Ook een kwestie van een gebrek aan (voetbal)intelligentie bij de spelers is mijn indruk.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Euvel van het hele seizoen bij die opbouw net, zulke bizar moeilijke keuzes terwijl je ook gewoon simpel kunt voetballen.
Voor dat soort dingen fluiten ze op het middenveld (of als je de verdedigende partij bent) echt altijd. Ik snap dat gelul over "te licht voor een penalty" ook nooit, overtreding is overtreding.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:57 schreef ashardalan het volgende:
Iemand omver trekken lijkt me doorgaans gewoon een pingel, maar goed... Ik zal de regels wel niet kennen
Dat, maar goed. Zelfs bij Rijnmond vonden ze het niets na herhalingquote:Op zondag 10 mei 2026 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen fluiten ze op het middenveld (of als je de verdedigende partij bent) echt altijd. Ik snap dat gelul over "te licht voor een penalty" ook nooit, overtreding is overtreding.
Ja, voor mij mag het best stevig zijn allemaal, maar ik kan er nooit zo goed tegen dat er wel altijd direct gefloten wordt als een verdediger omvalt maar tegen een aanvaller mag er veel meer.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat, maar goed. Zelfs bij Rijnmond vonden ze het niets na herhaling
Dat laatste is idd bloedirritant.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, voor mij mag het best stevig zijn allemaal, maar ik kan er nooit zo goed tegen dat er wel altijd direct gefloten wordt als een verdediger omvalt maar tegen een aanvaller mag er veel meer.
vPersie weer eens eigenwijs geweest, gaat in de rust de hand van Dick inzettenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
De hand van Dick is vandaag niet zichtbaar in ieder geval.
Het is dan wel te hopen dat Dickie zijn hand wel weer terug krijgt.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
vPersie weer eens eigenwijs geweest, gaat in de rust de hand van Dick inzetten
Had je wat anders verwacht?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord wordt compleet overklast door AZ
eensquote:Op zondag 10 mei 2026 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord wordt compleet overklast door AZ
Tegen een ploeg die al klaar is en is gaan zuipen op Ibiza eigenlijk wel een beetje moet ik bekennen.quote:
Het is Feyenoord & dit seizoen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tegen een ploeg die al klaar is en is gaan zuipen op Ibiza eigenlijk wel een beetje moet ik bekennen.
Die kostte een stuk minder.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je maar druk maken over de onderpresterende Moussa.
Zó slecht had ik nu ook weer niet verwacht nee.quote:
in dit geval kan ik dat wel begrijpen, maar ja wel slecht dat je hem zo dicht op de keeper speeltquote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef ashardalan het volgende:
ALTIJD weer die tering Moussa die maar egoïstisch moet doen
Tegen de kleintjes ja.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ueda heeft dan ook veel meer gescoord
Je kan afleggen op Ueda of anders de keeper uitspelen. Dit was echt de slechtste keuze.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
in dit geval kan ik dat wel begrijpen, maar ja wel slecht dat je hem zo dicht op de keeper speelt
Omdat hij zoveel zelfvertrouwen heeft door als zijn successen?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
in dit geval kan ik dat wel begrijpen, maar ja wel slecht dat je hem zo dicht op de keeper speelt
dat ben ik wel eens, maar ik snap best dat je als aanvaller een beetje egoistisch bent... de betere keuze was afleggenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan afleggen op Ueda of anders de keeper uitspelen. Dit was echt de slechtste keuze.
Een beetje, sure. Maar Moussa doet het veel te vaak imoquote:Op zondag 10 mei 2026 17:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat ben ik wel eens, maar ik snap best dat je als aanvaller een beetje egoistisch bent... de betere keuze was afleggen
dat ben ik ook wel eens, maar in deze had ik er wel begrip voor... en natuurlijk als je dan niet scoort krijg je de kritiek terecht over je heenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Een beetje, sure. Maar Moussa doet het veel te vaak imo
Van Moussa hadden we ook niks anders verwacht, wat prima is.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat ben ik wel eens, maar ik snap best dat je als aanvaller een beetje egoistisch bent... de betere keuze was afleggen
Wel degelijk. Het is beiden prut.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En die tellen niet? Moussa heeft dat overigens helemaal niet gedaan, maar ok
Om de keeper heen gaan leek mij het beste. Maar van zo dicht op de keeper nog schieten in ieder geval niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
Die kans is reëel & pas geheel in het seizoenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:34 schreef Binge-watch het volgende:
Er staat nog geen een concurrent op voorsprong. We gaan vandaag alsnog tweede worden zonder zelf te winnen he?
Zou wel passen in dit bizar slechte seizoen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:34 schreef Binge-watch het volgende:
Er staat nog geen een concurrent op voorsprong. We gaan vandaag alsnog tweede worden zonder zelf te winnen he?
Oh ja, waanzin dat Ajax nog gewoon 2e kan wordenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, ajax & Twente moeten óók niet winnen
Die kan er inderdaad geen pepernoot van. De touwtjes.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik denk oprecht dat elke ere- en eerstedivisieclub een betere rechtsback heeft rondlopen dan Deijl
Gelukkig gaat ie straks op het WK uitleggen wat Hakimi verkeerd doet.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik denk oprecht dat elke ere- en eerstedivisieclub een betere rechtsback heeft rondlopen dan Deijl
en derhalve zal Feyenoord gewoon verder gaan met Robin van Persie.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:34 schreef Binge-watch het volgende:
Toch een uitstekende inschatting van onze concurrenten.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en derhalve zal Feyenoord gewoon verder gaan met Robin van Persie.
Opdat we ook volgend seizoen weer mogen genieten van dergelijk oogstrelend voetbal.
Denen -> Marokkanenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
Och och wat een strontpot weer.
PriskeBall > PersieBall
ja eens, daarnaast kraaijeveld mag er ook wel af voor steijn.quote:
U krijgt uw wensquote:Op zondag 10 mei 2026 17:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja eens, daarnaast kraaijeveld mag er ook wel af voor steijn.
doe ook maar bos gewoon linksback en dump een van die aanvallers er maar in.. sliti, borges, diarra... het maakt eigenlijk geen drol uit
smal zit op de bank.. ook prima
quote:Op zondag 10 mei 2026 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Robin die 3 wissels brengt.
Dat is nieuw.
quote:Op zondag 10 mei 2026 17:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
vPersie weer eens eigenwijs geweest, gaat in de rust de hand van Dick inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |