Ook een kwestie van een gebrek aan (voetbal)intelligentie bij de spelers is mijn indruk.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Euvel van het hele seizoen bij die opbouw net, zulke bizar moeilijke keuzes terwijl je ook gewoon simpel kunt voetballen.
Voor dat soort dingen fluiten ze op het middenveld (of als je de verdedigende partij bent) echt altijd. Ik snap dat gelul over "te licht voor een penalty" ook nooit, overtreding is overtreding.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:57 schreef ashardalan het volgende:
Iemand omver trekken lijkt me doorgaans gewoon een pingel, maar goed... Ik zal de regels wel niet kennen
Dat, maar goed. Zelfs bij Rijnmond vonden ze het niets na herhalingquote:Op zondag 10 mei 2026 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen fluiten ze op het middenveld (of als je de verdedigende partij bent) echt altijd. Ik snap dat gelul over "te licht voor een penalty" ook nooit, overtreding is overtreding.
Ja, voor mij mag het best stevig zijn allemaal, maar ik kan er nooit zo goed tegen dat er wel altijd direct gefloten wordt als een verdediger omvalt maar tegen een aanvaller mag er veel meer.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat, maar goed. Zelfs bij Rijnmond vonden ze het niets na herhaling
Dat laatste is idd bloedirritant.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, voor mij mag het best stevig zijn allemaal, maar ik kan er nooit zo goed tegen dat er wel altijd direct gefloten wordt als een verdediger omvalt maar tegen een aanvaller mag er veel meer.
vPersie weer eens eigenwijs geweest, gaat in de rust de hand van Dick inzettenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
De hand van Dick is vandaag niet zichtbaar in ieder geval.
Het is dan wel te hopen dat Dickie zijn hand wel weer terug krijgt.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
vPersie weer eens eigenwijs geweest, gaat in de rust de hand van Dick inzetten
Had je wat anders verwacht?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord wordt compleet overklast door AZ
eensquote:Op zondag 10 mei 2026 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord wordt compleet overklast door AZ
Tegen een ploeg die al klaar is en is gaan zuipen op Ibiza eigenlijk wel een beetje moet ik bekennen.quote:
Het is Feyenoord & dit seizoen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tegen een ploeg die al klaar is en is gaan zuipen op Ibiza eigenlijk wel een beetje moet ik bekennen.
Die kostte een stuk minder.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je maar druk maken over de onderpresterende Moussa.
Zó slecht had ik nu ook weer niet verwacht nee.quote:
in dit geval kan ik dat wel begrijpen, maar ja wel slecht dat je hem zo dicht op de keeper speeltquote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef ashardalan het volgende:
ALTIJD weer die tering Moussa die maar egoïstisch moet doen
Tegen de kleintjes ja.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ueda heeft dan ook veel meer gescoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |