Dat is je PI (posticon), wanneer je op je laptop kiest voor een PI en daarna kiest voor "stel geselecteerde pi in als standaard" komt hij bij al je posts te staan, ook die je daarna op je mobiel plaatst.quote:Op zondag 7 december 2025 11:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Als ik op mijn laptop forum dan heb ik zo’n leuk hartje waar ik nu zo’n bladpapiertje oid zie. Ik heb op m’n laptop op standaard geklikt. Maar nu ik weer via m’n telefoon forum is het weg. Kan dit niet via telefoon? Ik forum eigenlijk nooit op m’n laptop dus dat zou jammer zijn.
Maar dat is dus niet het geval. In mijn post van gisteren en vanochtend was het blaadje weerzichtbaar.quote:Op zondag 7 december 2025 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is je PI (posticon), wanneer je op je laptop kiest voor een PI en daarna kiest voor "stel geselecteerde pi in als standaard" komt hij bij al je posts te staan, ook die je daarna op je mobiel plaatst.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2025 11:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oké, ik heb nu de lay-out veranderd en nu zie ik het wel. Maar nu is deze autist compleet de weg kwijt in het forum
Dat is vreemd, ik heb het zojuist zitten testen omdat ik zeker wilde weten of er een verschil tussen desktop en mobiel, maar bij mij zag ik op beiden mijn pi.quote:Op zondag 7 december 2025 11:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet het geval. In mijn post van gisteren en vanochtend was het blaadje weerzichtbaar.
I give up.quote:Op zondag 7 december 2025 11:30 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer ik op mijn laptop een standaard pi instel komt die pi wel bij mijn post die ik op mijn mobiel doe.
Het is gelukt; dank je welquote:Op zondag 7 december 2025 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In je profiel staat de usericonmanager, daar heb je je UI opgeslagen, maar dan moet je achter de UI nog even klikken op Gebruik dit usericon, daarna staat hij standaard bij je naam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |