abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2026 @ 11:08:31 #51
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_220727146
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Lappenpop en baardmans gaan steeds verder de ellende in. Het is toch van de zotte dat zij tussen de vele rommel zit en geen poot uitsteekt om het wat schoner en opgeruimder daar te krijgen. Verwacht ze dat baardmans dat óók nog eens gaat doen zodat madam zich bezig kan blijven houden met die kinderkamer vol vlaggetjes? 8)7
Ze zit bijna bij elk shot in dat stoeltje met haar tablet. Onbegrijpelijk.
pi_220728387
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Lappenpop en baardmans gaan steeds verder de ellende in. Het is toch van de zotte dat zij tussen de vele rommel zit en geen poot uitsteekt om het wat schoner en opgeruimder daar te krijgen. Verwacht ze dat baardmans dat óók nog eens gaat doen zodat madam zich bezig kan blijven houden met die kinderkamer vol vlaggetjes? 8)7
Uiteraard. Het was haar droom blijkbaar om mee te doen, maar Power(less) mag zich uitsloven terwijl zij op d'r stoeltje blijft vastplakken. Dat opruimen van haar was ook beschamend om te zien, een tafeltje ergens in een hoek schuiven en dat was het dan wel weer. Zelfs in een gemiddeld kraakpand is het netter dan in die dump :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 6 mei 2026 @ 14:45:16 #53
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220728457
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Lappenpop en baardmans gaan steeds verder de ellende in. Het is toch van de zotte dat zij tussen de vele rommel zit en geen poot uitsteekt om het wat schoner en opgeruimder daar te krijgen. Verwacht ze dat baardmans dat óók nog eens gaat doen zodat madam zich bezig kan blijven houden met die kinderkamer vol vlaggetjes? 8)7
Ja maar je krijgt er geen energie van he, dus dan maar beter in de kamer met 2e hands troep gaan zitten.
Positive Energy only.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:43:10 #54
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729546
Die Steffie viel bij mij nog het meeste door de mand toen het verhaal van Ray verdraaid doorvertelde aan Sonja.
Achterbaks vulva-wijf :(
En dat geldt ook voor Gregore-l*l :wtf: want eerst praatte hij tegen Ray met hem mee, maar toen hij alleen was met Steffie gaf ineens haar vol-le-dig gelijk en vond hij het belachelijk dat ze mee moesten doen met de container.
Wat een achterbakse l*l :(

Ik hoop zo dat Ray dat te horen krijgt en eens een goed gesprek gaat doen met Steffie....

O ja, ik moest ook lachen toen Harm aka The Voice(-over) zei dat de koppels 'door de hoepel van Dennis' moesten springen Zo waar dat!_O-
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:46:09 #55
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729554
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:04 schreef V. het volgende:
Een kok die rookt. Da kennie.
Ah! Je hebt het ook gezien! ^O^ _O_ Het was echt héééél kort dat je dat kon zien...
Trouwens.... een aantal afleveringen terug lagen er gewoon iets van 4 sloffen met sigaretten en shags op een tafel in de werkruimte van Frank en Marloes... Toen was het ook al duidelijk dat een van de 2 (of allebei?) kettingroker was....

Volgens mij proberen ze echt voor de camera te verbergen dat iig Frank zo'n pafferd is :N
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220729557
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ah! Je hebt het ook gezien! ^O^ _O_ Het was echt héééél kort dat je dat kon zien...
Trouwens.... een aantal afleveringen terug lagen er gewoon iets van 4 sloffen met sigaretten en shags op een tafel in de werkruimte van Frank en Marloes... Toen was het ook al duidelijk dat een van de 2 (of allebei?) kettingroker was....

Volgens mij proberen ze echt voor de camera te verbergen dat iig Frank zo'n pafferd is :N
Ik heb meer zien roken, Sonja en Hendrik ook.. :D
En Menno!
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:47:41 #57
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb meer zien roken, Sonja en Hendrik ook.. :D
Ah, ok! Dan heb ik dat gemist.... Past wel bij ze trouwens >:)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220729568
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ah, ok! Dan heb ik dat gemist.... Past wel bij ze trouwens >:)
Menno verbaasde mij zelfs dat die ook rookte.
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:49:18 #59
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729569
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Stressvolle baan, dat koken, joh.
Alleen al nu ik dat weet zou ik nooit meer in hun restaurant in Ruurlo gaan eten.... Ik heb echt een hekel aan mensen die onhygiënisch koken...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220729571
Waarom zo druk maken op televisie of iemand rookt... je ziet mensen ook drinken ja :Y
Vind het echt tuttig en ik denk echt niet dat kinderen gaan roken als ze een stelletje ouwe lui (in hun beleving) staan te roken
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:51:05 #61
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Menno verbaasde mij zelfs dat die ook rookte.
Wat?! Nóg meer rokerds?? :X
Het zijn trouwens wel alle aardige mensen in Het Blok met grijs haar en lelijke rimpelkoppen die roken.. just saying O-)
De Bloemenkinderen zullen dan ook wel roken...

(hopelijk beledig ik nu niemand hier... :X )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220729578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom zo druk maken op televisie of iemand rookt... je ziet mensen ook drinken ja :Y
Vind het echt tuttig en ik denk echt niet dat kinderen gaan roken als ze een stelletje ouwe lui (in hun beleving) staan te roken
Ben zelf een roker (beetje laatste der mohikanen) dus valt mij dat extra op.. _O-
pi_220729579
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 08:16 schreef pmponer het volgende:
Ach ja, nu hebben ze in het blok al niet veel ruimte ligt er veel te veel bouwmateriaal (voor de ruimte waar ze mee bezig zijn) Het is toch altijd schrikken hoeveel dozen er eigenlijk nodig zijn om een keuken in te verpakken.
Dus in die zin kom je eigenlijk altijd wel ruimte te kort wanneer de keuken wordt geleverd.
Nou dat is bij de meeste toch wel anders, daar moeten ze ook wel schuiven met spullen maar ik zag ook wel redelijk opgeruimde kamers. Bij de hippies ligt het werkelijk overal, overzicht van gereedschap en bouwmateriaal is compleet zoek.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220729585
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Wat?! Nóg meer rokerds?? :X
Het zijn trouwens wel alle mensen in Het Blok met grijs haar en lelijke rimpelkoppen die roken.. just saying O-)
De Bloemenkinderen zullen dan ook wel roken...

(hopelijk beledig ik nu niemand hier... :X )
Mijn kinderen roken niet meer, hoor.. O-)
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:52:53 #65
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729589
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom zo druk maken op televisie of iemand rookt... je ziet mensen ook drinken ja :Y
Vind het echt tuttig en ik denk echt niet dat kinderen gaan roken als ze een stelletje ouwe lui (in hun beleving) staan te roken
Ik maak me daar op zich niet druk om hoor, maar het valt me op dat het een soort van stiekem buiten de camera gebeurt.. Maar ik geloof dat dat wettelijk gezien ook niet meer mag (bedenk ik nu..)

(En voor een Chef-kok vind ik dat wel wat anders...)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:53:36 #66
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ben zelf een roker (beetje laatste der mohikanen) dus valt mij dat extra op.. _O-
Hopelijk heb ik je niet beledigd dan, ik neem alles terug! :*
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220729598
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ben zelf een roker (beetje laatste der mohikanen) dus valt mij dat extra op.. _O-
Snap ik. Complete heksenjacht tegenwoordig op rokers :N
(nee rook zelf niet, maar vind dat het erg ver gaat. Doe dan zoals in Engeland (geloof ik) dat tabak kunnen kopen langzaam laten uitsterven, want na een bepaalde geboortedatum mag het niet meer verkocht worden)

Maaaaaar ontopic: de aflevering van vanavond is leuk
En ik ken eindelijk de namen bij de personen *O* Behalve die man van Sonja en Marloes. Verder ken ik ze allemaal. Duurde maar het halve Blok :+
pi_220729601
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:53 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Hopelijk heb ik je niet beledigd dan, ik neem alles terug! :*
Nee hoor, maar geloof ook dat de policy is dat het roken zoveel mogelijk buiten en buiten de camera moet gebeuren.
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:58:20 #69
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729630
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Snap ik. Complete heksenjacht tegenwoordig op rokers :N
(nee rook zelf niet, maar vind dat het erg ver gaat. Doe dan zoals in Engeland (geloof ik) dat tabak kunnen kopen langzaam laten uitsterven, want na een bepaalde geboortedatum mag het niet meer verkocht worden)
Mee eens hoor, een heksenjacht moet het natuurlijk niet worden, zo heftig moet dat zeker niet... Dat werkt trouwens ook niet volgens mij...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220729646
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Mee eens hoor, een heksenjacht moet het natuurlijk niet worden, zo heftig moet dat zeker niet... Dat werkt trouwens ook niet volgens mij...
En ik ben ook nog een binnenroker (in mijn eigen huis dan met gekleurde muren, lol). Juist niet buiten in de tuin, dat waait veel verder en als de buren geen rokers zijn geeft dat vaak meer ergernis. Heb wel twee luchtreinigers continu loeien.. :D
  woensdag 6 mei 2026 @ 18:05:12 #71
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Behalve die man van Sonja en Marloes. Verder ken ik ze allemaal. Duurde maar het halve Blok :+
Dat verdient een bouwtoeter van Dennis met een bakje koffie en een stuk taart! *O* ..of zoals Dennis het noemt: een 'viezigheidje' :wtf:

Ezelsbruggetjes:
- "Alleen een Brave Hendrik kan de Bitchy Sonja compenseren"

- "Voor de man van Marloes geef je geen Frank Patrick "

Niet echt origineel maar misschien helpt het... :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220729686
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:05 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat verdient een bouwtoeter van Dennis met een bakje koffie en een stuk taart! *O* ..of zoals Dennis het noemt: een 'viezigheidje' :wtf:

Ezelsbruggetjes:
- "Alleen een Brave Hendrik kan de Bitchy Sonja compenseren"

- "Voor de man van Marloes geef je geen Frank"

Niet echt origineel maar misschien helpt het... :X
Franks is toch van Lottie?
Hendrik en Patrick (?) zijn geen namen die gemakkelijk beklijven voor mij (ligt niet aan de naam of de persoon met die naam)
pi_220729687
Nu al zin om de aflevering van vanavond van commentaar te voorzien. *O*
  woensdag 6 mei 2026 @ 18:06:51 #74
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729692
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En ik ben ook nog een binnenroker (in mijn eigen huis dan met gekleurde muren, lol). Juist niet buiten in de tuin, dat waait veel verder en als de buren geen rokers zijn geeft dat vaak meer ergernis. Heb wel twee luchtreinigers continu loeien.. :D
Mocht het plafond te geel worden, dan kom ik graag even langs om dat te witten hoor :s)
Pak ik gelijk even de hor, de buitenschutting en de verf in het halletje mee :D
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 6 mei 2026 @ 18:08:17 #75
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220729699
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Franks is toch van Lottie?
Hendrik en Patrick (?) zijn geen namen die gemakkelijk beklijven voor mij (ligt niet aan de naam of de persoon met die naam)
Kijk de truc werkt al! :Y O-)
Nu weet je al dat het Patrick moet zijn en niet Frank :X :@

Maar een Brave Hendrik ken je toch wel als uitdrukking?? Dat past toch wel bij de partner van Sonja?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220729707
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Mocht het plafond te geel worden, dan kom ik graag even langs om dat te witten hoor :s)
Pak ik gelijk even de hor, de buitenschutting en de verf in het halletje mee :D
_O-
pi_220729712
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kijk de truc werkt al! :Y O-)
Nu weet je al dat het Patrick moet zijn en niet Frank :X :@

Maar een Brave Hendrik ken je toch wel als uitdrukking?? Dat past toch wel bij de partner van Sonja?
Oooooh ja, slim van je :P

En ik ken natuurlijk de uitdrukking "brave Hendrik", maar ik vind hem haast meer een deurmat dan braaf...
pi_220729743
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Franks is toch van Lottie?
Hendrik en Patrick (?) zijn geen namen die gemakkelijk beklijven voor mij (ligt niet aan de naam of de persoon met die naam)
En het is Lotty, heb al zitten ploeteren met Lottie en Lotti. Ondanks haar gekakel vind ik haar wel leuk worden.
pi_220729769
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En het is Lotty, heb al zitten ploeteren met Lottie en Lotti. Ondanks haar gekakel vind ik haar wel leuk worden.
Oh ja, je begrijpt wie ik bedoel iig ;)

En ik vind Frank en Lotty het leukste duo van ze allemaal

weet niet zeker of dit voor vandaag of gisteren was, dus in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220729782
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja, je begrijpt wie ik bedoel iig ;)

En ik vind Frank en Lotty het leukste duo van ze allemaal

weet niet zeker of dit voor vandaag of gisteren was, dus in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 mei 2026 @ 18:21:47 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220729802
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ah! Je hebt het ook gezien! ^O^ _O_ Het was echt héééél kort dat je dat kon zien...
Trouwens.... een aantal afleveringen terug lagen er gewoon iets van 4 sloffen met sigaretten en shags op een tafel in de werkruimte van Frank en Marloes... Toen was het ook al duidelijk dat een van de 2 (of allebei?) kettingroker was....

Volgens mij proberen ze echt voor de camera te verbergen dat iig Frank zo'n pafferd is :N
Frank of Patrick, je stellen kloppen niet.
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:04:30 #82
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220730070
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Frank of Patrick, je stellen kloppen niet.
Maar ik ben wel consequent! ^O^ :s)
"Positive Energy Only"
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:06:39 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220730084
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar ik ben wel consequent! ^O^ :s)
"Positive Energy Only"
Het is Frank en (Helmut) Lotti, Patrick en Marloes. :+
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:13:46 #84
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220730130
Ik denk trouwens dat de Bloemenkinderen niet uit zichzelf gaan stoppen, zoals Dennis subtiel aankaartte tijdens zijn bezoekje... Met een Silvio die maar door blijft gaan omdat ie zich een keer een ochtend een beetje vrolijker voelt...

Onvolwassen, maar kennelijk moet het echt goed mis gaan voordat ze uit de wedstrijd gehaald worden. In het voorstukje van gisteren zag je al een voorbeeld daarvan toen Silvio bijna omver donderde...
Ik hou mijn hart vast... :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220730151
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk trouwens dat de Bloemenkinderen niet uit zichzelf gaan stoppen, zoals Dennis subtiel aankaartte tijdens zijn bezoekje... Met een Silvio die maar door blijft gaan omdat ie zich een keer een ochtend een beetje vrolijker voelt...

Onvolwassen, maar kennelijk moet het echt goed mis gaan voordat ze uit de wedstrijd gehaald worden. In het voorstukje van gisteren zag je al een voorbeeld daarvan toen Silvio bijna omver donderde...
Ik hou mijn hart vast... :X
Bloemenkinderen? Eerder een droogboeket, de stof vliegt uit de kapsels.
pi_220730175
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het is Frank en (Helmut) Lotti, Patrick en Marloes. :+
Het is Lotty.
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:20:41 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220730180
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk trouwens dat de Bloemenkinderen niet uit zichzelf gaan stoppen, zoals Dennis subtiel aankaartte tijdens zijn bezoekje... Met een Silvio die maar door blijft gaan omdat ie zich een keer een ochtend een beetje vrolijker voelt...

Onvolwassen, maar kennelijk moet het echt goed mis gaan voordat ze uit de wedstrijd gehaald worden. In het voorstukje van gisteren zag je al een voorbeeld daarvan toen Silvio bijna omver donderde...
Ik hou mijn hart vast... :X
Silvio, speelt ie niet de martelaar? ‘Kijk eens wat ik allemaal voor je over heb, Biancaaaaa’.
pi_220730199
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Silvio, speelt ie niet de martelaar? ‘Kijk eens wat ik allemaal voor je over heb, Biancaaaaa’.
Die heeft al meerdere malen aangegeven dat ie door Bianca is overgehaald om mee te doen aan het programma, maar goed, hij had ook nee kunnen zeggen.
pi_220730513
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik maak me daar op zich niet druk om hoor, maar het valt me op dat het een soort van stiekem buiten de camera gebeurt.. Maar ik geloof dat dat wettelijk gezien ook niet meer mag (bedenk ik nu..)

(En voor een Chef-kok vind ik dat wel wat anders...)
Elke chefkok rookt in mijn beleving.
pi_220730528
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Steffie viel bij mij nog het meeste door de mand toen het verhaal van Ray verdraaid doorvertelde aan Sonja.
Achterbaks vulva-wijf :(
En dat geldt ook voor Gregore-l*l :wtf: want eerst praatte hij tegen Ray met hem mee, maar toen hij alleen was met Steffie gaf ineens haar vol-le-dig gelijk en vond hij het belachelijk dat ze mee moesten doen met de container.
Wat een achterbakse l*l :(

Ik hoop zo dat Ray dat te horen krijgt en eens een goed gesprek gaat doen met Steffie....

O ja, ik moest ook lachen toen Harm aka The Voice(-over) zei dat de koppels 'door de hoepel van Dennis' moesten springen Zo waar dat!_O-
Ik snap niet dat er niet gehandhaafd wordt vanuit Ray en de gemeente. Het is gewoon ordinair afval dumpen de de inwoners van Rotjeknor ervoor laten opdraaien. Walgelijk.
pi_220730960
Er moeten wel meters gemaakt worden, zegt Menno. Heeft zelf zes klussers aan het werk.
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:39:01 #92
136 V.
Like tears in rain...
pi_220730969
KOM UIT DIE KUTHOEK!!!
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220730976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:39 schreef V. het volgende:
KOM UIT DIE KUTHOEK!!!
Die is 50 cm verplaatst, ze hebben ruimte gemaakt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220730987
Wijnkoeler in je keuken, ook zoiets. Ruimte wil je kastjes voor je zooi. Flesje wijn kan in de koelkast.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220731003
Eindelijk iets slims gevonden door Silvio.. :D
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:46:05 #96
136 V.
Like tears in rain...
pi_220731028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:40 schreef Soury het volgende:
Wijnkoeler in je keuken, ook zoiets. Ruimte wil je kastjes voor je zooi. Flesje wijn kan in de koelkast.
Dat past in het 'hotel chic'-concept dat zo idioot populair is de laatste jaren :r

Ik wil niet in een hotel wonen met een Rivièra-Maison-VT-Wonen-kraak-noch-smaak-smaak. Ik wil wonen in een huis. Met sfeer. En persooonlijkheid.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220731038
Goh Steffie ja veel dozen, die kan je allemaal in de (huis) vuil containers proppen :{
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220731058
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:46 schreef V. het volgende:

[..]
Dat past in het 'hotel chic'-concept dat zo idioot populair is de laatste jaren :r

Ik wil niet in een hotel wonen met een Rivièra-Maison-VT-Wonen-kraak-noch-smaak-smaak. Ik wil wonen in een huis. Met sfeer. En persooonlijkheid.
Precies ik krijg ook jeuk van hotel chic. Maar dan nog wat moet je met zo'n wijnkast. In mijn volgende woning in het gooi zou ik er misschien wel eentje willen. Totale onzin in zón stads appartement.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220731090
"Nog koffie, Sil?" :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220731116
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
"Nog koffie, Sil?" :{
Als 3 keer gehoord in één kwartier uitzending.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')