Beterschap voor je ukkie.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn man: hij had het niet slechter kunnen timen. Koorts met die hitte.
Vanmorgen had ie 40°C en dan alleen maar bij je willen liggen. Hij heeft het nodig, maar ik doe niks en zweet me helemaal de ellende.
Ik vind het zó bizar hoe slecht het klimaat op bijna alle scholen in Nederland geregeld isquote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Missinglink24 het volgende:
Pff jongens (meisjes) even op zijn Hollands klagen over het weer. Het wordt morgen nog warmer? Tropisch. Vind het zielig voor m'n kinderen die moeten morgen weer in een snikheet lokaal zitten.
Echt he. En dan te bedenken dat het schoolgebouw van mijn kinderen vrij nieuw is. Geen airco en enorme ramen waarbij de hele dag de zon erop staat te branden.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het zó bizar hoe slecht het klimaat op bijna alle scholen in Nederland geregeld isDaar zou toch iets mee moeten
Niet alleen in Nederland hoor. Ik woon ergens waar het een groot deel van het jaar mooi weer is en toch is het met tijden bloedheet (en in de winter juist ijskoud) in de klaslokalen. Dus helaas geen airco.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het zó bizar hoe slecht het klimaat op bijna alle scholen in Nederland geregeld isDaar zou toch iets mee moeten
Sinds vanmorgen geen koorts meer🥳 wel nog hangerig, maar da's iets minder erg zonder koortsquote:Op maandag 25 mei 2026 15:19 schreef Shuri het volgende:
Hoe is 't met je ukkepukje, @:Dievanhiernaast?
Afgelopen dagen kon ik de warmte prima handelen maar vandaag ben ik er door bevangen ineens 🥵
Ik doe vandaag dus helemaal niets!
Ja vind ik ook zo sneu.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Missinglink24 het volgende:
Pff jongens (meisjes) even op zijn Hollands klagen over het weer. Het wordt morgen nog warmer? Tropisch. Vind het zielig voor m'n kinderen die moeten morgen weer in een snikheet lokaal zitten.
Gelukkig!quote:Op maandag 25 mei 2026 15:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sinds vanmorgen geen koorts meer🥳 wel nog hangerig, maar da's iets minder erg zonder koorts
Ben je nog geweest? Wij helaas niet meer. Heb vandaag bijna 4 uur op de spoed gezeten... heb mijn hand op 2 plekken gebroken... voel me nu een beetje zielig. Het gips is zo warm...quote:Op zondag 24 mei 2026 10:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Leuk! Laat het ook wel even weten want hun vader wilde misschien ook een dagje weg met ze.
😱quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ben je nog geweest? Wij helaas niet meer. Heb vandaag bijna 4 uur op de spoed gezeten... heb mijn hand op 2 plekken gebroken... voel me nu een beetje zielig. Het gips is zo warm...
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ben je nog geweest? Wij helaas niet meer. Heb vandaag bijna 4 uur op de spoed gezeten... heb mijn hand op 2 plekken gebroken... voel me nu een beetje zielig. Het gips is zo warm...
Oh nee sjonge!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Gestruikeld over een fokrail aan boord en een flinke smak gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan?
Beterschap! En idd gips met dit weer 🥵
Jeetje. Beterschap!quote:Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Gestruikeld over een fokrail aan boord en een flinke smak gemaakt.
Wat een pech op zo'n mooie dag. Beterschap!quote:Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar word ik morgen over gebeld, dan beoordeeld de chirurg de foto's. Heb nu ook eerst tijdelijk gips gekregen. Dus dat moet ook nog anders. Was code rood bij de spoed, drukte van de fiets elfstedentocht.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een pech op zo'n mooie dag. Beterschap!
Denken ze dat het vanzelf heelt of moet je nog geopereerd worden?
quote:Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Beterschap 💐quote:Op maandag 25 mei 2026 21:26 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar word ik morgen over gebeld, dan beoordeeld de chirurg de foto's. Heb nu ook eerst tijdelijk gips gekregen. Dus dat moet ook nog anders. Was code rood bij de spoed, drukte van de fiets elfstedentocht.
Bleh. Hopelijk geen operatie nodig 🤞🏼quote:Op maandag 25 mei 2026 21:26 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar word ik morgen over gebeld, dan beoordeeld de chirurg de foto's. Heb nu ook eerst tijdelijk gips gekregen. Dus dat moet ook nog anders. Was code rood bij de spoed, drukte van de fiets elfstedentocht.
Ik las te snel en dacht oprecht even dat er stond: 'moet je nog gesponsord worden'quote:Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een pech op zo'n mooie dag. Beterschap!
Denken ze dat het vanzelf heelt of moet je nog geopereerd worden?
Nog even afwachten dus, ik hoop dat je wat minder pijn hebt nu je gips hebt.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:26 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2026 21:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht oprecht even dat er stond: 'moet je nog gesponsord worden'
Helemaal gebrainwashed hier door alle flu's die overal een samenwerking voor regelen, zelf voor een breuk 🙃
Beterschap zombiequeen
Ik heb helemaal geen verstand van schepen etc. Maar vond dit toch wel toepasselijk 🙈quote:Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
We misten je al in F1 zondagavond.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |