Maar wat wil je nou? Je blijft maar hangen in je verleden. Durft geen stappen te zetten om te daten. Je bent zeker niet alleen, maar blijven hangen in medelijden op een forum gaat je leven irl niet helpen. Het kan steun geven, zeker wel, maar je moet zelf door.quote:
weet ik? en snap wat je zegt, maar dit kost voor mij ff wat tijdquote:Op zondag 3 mei 2026 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou? Je blijft maar hangen in je verleden. Durft geen stappen te zetten om te daten. Je bent zeker niet alleen, maar blijven hangen in medelijden op een forum gaat je leven irl niet helpen. Het kan steun geven, zeker wel, maar je moet zelf door.
Stond je er toen achter om het te doen of alleen maar omdat HA het zei? En ja tuurlijk als jij dit wilt delenquote:Op zondag 3 mei 2026 22:59 schreef kree het volgende:
wil btw wel vertellen over hoe ik daarover dacht? tis btw niet negatief. maarja mijn huisarts dwong me om wat te doen. voor medicatie, (wart denk goed ding is)
ja tuurlijk wel? ,maar wat wist ik dan toen he?quote:Op zondag 3 mei 2026 23:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Stond je er toen achter om het te doen of alleen maar omdat HA het zei? En ja tuurlijk als jij dit wilt delen
sowieso had die musical meer als wat er in de film van eentje werd gedaan?quote:Op maandag 4 mei 2026 02:18 schreef kree het volgende:
ff het origineel he die beter is wmb....?
Bekijk deze YouTube-video
ook met die musicals he, was er eentje die dat helemaal in gang zette, maar ook overleden,. je zou haast denken ik ga ellende na,?quote:Op maandag 4 mei 2026 02:25 schreef kree het volgende:
wie dat kan waarderen doe ik date mee he
dit is pro enzo moet ik wel zeggen, maaerja ach ik deed poging met band en kwamen we aardig in de buurt.
dus het gaart om idee he?
Uiteraard zuipert, het ligt aan alles en iedereen ....behalve aan jou.quote:Op maandag 4 mei 2026 02:52 schreef kree het volgende:
ik heb beetje problemen. want elke keer als ik denk is iets leuk ofzo, gaat er iemand dood ofzo. letterlijk en figuurlijk;ijk.
En wil er niet eens kinderachtig over doen dit, maar dat gebeurt gewoon.... daarom heb ik iessieus.
We hebben allemaal iessieus maatje.quote:Op maandag 4 mei 2026 02:52 schreef kree het volgende:
ik heb beetje problemen. want elke keer als ik denk is iets leuk ofzo, gaat er iemand dood ofzo. letterlijk en figuurlijk;ijk.
En wil er niet eens kinderachtig over doen dit, maar dat gebeurt gewoon.... daarom heb ik iessieus.
Die aflevering is ook flink heftig!quote:Op maandag 4 mei 2026 08:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteraard zuipert, het ligt aan alles en iedereen ....behalve aan jou.
Gisteravond nog een aflevering van Louis Theroux gezien over alcoholisme , moest aan jou denken .
Gr Gr
Ik ga vandaag wat iessieus begraven, maar daar drink je dan juist op. Vroeger dronk men niet vanwege iessieus maar juist om te cellebreetenquote:Op maandag 4 mei 2026 08:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We hebben allemaal iessieus maatje.
Linkje?quote:Op maandag 4 mei 2026 08:39 schreef Puzzie het volgende:
Gisteravond nog een aflevering van Louis Theroux gezien over alcoholisme ,
Thanks, had nog niet doorgelezen. Terug te kijken op BBC dus, vanavond ff doen.quote:
Geen link maar je kan em vast terugkijken op NPO 3 om 23:10 uurquote:
is ook zo en realiseer ik me ook.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We hebben allemaal iessieus maatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |