Prima toch, het is nog mooier dat het hem bakken geld kost én hij elke keer langer de bak in moet. Deze rotte appel kunnen we prima missen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
De enige die hier beter van worden zijn de advocaten.
Dat doe je toch ook niet…quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:47 schreef Toby56 het volgende:
Zielig voor Ali B.
Net als Marco B houdt-ie nu eenmaal van (veel) knuffelen.
[ afbeelding ]
In de omgang is-ie verder hartstikke relaxt.
Bekijk deze YouTube-video
Lekker gewerkt, pet...quote:"Ze ging in 2019 naar de politie en daar werd ze niet serieus genomen", aldus Sprenger. "Daar kreeg ze de vraag: 'Waarom ging je dan naar Heiloo?'.
Ik hou ook van knuffelen maar ik kom dan toch vaker niet dan wel uit met lichaamsdelen van mezelf in het lichaam van anderen. Misschien is dat wel het verschil.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:47 schreef Toby56 het volgende:
Zielig voor Ali B.
Net als Marco B houdt-ie nu eenmaal van (veel) knuffelen.
[ afbeelding ]
In de omgang is-ie verder hartstikke relaxt.
Bekijk deze YouTube-video
Vooral klote voor de slachtoffers en Ali zijn kinderen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe je het ook went of keert, het is klote voor Ali. Maar ja, zo is het recht. Hoop dat dit genoegdoening biedt voor de slachtoffers.
Ik vind beide B.'s niet fris.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet…
Ze had hem een poffer met de handtas moeten geven.
Even advocaat van de duivel modus: het is natuurlijk ook vaak zo (met name bij meer volwassen vrouwen uiteraard) dat ze op het moment zelf wel heel graag gebruiken willen maken van de 'machtspositie' waar ze in komen, maar dat ze zich jaren later ineens vies voelen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind beide B.'s niet fris.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder zijn zedenzaken gewoon enorm pijnlijk en lastig om te beoordelen.
Marco B. had in zekere zin 'geluk' met het ontbrekende steunbewijs. Ik denk dat andere (mogelijke) slachtoffers uiteindelijk hebben besloten om zich toch maar gedeisd te houden. Het is voor die kinderen een enorm ingrijpende en verwarrende gebeurtenis, en het is afschuwelijk om er daarna nog jarenlang - en plein publique - mee geconfronteerd te worden.
De slachtoffers van Ali B. waren volwassen(er). En daardoor was er meer steunbewijs.
(Vermoed ik.)
Wordt helaas vervolgd. En niet alleen de zaak Ali B.
Want, hoe beroerd het ook is om te moeten zeggen: het houdt niet op, niet vanzelf.
Niet om af te doen aan de tragiek van de slachtoffers inderdaad. Dat trauma blijft misschien altijd wel. Maar dit zal voor hen wel als enige vorm van gerechtigheid aanvoelen. Dus dat is dan alleen maar goed.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Vooral klote voor de slachtoffers en Ali zijn kinderen.
Zeker bij Ali B. is het lariekoek om te spreken van een machtspositie van de vrouwen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel modus: het is natuurlijk ook vaak zo (met name bij meer volwassen vrouwen uiteraard) dat ze op het moment zelf wel heel graag gebruiken willen maken van de 'machtspositie' waar ze in komen, maar dat ze zich jaren later ineens vies voelen.
Door die cassatie heeft hij nog genoeg tijd voor vakantie.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:06 schreef Discombobulate het volgende:
Wedden dat Ali er vandoor gaat naar het buitenland?
Nou ja, door in cassatie te gaan heeft-ie wel weer tijd om eens na te gaan denken hoe hij dat moet aanpakken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:06 schreef Discombobulate het volgende:
Wedden dat Ali er vandoor gaat naar het buitenland?
Dat staat gewoon in de uitspraak?quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, door in cassatie te gaan heeft-ie wel weer tijd om eens na te gaan denken hoe hij dat moet aanpakken.
Aan de andere kant ben ik het eens met wat Gijp eerder dit jaar zei: ik denk dat Ali B. oprecht vindt dat hij he-le-maal NIETS fout heeft gedaan.
En dus acht ik hem in staat om in vol vertrouwen de cassatie af te wachten.
(Ook al gaat cassatie over iets anders. De enige kans die ik op dit moment voor de verdediging zie is: hoe kan het dat de straf(eis) in 3 etappes van 2 jaar naar 3 jaar is gegaan? Welk bewijs is er veranderd?)
Ellen ten Damme.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, door in cassatie te gaan heeft-ie wel weer tijd om eens na te gaan denken hoe hij dat moet aanpakken.
Aan de andere kant ben ik het eens met wat Gijp eerder dit jaar zei: ik denk dat Ali B. oprecht vindt dat hij he-le-maal NIETS fout heeft gedaan.
En dus acht ik hem in staat om in vol vertrouwen de cassatie af te wachten.
(Ook al gaat cassatie over iets anders. De enige kans die ik op dit moment voor de verdediging zie is: hoe kan het dat de straf(eis) in 3 etappes van 2 jaar naar 3 jaar is gegaan? Welk bewijs is er veranderd?)
Maar dat neemt niet weg dat een advocaat aanleiding kan zien om daar vraagtekens bij te zetten.quote:
In The Voice-aflevering van Boos zaten ook anderen met klachten over Marco Borsato. Misschien dat meisje met die rode baret wel. Ik kan me heel goed voorstellen dat zij dat kleffe gedoe van Borsato als heftig ervaren heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:57 schreef Toby56 het volgende:
Marco B. had in zekere zin 'geluk' met het ontbrekende steunbewijs. Ik denk dat andere (mogelijke) slachtoffers uiteindelijk hebben besloten om zich toch maar gedeisd te houden.
Ik vrees dat een dergelijke zaak nooit helemaal naar 'tevredenheid' kan worden afgerond.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een zooitje maken ze er met zijn allen van, inclusief de bewezenverklaringen en kwalificatie als verkrachting.
Maar de uitkomst is 3 jaar voor Ali B. Wat mijns inziens wel terecht lijkt.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een zooitje maken ze er met zijn allen van, inclusief de bewezenverklaringen en kwalificatie als verkrachting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |