Een lang schrijverskamp,quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Nou maar hopen dat ie er tijdens het nadenken ook nog 's wat van leert.
Was doorgaans ook wel makkelijker te bewijzenquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:37 schreef DrDentz het volgende:
Waarom kun je zo vaak in beroep gaan, dat kon toch in het Wilde Westen ook niet, dan werd je gewoon opgehangen de dag na de uitspraak
Sinds wanneer gaan marrokanen met het vliegtuig?quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
15.00 is de eerste vlucht![]()
https://www.cheaptickets.(...)out0_date=2026-05-07
Ik begrijp zoiets ook niet.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:37 schreef DrDentz het volgende:
Waarom kun je zo vaak in beroep gaan, dat kon toch in het Wilde Westen ook niet, dan werd je gewoon opgehangen de dag na de uitspraak
dat gaat echt niks opleveren voor hem.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:36 schreef StaceySinger het volgende:
Ali B hoeft voorlopig nog niet de cel in. Hij kan nog in cassatie tegen deze uitspraak en zo lang die procedure loopt, blijft hij op vrije voeten.
Mocht hij niet in cassatie gaan, dan krijgt hij een oproep om zich te melden bij de gevangenis.
Hij was deze week nog op het voetbalveld.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef onlogisch het volgende:
Waar is Ali B nu eigenlijk? Zit hij niet al in Marokko? Hij had toch gezegd dat hij sowieso niet de bak in ging?
Hamza Bquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De meeste of alle Marokkanen zullen het niet willen riskeren dat ze die tijd in Marokko uit moeten zitten
Ali en zijn advocaat dachten van welquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:37 schreef koemleit het volgende:
Hij had echt beter kunnen gaan zitten, dan was ie vanaf juli helemaal vrij geweest, ook in z'n hoofd. De kans dat dit een vrijspraak zou worden was toch niet zo groot?
Bij zonsopgang.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:37 schreef DrDentz het volgende:
"Ga rustig zitten..."quote:Advocaat Bart Swier van Ali B verlaat zichtbaar teleurgesteld de zaal. Hij heeft een zware boodschap te vertellen aan Ali B die zelf niet bij de uitspraak aanwezig was.
dat is echt niet "gunnen". Ik weet uit ervaring (niet van mezelf) dat zo'n oproep om te gaan zitten op elk moment zou kunnen komen. (ken een geval die werd op zondagavond opgehaald zonder aankondiging).quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik begrijp zoiets ook niet.
In theorie kun je dus een bewezen verkrachtiger nog een a twee jaar vrijheid gunnen
Ze was voor het hoger beroep geen advocaat van Ali B.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie gaat Natascha Harlequin ff bellen ?
Die was media advocaat en vond dat Ali een goed verhaal had![]()
Het blijft een feit dat het hele bushalte verhaal vaag en niet passend is.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat gaat echt niks opleveren voor hem.
Ga zitten door de zure appel heen en begin met een "vrij gevoel" over 3 jaar opnieuw.
Naar ik begreep heeft ie poen en panden genoeg om daarna gewoon weer in de luwte een leven te beginnen.
Ali gegokt en verloren, advocaat uurtje factuurtje en kassaquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ali en zijn advocaat dachten van wel
Hij zal de pushmelding wel ontvangen hebben tochquote:
Ik ga zeker kijken! Lijken me mooie beelden, Ali compleet overtuigd van zijn gelijk en dan dit,quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reality-docu over Ali B op komst? 'Gevolgd door vlogcamera'
25 maart 2026 14:00
Ali B
Tientallen camera's waren gisteren gericht op de gevallen rapper Ali B tijdens diens proces in Amsterdam maar wat de meeste van die camera's niet spotten viel Shownieuws-verslaggever Janine Schuinder wél op: 'Hij werd in de auto gefilmd door een vlog-camera.'
Dat kan natuurlijk eigenlijk maar één ding betekenen: er komt een docu over de veelbesproken oud-The Voice-coach. Of wellicht dat zijn management die alvast maakt en later wil gaan aanbieden aan een zender of streamingplatform.
wat denk jij?
Zou je een docu over het leven van Ali B willen zien?
https://www.tvgids.nl/nie(...)logcamera-shownieuws
Nou dat wordt ook een succes, benieuwd of de camera nu ook aan staat![]()
Die komt voorlopig niet, nog minstens 1 jaar is hij vrij.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat is echt niet "gunnen". Ik weet uit ervaring (niet van mezelf) dat zo'n oproep om te gaan zitten op elk moment zou kunnen komen. (ken een geval die werd op zondagavond opgehaald zonder aankondiging).
Je kunt het maar beter gehad hebben lijkt mij. Als ik wist dat er een celstraf boven m'n hoofd hing, dan ging zou ik daar de hele dag stress van hebben.
Klopt maar heeft de zaak goed ingeschatquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:41 schreef potjecreme het volgende:
Ze tijdens beroep geen advocaat van Ali B.
rechters hebben die verklaring als "betrouwbaar" beoordeeld. Dat heeft niets met de procedure te maken toch? Dat is toch geen argument voor tijdens een cassatie?quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het blijft een feit dat het hele bushalte verhaal vaag en niet passend is.
Daar zijn twee rechters overheen gestapt zonder enige reëele verklaring, dus zou ik ook in cassatie gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |