abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220720701
Cake met insecten en gebakken insecten gegeten.
Eet liever vlees
pi_220720727
Bijna iedereen heeft al insecten gegeten, ze worden best vaak gebruikt als kleurstof.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:14:30 #28
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220720917
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:44 schreef Managarm het volgende:
Bijna iedereen heeft al insecten gegeten, ze worden best vaak gebruikt als kleurstof.
Luizen in roze koek als bekend voorbeeld. :P
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 22:13:43 #29
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220724543
Van die gedroogde meelwormpjes smaken wat notig. Weinig bijzonder.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 6 mei 2026 @ 13:34:38 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220728020
TS heeft weer een topic geopend in het kader van bezigheidstherapie of zo.
In de OP wordt alleen maar een vraag gedumpt, waarna TS al snel niets meer van zich laat horen.

Mijn vraag m.b.t. de in de OP genoemde 'zee-insecten' wordt ook niet meer beantwoord...
  woensdag 6 mei 2026 @ 14:34:43 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220728405
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2026 13:34 schreef MadMaster het volgende:
TS heeft weer een topic geopend in het kader van bezigheidstherapie of zo.
In de OP wordt alleen maar een vraag gedumpt, waarna TS al snel niets meer van zich laat horen.

Mijn vraag m.b.t. de in de OP genoemde 'zee-insecten' wordt ook niet meer beantwoord...
Gaarne sluiten die handel ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:31:31 #32
65846 Bocaj
47th President.
pi_220844856
Nee Nee NEEN!! :r
pi_220858344
Als de industrie het uiterlijk en de structuur onherkenbaar maakt en het niet achterlijk duur wordt.....waarom niet?
Alleen zie ik dat voorlopig niet gebeuren
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 13:49:58 #34
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220867427
Ze zijn in labo's aan het testen om hun eigen vlees te laten groeien. Ik zie het nog voor me dat ze Vlees zelfs gaan kweken in kweekcenta Onlangs las ik ook een artikel dat ze hun eigen kuiken lieten ontwikkelen zonder het klassieke EI
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220871869
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als de industrie het uiterlijk en de structuur onherkenbaar maakt en het niet achterlijk duur wordt.....waarom niet?
Alleen zie ik dat voorlopig niet gebeuren
Met dingen als kakkerlakkenmelk is het uiterlijk en structuur niet meer herkenbaar ala insect, maar lijkt toch geen populaire keuze te worden in de winkels.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220872405
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:37 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Met dingen als kakkerlakkenmelk is het uiterlijk en structuur niet meer herkenbaar ala insect, maar lijkt toch geen populaire keuze te worden in de winkels.
Er zit veel proteine in dus aan het domme fitness volk is het vast wel te verkopen.
pi_220872420
Eens krekel gegeten.
Krokant van buiten, muf van binnen

[ Bericht 2% gewijzigd door cinderloom op 24-05-2026 07:29:41 ]
pi_220873465
Denk dat je van bijvoorbeeld meelwormen wel gehakt kan maken, als je het een beetje lekker kruid en het niet meer zo herkenbaar is je daar best een hamburger of een gehaktbal van kan maken en dat mensen dat amper merken
pi_220873472
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 10:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zee-insecten? :wtf:
Garnalen en kreeft
pi_220875444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:37 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Met dingen als kakkerlakkenmelk is het uiterlijk en structuur niet meer herkenbaar ala insect, maar lijkt toch geen populaire keuze te worden in de winkels.
Met luizenschilden in de roze koek heeft niemand anders een probleem
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 24 mei 2026 @ 12:44:59 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220875456
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Met luizenschilden in de roze koek heeft niemand anders een probleem
Hoe meer processed iets is, hoe minder je merkt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 24 mei 2026 @ 12:49:42 #43
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220875509
Ergens in het oosten eten ze gebakken vogelspinnen…
  zondag 24 mei 2026 @ 12:54:28 #44
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220875570
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ergens in het oosten eten ze gebakken vogelspinnen…
Hier in de omgeving van Nijmegen in ieder geval niet :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:02:21 #45
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220875627
quote:
6s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Hier in de omgeving van Nijmegen in ieder geval niet :P
Misschien ooit… je weet t niet!
pi_220875634
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ergens in het oosten eten ze gebakken vogelspinnen…
Het is niet dat ik het idee eng of vies vind, het is dat het een dier is. Als ik geen vegetariër was geweest zou ik het moeiteloos doen

Al zondig ik af en toe met vis :@ maar goed... ik ben ook maar een mens en niet heilig (naar mijn beste weten iig O-) )
  zondag 24 mei 2026 @ 13:04:26 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220875649
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is niet dat ik het idee eng of vies vind, het is dat het een dier is. Als ik geen vegetariër was geweest zou ik het moeiteloos doen

Al zondig ik af en toe met vis :@ maar goed... ik ben ook maar een mens en niet heilig (naar mijn beste weten iig O-) )
Moeiteloos nog wel aaarrrgggg, ben je niet bang dan? Kijk eens goed naar het beest.
pi_220875685
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Moeiteloos nog wel aaarrrgggg, ben je niet bang dan? Kijk eens goed naar het beest.
Nee?
  zondag 24 mei 2026 @ 13:14:47 #49
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220875699
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee?
Niet te geloven… al krijg ik 10.000 euro doe ik het nog niet :lijstje:
pi_220875715
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Niet te geloven… al krijg ik 10.000 euro doe ik het nog niet :lijstje:
Oh dan zou ik mijn principes overboord gooien en het moeiteloos doen _O-
Voor minder ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')