Nee dat gaat hem natuurlijk niet helpen qua carriere maar zoals ook bij de andere aspecten in deze zaak is zelfreflectie en een antenne voor wat het juiste is niet Ali's sterkste kantquote:Op donderdag 7 mei 2026 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat gaat helpen.
Als ik hem was, zo ik mijn tijd in de cel uitzitten.
Voor de tv is ie zeker gecancelled.quote:
Vergeleken met Ali B heeft Marco Borsato dit beter gedaan. Gewoon de rechtszaak uitzitten en niet veel tamtam ervan maken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem natuurlijk niet helpen qua carriere maar zoals ook bij de andere aspecten in deze zaak is zelfreflectie en een antenne voor wat het juiste is niet Ali's sterkste kant
Eens, maar ook met het belangrijke verschil dat Marco uiteindelijk ook NIET veroordeeld is, dat scheelt natuurlijk welquote:Op donderdag 7 mei 2026 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeleken met Ali B heeft Marco Borsato dit beter gedaan. Gewoon de rechtszaak uitzitten en niet veel tamtam ervan maken.
idd.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar ook met het belangrijke verschil dat Marco uiteindelijk ook NIET veroordeeld is, dat scheelt natuurlijk wel
En bij Marco B zijn er itt bij Ali geen strafbare feiten geconstateerd.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeleken met Ali B heeft Marco Borsato dit beter gedaan. Gewoon de rechtszaak uitzitten en niet veel tamtam ervan maken.
Hoger beroep, hogere strafquote:Op donderdag 7 mei 2026 11:25 schreef capricia het volgende:
Wat zal hij balen dat hij in hoger beroep gegaan is.
Voor sommigen boeit dat niet want hij heeft al Trial by media gehad. Kansloos natuurlijk, het blijft gewoon vieze Marcootje ondanks dat ie niet is veroordeeld.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En bij Marco B zijn er itt bij Ali geen strafbare feiten geconstateerd.
Wat natuurlijk niet betekent dat al die berichten en zijn gedrag door de beugel kunnen.
Veel grensoverschrijdender wordt het niet![]()
Het mag schuren…quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En bij Marco B zijn er itt bij Ali geen strafbare feiten geconstateerd.
Wat natuurlijk niet betekent dat al die berichten en zijn gedrag door de beugel kunnen.
Veel grensoverschrijdender wordt het niet![]()
Kut.quote:
Ik denk dat de toon van zijn nummers dan meer richting 'Eminem - Kim' gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had ie ook weer muziek kunnen maken.
Want? Mag die geen gebruikmaken van zijn rechten? lol.quote:
De enige die hier beter van worden zijn de advocaten.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hij doet maar. Mag hopen dat ze er daar 5 jaar van maken.
Arme boefjes daar, kan me geen ergere straf bedenkenquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nou ja, de gevangenis waar Ali straks gaat, krijgt 3 jaar een gratis muziekshow mee.
Hopelijk verbetert ie zijn leven.
Er is zo'n enorm veel verschil tussen wat foute appjes, en mogelijk misschien iets aangeraakt op een gekleed meisje.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:28 schreef locoG het volgende:
En pedo Borsato loopt vrij rond... vrijspraak ondanks véél bewijsstukken van schuld.. het Gerecht is medeplichtig
Nee de HR kijkt of de wet juist is toegepast. Er wordt dan niet meer naar de feiten gekeken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:17 schreef Benny het volgende:
Naar de Hoge Raad... Kan de straf dan ook nog hoger?
Toevoeging mijnerzijds, bij mijn weten is zo'n procedure gewoon schriftelijk en wordt de zaak inhoudelijk verders niet weer opnieuw behandeld.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:32 schreef StaceySinger het volgende:
De cassatie rechtbank in Nederland is de Hoge Raad der Nederlanden. Het is de hoogste rechter die beoordeelt of lagere rechters (meestal het gerechtshof) de wet juist hebben toegepast en of de uitspraak voldoende is gemotiveerd.
Eindstation: Na cassatie is de uitspraak definitief (tenzij de zaak wordt terugverwezen naar een ander hof).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |