abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221607752
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 14:51 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Inmiddels thuis idd, na een reis van meer dan 30 uur. Vliegveld in Colombia was deels ingestort, ze hebben alles moeten improviseren omdat de helft van het gebouw onbruikbaar was, gelukkig allemaal gelukt. Alleen alle bagage is kwijt 😭 maar het lijkt erop dat die nu ook onderweg is.
Ik lig mijn jetlag op de bank uit te brakken.
Bedankt voor het vragen!
Ik zie nu pas dat je in Colombia was tijdens de aardbeving 😱 Fijn dat jullie allemaal oké zijn en weer veilig thuis.
Colombia is geen gebruikelijke vakantiebestemming. Familiebezoek?
pi_221607980
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik zie nu pas dat je in Colombia was tijdens de aardbeving 😱 Fijn dat jullie allemaal oké zijn en weer veilig thuis.
Colombia is geen gebruikelijke vakantiebestemming. Familiebezoek?
Colombia is steeds populairder onder toeristen, de veiligheid is enorm verbeterd en het land heeft een schitterende gevarieerde natuur en prachtige bestemmingen dus je kan er zeker goed op vakantie.
Maar idd, mijn man heeft daar familie. We hebben familiebezoek gecombineerd met een rondreis door het land naar onder andere Medellín en het caribisch eiland San Andres.
Tijdens de beving waren we in het huisje van de familie midden in de koffie regio waar de beving ook het hardst heeft toegeslagen. Het huisje van familie bleek stevig 😅 in de stad waren vooral hoge gebouwen ingestort, en de kerk enzo. Heel apart om mee te maken.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221611343
Dat moet een bizarre ervaring geweest zijn!
Succes met het bijkomen en ik hoop dat de baggage snel terecht is.
pi_221620205
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Colombia is steeds populairder onder toeristen, de veiligheid is enorm verbeterd en het land heeft een schitterende gevarieerde natuur en prachtige bestemmingen dus je kan er zeker goed op vakantie.
Maar idd, mijn man heeft daar familie. We hebben familiebezoek gecombineerd met een rondreis door het land naar onder andere Medellín en het caribisch eiland San Andres.
Tijdens de beving waren we in het huisje van de familie midden in de koffie regio waar de beving ook het hardst heeft toegeslagen. Het huisje van familie bleek stevig 😅 in de stad waren vooral hoge gebouwen ingestort, en de kerk enzo. Heel apart om mee te maken.
Ik ken het land een beetje en geloof je dat het prachtig is daar. Mooie reis heb je gemaakt!
Wel een heftig einde.
Koffers inmiddels terecht?
pi_221620889
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 12:56 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik ken het land een beetje en geloof je dat het prachtig is daar. Mooie reis heb je gemaakt!
Wel een heftig einde.
Koffers inmiddels terecht?
Er is nog 1 koffer kwijt, van de 4. Er is bij de bagageafhandeling in Barcelona een staking, kennelijk. Was handig geweest als we dat hadden geweten voordat we de terugreis omboekten via Barcelona, dan hadden we wel een andere route genomen.
pi_221622325
Gelukkig alles weer terug, al hoop ik dat die laatste koffer ook nog wel echt komt!

Amerika en Latijns-Amerika zijn geen continenten die me heel erg trekken. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. Maar net even wat plaatjes gekeken van Colombia: dat ziet er wel heel mooi uit!
pi_221622329
Ik ben gestopt met influencer-kijken.

:o
pi_221622374
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 16:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Gelukkig alles weer terug, al hoop ik dat die laatste koffer ook nog wel echt komt!

Amerika en Latijns-Amerika zijn geen continenten die me heel erg trekken. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. Maar net even wat plaatjes gekeken van Colombia: dat ziet er wel heel mooi uit!
Ik ging ook liever naar Spanje maarja mijn man wilde toch echt weer eens naar familie 😅
En het is een ervaring die ik nooit zal vergeten, echt een andere wereld. Heel levendig, prachtige natuur etc etc.
Het is alleen niet naast de deur!
pi_221622581
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 16:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:

En, hoe bevalt het?
pi_221622804
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 16:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Ik ben op niet veel plekken geweest (man wel, voor onze tijd) maar wat ik heb gezien was prachtig en smaakt naar meer.
En we spreken de taal, dat is een plus.
pi_221622813
quote:

Allemaal? Houd je dat vol als de vakanties voorbij zijn?
  Moderator vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:08:09 #162
184769 crew  Deisyy
pi_221622852
quote:

Waarom? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221622933
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 18:01 schreef Harper het volgende:

[..]
Allemaal? Houd je dat vol als de vakanties voorbij zijn?
Mijn vakantie is voorbij :Y
pi_221622942
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 18:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Waarom? :o
Ik was er gewoon ineens klaar mee. En het kletstopic over de influencers gaat 60% over influencers die me niet boeien, de andere 40% vind ik niet meer zo vermakelijk als het was.
pi_221622954
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 17:29 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En, hoe bevalt het?
Beetje gekkig. Het bespaart wel veel tijd, want ik volgde er ook best wat met ellenlange verhalen (Judith, Sanneke, DBM) of met megaveel stories (AM, Tamara). Oh, ik volg Hip&Hot nog wel, bedenk ik me nu. Maar dat komt denk ik, omdat ik haar reizen vaak zo tof vind (niet die met haar gezin, maar haar eigen reizen).
pi_221622959
Oh en meelezen op het topic is dan ineens echt totaal zinloos _O-
  Moderator vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:37:44 #167
184769 crew  Deisyy
pi_221622995
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 18:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik was er gewoon ineens klaar mee. En het kletstopic over de influencers gaat 60% over influencers die me niet boeien, de andere 40% vind ik niet meer zo vermakelijk als het was.
Wat zal je een tijd overhouden :D
pi_221623076
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 18:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wat zal je een tijd overhouden :D
Ja! Ik ben meer (gekke) series gaan kijken, zoals de laatste seizoenen van Sister Wives. En toen rolde ik zo in de serie Seeking Sisterwive. Heel bijzonder allemaal, haha.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:54:38 #169
184769 crew  Deisyy
pi_221623096
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 18:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ja! Ik ben meer (gekke) series gaan kijken, zoals de laatste seizoenen van Sister Wives. En toen rolde ik zo in de serie Seeking Sisterwive. Heel bijzonder allemaal, haha.
Gelukkig heb je ander vermaak gevonden :D

Ik ken de series niet, maar ik kijk sowieso weinig tv in de zomer, maar zal eens kijken wat het is.
pi_221623142
Wij hebben geen tv. Ik kijk via de laptop. Lekker Amerikaanse series.

Oh en ik ben weer meer gaan lezen. Ook heerlijk!
pi_221623158
quote:

[..]
Hier op Fok was er geloof ook ern topic over Sister Wives maar anders kan je helemaal los op Reddit, daar is een heel actief SW topic of zelfs meerdere. Wel in het Engels.

Ben je ook op de hoogte hoe erg SW achterloopt op de werkelijkheid 😉?
Ben benieuwd waar je bent in de verhaallijn.
pi_221623201
quote:

[..]
Ik vind die mannen zo creepy, kody van sisterwives en die donkere man (met blanke vrouwen) uit seeking sister wives. (En die andere man is zo’n sul die een vrouw uitzocht die geen Engels sprak) Ssw heb ik niet uitgekeken, sisterwives wel. (En heb ook het boek van Christine gelezen) Maar dat geheel ot natuurlijk 😆

Judith moest vanmorgen even aantonen dat B ontzettend slim is omdat hij puzzels in naar murdoku boek maakte 🤮 Maar goed ik kan ook kruisjes en rondjes in het murdoku boek van mijn man gaan zetten, niemand die door heeft dat ik daar niks van snap. (Ik heb er gewoon het geduld niet voor 🤭)
pi_221623232
O dat was niet OT zie ik nu 🤪🤪 Misschien moet ik murdoku gaan doen 🤣
pi_221623265
Misschien als ik net als Sanneke een bureau ga kopen dat ik dan wel murdoku kan doen én heel veel verkoop op vinted. 🤣

Ik moet mijn kat prikken en stel het uit, is nooit leuk om je kat te moeten prikken vanwege diabetes.
pi_221623345
Ik heb sinds kort een zit-stabureau (al vóór het linkje van Sanneke, en anders had ik er ook niet op geklikt) en ik vind het heel fijn werken!
Niet voor Vinted, maar echt werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')