abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220729707
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Mocht het plafond te geel worden, dan kom ik graag even langs om dat te witten hoor :s)
Pak ik gelijk even de hor, de buitenschutting en de verf in het halletje mee :D
_O-
pi_220729712
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kijk de truc werkt al! :Y O-)
Nu weet je al dat het Patrick moet zijn en niet Frank :X :@

Maar een Brave Hendrik ken je toch wel als uitdrukking?? Dat past toch wel bij de partner van Sonja?
Oooooh ja, slim van je :P

En ik ken natuurlijk de uitdrukking "brave Hendrik", maar ik vind hem haast meer een deurmat dan braaf...
pi_220729743
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Franks is toch van Lottie?
Hendrik en Patrick (?) zijn geen namen die gemakkelijk beklijven voor mij (ligt niet aan de naam of de persoon met die naam)
En het is Lotty, heb al zitten ploeteren met Lottie en Lotti. Ondanks haar gekakel vind ik haar wel leuk worden.
pi_220729769
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En het is Lotty, heb al zitten ploeteren met Lottie en Lotti. Ondanks haar gekakel vind ik haar wel leuk worden.
Oh ja, je begrijpt wie ik bedoel iig ;)

En ik vind Frank en Lotty het leukste duo van ze allemaal

weet niet zeker of dit voor vandaag of gisteren was, dus in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220729782
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja, je begrijpt wie ik bedoel iig ;)

En ik vind Frank en Lotty het leukste duo van ze allemaal

weet niet zeker of dit voor vandaag of gisteren was, dus in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 mei 2026 @ 18:21:47 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220729802
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ah! Je hebt het ook gezien! ^O^ _O_ Het was echt héééél kort dat je dat kon zien...
Trouwens.... een aantal afleveringen terug lagen er gewoon iets van 4 sloffen met sigaretten en shags op een tafel in de werkruimte van Frank en Marloes... Toen was het ook al duidelijk dat een van de 2 (of allebei?) kettingroker was....

Volgens mij proberen ze echt voor de camera te verbergen dat iig Frank zo'n pafferd is :N
Frank of Patrick, je stellen kloppen niet.
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:04:30 #82
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220730070
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Frank of Patrick, je stellen kloppen niet.
Maar ik ben wel consequent! ^O^ :s)
"Positive Energy Only"
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:06:39 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220730084
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar ik ben wel consequent! ^O^ :s)
"Positive Energy Only"
Het is Frank en (Helmut) Lotti, Patrick en Marloes. :+
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:13:46 #84
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220730130
Ik denk trouwens dat de Bloemenkinderen niet uit zichzelf gaan stoppen, zoals Dennis subtiel aankaartte tijdens zijn bezoekje... Met een Silvio die maar door blijft gaan omdat ie zich een keer een ochtend een beetje vrolijker voelt...

Onvolwassen, maar kennelijk moet het echt goed mis gaan voordat ze uit de wedstrijd gehaald worden. In het voorstukje van gisteren zag je al een voorbeeld daarvan toen Silvio bijna omver donderde...
Ik hou mijn hart vast... :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220730151
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk trouwens dat de Bloemenkinderen niet uit zichzelf gaan stoppen, zoals Dennis subtiel aankaartte tijdens zijn bezoekje... Met een Silvio die maar door blijft gaan omdat ie zich een keer een ochtend een beetje vrolijker voelt...

Onvolwassen, maar kennelijk moet het echt goed mis gaan voordat ze uit de wedstrijd gehaald worden. In het voorstukje van gisteren zag je al een voorbeeld daarvan toen Silvio bijna omver donderde...
Ik hou mijn hart vast... :X
Bloemenkinderen? Eerder een droogboeket, de stof vliegt uit de kapsels.
pi_220730175
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het is Frank en (Helmut) Lotti, Patrick en Marloes. :+
Het is Lotty.
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:20:41 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220730180
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk trouwens dat de Bloemenkinderen niet uit zichzelf gaan stoppen, zoals Dennis subtiel aankaartte tijdens zijn bezoekje... Met een Silvio die maar door blijft gaan omdat ie zich een keer een ochtend een beetje vrolijker voelt...

Onvolwassen, maar kennelijk moet het echt goed mis gaan voordat ze uit de wedstrijd gehaald worden. In het voorstukje van gisteren zag je al een voorbeeld daarvan toen Silvio bijna omver donderde...
Ik hou mijn hart vast... :X
Silvio, speelt ie niet de martelaar? ‘Kijk eens wat ik allemaal voor je over heb, Biancaaaaa’.
pi_220730199
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Silvio, speelt ie niet de martelaar? ‘Kijk eens wat ik allemaal voor je over heb, Biancaaaaa’.
Die heeft al meerdere malen aangegeven dat ie door Bianca is overgehaald om mee te doen aan het programma, maar goed, hij had ook nee kunnen zeggen.
pi_220730513
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik maak me daar op zich niet druk om hoor, maar het valt me op dat het een soort van stiekem buiten de camera gebeurt.. Maar ik geloof dat dat wettelijk gezien ook niet meer mag (bedenk ik nu..)

(En voor een Chef-kok vind ik dat wel wat anders...)
Elke chefkok rookt in mijn beleving.
pi_220730528
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Steffie viel bij mij nog het meeste door de mand toen het verhaal van Ray verdraaid doorvertelde aan Sonja.
Achterbaks vulva-wijf :(
En dat geldt ook voor Gregore-l*l :wtf: want eerst praatte hij tegen Ray met hem mee, maar toen hij alleen was met Steffie gaf ineens haar vol-le-dig gelijk en vond hij het belachelijk dat ze mee moesten doen met de container.
Wat een achterbakse l*l :(

Ik hoop zo dat Ray dat te horen krijgt en eens een goed gesprek gaat doen met Steffie....

O ja, ik moest ook lachen toen Harm aka The Voice(-over) zei dat de koppels 'door de hoepel van Dennis' moesten springen Zo waar dat!_O-
Ik snap niet dat er niet gehandhaafd wordt vanuit Ray en de gemeente. Het is gewoon ordinair afval dumpen de de inwoners van Rotjeknor ervoor laten opdraaien. Walgelijk.
pi_220730960
Er moeten wel meters gemaakt worden, zegt Menno. Heeft zelf zes klussers aan het werk.
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:39:01 #92
136 V.
Like tears in rain...
pi_220730969
KOM UIT DIE KUTHOEK!!!
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220730976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:39 schreef V. het volgende:
KOM UIT DIE KUTHOEK!!!
Die is 50 cm verplaatst, ze hebben ruimte gemaakt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220730987
Wijnkoeler in je keuken, ook zoiets. Ruimte wil je kastjes voor je zooi. Flesje wijn kan in de koelkast.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220731003
Eindelijk iets slims gevonden door Silvio.. :D
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:46:05 #96
136 V.
Like tears in rain...
pi_220731028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:40 schreef Soury het volgende:
Wijnkoeler in je keuken, ook zoiets. Ruimte wil je kastjes voor je zooi. Flesje wijn kan in de koelkast.
Dat past in het 'hotel chic'-concept dat zo idioot populair is de laatste jaren :r

Ik wil niet in een hotel wonen met een Rivièra-Maison-VT-Wonen-kraak-noch-smaak-smaak. Ik wil wonen in een huis. Met sfeer. En persooonlijkheid.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220731038
Goh Steffie ja veel dozen, die kan je allemaal in de (huis) vuil containers proppen :{
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220731058
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:46 schreef V. het volgende:

[..]
Dat past in het 'hotel chic'-concept dat zo idioot populair is de laatste jaren :r

Ik wil niet in een hotel wonen met een Rivièra-Maison-VT-Wonen-kraak-noch-smaak-smaak. Ik wil wonen in een huis. Met sfeer. En persooonlijkheid.
Precies ik krijg ook jeuk van hotel chic. Maar dan nog wat moet je met zo'n wijnkast. In mijn volgende woning in het gooi zou ik er misschien wel eentje willen. Totale onzin in zón stads appartement.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220731090
"Nog koffie, Sil?" :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220731116
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
"Nog koffie, Sil?" :{
Als 3 keer gehoord in één kwartier uitzending.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')