Waarom laat hij Marco dan vrijuit gaat? Die had ook 3 jaar moeten hebben voor zijn smeerlapperijquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:49 schreef cinderloom het volgende:
[..]
zelfde rechter als bij marco b geloof ik
haha oja, zei hij zelf toch?quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben nogal visueel ingesteld en ik krijg de uitspraak over de ontzettend rechte lul van Ali B. niet van mijn netvlies
Dit en de rechter die het over pijpen en genieten heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben nogal visueel ingesteld en ik krijg de uitspraak over de ontzettend rechte lul van Ali B. niet van mijn netvlies
Als ze heel veel haast hebben en doodsbang zijnquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef TjjWester het volgende:
Sinds wanneer gaan marrokanen met het vliegtuig?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nou ja, de gevangenis waar Ali straks gaat, krijgt 3 jaar een gratis muziekshow mee.
Hopelijk verbetert ie zijn leven.
Knoester heeft het over het steun bewijs.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het blijft een feit dat het hele bushalte verhaal vaag en niet passend is.
Daar zijn twee rechters overheen gestapt zonder enige reëele verklaring, dus zou ik ook in cassatie gaan.
Veel te lastig, vluchten worden geregistreerd. De boot betaal je cash.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als ze heel veel haast hebben en doodsbang zijn
Ja. Nog niks over te zien op moment van schrijven.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:52 schreef Zoddie het volgende:
Iemand met instagram al gekeken bij cestmocro?
Beschamend inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals die Max daar besprong met zijn “gedoe”, zegt wel weer genoeg…
En ook dat hij alles zit te vloggen voor een docu dadelijk. Aandachtsgeil. Wat een disrespect voor de dames die verkracht zijn, bah bah bahquote:
Typisch weer.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:05 schreef cinderloom het volgende:
[..]
En ook dat hij alles zit te vloggen voor een docu dadelijk. Aandachtsgeil. Wat een disrespect voor de dames die verkracht zijn, bah bah bah
Hier geloof ik niets van.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Denkt u dat Ali B van nature een foute vent is?
Ja, heeft gewoon een slecht karakter
91% (2.557 Stemmen)
Nee, een goed mens met slechte daden
9% (265 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 2.899
https://www.mediacourant.(...)sd-echt-zo-arrogant/
Die kan hem ook nog wel aanklagen voor het verkrachten van haar tv-carrierequote:Op donderdag 7 mei 2026 10:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie gaat Natascha Harlequin ff bellen ?
Die was media advocaat en vond dat Ali een goed verhaal had![]()
Als de Hoge Raad zou besluiten dat de zaak over moet in principe welquote:Op donderdag 7 mei 2026 11:17 schreef Benny het volgende:
Naar de Hoge Raad... Kan de straf dan ook nog hoger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |