Luizen in roze koek als bekend voorbeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:44 schreef Managarm het volgende:
Bijna iedereen heeft al insecten gegeten, ze worden best vaak gebruikt als kleurstof.
Gaarne sluiten die handelquote:Op woensdag 6 mei 2026 13:34 schreef MadMaster het volgende:
TS heeft weer een topic geopend in het kader van bezigheidstherapie of zo.
In de OP wordt alleen maar een vraag gedumpt, waarna TS al snel niets meer van zich laat horen.
Mijn vraag m.b.t. de in de OP genoemde 'zee-insecten' wordt ook niet meer beantwoord...
Met dingen als kakkerlakkenmelk is het uiterlijk en structuur niet meer herkenbaar ala insect, maar lijkt toch geen populaire keuze te worden in de winkels.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als de industrie het uiterlijk en de structuur onherkenbaar maakt en het niet achterlijk duur wordt.....waarom niet?
Alleen zie ik dat voorlopig niet gebeuren
Er zit veel proteine in dus aan het domme fitness volk is het vast wel te verkopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met dingen als kakkerlakkenmelk is het uiterlijk en structuur niet meer herkenbaar ala insect, maar lijkt toch geen populaire keuze te worden in de winkels.
Met luizenschilden in de roze koek heeft niemand anders een probleemquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met dingen als kakkerlakkenmelk is het uiterlijk en structuur niet meer herkenbaar ala insect, maar lijkt toch geen populaire keuze te worden in de winkels.
Hoe meer processed iets is, hoe minder je merkt.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Met luizenschilden in de roze koek heeft niemand anders een probleem
Hier in de omgeving van Nijmegen in ieder geval nietquote:Op zondag 24 mei 2026 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ergens in het oosten eten ze gebakken vogelspinnen…
Misschien ooit… je weet t niet!quote:Op zondag 24 mei 2026 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier in de omgeving van Nijmegen in ieder geval niet
Het is niet dat ik het idee eng of vies vind, het is dat het een dier is. Als ik geen vegetariër was geweest zou ik het moeiteloos doenquote:Op zondag 24 mei 2026 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ergens in het oosten eten ze gebakken vogelspinnen…
Moeiteloos nog wel aaarrrgggg, ben je niet bang dan? Kijk eens goed naar het beest.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het idee eng of vies vind, het is dat het een dier is. Als ik geen vegetariër was geweest zou ik het moeiteloos doen
Al zondig ik af en toe met vismaar goed... ik ben ook maar een mens en niet heilig (naar mijn beste weten iig
)
Nee?quote:Op zondag 24 mei 2026 13:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Moeiteloos nog wel aaarrrgggg, ben je niet bang dan? Kijk eens goed naar het beest.
Oh dan zou ik mijn principes overboord gooien en het moeiteloos doenquote:Op zondag 24 mei 2026 13:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet te geloven… al krijg ik 10.000 euro doe ik het nog niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |