Haha. Doet hij niet wat je wil?quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zit ruzie te maken met ChatGPT. En ik moet naar de wc, maar er is net gedweild.
Dat is mijn ervaring met een gratis account.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nee, sommige dingen kan hij gewoon niet. Dan lijkt het alsof hij daar een soort van in vast zitten.
Ik maak een flyer met daarop 5 verschillende afbeeldingen. Dan doet hij er 1 niet helemaal goed, dus die wil ik aanpassen en de rest exact zo houden. Na aanpassen van die ene afbeelding, blijken er weer 3 veranderd te zijn. Gek word ik er van. Maar ik ben nu bijna tevreden over het eindresultaat. Er zit nog 1 klein foutje in, maar het lukt me niet om dat aan te passen. Misschien als ik het morgen weer probeer, dat we dan weer op 1 lijn zitten.
Hahahaquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:00 schreef Deisyy het volgende:
ChatGPT is net een man, je moet er niet teveel van verwachten, maar soms kunnen ze best handig zijn
Helemaal irritant!quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:58 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb een betaald account. En ook daar zit die bug soms in.
ik begrijp dat ook gewoon niet goed waarom het dan zo misgaat. Daar zit dan ook mijn frustratie, merk ik. Doe gewoon wat ik van je vraag!
Daarom noemde ik m ook "hij"quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:00 schreef Deisyy het volgende:
ChatGPT is net een man, je moet er niet teveel van verwachten, maar soms kunnen ze best handig zijn
En mannen kunnen ook niet meerdere dingen tegelijk..quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:00 schreef Deisyy het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |