Murdoku raadde een vriendin van mij mij ook aan, ik ga het een keer proberen!
Mijn tv is echt al maanden kapot. Ik twijfel over het kopen van een nieuwe, kijk nu series op een tien jaar oude
iPad en eigenlijk mis ik de tv ook niet heel erg.
Oei een kat prikken lijkt mij ook geen pretje.
Ik heb twee katten, een is een beetje obese dus de dierenarts raadde een peperdure kattenbak op chip aan, nu de andere kat scoopt zijn brokjes uit de bak dus dat heeft echt 0 zin. Ben ik sinds gisteren begonnen om de andere kat in een andere ruimte extra eten te geven alleen het enige wat de beste man doet is zijn broer zoeken ipv eten. Ik geef geen extra brokjes alleen de dikkere kat eet gewoon het meeste op, de ander is goed op gewicht maar zit elke ochtend bij de voerbak te mauwen. Alleen zodra daar eten in komt dan eet die dikste 80% en de ander laat zich overrullen, zo blijft dat bij elke maaltijd cyclus doorgaan. Is dit een typisch de aanhouder wint ding? Dus als ik de andere kat blijf aanbieden in een andere ruimte zonder zijn dikkere broer gaat hij vanzelf wel eten in zn eentje?
Het is voor nu nog geen mega groot probleem voor de gezondheid van een van de katten hoor, maar er zijn meerdere katten eigenaren hier dus wie weet zijn er ervaringen?