vPersie weer eens eigenwijs geweest, gaat in de rust de hand van Dick inzettenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
De hand van Dick is vandaag niet zichtbaar in ieder geval.
Het is dan wel te hopen dat Dickie zijn hand wel weer terug krijgt.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
vPersie weer eens eigenwijs geweest, gaat in de rust de hand van Dick inzetten
Had je wat anders verwacht?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord wordt compleet overklast door AZ
eensquote:Op zondag 10 mei 2026 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord wordt compleet overklast door AZ
Tegen een ploeg die al klaar is en is gaan zuipen op Ibiza eigenlijk wel een beetje moet ik bekennen.quote:
Het is Feyenoord & dit seizoen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tegen een ploeg die al klaar is en is gaan zuipen op Ibiza eigenlijk wel een beetje moet ik bekennen.
Die kostte een stuk minder.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je maar druk maken over de onderpresterende Moussa.
Zó slecht had ik nu ook weer niet verwacht nee.quote:
in dit geval kan ik dat wel begrijpen, maar ja wel slecht dat je hem zo dicht op de keeper speeltquote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef ashardalan het volgende:
ALTIJD weer die tering Moussa die maar egoïstisch moet doen
Tegen de kleintjes ja.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ueda heeft dan ook veel meer gescoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |