Ik was toen nog niet thuis. Gisteren pas de race gezien. Was wel een leuke race om te zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We misten je al in F1 zondagavond.
Sterkte en beterschap.
Nee mijn ex wilde graag een dagje extra met de kinderen. Prima!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ben je nog geweest? Wij helaas niet meer. Heb vandaag bijna 4 uur op de spoed gezeten... heb mijn hand op 2 plekken gebroken... voel me nu een beetje zielig. Het gips is zo warm...
Yesss... 💀 ben er nu al helemaal klaar mee. Man is 2 dagen op cursus, allemaal heel irritant, maar komt ook wel weer goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Beterschap ZQ! Is het je dominante hand?
Wat balen.. hoop dat je je met je andere hand een beetje kan redden en/of je hulp kan inschakelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Yesss... 💀 ben er nu al helemaal klaar mee. Man is 2 dagen op cursus, allemaal heel irritant, maar komt ook wel weer goed.
Het is gewoon ruk en je bent echt, vooral in het begin, redelijk gehandicapt als je je dominante arm niet kan gebruiken. Ik brak 2 jaar geleden mijn elleboog en moest in het begin overal mee geholpen worden, aan- en uitkleden was bijvoorbeeld echt een drama.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Yesss... 💀 ben er nu al helemaal klaar mee. Man is 2 dagen op cursus, allemaal heel irritant, maar komt ook wel weer goed.
Het zou je kind maar zijn die voor zoiets gedood is. Vreselijk!quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
https://www.linda.nl/buit(...)uw5uR1m0mXPUjY03hBPQ
Ik zag vanmorgen dit nieuwsbericht en ben er gewoon misselijk van.
2 tot 3 per dag een plas is prima voor een kat hoor, je biedt ze ook voldoende aan, dus helemaal prima. Ik ken mensen die het natvoer aanmaken met een wat water, zodat het een beetje een soepje wordt, maar dan is het natuurlijk of je katten het nog wel blieven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Veel sterkte @:zombiequeen met dit weer en gips. Lijkt mij inderdaad ook verre van een pretje.
Iemand trouwens nog tips voor katten die in de zomer altijd slecht drinken?
Met normale temperaturen drinken ze perfect. Hebben 2 mokken staan waar ze uit drinken en een flinke drinkbak die ik vandaag weer eens terug omtover naar kattendrinkfontein. Ik bemerkte zelf dat ze hier net zo goed dronken zonder fontein, maar als ik ze met dit weer hierdoor beter kan laten drinken, doe ik het.
Oh ja, hun water staat natuurlijk los van het eten etc. Maar op verschillende plekken. Keuken een mokje, eettafel een mokje, op de grond de fontein.
Ik geef ze al liquid snacks met water en natuurlijk natvoer. Maar tips zijn echt welkom. Ben altijd panisch dat ze te weinig drinken omdat katten hierom bekend staan.
Ze plassen nog steeds beide 2-3x per dag, ook met dit weer en houdeb hun gemakje. En soms gaan ze even op zolder bakken en braden.
Nee ik weet het, maar ben toch altijd een beetje voorzichtig. Ik bemerk gewoon dat ze gek gezegd slechter drinken als het warm is. Normaal is bijvoorbeeld in de ochtend de mok halfvol, nu is er bijna niks uit. Dat soort dingen zie ik dan en ik weet dat katten moeilijke drinkers zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:46 schreef Donna het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat onze poes, met altijd toegang tot water, gewoon drinkt wat en wanneer ze wil. Ze laten zichzelf echt niet zomaar uitdrogen.
Ja dat weet ik, en daarom ben ik dus niet geheel in paniek hoor. Maar ik wil gewoon echt dat ze voldoende vocht binnen krijgen. 1 van mijn katten is een FIP katje geweest en ik denk dat ik door die ervaring toch extra voorzichtig ben, en die muts gaat met dit soort temperaturen op zolder liggen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 tot 3 per dag een plas is prima voor een kat hoor, je biedt ze ook voldoende aan, dus helemaal prima. Ik ken mensen die het natvoer aanmaken met een wat water, zodat het een beetje een soepje wordt, maar dan is het natuurlijk of je katten het nog wel blieven.
Dat heb ik nu dus ook niet gedaan.... ik heb naar al jullie berichten geluisterd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:10 schreef Shuri het volgende:
Katten kunnen heel goed omgaan met hun waterhuishouding.
Zolang ze plassen, eten en er geen gekke dingen zijn maak ik me meestal niet druk om dat soort dingen.
Ben de producten van Yari aan het testen. Te koop bij Kruidvat. Ben er nog niet over uit of dit het is. Gebruik het pas een paar dagen. Gelukkig niet zo heel duur. Ben vooral op zoek naar iets dat goed werkt tegen het pluizige effect.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Even iets heel anders haha. Ik ben op zoek naar nieuwe haarproducten. Ik heb best wel slag/krullen van mezelf maar nooit wat meegedaan.
In het kader van zelfzorg en mezelf wat aantrekkelijker vinden (ik heb echt ff moeite met mijn lijf na de laatste zwangerschap) wil ik wat meer met mijn haar gaan doen, zodat ik weer wat meer krullen krijg.
Heeft er iemand ervaring met de producten van eve curls? Of andere nog redelijk betaalbare krulproducten?
Voor mij werkt ‘curl power’ van de Lush heel goed voor na het douchen. Hoef je maar een heel klein beetje van te gebruiken op nat haar en werkt super tegen pluis. Shampoo en conditioner heb ik ook van Yari, ook blij meequote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Even iets heel anders haha. Ik ben op zoek naar nieuwe haarproducten. Ik heb best wel slag/krullen van mezelf maar nooit wat meegedaan.
In het kader van zelfzorg en mezelf wat aantrekkelijker vinden (ik heb echt ff moeite met mijn lijf na de laatste zwangerschap) wil ik wat meer met mijn haar gaan doen, zodat ik weer wat meer krullen krijg.
Heeft er iemand ervaring met de producten van eve curls? Of andere nog redelijk betaalbare krulproducten?
Hier staan ook nog heeel veel tips : LIF / Mooie haren topic #38quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Jaaaaa! Curl power is echt geweldig! En het ruikt zo enorm lekker!quote:Op zondag 31 mei 2026 12:13 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Voor mij werkt ‘curl power’ van de Lush heel goed voor na het douchen. Hoef je maar een heel klein beetje van te gebruiken op nat haar en werkt super tegen pluis. Shampoo en conditioner heb ik ook van Yari, ook blij mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |