Heeft mijn man ook inderdaad en dat bevalt hem ook primaquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb sinds kort een zit-stabureau (al vóór het linkje van Sanneke, en anders had ik er ook niet op geklikt) en ik vind het heel fijn werken!
Niet voor Vinted, maar echt werk.
Volg jij Juuds single mom niet. Of Milou Hofmeester. Die zijn ook al even fanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zag die Murdoku op de camping. Waarom was er geen influencer die me van dat bestaan op de hoogte heeft gebracht? Misschien was dat wel de welbekende druppel. ik wil nu namelijk ook Murdoku doen.
Murdoku is leuk! Ik ben hooked.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zag die Murdoku op de camping. Waarom was er geen influencer die me van dat bestaan op de hoogte heeft gebracht? Misschien was dat wel de welbekende druppel. ik wil nu namelijk ook Murdoku doen.
Als ik ooit rijk ben wil ik iedere dag slapen in een fris gewassen bed. Het liefst buiten gedroogd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:01 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wij slapen vanavond in een fris, schoon bedje met dekbed! Ik vond het wel lekker makkelijk bed opmaken, zo zonder dekbed, maar het wordt weer echt kouder. Blegh.
Ik word wel altijd gelukkig van een fris opgemaakt bed
Ik keek gisteren even in de winkel, maar er zijn zo veel soorten en namen die allemaal op hetzelfde neerkomen? Allerlei raadsels oplossen? Of is Murdoku alleen sudoku’s?quote:
Voor zover ik weet bestaan er twee Murdoku boeken. Dat zijn (moord)raadsels in sudoku-vorm.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik keek gisteren even in de winkel, maar er zijn zo veel soorten en namen die allemaal op hetzelfde neerkomen? Allerlei raadsels oplossen? Of is Murdoku alleen sudoku’s?
Welke woorden bedoel je dan?quote:Op donderdag 10 september 2026 11:48 schreef Harper het volgende:
Hoi!🙋🏼♀️
Ik weet dat het influencerstopic niet meer op SHO staat, maar mag ik hier even zeggen dat ik het jammer vind dat het taalgebruik in dat topic weer behoorlijk grof begint te worden?
Oh en als ik nog een keer "smikkelbeer" lees ga ik gillen!
Het gaat niet zozeer om woorden (al vind ik egoïstische heks en afgeschreven zure taart best ver gaan) maar de algemene toon, de uitspraken over hun relaties (waarom een man bij hen zou willen blijven) etc.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Welke woorden bedoel je dan?
Oké. Helder. Snap je punt.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om woorden (al vind ik egoïstische heks en afgeschreven zure taart best ver gaan) maar de algemene toon, de uitspraken over hun relaties (waarom een man bij hen zou willen blijven) etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |