat heb ik er namelijk maar eens bij gepakt en dan blijkt het toch wat genuanceerder dan je hier stelt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 10 mei 2026 @ 11:09:19 #41
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220756392
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Neem je nu bewust het uiterste getal van het partijprogramma?

Dat heb ik er namelijk maar eens bij gepakt en dan blijkt het toch wat genuanceerder dan je hier stelt.
genuanceerd is onzin

regel is geen verblijfpapieren is dus illegaal.
illegaal is strafbaar en weg wezen, in ieder land , ook in Nederland

niks kop soep gezeik
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220756422
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
Heerlijke pen.
[ x ]
Er is dus een correlatie tussen conservatief denken en kinderen krijgen, ben wel benieuwd naar de data over de D66 en de SGP’er uit Leerdam en het gemiddeld aantal kinderen dat ze kregen.
pi_220756476
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
genuanceerd is onzin

regel is geen verblijfpapieren is dus illegaal.
illegaal is strafbaar en weg wezen, in ieder land , ook in Nederland

niks kop soep gezeik
Eigenlijk hoop ik dat dit soort mensen ook eens een keer moeten vluchten en dan te horen krijgen oprotten, mag ik dan een kopje, nee oprotten geen soep
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 11:15:27 #44
375570 crew  Cyan9
pi_220756486
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
genuanceerd is onzin

regel is geen verblijfpapieren is dus illegaal.
illegaal is strafbaar en weg wezen, in ieder land , ook in Nederland

niks kop soep gezeik
De enige die hier zeikt over koppen soep ben jij, en daar mag je nu wel eens met ophouden. Daar ben je al eerder op gewezen, bij je eerdere stokpaardjes.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 10 mei 2026 @ 11:17:12 #45
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220756490
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:15 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
De enige die hier zeikt over koppen soep ben jij, en daar mag je nu wel eens met ophouden. Daar ben je al eerder op gewezen, bij je eerdere stokpaardjes.
De waarheid aanhoren doet pijn, begrijp ik

een MOD moet objectief zijn , en steeds posts weg halen die je niet zinnen dat past niet,dat is geen discussie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220756512
De metafoor “dweilen met de kraan open” wordt tot het uiterste onderzocht:

Níét de kraan dichtdraaien, maar wel:

- een grotere dweil gebruiken

- een dweil van een andere materiaal

- een dweil op een stok gebruiken

- meerdere mensen tegelijk laten dweilen

- sneller dweilen, de dweil sneller heen en weer halen

- de dweil sneller uitwringen

- op de vloer één hele grote dweil leggen

- meerdere dweilen op elkaar stapelen

- dweilen uit Europa kopen

- Europeanen hier laten dweilen

- subsidie voor de aanschaf van nieuwe dweilen

….maar níét de kraan dichtdraaien
  zondag 10 mei 2026 @ 12:11:23 #47
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220756775
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Er is dus een correlatie tussen conservatief denken en kinderen krijgen, ben wel benieuwd naar de data over de D66 en de SGP’er uit Leerdam en het gemiddeld aantal kinderen dat ze kregen.
Je zou het denken. Maar ook politici zoals Klaver heeft 4 kinderen.
Ik weet niet of er echt onderzoek is gedaan naar de relatie mate conservatief/progressief en de relatie tot het aantal kinderen dat gemiddeld geboren wordt.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220756938
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Neem je nu bewust het uiterste getal van het partijprogramma?

Dat heb ik er namelijk maar eens bij gepakt en dan blijkt het toch wat genuanceerder dan je hier stelt.
De werkelijkheid is dat er nu al meer binnenkomen dan de partijen willen. En dit zijn dan strengere partijen dan PRO Dat zal met PRO natuurlijk nog ruimer worden. Je moet niet kijken naar wat ze zeggen, maar na wat ze doen.
pi_220756956
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:19 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Vertel dat het Kieskompas. Die organisatie kwam tot deze verdeling op basis van de programma's voor de tweedekamer verkiezingen in 2025.
Jij komt toch met dat plaatje. Die verdeling klopt van geen kanten.

Om zo'n verdeling te maken is het misschien ook handig als zo'n club iets verder kijkt dan verkiezingsbeloften die al dan niet serieus zijn.
pi_220756975
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat doen ze wel. Een Amsterdam handhaaft de wet niet eens. ''geen mens is illegaal''. Groen links wil echt geen harde uitzettingen mogelijk maken. Basisvoorzieningen blijven ook bij uitgeprocedeerde mogelijk, of te wel die zullen hier altijd blijven, want gratis onderdak en voorzieningen. Soft gedoe en totaal niet wenselijk. En dan willen ze hier ook 60.000 mensen per jaar binnenhalen. Dat kunnen we niet eens aan.
Als je zegt geen mens is illegaal betekent dat heel wat anders dan zeggen elke vluchteling is een aanwinst.
Weet je dat verschillende woorden verschillende dingen betekenen?
Je liegt maag wat met deze onzin. Ze willen geen mensen binnenhalen, het is een feit dat er mensen komen en je daar wat mee moet. Maargoed de anti immigratie club herhaalt vaak leugens net zo lang tot ze het zelf gaan geloven....

Wat is nou weer een harde uitzetting. Je zet uit of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')