Ze zit bijna bij elk shot in dat stoeltje met haar tablet. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2026 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Lappenpop en baardmans gaan steeds verder de ellende in. Het is toch van de zotte dat zij tussen de vele rommel zit en geen poot uitsteekt om het wat schoner en opgeruimder daar te krijgen. Verwacht ze dat baardmans dat óók nog eens gaat doen zodat madam zich bezig kan blijven houden met die kinderkamer vol vlaggetjes?
Uiteraard. Het was haar droom blijkbaar om mee te doen, maar Power(less) mag zich uitsloven terwijl zij op d'r stoeltje blijft vastplakken. Dat opruimen van haar was ook beschamend om te zien, een tafeltje ergens in een hoek schuiven en dat was het dan wel weer. Zelfs in een gemiddeld kraakpand is het netter dan in die dumpquote:Op woensdag 6 mei 2026 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Lappenpop en baardmans gaan steeds verder de ellende in. Het is toch van de zotte dat zij tussen de vele rommel zit en geen poot uitsteekt om het wat schoner en opgeruimder daar te krijgen. Verwacht ze dat baardmans dat óók nog eens gaat doen zodat madam zich bezig kan blijven houden met die kinderkamer vol vlaggetjes?
Ja maar je krijgt er geen energie van he, dus dan maar beter in de kamer met 2e hands troep gaan zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2026 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Ah! Je hebt het ook gezien!quote:
Ik heb meer zien roken, Sonja en Hendrik ook..quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah! Je hebt het ook gezien!![]()
Het was echt héééél kort dat je dat kon zien...
Trouwens.... een aantal afleveringen terug lagen er gewoon iets van 4 sloffen met sigaretten en shags op een tafel in de werkruimte van Frank en Marloes... Toen was het ook al duidelijk dat een van de 2 (of allebei?) kettingroker was....
Volgens mij proberen ze echt voor de camera te verbergen dat iig Frank zo'n pafferd is
Ah, ok! Dan heb ik dat gemist.... Past wel bij ze trouwensquote:Op woensdag 6 mei 2026 17:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb meer zien roken, Sonja en Hendrik ook..
Menno verbaasde mij zelfs dat die ook rookte.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah, ok! Dan heb ik dat gemist.... Past wel bij ze trouwens
Alleen al nu ik dat weet zou ik nooit meer in hun restaurant in Ruurlo gaan eten.... Ik heb echt een hekel aan mensen die onhygiënisch koken...quote:
Wat?! Nóg meer rokerds??quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Menno verbaasde mij zelfs dat die ook rookte.
Ben zelf een roker (beetje laatste der mohikanen) dus valt mij dat extra op..quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom zo druk maken op televisie of iemand rookt... je ziet mensen ook drinken ja
Vind het echt tuttig en ik denk echt niet dat kinderen gaan roken als ze een stelletje ouwe lui (in hun beleving) staan te roken
Nou dat is bij de meeste toch wel anders, daar moeten ze ook wel schuiven met spullen maar ik zag ook wel redelijk opgeruimde kamers. Bij de hippies ligt het werkelijk overal, overzicht van gereedschap en bouwmateriaal is compleet zoek.quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:16 schreef pmponer het volgende:
Ach ja, nu hebben ze in het blok al niet veel ruimte ligt er veel te veel bouwmateriaal (voor de ruimte waar ze mee bezig zijn) Het is toch altijd schrikken hoeveel dozen er eigenlijk nodig zijn om een keuken in te verpakken.
Dus in die zin kom je eigenlijk altijd wel ruimte te kort wanneer de keuken wordt geleverd.
Mijn kinderen roken niet meer, hoor..quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat?! Nóg meer rokerds??![]()
Het zijn trouwens wel alle mensen in Het Blok met grijs haar en lelijke rimpelkoppen die roken.. just saying![]()
De Bloemenkinderen zullen dan ook wel roken...
(hopelijk beledig ik nu niemand hier...)
Ik maak me daar op zich niet druk om hoor, maar het valt me op dat het een soort van stiekem buiten de camera gebeurt.. Maar ik geloof dat dat wettelijk gezien ook niet meer mag (bedenk ik nu..)quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom zo druk maken op televisie of iemand rookt... je ziet mensen ook drinken ja
Vind het echt tuttig en ik denk echt niet dat kinderen gaan roken als ze een stelletje ouwe lui (in hun beleving) staan te roken
Hopelijk heb ik je niet beledigd dan, ik neem alles terug!quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben zelf een roker (beetje laatste der mohikanen) dus valt mij dat extra op..
Snap ik. Complete heksenjacht tegenwoordig op rokersquote:Op woensdag 6 mei 2026 17:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben zelf een roker (beetje laatste der mohikanen) dus valt mij dat extra op..
Nee hoor, maar geloof ook dat de policy is dat het roken zoveel mogelijk buiten en buiten de camera moet gebeuren.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik je niet beledigd dan, ik neem alles terug!
Mee eens hoor, een heksenjacht moet het natuurlijk niet worden, zo heftig moet dat zeker niet... Dat werkt trouwens ook niet volgens mij...quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik. Complete heksenjacht tegenwoordig op rokers![]()
(nee rook zelf niet, maar vind dat het erg ver gaat. Doe dan zoals in Engeland (geloof ik) dat tabak kunnen kopen langzaam laten uitsterven, want na een bepaalde geboortedatum mag het niet meer verkocht worden)
En ik ben ook nog een binnenroker (in mijn eigen huis dan met gekleurde muren, lol). Juist niet buiten in de tuin, dat waait veel verder en als de buren geen rokers zijn geeft dat vaak meer ergernis. Heb wel twee luchtreinigers continu loeien..quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mee eens hoor, een heksenjacht moet het natuurlijk niet worden, zo heftig moet dat zeker niet... Dat werkt trouwens ook niet volgens mij...
Dat verdient een bouwtoeter van Dennis met een bakje koffie en een stuk taart!quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Behalve die man van Sonja en Marloes. Verder ken ik ze allemaal. Duurde maar het halve Blok
Franks is toch van Lottie?quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat verdient een bouwtoeter van Dennis met een bakje koffie en een stuk taart!..of zoals Dennis het noemt: een 'viezigheidje'
![]()
Ezelsbruggetjes:
- "Alleen een Brave Hendrik kan de Bitchy Sonja compenseren"
- "Voor de man van Marloes geef je geen Frank"
Niet echt origineel maar misschien helpt het...
Mocht het plafond te geel worden, dan kom ik graag even langs om dat te witten hoorquote:Op woensdag 6 mei 2026 18:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ik ben ook nog een binnenroker (in mijn eigen huis dan met gekleurde muren, lol). Juist niet buiten in de tuin, dat waait veel verder en als de buren geen rokers zijn geeft dat vaak meer ergernis. Heb wel twee luchtreinigers continu loeien..
Kijk de truc werkt al!quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Franks is toch van Lottie?
Hendrik en Patrick (?) zijn geen namen die gemakkelijk beklijven voor mij (ligt niet aan de naam of de persoon met die naam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |