quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mocht het plafond te geel worden, dan kom ik graag even langs om dat te witten hoor![]()
Pak ik gelijk even de hor, de buitenschutting en de verf in het halletje mee
Oooooh ja, slim van jequote:Op woensdag 6 mei 2026 18:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kijk de truc werkt al!![]()
![]()
Nu weet je al dat het Patrick moet zijn en niet Frank![]()
![]()
Maar een Brave Hendrik ken je toch wel als uitdrukking?? Dat past toch wel bij de partner van Sonja?
En het is Lotty, heb al zitten ploeteren met Lottie en Lotti. Ondanks haar gekakel vind ik haar wel leuk worden.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Franks is toch van Lottie?
Hendrik en Patrick (?) zijn geen namen die gemakkelijk beklijven voor mij (ligt niet aan de naam of de persoon met die naam)
Oh ja, je begrijpt wie ik bedoel iigquote:Op woensdag 6 mei 2026 18:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En het is Lotty, heb al zitten ploeteren met Lottie en Lotti. Ondanks haar gekakel vind ik haar wel leuk worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, je begrijpt wie ik bedoel iig
En ik vind Frank en Lotty het leukste duo van ze allemaal
weet niet zeker of dit voor vandaag of gisteren was, dus in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank of Patrick, je stellen kloppen niet.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah! Je hebt het ook gezien!![]()
Het was echt héééél kort dat je dat kon zien...
Trouwens.... een aantal afleveringen terug lagen er gewoon iets van 4 sloffen met sigaretten en shags op een tafel in de werkruimte van Frank en Marloes... Toen was het ook al duidelijk dat een van de 2 (of allebei?) kettingroker was....
Volgens mij proberen ze echt voor de camera te verbergen dat iig Frank zo'n pafferd is
Maar ik ben wel consequent!quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Frank of Patrick, je stellen kloppen niet.
Het is Frank en (Helmut) Lotti, Patrick en Marloes.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar ik ben wel consequent!![]()
![]()
"Positive Energy Only"
Bloemenkinderen? Eerder een droogboeket, de stof vliegt uit de kapsels.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk trouwens dat de Bloemenkinderen niet uit zichzelf gaan stoppen, zoals Dennis subtiel aankaartte tijdens zijn bezoekje... Met een Silvio die maar door blijft gaan omdat ie zich een keer een ochtend een beetje vrolijker voelt...
Onvolwassen, maar kennelijk moet het echt goed mis gaan voordat ze uit de wedstrijd gehaald worden. In het voorstukje van gisteren zag je al een voorbeeld daarvan toen Silvio bijna omver donderde...
Ik hou mijn hart vast...
Het is Lotty.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is Frank en (Helmut) Lotti, Patrick en Marloes.
Silvio, speelt ie niet de martelaar? ‘Kijk eens wat ik allemaal voor je over heb, Biancaaaaa’.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk trouwens dat de Bloemenkinderen niet uit zichzelf gaan stoppen, zoals Dennis subtiel aankaartte tijdens zijn bezoekje... Met een Silvio die maar door blijft gaan omdat ie zich een keer een ochtend een beetje vrolijker voelt...
Onvolwassen, maar kennelijk moet het echt goed mis gaan voordat ze uit de wedstrijd gehaald worden. In het voorstukje van gisteren zag je al een voorbeeld daarvan toen Silvio bijna omver donderde...
Ik hou mijn hart vast...
Die heeft al meerdere malen aangegeven dat ie door Bianca is overgehaald om mee te doen aan het programma, maar goed, hij had ook nee kunnen zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Silvio, speelt ie niet de martelaar? ‘Kijk eens wat ik allemaal voor je over heb, Biancaaaaa’.
Elke chefkok rookt in mijn beleving.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik maak me daar op zich niet druk om hoor, maar het valt me op dat het een soort van stiekem buiten de camera gebeurt.. Maar ik geloof dat dat wettelijk gezien ook niet meer mag (bedenk ik nu..)
(En voor een Chef-kok vind ik dat wel wat anders...)
Ik snap niet dat er niet gehandhaafd wordt vanuit Ray en de gemeente. Het is gewoon ordinair afval dumpen de de inwoners van Rotjeknor ervoor laten opdraaien. Walgelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Steffie viel bij mij nog het meeste door de mand toen het verhaal van Ray verdraaid doorvertelde aan Sonja.
Achterbaks vulva-wijf![]()
En dat geldt ook voor Gregore-l*lwant eerst praatte hij tegen Ray met hem mee, maar toen hij alleen was met Steffie gaf ineens haar vol-le-dig gelijk en vond hij het belachelijk dat ze mee moesten doen met de container.
Wat een achterbakse l*l![]()
Ik hoop zo dat Ray dat te horen krijgt en eens een goed gesprek gaat doen met Steffie....
O ja, ik moest ook lachen toen Harm aka The Voice(-over) zei dat de koppels 'door de hoepel van Dennis' moesten springen Zo waar dat!_O-
Die is 50 cm verplaatst, ze hebben ruimte gemaakt.quote:
Dat past in het 'hotel chic'-concept dat zo idioot populair is de laatste jarenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:40 schreef Soury het volgende:
Wijnkoeler in je keuken, ook zoiets. Ruimte wil je kastjes voor je zooi. Flesje wijn kan in de koelkast.
Precies ik krijg ook jeuk van hotel chic. Maar dan nog wat moet je met zo'n wijnkast. In mijn volgende woning in het gooi zou ik er misschien wel eentje willen. Totale onzin in zón stads appartement.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:46 schreef V. het volgende:
[..]
Dat past in het 'hotel chic'-concept dat zo idioot populair is de laatste jaren
Ik wil niet in een hotel wonen met een Rivièra-Maison-VT-Wonen-kraak-noch-smaak-smaak. Ik wil wonen in een huis. Met sfeer. En persooonlijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |