Plus is het voor bewoners super irritant als die dingen vol zitten of niet meer open gaan omdat er wat vast zit. Ze zijn daar gewoon niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat is geen huisvuil namelijk. Ik neem aan dat ze dat naar de gemeentewerf / afvalbrengstation brengen.
Maar ik heb wel een idee wat die rukkers daarmee gaan doen.
Hou daar niet van, in de buitenlucht prima maar niet door een kamer, dood eng.quote:
Ja, flink asociaal is dat stel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is het voor bewoners super irritant als die dingen vol zitten of niet meer open gaan omdat er wat vast zit. Ze zijn daar gewoon niet voor bedoeld.
Eigenlijk vind ik dat het programma dan gewoon moet ingrijpen. Maar goed dat levert misschien niet genoeg tv op.quote:
Boete geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat het programma dan gewoon moet ingrijpen. Maar goed dat levert misschien niet genoeg tv op.
Oh..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, de sluitmagneet werkt niet, dus maar twee sterren.
Dat was al helemaal een belachelijk verhaal, zat een of andere zweeftoeter in een dik appartement aandacht te trekken.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:39 schreef Soury het volgende:
Zo zeg een hor deurtje vastschroeven, vraag me af wie die buurtklussen uitzoekt. Dat stukje schutting was meer werk dan dit klusje.
Ja en dat had Patrick niet door denk ik die 3 keer dat hij hem dicht deed.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ho ho, een zwaar leven gehad met veel problemen he.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat was al helemaal een belachelijk verhaal, zat een of andere zweeftoeter in een dik appartement aandacht te trekken.
Patrick is overduidelijk helemaal geen goede klusser, heeft het inzicht ook niet. Hij kan een pan vasthouden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja en dat had Patrick niet door denk ik die 3 keer dat hij hem dicht deed.
Kan je 1000 euro verdienen neem je niet even een of 2 slot magneetjes mee. Wat een sufferd.
Hier hebben we een nieuwe cv ketel nodig, kan ik dat ook als klus opgeven?
Geen probleem, liever dat dan die kut schuttingquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja en dat had Patrick niet door denk ik die 3 keer dat hij hem dicht deed.
Kan je 1000 euro verdienen neem je niet even een of 2 slot magneetjes mee. Wat een sufferd.
Hier hebben we een nieuwe cv ketel nodig, kan ik dat ook als klus opgeven?
Ja vol gesnoven en gezopen. Hield er nog een leuk zakcentje aan over zo te zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ho ho, een zwaar leven gehad met veel problemen he.
Of het was het huis van zijn dealer..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vol gesnoven en gezopen. Hield er nog een leuk zakcentje aan over zo te zien.
Denk dat zijn kont vaak open stond voor zijn dealerquote:
Hier heb je een pasje nodig als bewoner om iets in zo´n container te kunnen gooien. Deze staat gewoon open voor iedereen dus kun je verwachten dat iedereen daar gebruik van gaat maken, niet alleen de bewoners. Maar feit blijft dat die Steffi gewoon doet waar ze zin in heeft en volgt er dan een boete dan heeft Sonja gelijk en is die boete voor de overtreder natuurlijk. Heeft niets te maken met willen winnen maar met de regels die zijn afgesproken. Die container is voor de bewoners daar en niet voor de verbouwers.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou eerlijk, al je bouwafval in de huisvuil container flikkeren is niet heel erg eerlijk.
Ik zou als ik containervrouwtje was zelf melding maken bij handhaving over Steffi en die clown.
Het gaat erom dat deze container daar niet voor bedoeld is en op deze manier snel weer vol zal raken en de bewoners er dan niets meer bij kunnen gooien, denk ik.quote:
Houden ze die vuurton niet gewoon brandende voor mensen die zich even willen opwarmen buiten?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ze zouden ook maar een kruimel in die gezamelijke container gooien
Lopen ze naar huisvuil, video maken en naar handhaving sturen.
En idd die vuurtonnen in het begin van de serie snapte ik ook niet
Hebben ze een klusje dat ikzelf nog wel zou kunnen doen, herinner je je de schutting van 40 meter die geplaatst moest worden voor 1000 euro, en dan nog lukt het hem niet dit fatsoenlijk te doen. Bleek al toen hij wegging en je kon zien dat hij de hor zélf moest sluiten i.p.v. dat het magneetje dat deed. Snap niet dat die vrouw het toen al goedkeurde. Hij gaf de hor ook stiekem een eindzetje.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |