Maar wat wil je nou? Je blijft maar hangen in je verleden. Durft geen stappen te zetten om te daten. Je bent zeker niet alleen, maar blijven hangen in medelijden op een forum gaat je leven irl niet helpen. Het kan steun geven, zeker wel, maar je moet zelf door.quote:
weet ik? en snap wat je zegt, maar dit kost voor mij ff wat tijdquote:Op zondag 3 mei 2026 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou? Je blijft maar hangen in je verleden. Durft geen stappen te zetten om te daten. Je bent zeker niet alleen, maar blijven hangen in medelijden op een forum gaat je leven irl niet helpen. Het kan steun geven, zeker wel, maar je moet zelf door.
Stond je er toen achter om het te doen of alleen maar omdat HA het zei? En ja tuurlijk als jij dit wilt delenquote:Op zondag 3 mei 2026 22:59 schreef kree het volgende:
wil btw wel vertellen over hoe ik daarover dacht? tis btw niet negatief. maarja mijn huisarts dwong me om wat te doen. voor medicatie, (wart denk goed ding is)
ja tuurlijk wel? ,maar wat wist ik dan toen he?quote:Op zondag 3 mei 2026 23:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Stond je er toen achter om het te doen of alleen maar omdat HA het zei? En ja tuurlijk als jij dit wilt delen
sowieso had die musical meer als wat er in de film van eentje werd gedaan?quote:Op maandag 4 mei 2026 02:18 schreef kree het volgende:
ff het origineel he die beter is wmb....?
Bekijk deze YouTube-video
ook met die musicals he, was er eentje die dat helemaal in gang zette, maar ook overleden,. je zou haast denken ik ga ellende na,?quote:Op maandag 4 mei 2026 02:25 schreef kree het volgende:
wie dat kan waarderen doe ik date mee he
dit is pro enzo moet ik wel zeggen, maaerja ach ik deed poging met band en kwamen we aardig in de buurt.
dus het gaart om idee he?
Uiteraard zuipert, het ligt aan alles en iedereen ....behalve aan jou.quote:Op maandag 4 mei 2026 02:52 schreef kree het volgende:
ik heb beetje problemen. want elke keer als ik denk is iets leuk ofzo, gaat er iemand dood ofzo. letterlijk en figuurlijk;ijk.
En wil er niet eens kinderachtig over doen dit, maar dat gebeurt gewoon.... daarom heb ik iessieus.
We hebben allemaal iessieus maatje.quote:Op maandag 4 mei 2026 02:52 schreef kree het volgende:
ik heb beetje problemen. want elke keer als ik denk is iets leuk ofzo, gaat er iemand dood ofzo. letterlijk en figuurlijk;ijk.
En wil er niet eens kinderachtig over doen dit, maar dat gebeurt gewoon.... daarom heb ik iessieus.
Die aflevering is ook flink heftig!quote:Op maandag 4 mei 2026 08:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteraard zuipert, het ligt aan alles en iedereen ....behalve aan jou.
Gisteravond nog een aflevering van Louis Theroux gezien over alcoholisme , moest aan jou denken .
Gr Gr
Ik ga vandaag wat iessieus begraven, maar daar drink je dan juist op. Vroeger dronk men niet vanwege iessieus maar juist om te cellebreetenquote:Op maandag 4 mei 2026 08:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We hebben allemaal iessieus maatje.
Linkje?quote:Op maandag 4 mei 2026 08:39 schreef Puzzie het volgende:
Gisteravond nog een aflevering van Louis Theroux gezien over alcoholisme ,
Thanks, had nog niet doorgelezen. Terug te kijken op BBC dus, vanavond ff doen.quote:
Geen link maar je kan em vast terugkijken op NPO 3 om 23:10 uurquote:
is ook zo en realiseer ik me ook.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We hebben allemaal iessieus maatje.
Nog naar werk gereden?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en realiseer ik me ook.
Ik heb niet echt even wat om te bespreken nu? maar wellicht jullie wel?
Je hoeft niet elke dag iets te posten hé. Gebruik het topic gewoon als je wel wat hebt waar je mee zit. Hoeft namelijk ook geen slowchat te worden.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en realiseer ik me ook.
Ik heb niet echt even wat om te bespreken nu? maar wellicht jullie wel?
Waarom ga jij altijd eerst (tig keer) aankondigen dat je iets wilt vertellen of uitleggen? Zeg gewoon meteen wat je wilt zeggen. Of niet, het is jouw topic...quote:Op zondag 3 mei 2026 22:59 schreef kree het volgende:
wil btw wel vertellen over hoe ik daarover dacht? tis btw niet negatief. maarja mijn huisarts dwong me om wat te doen. voor medicatie, (wart denk goed ding is)
ik zeg zoals ik het wil zeggen? vragen daarover zijn btw prima? maar geen idee wat ik hier mee moet?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waarom ga jij altijd eerst (tig keer) aankondigen dat je iets wilt vertellen of uitleggen? Zeg gewoon meteen wat je wilt zeggen. Of niet, het is jouw topic...
ik hou je niet tegenquote:Op maandag 4 mei 2026 12:29 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik zal vanavond een biertje moeten opentrekken om al dat koeterwaals in dit topic te kunnen begrijpen.
Het is gewoon wat raar als de conversatie zo loopt?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:04 schreef kree het volgende:
ik zeg zoals ik het wil zeggen? vragen daarover zijn btw prima? maar geen idee wat ik hier mee moet?
oke ja. maar niet altijd zin in he omdat het best wel keihard en confronterend was. En dan moet ik wel vertellen eigenlijk vanuit mijn diepste gevoelens hoe ik dat dan vond.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is gewoon wat raar als de conversatie zo loopt?
"- Ben je wel eens bij de AA geweest?"
"- Ja
- Ik wil wel vertellen hoe ik het vond?"
Het klopt taalkundig wel, maar je kan natuurlijk ook gewoon meteen vertellen wat je ervan vond.
Ja dit idd. Als je gewoon zonder omwegen een inhoudelijk antwoord geeft (of aangeeft dat je er liever niet op ingaat, ook prima natuurlijk) worden je topics heel wat minder langdradig en daarmee beter te volgen.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is gewoon wat raar als de conversatie zo loopt?
"- Ben je wel eens bij de AA geweest?"
"- Ja
- Ik wil wel vertellen hoe ik het vond?"
Het klopt taalkundig wel, maar je kan natuurlijk ook gewoon meteen vertellen wat je ervan vond.
oke, nouja zie post hierboven erover en waarom ik dat niet deed dan.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja dit idd. Als je gewoon zonder omwegen een inhoudelijk antwoord geeft (of aangeeft dat je er liever niet op ingaat, ook prima natuurlijk) worden je topics heel wat minder langdradig en daarmee beter te volgen.
Wat bedoel je hier precies mee? Je kunt niet verwachten dat mensen het met je eens zijn als jij dat zo wilt en je geen tegengas geven, het is nu eenmaal een forum.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
oke ja. maar niet altijd zin in he omdat het best wel keihard en confronterend was. En dan moet ik wel vertellen eigenlijk vanuit mijn diepste gevoelens hoe ik dat dan vond.
Daar heb ik niet altijd zin in.
(tenminste wil dat wel doen, maar moeten jullie ook gewoon respecteren over hoe ik erover denk. En soms gaat dit op fok zo weer niet de richting op die ik mss bedacht, dat ik denk kan beter niks over zeggen)
maar oke wil wel vertellen, maar weet niet eens waar te beginnen? Over AA wil je horen en hoe ik erbij kwam en hoe dat ging?
hoeft ook niet, maar zal niet de eerste keer zijn dat ik belachelijk gemaakt wordt he als ik gewoon eerlijk vertel hoe ik het ervaarde.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Je kunt niet verwachten dat mensen het met je eens zijn als jij dat zo wilt en je geen tegengas geven, het is nu eenmaal een forum.
Je maakt zelf ook mensen belachelijk , beetje meten met twee maten kree.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft ook niet, maar zal niet de eerste keer zijn dat ik belachelijk gemaakt wordt he als ik gewoon eerlijk vertel hoe ik het ervaarde.
nou dat is niet mijn bedoeling, en ook weet niet op wat je nu doelt?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je maakt zelf ook mensen belachelijk , beetje meten met twee maten kree.
nou ik wel maar moet ff met concrete vragen komen? vind het prima nl wel om erover te vertellen en hoe dat is, of mss al hoe je erbij komt?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:22 schreef Friday12 het volgende:
Je kan ook zeggen. Ja ik heb AA gedaan maar voor nu wil hier even niets over delen
Okay dat zou kunnen maar je hebt zelf ook vaak kritiek op users /mods , soms met een 'toontje' wat ook kan overkomen als belachelijk makenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is niet mijn bedoeling, en ook weet niet op wat je nu doelt?
Maar vertel maar? want praat het liever gewoon uit ipv iedereen dingen gaat denken.
moet btw zeggen ook in FB heb ik zelf gevraagd om dan ook de resten te verwijderen die er nog stonden waar ik dan weer op reageerde. En hoewel ik hard moest lachen op die reactie die er kwam die mij dan compleet te grond in boorde.
Die was nl wel weg maar laten ze reactie erop weer staan? dat is niet goed, want of alles weg of alles laten staan. daardoor denken jullie weer heel anders over mij nl als hoe ik ben.
nouja weet dat ik het niet zo bedoel? en denk dat komt ook wel omdat er mss dan dingen weg gemod zijn en de context weg is.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay dat zou kunnen maar je hebt zelf ook vaak kritiek op users /mods , soms met een 'toontje' wat ook kan overkomen als belachelijk maken
Daarom is het misschien wel een keer tijd dat je wat genuanceerder bent als je dingen roept of beweert.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja weet dat ik het niet zo bedoel? en denk dat komt ook wel omdat er mss dan dingen weg gemod zijn en de context weg is.
Echt waar bedoel het niet zo.
Misschien bedoelen de reacties die jij beschouwt als "jou belachelijk maken" het ook niet zo.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja weet dat ik het niet zo bedoel? en denk dat komt ook wel omdat er mss dan dingen weg gemod zijn en de context weg is.
Echt waar bedoel het niet zo.
ik kan nooit alles lezen puzzie in topics. dus lees vaak laatste stukje alleen en daar baseer ik wel een beetje op met wat ik zeg.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom is het misschien wel een keer tijd dat je wat genuanceerder bent als je dingen roept of beweert.
En alles lezen wat mensen zeggen helpt ook een hoop
wss niet en neem ze aan als grappig of wat over te zeggen hebben (wat oke is dus bij mij)quote:Op maandag 4 mei 2026 13:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien bedoelen de reacties die jij beschouwt als "jou belachelijk maken" het ook niet zo.
Maar dat is niet helemaal eerlijk kree. je hebt zelf hele verhalen , wil serieus genomen worden door mensen , maar dat geldt niet voor de ander. Beetje egocentrischquote:Op maandag 4 mei 2026 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan nooit alles lezen puzzie in topics. dus lees vaak laatste stukje alleen en daar baseer ik wel een beetje op met wat ik zeg.
wellicht wel, maar je kunt van niemand verwachten om bv DTS bij te houden of andere topics?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is niet helemaal eerlijk kree. je hebt zelf hele verhalen , wil serieus genomen worden door mensen , maar dat geldt niet voor de ander. Beetje egocentrisch
Je trekt zelf veel te snel conclusies , dat is dan ook het probleem vaak.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht wel, maar je kunt van niemand verwachten om bv DTS bij te houden of andere topics?
Ik lees het gewoon niet, dus zie idd alleen maar een stukje. En dat is dan idd niet eerlijk want mis ik mss wel wat.
Maar dan is het ook geen probleem om ff stukje aan te geven wat ik mis, en lees ik het als nog...
Denk vooral mss trekken we veel te snel conclusies over elkaar alweer op deze manier.
Dat verklaart een hoop. Dan reageer je dus op halve informatie en ontstaat ‘drama’ als gevolg van je reactie en dan snap jij weer niet waar het over gaat.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan nooit alles lezen puzzie in topics. dus lees vaak laatste stukje alleen en daar baseer ik wel een beetje op met wat ik zeg.
waarschijnlijk. maar het is ook geen probleem als iemand dan ff zegt. van joh hier ging het over.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Dan reageer je dus op halve informatie en ontstaat ‘drama’ als gevolg van je reactie en dan snap jij weer niet waar het over gaat.
Maar dat lees je dan ook niet, want jij bent alweer drie posts verder met je beklag doen.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
waarschijnlijk. maar het is ook geen probleem als iemand dan ff zegt. van joh hier ging het over.
weet ik toch ..... maar doe me best he., wil het gewoon leuk houden.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat lees je dan ook niet, want jij bent alweer drie posts verder met je beklag doen.
De oplossing is: beter lezen, minder impulsief reageren. Ik denk dat dat heel veel zou schelen. Meen ik oprecht.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch ..... maar doe me best he., wil het gewoon leuk houden.
yup. doe mijn best he.....quote:Op maandag 4 mei 2026 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De oplossing is: beter lezen, minder impulsief reageren. Ik denk dat dat heel veel zou schelen. Meen ik oprecht.
Overhangende wat. En zeg geen takken, want dan zeg ik van welke plant.quote:
Ja geen idee.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Overhangende wat. En zeg geen takken, want dan zeg ik van welke plant.
duizendknoop sowieso. en hegjes die uitgroeien en alle shit er tussen. zit te denken kan zo'n gras maaier zo lenen van werk wss. maarja waar gooi je al die shit? in de gft container met mini bak?quote:
Maak eens wat foto's dan kunnen we beter antwoord gevenquote:Op maandag 4 mei 2026 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
duizendknoop sowieso. en hegjes die uitgroeien en alle shit er tussen. zit te denken kan zo'n gras maaier zo lenen van werk wss. maarja waar gooi je al die shit? in de gft container met mini bak?
Japanse duizendknoop is de hel. Altijd zo kort mogelijk bij de grond afknippen, maar je komt er nooit vanaf.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
duizendknoop sowieso. en hegjes die uitgroeien en alle shit er tussen. zit te denken kan zo'n gras maaier zo lenen van werk wss. maarja waar gooi je al die shit? in de gft container met mini bak?
had al gedaan weekje eerder heb ik alles tot de grond weg gehaald. goed zal ff nieuwe foto's maken morgen.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:46 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Maak eens wat foto's dan kunnen we beter antwoord geven
owh ik weet bosmaaier gaat het niet helpen, je weet wel zo'n ding met spinnend draadje, die bedoel ik.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Japanse duizendknoop is de hel. Altijd zo kort mogelijk bij de grond afknippen, maar je komt er nooit vanaf.
Bedoel je een bosmaaier? Die kan heel effectief zijn als je bijv. bramenstruiken hebt. Ik weet niet of ik die zou gebruiken op japanse duizendknoop, want dan verspreid je die plant alleen maar nog meer door je tuin.
Zo’n snoeischaar is heel handig voor het grove werk.
https://www.lidl.nl/p/par(...)IYLIpAQaAp9lEALw_wcB
Ik zou snoeiafval van de japanse duizendknoop apart houden.
De rest kleiner knippen, in zakken doen en naar de gemeente brengen. Of hoe dat ook maar in jouw gemeente is geregeld. Mogelijk hebben ze ook een aparte regeling voor die duizendknoop.
Ja, een bosmaaier.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik weet bosmaaier gaat het niet helpen, je weet wel zo'n ding met spinnend draadje, die bedoel ik.
Maar is wel alles weg in een uur
nee idd en denk daar moet ik maar mee willen leven nu ofzo....quote:Op maandag 4 mei 2026 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, een bosmaaier.
Ja. Maar niet voor de japanse duizendknoop.
maar dan hangt er toch niets meer over en heb je geen hovenier nodig?quote:Op maandag 4 mei 2026 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
had al gedaan weekje eerder heb ik alles tot de grond weg gehaald. goed zal ff nieuwe foto's maken morgen.
vorige week nog niet, nu inmiddels wel weer, zo snel groeit dat ding,quote:Op maandag 4 mei 2026 15:12 schreef Moonversion het volgende:
[..]
maar dan hangt er toch niets meer over en heb je geen hovenier nodig?
Wat houd je tegen om het zelf te doen?quote:Op maandag 4 mei 2026 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
vorige week nog niet, nu inmiddels wel weer, zo snel groeit dat ding,
maar ook ff voor heggen eromheen die moeten nog niet bijgewerkt worden nu. maar wel in komende maanden.
tijd en zin vooralquote:Op maandag 4 mei 2026 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om het zelf te doen?
Beetje lichamelijke arbeid is heel heilzaam.
https://www.lidl.nl/p/par(...)0FnImrsaAtd1EALw_wcBquote:Op maandag 4 mei 2026 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
tijd en zin vooral
en mag officieel niet echt lenen van werk. dus ook.
Bijvoorbeeld hoe heb jij het ervaren. Positief of negatief? Wat heb je er uitgehaald en wat niet?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wel maar moet ff met concrete vragen komen? vind het prima nl wel om erover te vertellen en hoe dat is, of mss al hoe je erbij komt?
Hakselaar. ideaal. ik gebruik de mijne vaak gehakselde spul in de compostbak.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Niet de japanse duizendknoop.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:32 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hakselaar. ideaal. ik gebruik de mijne vaak gehakselde spul in de compostbak.
Klopt maar daar heb ik gelukkig geen last van. Wel meer wat niet in de bak moet bv Bereklauw etc. (Gelukkig ook niet hier) Bij mij vnl haagbeuk en wilg.quote:
Nee, ik vind het een rotnummer.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:36 schreef kree het volgende:
ik wilk welk een liedje nog delen hier, en hoewel het nog steeds niet uitgewerkt is, moet zeggen had het hier met aantal van forum wel gemaakt.
Had al eens gedeeld, maar kunnen jullie het aan denk zonder gelijk lelijk erover te doen?
Sorry @kree maar ik begrijp oprecht niet wat hier staat.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:37 schreef kree het volgende:
tis beetje persoonlijk namelijk voor mij. en hoewel vragen mag, kritiek erop. iets het muzikaal onderbouwt is liever niet met tekst.
ik maakte een liedje met hier met anderen op forum. en er was een versie uitgekomen. die wel het onwijs gaat over mij persoonlijk. dacht mss moet ik dat delen? de opzet iig.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Sorry kree maar ik begrijp oprecht niet wat hier staat.
Thanks, helderquote:Op maandag 4 mei 2026 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik maakte een liedje met hier met anderen op forum. en er was een versie uitgekomen. die wel het onwijs gaat over mij persoonlijk. dacht mss moet ik dat delen? de opzet iig.
Ik niet, maar áls er kritiek komt, dan kan die fatsoenlijk of onfatsoenlijk zijn hè.quote:
@Ludachrist en @kree zaten samen in een band?quote:Op maandag 4 mei 2026 17:40 schreef kree het volgende:
denk je bent wel lekker figuur he als je zo met band maatjes omgaat ofzo of sowieso?
Dat zou de droom zijn geweest.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:58 schreef nostra het volgende:
[..]
@:Ludachrist en @:kree zaten samen in een band?
nee met andere gedaan maar wel tekst gemaakt samen hier, zoek maar terug als je wil weten wie.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:58 schreef nostra het volgende:
[..]
@:Ludachrist en @:kree zaten samen in een band?
Ben jij dat?quote:Op maandag 4 mei 2026 17:47 schreef kree het volgende:
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |