Ook een kwestie van een gebrek aan (voetbal)intelligentie bij de spelers is mijn indruk.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Euvel van het hele seizoen bij die opbouw net, zulke bizar moeilijke keuzes terwijl je ook gewoon simpel kunt voetballen.
Voor dat soort dingen fluiten ze op het middenveld (of als je de verdedigende partij bent) echt altijd. Ik snap dat gelul over "te licht voor een penalty" ook nooit, overtreding is overtreding.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:57 schreef ashardalan het volgende:
Iemand omver trekken lijkt me doorgaans gewoon een pingel, maar goed... Ik zal de regels wel niet kennen
Dat, maar goed. Zelfs bij Rijnmond vonden ze het niets na herhalingquote:Op zondag 10 mei 2026 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen fluiten ze op het middenveld (of als je de verdedigende partij bent) echt altijd. Ik snap dat gelul over "te licht voor een penalty" ook nooit, overtreding is overtreding.
Ja, voor mij mag het best stevig zijn allemaal, maar ik kan er nooit zo goed tegen dat er wel altijd direct gefloten wordt als een verdediger omvalt maar tegen een aanvaller mag er veel meer.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat, maar goed. Zelfs bij Rijnmond vonden ze het niets na herhaling
Dat laatste is idd bloedirritant.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, voor mij mag het best stevig zijn allemaal, maar ik kan er nooit zo goed tegen dat er wel altijd direct gefloten wordt als een verdediger omvalt maar tegen een aanvaller mag er veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |