Die zat gewoon live mee te lezen met de Telegraaf.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal de pushmelding wel ontvangen hebben toch
ja en wat heeft hij daaraan? 1 jaar lang tussen hoop en vrees (als ie in cassatie gaat).quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die komt voorlopig niet, nog minstens 1 jaar is hij vrij.
Dubai is geen optie, die leveren uit.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:43 schreef Zoddie het volgende:
Ali B was zelf niet bij het gerechtshof, stond zeker al klaar op schiphol voor een 1 way ticket naar Dubai.
We hebben al eerder gezien dat hij absoluut niet tussen hoop en vrees leeft.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja en wat heeft hij daaraan? 1 jaar lang tussen hoop en vrees (als ie in cassatie gaat).
Dat jaar is echt weggegooid hoor.
Eigenlijk wel prima. Ten eerste word je toch niet gelijk de nor in gegooid (geen plek vaak). Dus daarna kun je gewoon alsnog "vluchten".quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:44 schreef cinderloom het volgende:
Het is toch eigenlijk ook te gek dat je als verdachte niet aanwezig hoeft te zijn bij een uitspraak. Nu weet ik niet of ali gelijk een vliegtuig inspringt of met zijn auto de grens overgaat, maar in theorie zou het kunnen. Maf geregeld hier in nederland
🇲🇦 Marokko wel die leveren geen landgenoot uitquote:
Wat zou het voordeel daarvan zijn? Hij mag de cassatie thuis afwachten en zelfs al zou hij niet in cassatie gaan dan hoeft hij niet meteen de cel in.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:44 schreef cinderloom het volgende:
Het is toch eigenlijk ook te gek dat je als verdachte niet aanwezig hoeft te zijn bij een uitspraak. Nu weet ik niet of ali gelijk een vliegtuig inspringt of met zijn auto de grens overgaat, maar in theorie zou het kunnen. Maf geregeld hier in nederland
Ik zou ook gaan kjiken bij het voetbal van m'n kinderen. En met ze op vakantie gaan, maar in mijn hoofd zou ik geen moment vrij meer zijn. Kan me niet voorstellen dat dat bij Ali (of andere) anders is.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
We hebben al eerder gezien dat hij absoluut niet tussen hoop en vrees leeft.
Hij is het afgelopen jaar regelmatig vrolijk bij de voetbal, in de horeca en op vakantie gespot.
Dat is anders want hij is 100% overtuigd van zijn onschuld.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan kjiken bij het voetbal van m'n kinderen. EN met ze op vakantie gaan, maar in mijn hoofd zou ik geen moment vrij meer zijn. Kan me niet voorstellen dat dat bij Ali (of andere) anders is.
Ontsnappingsgevaar dacht ik.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat zou het voordeel daarvan zijn? Hij mag de cassatie thuis afwachten en zelfs al zou hij niet in cassatie gaan dan hoeft hij niet meteen de cel in.
dat zegt ie... en dat moet ie ook zeggen als ie voor vrijspraak wilde gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is anders want hij is 100% overtuigd van zijn onschuld.
zelfde rechter als bij marco b geloof ikquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:48 schreef potjecreme het volgende:
Beelden van de uitspraak.
https://www.nu.nl/muziek/(...)-verkrachtingen.html
Waarom laat hij Marco dan vrijuit gaat? Die had ook 3 jaar moeten hebben voor zijn smeerlapperijquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:49 schreef cinderloom het volgende:
[..]
zelfde rechter als bij marco b geloof ik
haha oja, zei hij zelf toch?quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben nogal visueel ingesteld en ik krijg de uitspraak over de ontzettend rechte lul van Ali B. niet van mijn netvlies
Dit en de rechter die het over pijpen en genieten heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben nogal visueel ingesteld en ik krijg de uitspraak over de ontzettend rechte lul van Ali B. niet van mijn netvlies
Als ze heel veel haast hebben en doodsbang zijnquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef TjjWester het volgende:
Sinds wanneer gaan marrokanen met het vliegtuig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |