Zo dan, dat is aardig wat ja. Ik had verwacht dat je dat vergoed zou krijgen, maar daar is waarschijnlijk ook op bezuinigd.quote:
Ook stomquote:
Ik schijn nogal afwijkende meisjesdromen te hebben gehad. Zo droomde ik nooit over mijn bruiloft of over kinderen krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
De MEISJESDROOM VAN EEN INFLUENCER IS UITGEKOMEN!
Ze heeft een doos Diddl meuk gekregen. En een fluf aan haar tas. Stickers op haar agenda.
En daarom vraag ik, met een man-bijt-hond-stem: wat was jóuw meisjesdroom?
In een Paul Jambers stem: 's avonds droomde ze van een carrière als hotelmanager, terwijl ze overdag naar school ging en diverse bijbaantjes had.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kleding kopen in een winkel ipv dat mijn moeder het zelf naaide. Was het altijd net niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze heeft een doos Diddl meuk gekregen. En een fluf aan haar tas. Stickers op haar agenda.
🙂quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:17 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Kleding kopen in een winkel ipv dat mijn moeder het zelf naaide. Was het altijd net niet.
Ik heb beeld 🤣quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:29 schreef Cattolica het volgende:
[..]
🙂
Dat had ik toen mijn moeder nog met mij meeging naar de kapper en dan zei "kort maar gedekt". Was het ook altijd net niet 🥴🤣.
Ik had Barbies met paarden en een camper die op reis gingen. Alleen het laatste is bij mij ook uitgekomen, maar ik zat wel op paardrijden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:54 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik schijn nogal afwijkende meisjesdromen te hebben gehad. Zo droomde ik nooit over mijn bruiloft of over kinderen krijgen.
Mijn barbies liet ik seksen met elkaar en ik droomde over onbereikbare liefdes 😅
Och lieve help. Klinkt als mijn kapsel. Denk daar een jaren '80 jurk met zo'n grote kraag bij. Dan krijg je circus vibes.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:29 schreef Cattolica het volgende:
[..]
🙂
Dat had ik toen mijn moeder nog met mij meeging naar de kapper en dan zei "kort maar gedekt". Was het ook altijd net niet 🥴🤣.
Mijn meisjesdroom was moeder worden. Tja, niet echt bereikt tot het heden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik zit vooralsnog nog half onder een dekentje binnen op de bankquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Warm he!! Heeft iemand al gezegd dat het warm is vandaag? 🤣
Ik ga me maar eens van de hangmat in de tuin, naar de supermarkt begeven. Even lekker in de airco. Moet eigenlijk de was ophangen op zolder maar dat ben ik aan het uitstellen.
Hoe overleven jullie deze warme dag?
Ik sliep vannacht nog met wollen sokken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit vooralsnog nog half onder een dekentje binnen op de bank![]()
Ons huis is (vooralsnog) nog niet zo warm en ik krijg anders zo snel koude voeten
Dit is niet te overleven😂 ik heb een baby met koorts die alleen maar wil hangen🥵🥵quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik ga me maar eens van de hangmat in de tuin, naar de supermarkt begeven. Even lekker in de airco. Moet eigenlijk de was ophangen op zolder maar dat ben ik aan het uitstellen.
Mijn meisjesdroom was dierenarts worden en de wereld rondreizen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom de was niet buiten ophangen met dit mooie weer?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Echt heel warm inderdaad. Ik klaag niet hoor. Gisteren wel enorm verbrand, kinderen waren op school/kdc. Heit en mama op het terras.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:55 schreef Missinglink24 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |