Hakselaar. ideaal. ik gebruik de mijne vaak gehakselde spul in de compostbak.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
duizendknoop sowieso. en hegjes die uitgroeien en alle shit er tussen. zit te denken kan zo'n gras maaier zo lenen van werk wss. maarja waar gooi je al die shit? in de gft container met mini bak?
Niet de japanse duizendknoop.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:32 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hakselaar. ideaal. ik gebruik de mijne vaak gehakselde spul in de compostbak.
Klopt maar daar heb ik gelukkig geen last van. Wel meer wat niet in de bak moet bv Bereklauw etc. (Gelukkig ook niet hier) Bij mij vnl haagbeuk en wilg.quote:
Nee, ik vind het een rotnummer.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:36 schreef kree het volgende:
ik wilk welk een liedje nog delen hier, en hoewel het nog steeds niet uitgewerkt is, moet zeggen had het hier met aantal van forum wel gemaakt.
Had al eens gedeeld, maar kunnen jullie het aan denk zonder gelijk lelijk erover te doen?
Sorry @kree maar ik begrijp oprecht niet wat hier staat.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:37 schreef kree het volgende:
tis beetje persoonlijk namelijk voor mij. en hoewel vragen mag, kritiek erop. iets het muzikaal onderbouwt is liever niet met tekst.
ik maakte een liedje met hier met anderen op forum. en er was een versie uitgekomen. die wel het onwijs gaat over mij persoonlijk. dacht mss moet ik dat delen? de opzet iig.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Sorry kree maar ik begrijp oprecht niet wat hier staat.
Thanks, helderquote:Op maandag 4 mei 2026 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik maakte een liedje met hier met anderen op forum. en er was een versie uitgekomen. die wel het onwijs gaat over mij persoonlijk. dacht mss moet ik dat delen? de opzet iig.
Ik niet, maar áls er kritiek komt, dan kan die fatsoenlijk of onfatsoenlijk zijn hè.quote:
@Ludachrist en @kree zaten samen in een band?quote:Op maandag 4 mei 2026 17:40 schreef kree het volgende:
denk je bent wel lekker figuur he als je zo met band maatjes omgaat ofzo of sowieso?
Dat zou de droom zijn geweest.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:58 schreef nostra het volgende:
[..]
@:Ludachrist en @:kree zaten samen in een band?
nee met andere gedaan maar wel tekst gemaakt samen hier, zoek maar terug als je wil weten wie.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:58 schreef nostra het volgende:
[..]
@:Ludachrist en @:kree zaten samen in een band?
Ben jij dat?quote:Op maandag 4 mei 2026 17:47 schreef kree het volgende:
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |