Veel posten. Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:47 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben jullie tips hoe ik in de top 10 kom?
Ik ook, in de hoogtijdagen van 40+ plaatste ik elke dag de posters top 100 en dan ook nog eens een maandoverzicht. Sommige users haatte die dagelijkse stats, waarschijnlijk omdat ze het confronterend vonden, maar als ik eens wat later was werd er altijd naar gevraagdquote:
Ben jij niet druk met je moederkoek?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😂 en dat is niet zuurdesem bakken of linkjes opzoeken
Fluflu worden!quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:47 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben jullie tips hoe ik in de top 10 kom?
Ik vind dat telkens zo goor klinken 🤢quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:05 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ben jij niet druk met je moederkoek?
Ik hoef er ook geen sneetje van neequote:Op donderdag 8 januari 2026 23:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dat telkens zo goor klinken 🤢
Wat heftig voor jequote:Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef LeSage het volgende:
Traumadump iemand?
Ik start:
Mijn beide ouders zijn nog altijd samen, werkten tijdens onze jeugd en hebben onze privacy altijd gewaarborgd![]()
Daarom nu maximaal jaloers op alle fluflu’s.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef LeSage het volgende:
Traumadump iemand?
Ik start:
Mijn beide ouders zijn nog altijd samen, werkten tijdens onze jeugd en hebben onze privacy altijd gewaarborgd![]()
Daarom nu maximaal jaloers op alle fluflu’s.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |