Ochneequote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit is niet te overleven😂 ik heb een baby met koorts die alleen maar wil hangen🥵🥵
Nou ik meende dat Âldtjerk en Burdaard meededen, maar die deden alleen de vrijdag na hemelvaart mee.quote:
Niks ergers dan een warme plakker met warm weer. 🫣quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit is niet te overleven😂 ik heb een baby met koorts die alleen maar wil hangen🥵🥵
Marum, Siegerswoude of Veenhuizen. Moet nog overleggen met een vriendin.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:03 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nou ik meende dat Âldtjerk en Burdaard meededen, maar die deden alleen de vrijdag na hemelvaart mee.
Dus wij gaan naar Grun, naar Zuidhorn denk ik. Jullie dan?
Oh Siegerswoude is ook een goeie. Hoeven we ook niet naar het bútenlân.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Marum, Siegerswoude of Veenhuizen. Moet nog overleggen met een vriendin.
No sa! En heb familie in Haulerwijk, dus kan misschien even combineren.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:52 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oh Siegerswoude is ook een goeie. Hoeven we ook niet naar het bútenlân.
Ah zo, nou mocht je maandag een goth tegen komen met 2 blonde telgjes... it is me 🙋🏻♀️quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:56 schreef Donna het volgende:
[..]
No sa! En heb familie in Haulerwijk, dus kan misschien even combineren.
Oeh herkenbaar. Ben al een tijdje uit de babies maar ik weet nog goed hoe dat was. Beterschap!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Jaaa ik weet het! Heb geen wasophangvoorziening buiten 😅quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:14 schreef Harper het volgende:
[..]
Waarom de was niet buiten ophangen met dit mooie weer?
Ik zit niet in jullie warmte, maar hier is het ook ineens heerlijk warm.
Vanavond met vriendinnen in de stad borrelen en eten.
Ahh wat leuk! Bijzonder verhaal. Is jouw papa er nog om dit samen met jou te beleven?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:27 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Echt heel warm inderdaad. Ik klaag niet hoor. Gisteren wel enorm verbrand, kinderen waren op school/kdc. Heit en mama op het terras.
Gisteren ook snel het zwembad opgezet en sindsdien liggen de kinderen erin te weken.
Morgen ga ik lekker zeilen op het Lauwersmeer en maandag is man jarig en gaan we naar de boerderijdag van Campina.
Heerlijk dit.
Maar dat zeilen is wel een meisjesdroom wat uit is gekomen. Samen met mijn vader de bouw van de aak gevolgd van kiellegging tot ter water legging. Uit het oog verloren en nu 18 jaar later zeil ik met datzelfde schip.
Haha leuk! Mocht je een klein vrouwtje tegenkomen zoals m'n profielplaatje met 2 meiden die enigzins Indisch eruit zien, dan ben ik het!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:26 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ah zo, nou mocht je maandag een goth tegen komen met 2 blonde telgjes... it is me 🙋🏻♀️
Nee, ik heb 15 jaar geleden gebroken met mijn vader. En nu straks in juni 13 jaar met mijn moeder. Heb veel moeten doorstaan, maar de bouw van het schip, dat was iets moois en daar heb ik me altijd aan vast gehouden. Maar nu ben ik zelf schipper en denk ik niet meer zo aan vroeger eigenlijk. Maar had ik dit niet mee gekregen vroeger, dan was ik nooit het maritieme leven aan gegaan. Het is ook wel een beetje vasthouden aan wat wel goed was.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:48 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ahh wat leuk! Bijzonder verhaal. Is jouw papa er nog om dit samen met jou te beleven?
Mijn vader is al lang geleden overleden. Gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk.
Ik houd het in de gaten!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha leuk! Mocht je een klein vrouwtje tegenkomen zoals m'n profielplaatje met 2 meiden die enigzins Indisch eruit zien, dan ben ik het!
Daar is vast heel veel aan vooraf gegaan ⚘️quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:23 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb 15 jaar geleden gebroken met mijn vader. En nu straks in juni 13 jaar met mijn moeder. Heb veel moeten doorstaan, maar de bouw van het schip, dat was iets moois en daar heb ik me altijd aan vast gehouden. Maar nu ben ik zelf schipper en denk ik niet meer zo aan vroeger eigenlijk. Maar had ik dit niet mee gekregen vroeger, dan was ik nooit het maritieme leven aan gegaan. Het is ook wel een beetje vasthouden aan wat wel goed was.
Nu vooral heel leuk dat mijn oudste van 9 jaar ook meezeilt en mijn jongste van 5 jaar gaat mee met tochtjes op de motor.En dat is vooral living the dream. Dat mijn droom, de droom van mijn jongens is.
Ach, en dan jouw vader veel te vroeg weg geraakt... Zo oneerlijk.
Zo hebben we inderdaad allemaal een verhaal. En dat maakt ons ook zo mooi.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:40 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Daar is vast heel veel aan vooraf gegaan ⚘️
Zo hebben we allemaal een verhaal. Mooi dat je er toch iets goeds uit hebt kunnen halen.
Ik zei al tegen mijn man: hij had het niet slechter kunnen timen. Koorts met die hitte.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Oeh herkenbaar. Ben al een tijdje uit de babies maar ik weet nog goed hoe dat was. Beterschap!
Ik wist dat ik oud werd op de dag dat ik bij zo'n warm weer dacht:quote:Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Gisteren ging ik een dagje de tourist uithangen. Vandaag wil ik in de schaduw zitten, boekje lezen en afhankelijk van de temperatuur eind van de middag of in de avond het water op. Misschien suppen, misschien met een bootje even wat ronddobberen. Wij zeggen dan dat het echt te warm is voor een blanke. Zo'n dag. Maar de was hangt al wel!
Tip; maak een koud voetenbadje voor jezelf. Helpt enorm! Wel een handdoekje ernaast zodat je daar op kan uitstappen, anders glij je nog uit met een baby op je arm. Nogmaals beterschap!quote:Op zondag 24 mei 2026 15:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn man: hij had het niet slechter kunnen timen. Koorts met die hitte.
Vanmorgen had ie 40°C en dan alleen maar bij je willen liggen. Hij heeft het nodig, maar ik doe niks en zweet me helemaal de ellende.
Och wat sneuquote:Op zondag 24 mei 2026 15:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn man: hij had het niet slechter kunnen timen. Koorts met die hitte.
Vanmorgen had ie 40°C en dan alleen maar bij je willen liggen. Hij heeft het nodig, maar ik doe niks en zweet me helemaal de ellende.
Goeie tip, thanks! Gelukkig ben ik geen fluflu, want dan had ik t niet op prijs gesteld 😉.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Tip; maak een koud voetenbadje voor jezelf. Helpt enorm! Wel een handdoekje ernaast zodat je daar op kan uitstappen, anders glij je nog uit met een baby op je arm. Nogmaals beterschap!
Haha ja, ik dacht nog zal ik er een disclaimer bij zetten met sorry voor het ongevraagde adviesquote:Op zondag 24 mei 2026 16:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Goeie tip, thanks! Gelukkig ben ik geen fluflu, want dan had ik t niet op prijs gesteld 😉.
Hahahaha dat hoort er bijna wel bij hequote:Op zondag 24 mei 2026 16:18 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha ja, ik dacht nog zal ik er een disclaimer bij zetten met sorry voor het ongevraagde advies
Beterschap voor je ukkie.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het zó bizar hoe slecht het klimaat op bijna alle scholen in Nederland geregeld isquote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Missinglink24 het volgende:
Pff jongens (meisjes) even op zijn Hollands klagen over het weer. Het wordt morgen nog warmer? Tropisch. Vind het zielig voor m'n kinderen die moeten morgen weer in een snikheet lokaal zitten.
Echt he. En dan te bedenken dat het schoolgebouw van mijn kinderen vrij nieuw is. Geen airco en enorme ramen waarbij de hele dag de zon erop staat te branden.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het zó bizar hoe slecht het klimaat op bijna alle scholen in Nederland geregeld isDaar zou toch iets mee moeten
Niet alleen in Nederland hoor. Ik woon ergens waar het een groot deel van het jaar mooi weer is en toch is het met tijden bloedheet (en in de winter juist ijskoud) in de klaslokalen. Dus helaas geen airco.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het zó bizar hoe slecht het klimaat op bijna alle scholen in Nederland geregeld isDaar zou toch iets mee moeten
Sinds vanmorgen geen koorts meer🥳 wel nog hangerig, maar da's iets minder erg zonder koortsquote:Op maandag 25 mei 2026 15:19 schreef Shuri het volgende:
Hoe is 't met je ukkepukje, @:Dievanhiernaast?
Afgelopen dagen kon ik de warmte prima handelen maar vandaag ben ik er door bevangen ineens 🥵
Ik doe vandaag dus helemaal niets!
Ja vind ik ook zo sneu.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Missinglink24 het volgende:
Pff jongens (meisjes) even op zijn Hollands klagen over het weer. Het wordt morgen nog warmer? Tropisch. Vind het zielig voor m'n kinderen die moeten morgen weer in een snikheet lokaal zitten.
Gelukkig!quote:Op maandag 25 mei 2026 15:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sinds vanmorgen geen koorts meer🥳 wel nog hangerig, maar da's iets minder erg zonder koorts
Ben je nog geweest? Wij helaas niet meer. Heb vandaag bijna 4 uur op de spoed gezeten... heb mijn hand op 2 plekken gebroken... voel me nu een beetje zielig. Het gips is zo warm...quote:Op zondag 24 mei 2026 10:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Leuk! Laat het ook wel even weten want hun vader wilde misschien ook een dagje weg met ze.
😱quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ben je nog geweest? Wij helaas niet meer. Heb vandaag bijna 4 uur op de spoed gezeten... heb mijn hand op 2 plekken gebroken... voel me nu een beetje zielig. Het gips is zo warm...
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ben je nog geweest? Wij helaas niet meer. Heb vandaag bijna 4 uur op de spoed gezeten... heb mijn hand op 2 plekken gebroken... voel me nu een beetje zielig. Het gips is zo warm...
Oh nee sjonge!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Gestruikeld over een fokrail aan boord en een flinke smak gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan?
Beterschap! En idd gips met dit weer 🥵
Jeetje. Beterschap!quote:Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Gestruikeld over een fokrail aan boord en een flinke smak gemaakt.
Wat een pech op zo'n mooie dag. Beterschap!quote:Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar word ik morgen over gebeld, dan beoordeeld de chirurg de foto's. Heb nu ook eerst tijdelijk gips gekregen. Dus dat moet ook nog anders. Was code rood bij de spoed, drukte van de fiets elfstedentocht.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een pech op zo'n mooie dag. Beterschap!
Denken ze dat het vanzelf heelt of moet je nog geopereerd worden?
quote:Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Beterschap 💐quote:Op maandag 25 mei 2026 21:26 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar word ik morgen over gebeld, dan beoordeeld de chirurg de foto's. Heb nu ook eerst tijdelijk gips gekregen. Dus dat moet ook nog anders. Was code rood bij de spoed, drukte van de fiets elfstedentocht.
Bleh. Hopelijk geen operatie nodig 🤞🏼quote:Op maandag 25 mei 2026 21:26 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar word ik morgen over gebeld, dan beoordeeld de chirurg de foto's. Heb nu ook eerst tijdelijk gips gekregen. Dus dat moet ook nog anders. Was code rood bij de spoed, drukte van de fiets elfstedentocht.
Ik las te snel en dacht oprecht even dat er stond: 'moet je nog gesponsord worden'quote:Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een pech op zo'n mooie dag. Beterschap!
Denken ze dat het vanzelf heelt of moet je nog geopereerd worden?
Nog even afwachten dus, ik hoop dat je wat minder pijn hebt nu je gips hebt.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:26 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2026 21:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht oprecht even dat er stond: 'moet je nog gesponsord worden'
Helemaal gebrainwashed hier door alle flu's die overal een samenwerking voor regelen, zelf voor een breuk 🙃
Beterschap zombiequeen
Ik heb helemaal geen verstand van schepen etc. Maar vond dit toch wel toepasselijk 🙈quote:Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
We misten je al in F1 zondagavond.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |