Je kan afleggen op Ueda of anders de keeper uitspelen. Dit was echt de slechtste keuze.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
in dit geval kan ik dat wel begrijpen, maar ja wel slecht dat je hem zo dicht op de keeper speelt
Omdat hij zoveel zelfvertrouwen heeft door als zijn successen?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
in dit geval kan ik dat wel begrijpen, maar ja wel slecht dat je hem zo dicht op de keeper speelt
dat ben ik wel eens, maar ik snap best dat je als aanvaller een beetje egoistisch bent... de betere keuze was afleggenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan afleggen op Ueda of anders de keeper uitspelen. Dit was echt de slechtste keuze.
Een beetje, sure. Maar Moussa doet het veel te vaak imoquote:Op zondag 10 mei 2026 17:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat ben ik wel eens, maar ik snap best dat je als aanvaller een beetje egoistisch bent... de betere keuze was afleggen
dat ben ik ook wel eens, maar in deze had ik er wel begrip voor... en natuurlijk als je dan niet scoort krijg je de kritiek terecht over je heenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Een beetje, sure. Maar Moussa doet het veel te vaak imo
Van Moussa hadden we ook niks anders verwacht, wat prima is.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat ben ik wel eens, maar ik snap best dat je als aanvaller een beetje egoistisch bent... de betere keuze was afleggen
Wel degelijk. Het is beiden prut.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En die tellen niet? Moussa heeft dat overigens helemaal niet gedaan, maar ok
Om de keeper heen gaan leek mij het beste. Maar van zo dicht op de keeper nog schieten in ieder geval niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |