abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221623366
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb sinds kort een zit-stabureau (al vóór het linkje van Sanneke, en anders had ik er ook niet op geklikt) en ik vind het heel fijn werken!
Niet voor Vinted, maar echt werk.
Heeft mijn man ook inderdaad en dat bevalt hem ook prima
pi_221623413
Ik zag die Murdoku op de camping. Waarom was er geen influencer die me van dat bestaan op de hoogte heeft gebracht? Misschien was dat wel de welbekende druppel. ik wil nu namelijk ook Murdoku doen.
pi_221623906
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 19:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zag die Murdoku op de camping. Waarom was er geen influencer die me van dat bestaan op de hoogte heeft gebracht? Misschien was dat wel de welbekende druppel. ik wil nu namelijk ook Murdoku doen.
Volg jij Juuds single mom niet. Of Milou Hofmeester. Die zijn ook al even fan
pi_221624035
Bij Judith zag ik hem pas na mijn vakantie.
pi_221624040
Milou volg ik niet. Ik vind haar echt zo saai!
pi_221624051
Wij slapen vanavond in een fris, schoon bedje met dekbed! Ik vond het wel lekker makkelijk bed opmaken, zo zonder dekbed, maar het wordt weer echt kouder. Blegh.

Ik word wel altijd gelukkig van een fris opgemaakt bed O+
pi_221624892
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 19:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Murdoku is leuk! Ik ben hooked.
pi_221626216
Murdoku zijn leuk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221628150
Murdoku raadde een vriendin van mij mij ook aan, ik ga het een keer proberen!

Mijn tv is echt al maanden kapot. Ik twijfel over het kopen van een nieuwe, kijk nu series op een tien jaar oude iPad en eigenlijk mis ik de tv ook niet heel erg.

Oei een kat prikken lijkt mij ook geen pretje.

Ik heb twee katten, een is een beetje obese dus de dierenarts raadde een peperdure kattenbak op chip aan, nu de andere kat scoopt zijn brokjes uit de bak dus dat heeft echt 0 zin. Ben ik sinds gisteren begonnen om de andere kat in een andere ruimte extra eten te geven alleen het enige wat de beste man doet is zijn broer zoeken ipv eten. Ik geef geen extra brokjes alleen de dikkere kat eet gewoon het meeste op, de ander is goed op gewicht maar zit elke ochtend bij de voerbak te mauwen. Alleen zodra daar eten in komt dan eet die dikste 80% en de ander laat zich overrullen, zo blijft dat bij elke maaltijd cyclus doorgaan. Is dit een typisch de aanhouder wint ding? Dus als ik de andere kat blijf aanbieden in een andere ruimte zonder zijn dikkere broer gaat hij vanzelf wel eten in zn eentje?
Het is voor nu nog geen mega groot probleem voor de gezondheid van een van de katten hoor, maar er zijn meerdere katten eigenaren hier dus wie weet zijn er ervaringen?
pi_221628521
2 van de 3 zijn hier ook te zwaar ik geef ze nu vooral natvoer (zit minder in en meer vocht ewt vult) de 3e heeft diabetes en moet apart van de rest eten omdat haar eten anders wordt afgepakt. Ik sta dus bij elk voermoment in de keuken, 2 katten elk aan een kant van de keuken en nr 3 op het aanrecht. (Dan kan ik ook het best prikken) Als ik geen tijd heb op politieagent te spelen dan zet ik het diabetes katje in de hal (en dan eet ze gelukkig wel) en de andere 2 moeten het maar even uitzoeken,
pi_221628564
Verkeerde topic, sorry.
pi_221630995
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 21:01 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wij slapen vanavond in een fris, schoon bedje met dekbed! Ik vond het wel lekker makkelijk bed opmaken, zo zonder dekbed, maar het wordt weer echt kouder. Blegh.

Ik word wel altijd gelukkig van een fris opgemaakt bed O+
Als ik ooit rijk ben wil ik iedere dag slapen in een fris gewassen bed. Het liefst buiten gedroogd.

Nu hou ik het bij 1x per week.
pi_221631012
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 23:42 schreef Harper het volgende:

[..]
Murdoku is leuk! Ik ben hooked.
Ik keek gisteren even in de winkel, maar er zijn zo veel soorten en namen die allemaal op hetzelfde neerkomen? Allerlei raadsels oplossen? Of is Murdoku alleen sudoku’s?
  Moderator zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:07:37 #189
184769 crew  Deisyy
pi_221632136
Ik ga volgende week op vakantie en wil eigen nog een Murdoku puzzelboek aanschaffen, maar twijfel over een papieren versie of eentje voor mijn ereader.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221632169
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 18:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik keek gisteren even in de winkel, maar er zijn zo veel soorten en namen die allemaal op hetzelfde neerkomen? Allerlei raadsels oplossen? Of is Murdoku alleen sudoku’s?
Voor zover ik weet bestaan er twee Murdoku boeken. Dat zijn (moord)raadsels in sudoku-vorm.
En dan zijn er andere, soortgelijke puzzels. Bv Murdle.
pi_221632729
Murdle is wel pittiger dan Murdoku!
Ik heb veel minder tijd, heb een soort andere functie naast mijn gebruikelijke werkzaamheden, en dat is echt even zoeken.
Ben gesloopt!
Morgen hopelijk op de bank met een boek. Van mij mag de herfst beginnen 😊
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')