Wees blij dat je dat niet weg hoeft te werken.. heb 1x een slokje gedronken. Brrrr.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:07 schreef Meke het volgende:
Toch wel jammer dat ik geen fluflu ben, die krijgen waarschijnlijk zelfs dit soort dingen allemaal gesponsordHad ik ze een pallet YFood kunnen sturen voor in de kraamweken
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:24 schreef Shuri het volgende:
Als kleinigheidje vind ik het altijd leuk om bijvoorbeeld een knisperboekje voor babies te kopen. Of een stoffen boekje. Die heb je ook wel van Nijntje bijvoorbeeld.
Oja leukquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:39 schreef NineMilka het volgende:
Nijntje is leuk vind ik. De HEMA en zeeman hebben leuke Nijntje dingen. Is een kledingsetje/rompertje/pakje daarvan misschien gewoon leuk?
Ja dat verbaast me niksquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wees blij dat je dat niet weg hoeft te werken.. heb 1x een slokje gedronken. Brrrr.
Als Amazon dingen die kant op stuurt en je er geen morele bezwaren tegen hebt is dat misschien wel watquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:07 schreef Meke het volgende:
Ik heb even advies nodig, en wellicht dat er hier mensen meelezen met goede tips![]()
Een vriendin van mij is deze week bevallen van haar eerste kindjeZij en haar partner zijn Duits, ze wonen nu in Finland, dus ik wil alvast een leuk kleinigheidje sturen omdat ik gok dat het nog wel even duurt voordat ik langs ga.
Dus: wat is leuk om te sturen? Het liefst iets wat me geen fortuin gaan kosten aan verzendkosten, dus iets kleins denk ik? En iets met een Nederlands tintje vind ik ook wel leuk, dus iets met Nijntje of Fiep Westendorp-achtigs bijv?
Hebben jullie nog inspiratie of goede waanzinnige ideeën
Ja alleen denk ik dat ik het via hier wil laten sturen omdat ik er dan een zelfgeschreven kaartje bij wil doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Als Amazon dingen die kant op stuurt en je er geen morele bezwaren tegen hebt is dat misschien wel wat
Een oball en een knisperboekje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:07 schreef Meke het volgende:
Ik heb even advies nodig, en wellicht dat er hier mensen meelezen met goede tips![]()
Een vriendin van mij is deze week bevallen van haar eerste kindjeZij en haar partner zijn Duits, ze wonen nu in Finland, dus ik wil alvast een leuk kleinigheidje sturen omdat ik gok dat het nog wel even duurt voordat ik langs ga.
Dus: wat is leuk om te sturen? Het liefst iets wat me geen fortuin gaan kosten aan verzendkosten, dus iets kleins denk ik? En iets met een Nederlands tintje vind ik ook wel leuk, dus iets met Nijntje of Fiep Westendorp-achtigs bijv?
Hebben jullie nog inspiratie of goede waanzinnige ideeën
Oh leuk!! Dat ken ik nog helemaal nietquote:
Zeer geliefd hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh leuk!! Dat ken ik nog helemaal niet
quote:
En linkjes naar allerlei dingen. #helpzedewinterdoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zou geen kleding of knuffels sturen (tenzij ze zoiets graag willen hebben natuurlijk). Zou eerder gaan voor een (knisper) boekje.
Misschien heeft Sanneke nog tips voor maaltijden die je op kan sturen😉.
Kleding snap ik denk ik wel (sowieso weet ik niet hoe lang het onderweg is, straks is ze er al uitgegroeidquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zou geen kleding of knuffels sturen (tenzij ze zoiets graag willen hebben natuurlijk). Zou eerder gaan voor een (knisper) boekje.
Misschien heeft Sanneke nog tips voor maaltijden die je op kan sturen😉.
Ook rompertjes van Takkie en Siepie erop.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:28 schreef ZombieQueen het volgende:
Hema heeft leuke nijntje rompers die in eem brievenbusdoosje kunnen.
Wij kregen zoveel knuffels als kraamcadeau en daar werd niks meegedaan. De eerste maanden 'mogen' ze sowieso niet met knuffel slapen en daarna kiest t kind er waarschijnlijk 1 en laat de rest links liggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Kleding snap ik denk ik wel (sowieso weet ik niet hoe lang het onderweg is, straks is ze er al uitgegroeid), maar waarom geen knuffels?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |