Nog naar werk gereden?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en realiseer ik me ook.
Ik heb niet echt even wat om te bespreken nu? maar wellicht jullie wel?
Je hoeft niet elke dag iets te posten hé. Gebruik het topic gewoon als je wel wat hebt waar je mee zit. Hoeft namelijk ook geen slowchat te worden.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en realiseer ik me ook.
Ik heb niet echt even wat om te bespreken nu? maar wellicht jullie wel?
Waarom ga jij altijd eerst (tig keer) aankondigen dat je iets wilt vertellen of uitleggen? Zeg gewoon meteen wat je wilt zeggen. Of niet, het is jouw topic...quote:Op zondag 3 mei 2026 22:59 schreef kree het volgende:
wil btw wel vertellen over hoe ik daarover dacht? tis btw niet negatief. maarja mijn huisarts dwong me om wat te doen. voor medicatie, (wart denk goed ding is)
ik zeg zoals ik het wil zeggen? vragen daarover zijn btw prima? maar geen idee wat ik hier mee moet?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waarom ga jij altijd eerst (tig keer) aankondigen dat je iets wilt vertellen of uitleggen? Zeg gewoon meteen wat je wilt zeggen. Of niet, het is jouw topic...
ik hou je niet tegenquote:Op maandag 4 mei 2026 12:29 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik zal vanavond een biertje moeten opentrekken om al dat koeterwaals in dit topic te kunnen begrijpen.
Het is gewoon wat raar als de conversatie zo loopt?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:04 schreef kree het volgende:
ik zeg zoals ik het wil zeggen? vragen daarover zijn btw prima? maar geen idee wat ik hier mee moet?
oke ja. maar niet altijd zin in he omdat het best wel keihard en confronterend was. En dan moet ik wel vertellen eigenlijk vanuit mijn diepste gevoelens hoe ik dat dan vond.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is gewoon wat raar als de conversatie zo loopt?
"- Ben je wel eens bij de AA geweest?"
"- Ja
- Ik wil wel vertellen hoe ik het vond?"
Het klopt taalkundig wel, maar je kan natuurlijk ook gewoon meteen vertellen wat je ervan vond.
Ja dit idd. Als je gewoon zonder omwegen een inhoudelijk antwoord geeft (of aangeeft dat je er liever niet op ingaat, ook prima natuurlijk) worden je topics heel wat minder langdradig en daarmee beter te volgen.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is gewoon wat raar als de conversatie zo loopt?
"- Ben je wel eens bij de AA geweest?"
"- Ja
- Ik wil wel vertellen hoe ik het vond?"
Het klopt taalkundig wel, maar je kan natuurlijk ook gewoon meteen vertellen wat je ervan vond.
oke, nouja zie post hierboven erover en waarom ik dat niet deed dan.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja dit idd. Als je gewoon zonder omwegen een inhoudelijk antwoord geeft (of aangeeft dat je er liever niet op ingaat, ook prima natuurlijk) worden je topics heel wat minder langdradig en daarmee beter te volgen.
Wat bedoel je hier precies mee? Je kunt niet verwachten dat mensen het met je eens zijn als jij dat zo wilt en je geen tegengas geven, het is nu eenmaal een forum.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
oke ja. maar niet altijd zin in he omdat het best wel keihard en confronterend was. En dan moet ik wel vertellen eigenlijk vanuit mijn diepste gevoelens hoe ik dat dan vond.
Daar heb ik niet altijd zin in.
(tenminste wil dat wel doen, maar moeten jullie ook gewoon respecteren over hoe ik erover denk. En soms gaat dit op fok zo weer niet de richting op die ik mss bedacht, dat ik denk kan beter niks over zeggen)
maar oke wil wel vertellen, maar weet niet eens waar te beginnen? Over AA wil je horen en hoe ik erbij kwam en hoe dat ging?
hoeft ook niet, maar zal niet de eerste keer zijn dat ik belachelijk gemaakt wordt he als ik gewoon eerlijk vertel hoe ik het ervaarde.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Je kunt niet verwachten dat mensen het met je eens zijn als jij dat zo wilt en je geen tegengas geven, het is nu eenmaal een forum.
Je maakt zelf ook mensen belachelijk , beetje meten met twee maten kree.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft ook niet, maar zal niet de eerste keer zijn dat ik belachelijk gemaakt wordt he als ik gewoon eerlijk vertel hoe ik het ervaarde.
nou dat is niet mijn bedoeling, en ook weet niet op wat je nu doelt?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je maakt zelf ook mensen belachelijk , beetje meten met twee maten kree.
nou ik wel maar moet ff met concrete vragen komen? vind het prima nl wel om erover te vertellen en hoe dat is, of mss al hoe je erbij komt?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:22 schreef Friday12 het volgende:
Je kan ook zeggen. Ja ik heb AA gedaan maar voor nu wil hier even niets over delen
Okay dat zou kunnen maar je hebt zelf ook vaak kritiek op users /mods , soms met een 'toontje' wat ook kan overkomen als belachelijk makenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is niet mijn bedoeling, en ook weet niet op wat je nu doelt?
Maar vertel maar? want praat het liever gewoon uit ipv iedereen dingen gaat denken.
moet btw zeggen ook in FB heb ik zelf gevraagd om dan ook de resten te verwijderen die er nog stonden waar ik dan weer op reageerde. En hoewel ik hard moest lachen op die reactie die er kwam die mij dan compleet te grond in boorde.
Die was nl wel weg maar laten ze reactie erop weer staan? dat is niet goed, want of alles weg of alles laten staan. daardoor denken jullie weer heel anders over mij nl als hoe ik ben.
nouja weet dat ik het niet zo bedoel? en denk dat komt ook wel omdat er mss dan dingen weg gemod zijn en de context weg is.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay dat zou kunnen maar je hebt zelf ook vaak kritiek op users /mods , soms met een 'toontje' wat ook kan overkomen als belachelijk maken
Daarom is het misschien wel een keer tijd dat je wat genuanceerder bent als je dingen roept of beweert.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja weet dat ik het niet zo bedoel? en denk dat komt ook wel omdat er mss dan dingen weg gemod zijn en de context weg is.
Echt waar bedoel het niet zo.
Misschien bedoelen de reacties die jij beschouwt als "jou belachelijk maken" het ook niet zo.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja weet dat ik het niet zo bedoel? en denk dat komt ook wel omdat er mss dan dingen weg gemod zijn en de context weg is.
Echt waar bedoel het niet zo.
ik kan nooit alles lezen puzzie in topics. dus lees vaak laatste stukje alleen en daar baseer ik wel een beetje op met wat ik zeg.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom is het misschien wel een keer tijd dat je wat genuanceerder bent als je dingen roept of beweert.
En alles lezen wat mensen zeggen helpt ook een hoop
wss niet en neem ze aan als grappig of wat over te zeggen hebben (wat oke is dus bij mij)quote:Op maandag 4 mei 2026 13:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien bedoelen de reacties die jij beschouwt als "jou belachelijk maken" het ook niet zo.
Maar dat is niet helemaal eerlijk kree. je hebt zelf hele verhalen , wil serieus genomen worden door mensen , maar dat geldt niet voor de ander. Beetje egocentrischquote:Op maandag 4 mei 2026 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan nooit alles lezen puzzie in topics. dus lees vaak laatste stukje alleen en daar baseer ik wel een beetje op met wat ik zeg.
wellicht wel, maar je kunt van niemand verwachten om bv DTS bij te houden of andere topics?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is niet helemaal eerlijk kree. je hebt zelf hele verhalen , wil serieus genomen worden door mensen , maar dat geldt niet voor de ander. Beetje egocentrisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |