Ik zie nu pas dat je in Colombia was tijdens de aardbeving 😱 Fijn dat jullie allemaal oké zijn en weer veilig thuis.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:51 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inmiddels thuis idd, na een reis van meer dan 30 uur. Vliegveld in Colombia was deels ingestort, ze hebben alles moeten improviseren omdat de helft van het gebouw onbruikbaar was, gelukkig allemaal gelukt. Alleen alle bagage is kwijt 😭 maar het lijkt erop dat die nu ook onderweg is.
Ik lig mijn jetlag op de bank uit te brakken.
Bedankt voor het vragen!
Colombia is steeds populairder onder toeristen, de veiligheid is enorm verbeterd en het land heeft een schitterende gevarieerde natuur en prachtige bestemmingen dus je kan er zeker goed op vakantie.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:28 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je in Colombia was tijdens de aardbeving 😱 Fijn dat jullie allemaal oké zijn en weer veilig thuis.
Colombia is geen gebruikelijke vakantiebestemming. Familiebezoek?
Ik ken het land een beetje en geloof je dat het prachtig is daar. Mooie reis heb je gemaakt!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:54 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Colombia is steeds populairder onder toeristen, de veiligheid is enorm verbeterd en het land heeft een schitterende gevarieerde natuur en prachtige bestemmingen dus je kan er zeker goed op vakantie.
Maar idd, mijn man heeft daar familie. We hebben familiebezoek gecombineerd met een rondreis door het land naar onder andere Medellín en het caribisch eiland San Andres.
Tijdens de beving waren we in het huisje van de familie midden in de koffie regio waar de beving ook het hardst heeft toegeslagen. Het huisje van familie bleek stevig 😅 in de stad waren vooral hoge gebouwen ingestort, en de kerk enzo. Heel apart om mee te maken.
Er is nog 1 koffer kwijt, van de 4. Er is bij de bagageafhandeling in Barcelona een staking, kennelijk. Was handig geweest als we dat hadden geweten voordat we de terugreis omboekten via Barcelona, dan hadden we wel een andere route genomen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:56 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik ken het land een beetje en geloof je dat het prachtig is daar. Mooie reis heb je gemaakt!
Wel een heftig einde.
Koffers inmiddels terecht?
Ik ging ook liever naar Spanje maarja mijn man wilde toch echt weer eens naar familie 😅quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Gelukkig alles weer terug, al hoop ik dat die laatste koffer ook nog wel echt komt!
Amerika en Latijns-Amerika zijn geen continenten die me heel erg trekken. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. Maar net even wat plaatjes gekeken van Colombia: dat ziet er wel heel mooi uit!
En, hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik ben gestopt met influencer-kijken.
Ik ben op niet veel plekken geweest (man wel, voor onze tijd) maar wat ik heb gezien was prachtig en smaakt naar meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Gelukkig alles weer terug, al hoop ik dat die laatste koffer ook nog wel echt komt!
Amerika en Latijns-Amerika zijn geen continenten die me heel erg trekken. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. Maar net even wat plaatjes gekeken van Colombia: dat ziet er wel heel mooi uit!
Allemaal? Houd je dat vol als de vakanties voorbij zijn?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Mijn vakantie is voorbijquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:01 schreef Harper het volgende:
[..]
Allemaal? Houd je dat vol als de vakanties voorbij zijn?
Ik was er gewoon ineens klaar mee. En het kletstopic over de influencers gaat 60% over influencers die me niet boeien, de andere 40% vind ik niet meer zo vermakelijk als het was.quote:
Beetje gekkig. Het bespaart wel veel tijd, want ik volgde er ook best wat met ellenlange verhalen (Judith, Sanneke, DBM) of met megaveel stories (AM, Tamara). Oh, ik volg Hip&Hot nog wel, bedenk ik me nu. Maar dat komt denk ik, omdat ik haar reizen vaak zo tof vind (niet die met haar gezin, maar haar eigen reizen).quote:
Wat zal je een tijd overhoudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik was er gewoon ineens klaar mee. En het kletstopic over de influencers gaat 60% over influencers die me niet boeien, de andere 40% vind ik niet meer zo vermakelijk als het was.
Ja! Ik ben meer (gekke) series gaan kijken, zoals de laatste seizoenen van Sister Wives. En toen rolde ik zo in de serie Seeking Sisterwive. Heel bijzonder allemaal, haha.quote:
Gelukkig heb je ander vermaak gevondenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ja! Ik ben meer (gekke) series gaan kijken, zoals de laatste seizoenen van Sister Wives. En toen rolde ik zo in de serie Seeking Sisterwive. Heel bijzonder allemaal, haha.
Hier op Fok was er geloof ook ern topic over Sister Wives maar anders kan je helemaal los op Reddit, daar is een heel actief SW topic of zelfs meerdere. Wel in het Engels.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ja! Ik ben meer (gekke) series gaan kijken, zoals de laatste seizoenen van Sister Wives. En toen rolde ik zo in de serie Seeking Sisterwive. Heel bijzonder allemaal, haha.
Ik vind die mannen zo creepy, kody van sisterwives en die donkere man (met blanke vrouwen) uit seeking sister wives. (En die andere man is zo’n sul die een vrouw uitzocht die geen Engels sprak) Ssw heb ik niet uitgekeken, sisterwives wel. (En heb ook het boek van Christine gelezen) Maar dat geheel ot natuurlijk 😆quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |