Ah ja, daar ga je. Ik doe niet aan koken. Haha.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Mijn bestekla kun je bij mij gewoon openen. Als ik zie dat er wat viezigheid in zit, dan pak ik zo'n vochtig doekje, haal het bestek er met de ene hand uit, doekje in de andere hand door de la, bestek weer terug. Volgende besteksoort, doekje en door. Dat kan ik gewoon, terwijl de olie in de pan warm wordt.
Ik ken iemand die daar een heel handige planner voor gemaakt heeft. Dan weet je precies wanneer je wat moet doen 😂😜quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:52 schreef Meke het volgende:
Wij hebben een heel romantische app waar we in hebben gezet wat er allemaal schoongemaakt moet worden, en hoe vaak. Alles krijgt dan punten voor de moeite, en wij weten dat we per week dus 80 punten in huis schoon moeten maken om bij te blijvenEn dan mogen we allebei onze 40 punten verdelen zoals we willen door de weeks.
Dit klinkt echt ontzettend kinderachtig, dat weet ikMaar we HATEN opruimen/schoonmaken, en als we het niet zo doen, doen we het allebei niet of zijn we gefrustreerd
En dan vind ik het vaak héél oneerlijk voelen als ik bijvoorbeeld iets aan het uitruimen ben terwijl mijn vriend op de bank zit
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar een heel handige planner voor gemaakt heeft. Dan weet je precies wanneer je wat moet doen 😂😜
En dan koop je een 4-kleurenpen en noteer je of jij, de ander of jullie het samen hebben gedaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar een heel handige planner voor gemaakt heeft. Dan weet je precies wanneer je wat moet doen 😂😜
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef Meke het volgende:
(Het allerleukste is natuurlijk als je een taakje hebt dat die dag niet nodig is, bijv 'wokpan afwassen' als je uit eten bent geweest. GRATIS PUNTEN![]()
![]()
![]()
![]()
)
Hahaha dit zou ik vaak doen denk ik😂. Vind zo'n app helemaal geen gek idee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef Meke het volgende:
(Het allerleukste is natuurlijk als je een taakje hebt dat die dag niet nodig is, bijv 'wokpan afwassen' als je uit eten bent geweest. GRATIS PUNTEN![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ja dat heb ik ook gekocht. En het werkt geweldig!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hahaha dit zou ik vaak doen denk ik😂. Vind zo'n app helemaal geen gek idee.
Nu heb ik last van nesteldrang, dus mijn man hoeft nu niks te doen haha. Beetje jammer dat mijn bekken het niet eens zijn met mijn schoonmaakrooster 🙈.
Ik vind iets niet snel vies, ben wel wat gewend, maar als het vies is (zoals een oven, airfryer, keukenla) dan maak ik het wel (vrijwel) meteen schoon, anders ga ik me er aan ergeren.
En ik heb een tijd terug zo'n prowin avond gehad en ben dus overstag gegaan voor dat oven spul en dat werkt echt als een tierelier kan ik je vertellen #nospon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |